Uskotko, että miehesi vaihtaisi sinut tilaisuuden tullen nuorempaan?
Kysymys suunnattu lähinnä +30v naisille. Rehellisesti, uskotko, että simpsakka ja mukava parikymppinen voisi hurmata miehesi itselleen? Julkkismiehethän tekevät tätä alituisesti, koska heillä on siihen mahdollisuus. Onko nuoruus ja kauneus miehille tosiaan tärkeintä naisessa?
Kommentit (85)
age is just a number kirjoitti:
En usko. Meillä on 20+ vuoden ikäero, ja minä olen se vanhempi. Mies olisi halutessaan saanut myös omanikäisensä, mutta ei kuulemma halunnut kun tuntee olevansa "vanha sielu" ja omanikäiset tuntuvat lapsellisilta pissiksiltä. Kosi kesällä.
Hehheheh, sinä se jaksat mamu-ukkoasi täällä kehuskella, etkä näe metsää puilta. Itseasiassa tuo, että haukkuu ikäisiään ja yrittää vanhemmalle akalle vakuutella tuota kautta on aika selkeä merkki, ehkäpä havaiset tämän sitten itse myöhemmin.
En usko, koska meillä on hyvä suhde ja ollaan tehty paljon toistemme eteen, on hyvä perhe, yhteiset asuntolainat yms. ja miehellä paljon mielekästä tekemistä elämässään.
Jos menisi huonosti ja miehellä olisi paha olla mun kanssa, niin sitten luulen että voisi vaihtaakin. Tosin ei ole mikään alfamies, miksi kukaan parikymppinen söpö tyttö haluaisi ylipainoisen 4-kymppisen kaljuuntuvan duunarin, joka ei paljoa puhu eikä pussaa?
En murehdi tällä asialla. Jos vaihtaa niin sitten se on niin. Lapset on jo aika isoja, pärjään niiden kanssa keskenäänkin jos haluaa lähteä. Siinä vaiheessa olisi niin sikamainen etten jäisi moisen tempun jälkeen kaipailemaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Meillä on 20+ vuoden ikäero, ja minä olen se vanhempi. Mies olisi halutessaan saanut myös omanikäisensä, mutta ei kuulemma halunnut kun tuntee olevansa "vanha sielu" ja omanikäiset tuntuvat lapsellisilta pissiksiltä. Kosi kesällä.
Hehheheh, sinä se jaksat mamu-ukkoasi täällä kehuskella, etkä näe metsää puilta. Itseasiassa tuo, että haukkuu ikäisiään ja yrittää vanhemmalle akalle vakuutella tuota kautta on aika selkeä merkki, ehkäpä havaiset tämän sitten itse myöhemmin.
Totta, nuoret tytöt eivät halua nopeasti naimisiin nykyisin, vaikka olisikin suklaasimmu vakuuttelemassa.
Olen tuplasti vanhempi kuin 30,en usko että vaihtaisi,tämän päivän nuoret naiset ei miehiään passaa...ikävä tulis aika äkkiää sen verran mukavuuden haluinen on
Vierailija kirjoitti:
"Ukkoni" ei ole edelleenkään mamu...muuten ihan hyvä provokaatioyritys :)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Olen miesystävääni 23 vuotta nuorempi.
No niin minäkin, mutta olen iässä, jossa ikä alkaa tehdä tehtävänsä, joten en voisi ihan varmaksi sanoa. Tosin mies ei ole pelkän ulkonäön perässä, jos olisi, varmasti vaihtaisi. Hänestä tykkäävät kaikenikäiset naiset, voisi ehkä saada jopa jonkun nuorenkin.
En usko että iän takia vaihtaa, olen miestäni 14 vuotta nuorempi. Jos vaihtaa niin varmaan jostain muusta syystä.
