Miten mies VOI tehdä näin?! Ei voisi ihmistä toinen enää pahemmin kusettaa. Miten ihmeessä tästä eteenpäin?
Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, nuorempi erityislapsi joka osasyy siihen (huom. vain osasyy) että avioliittomme ns. on vedellyt viimeisiään ainakin viimeisimmän vuoden. Ero ollut molempien mielessä. Sitten tulin jotenkin ihmeesti ehkäisystä huolimatta raskaaksi jollakin niistä harvoista seksikerroista, joita meillä enää oli. Raskautta ennen jo olin epäillyt miestä pettämisestä, sain kuulla olevani vainoharhainen. Kun sain tietää olevani raskaana, eka ajatus valitettavasti oli abortti. Sen myös kerroin miehelle. Pohdittiin asiaa yhdessä, ja mies lopulta sai mun pään kääntymään pitämään lapsi. Yritetään vielä ja tämä pieni on meille tarkoitettu uusi alku ja niin pois päin.
Ylihuomenna täynnä rv 15 ja mies ilmoitti tänä aamuna kuin salama kirkkaalta taivaalta että muuttaa pois kotoa, hänellä on ollut suhde työkaveriin jo yli puoli vuotta. "Isyysvelvoitteensa" kuulemma kuitenkin on halukas hoitamaan vastakin, ja lapset on tervetulleita heille milloin vain.
Mitä hemmettiä mä teen? Ei kai aborttia voi enää saada tuolla perusteella?
Kommentit (109)
Briteissä saa ymmärtääkseni abortin 24 viikolle asti ihan ilman mitään vakavaa syytä (mikä on kyllä hieman sairasta imo...). En kyllä tiedä miten ulkomaalaisten kanssa toimitaan ja mitä se sitten tulisi maksamaan, mut siitä voi ottaa selvää jos Suomessa ei enää onnistu.
Mikset vain anna adoptoitavaksi. Saisi isäkin tunnontuskia elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kuin salama kirkkaalta taivaalta:
- avioliittomme ns. on vedellyt viimeisiään ainakin viimeisimmän vuoden
- Ero ollut molempien mielessä
- jo olin epäillyt miestä pettämisestä
YLLÄTYS!
Luitko koko aloitukseni? Kyllä oli yllätys sen jälkeen, miten mies käyttäytyi raskaudesta kuullessaan ja sen jälkeen. ap
Niin, että tuon kaiken muu voi unohtaa kun mies lausuu pari korulausetta petaakseen itselleen edes sen varapatjan? Ei tuollaisia asioita voi viikossa tai kahdessa unohtaa ettei niitä olisi tapahtunutkaan.
Varaat nyt heti neuvolaan ajan, kyllä ne siellä osaa ehdottaa erilaisia vaihtoehtoja. Uskoisin että sulla olis myöskin mahdollista saada tukiperhe tai kotiapua, riippuen tietty kunnan resursseista. Miehesi on mulkero, sitä ei käy kiistäminen..
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, nuorempi erityislapsi joka osasyy siihen (huom. vain osasyy) että avioliittomme ns. on vedellyt viimeisiään ainakin viimeisimmän vuoden. Ero ollut molempien mielessä. Sitten tulin jotenkin ihmeesti ehkäisystä huolimatta raskaaksi jollakin niistä harvoista seksikerroista, joita meillä enää oli. Raskautta ennen jo olin epäillyt miestä pettämisestä, sain kuulla olevani vainoharhainen. Kun sain tietää olevani raskaana, eka ajatus valitettavasti oli abortti. Sen myös kerroin miehelle. Pohdittiin asiaa yhdessä, ja mies lopulta sai mun pään kääntymään pitämään lapsi. Yritetään vielä ja tämä pieni on meille tarkoitettu uusi alku ja niin pois päin.
Ylihuomenna täynnä rv 15 ja mies ilmoitti tänä aamuna kuin salama kirkkaalta taivaalta että muuttaa pois kotoa, hänellä on ollut suhde työkaveriin jo yli puoli vuotta. "Isyysvelvoitteensa" kuulemma kuitenkin on halukas hoitamaan vastakin, ja lapset on tervetulleita heille milloin vain.
OTSIKOSTA NÄKEE ETTÄ AP ELÄÄ SINISTEN KUPLASSA. Eikö kulpawolkkari ollut tarpeeksi jo, vai miksi afrikkaan pitää tehdä niin mahtavalla voimalla yhteistyötä? Timo Soinin afrikka keskustelu poistettiin ja kirjoitukseni katosi kuin vastasin eikä se tullut esille painettuani sivua taaksepäin.
Heti lääkäriin, vaikka yksityiselle, sano että haluat abortin ja vetoat mielenterveyteen (erityislapsi, mies pettänyt, yh, jne). Tarvitset erityisluvan mutta luulen että sellaisen saat tuossa tilanteessa.
Aplla on myös vastuunsa tästä lapsesta, niin kuin miehelläkin. Älkää tehkö lapsia jos ette ole valmiit niistä huolehtimaan. Taas kaikuu kuuroille korville..
On joo mieheltä ikävästi tehty, mutta unohdapa nyt hetkeksi oma napasi ja tajua, että suunnittelet nyt MURHAA. Sen rinnalla pettämiset on pikkujuttu. Se lapsi sisälläsi on elävä ihminen ja varsin iso jo. Abortin teon ikärajat on syystä sellaiset kuin on. Suunnittelet nyt murhaavasi oman lapsesi, ymmärrätkö? Synnytä lapsi ja anna se sitten pois, kun kerran olet noin sydämetön hirviö.
Vierailija kirjoitti:
On joo mieheltä ikävästi tehty, mutta unohdapa nyt hetkeksi oma napasi ja tajua, että suunnittelet nyt MURHAA. Sen rinnalla pettämiset on pikkujuttu. Se lapsi sisälläsi on elävä ihminen ja varsin iso jo. Abortin teon ikärajat on syystä sellaiset kuin on. Suunnittelet nyt murhaavasi oman lapsesi, ymmärrätkö? Synnytä lapsi ja anna se sitten pois, kun kerran olet noin sydämetön hirviö.
Hohhoijaa...
Miehesi on täysi mulkero. ihan suoraan sanottu ihan paska äijä. tsemppiä nyt tilanteeseen:
1. mene suorinta tietä neuvolaan keskustelemaan. Voit vielä saada abortin.
2. Jos abortti ei onnistu, mieti adoptiota.
3. Jos sekään ei onnistu, niin puhelin käteen ja ilmoita miehellesi, että ala järjestämään vanhempain vapaata. Lapsi tulee teille heti synnäriltä. Minulle se ei jää. Maksan siitä elatusmaksut, mutta sinä hoidat.
Tuo viimeinen on raaka teko ja varsinkin vaikea, mutta voi olla että mies herää tilanteeseen. Myös se toinen nainen joutuu ottamaan kantaa koko tilanteeseen. Hän voi oikeasti luulla, että olet tehnyt lapsen tahallaan. Ja nyt huomaa itsekin kuinka paska tuo mies on.
Kyllä saat Suomessakin abortin tuolla perusteella! Nimim. kokemusta on.
Voimia !!
Vierailija kirjoitti:
Ja sä varmaan adoptoit nää kaikki epätoivotut lapset?
Parempi abortti, kuin että se lapsi sitten kärsisi huonossa perheessä / sijaisvanhemmilla / pompoteltavana paikasta toiseen tms.
Abortin voi saada sosiaalisista syistä vielä 20-viikolle asti. Näin kertoi HUS:n lääkäri pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ollaan kostamassa, ja yllätys kun mammat käyttävät siihen lapsiaan. Mikä teitä riivaa?! Ne on teidän omia lapsia mitä ei käytetä pelinappuloina. Selvittäkää omat sotkunne itse. Yhisi
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin viikonloppunan pelaamassa lauantaina ja sunnuntaina jääkiekko. Pitää tästä kohta lähteä fresbeegolfradalle.
Nyt tulee sit tuhannen taalan kysymys.
Kumpi on "lapsellisempi tapaus"
A)Minä
B) itse itsellesi valitsema "mies"
Vierailija kirjoitti:
Abortin voi saada sosiaalisista syistä vielä 20-viikolle asti. Näin kertoi HUS:n lääkäri pari viikkoa sitten.
No ei todellakaan voi!
Laki sanoo näin:
"Muun syyn kuin naisella olevan sairauden tai ruumiinvian vuoksi ei raskautta saa keskeyttää kahdennentoista raskausviikon jälkeen. (14.7.1978/564)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voi!
Laki sanoo näin:
"Muun syyn kuin naisella olevan sairauden tai ruumiinvian vuoksi ei raskautta saa keskeyttää kahdennentoista raskausviikon jälkeen. (14.7.1978/564)"
Sairaus=mielenterveydelliset syyt, onnistuu kyllä. Lääkäristä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ollaan kostamassa, ja yllätys kun mammat käyttävät siihen lapsiaan. Mikä teitä riivaa?! Ne on teidän omia lapsia mitä ei käytetä pelinappuloina. Selvittäkää omat sotkunne itse. Yhisi
Ei lasta voi antaa adoptioon ilman isän suostumusta. Isällä on luonnollisesti oikeus saada lapsi luokseen asumaan. Jos sitä ei halua tehdä ja siitä tulee jotain tunnontuskia niin se on sitten eri asia.
Surkeimmat valheet sitä kertoo itselleen...