Ehkä, mutta se tilaisuus on aika tiukassa. Omaisuus on minun nimissäni kokonaan. Tulee todellinen ”alusta aloitus” kun tästä lähtee 😁
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnassa pitäisi asenneilmapiirin muuttua niin että vanhemmat naiset hoksaisivat käyttää tilannetta hyväkseen. Keski-ikäiset miehet siis jättävät vaimonsa suurin joukoin ja vaihtavat nuorempaan. Miehellehän tästä seuraa pari kuukautta tuoretta seksiä ja sen jälkeen pulla on uunissa ja lapsiperjerumba ja pesänrakennus on aloitettava uudestaan, eikä siitä putkesta selviä ennen kuin on vanhus. Meanwhile, keski-ikäisille naisille vapautuisi nyt seksuaalinen karkkikauppa ilman jäävien nuorempien miesten kanssa. Ei lapsia, ei kakkavaippoja, ei kaikkien rahojen menemistä lapsiperhearjen pyörittämiseen. Sen sijaan etenlänmatkoja nuorten rakastajien kanssa. Naiset on vaan niin kyynistyneitä tässä vaiheessa etteivät hoksaa että ilon kannattaisi ottaa irti.
Kyllä tämä on huomattu. Melkein kaikilla eronneilla naiskavereilla uusi kumppani on nuorempi
No ei ne parikymppiset misut mitään köyhää vanhaa tavis-ukkoa huoli joten miehellä pitää olla paksu lompakko niin halutessaan voi vaihtaa nuorempaan. Ja sitten uskotella itselleen että ihan rakkaudesta tässä yhdessä ollaan.
Miehet eivät millään tunnu kestävän, että naisella on nuorempi mies. Aloin eron jälkeen seurustella itseäni 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kaksi kertaa olemme eronneet lähinnä ulkoisten paineiden vuoksi. Varsi nkin seksistä pitävälle naiselle nuori kumppani sopii.
Hänellä on AINA "tilaisuus" lähteä nuoremman ja kauniimman mukaan ! En ole mieheni vartija enkä vahtija.
Hänellä on vapaa mennä jos siltä tuntuu, kuten meillä kaikilla.
Saa mennä, ovi on sitä varten. Mutta jos/ kun lähtee, niin lukko vaihtuu samana päivänä.
Ei millään pahalla, eikä katkeruudella, päinvastoin. Mitä teen miehellä joka on valintansa jo tehnyt.
Takaisin ei oo paluuta.
Kun jätin itseäni nuoremman mieheni, hänellä oli vähän ajan päästä naisystävä, joka on minua vanhempi. Sai tilaisuuden vaihtaa!
Luultavasti vaihtaisi minut parikymppiseen jos tilaisuus tulisi. Itse olen 40 v. ja mies kymmenen vuotta vanhempi. En pidä miestä väkisin luonani, menee jos on mennäkseen. Ei se alun jälkeen isommin uudesta elämästään varmaankaan nauttisi, ainakaan jos nuorikko lapsia haluaisi. Huonosti jaksoi jo aikanaan yhteisten lasten vauva-ajan.
En, siinä kun on se riski että joutuisi katsomaan kun minä löydän jonkun uuden. Kävisi liian kipeää.
en välttämättä kuulu tähän ryhmään jolle kysymys on osoitettu, mutta teen teille selväksi nykyajan perhemallin
on täysin yhdentekevää kuinka tiivis perheesi on, miehesi silti havittelee nuorempaa lihaa. tämä ei tarkoita etteikö miehesi rakastaisi sinua, sinun on kuitenkin ymmärrettävä että miehesi todennäköisesti haluaa seksiä ja mahdollisimman nuoren naisen kanssa.
tämän vuoksi on melko yleistä että nyky miehellä on ns kotivaimonsa lisäksi myös ns sugar babyja jotka hoitavat kotitöiden sijasta seksuaalisen työn
teidän ei tarvitse hylätä miehiänne vain sen vuoksi että he himoitsevat nuorempaa, se ei tarkoita etteivätkö miehenne pitäisi teistä. miehellä on seksuaalisia tarpeita jotka vaativat täyttymystä tämän vuoksi miehesi on todennäköisesti miehesi myös tulevaisuudessa, mutta vain jos pystyt hyväksymään että miehelläsi on oikeus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa nuorempien naisten kanssa
lopuksi vielä esimerkki: katsos kun suhde on vähän kuin terveysruoka siihen sitoudutaan siitä saatavien hyötyjen vuoksi, mutta joskus tekee silti mieli hampurilaista. onko teillä oikeus vaikuttaa miehenne ruokavalioon?
En usko. Mieheni pitää imbesilleinä ihmisiä, joiden ajatukset pyörivät ainoastaan seksin ympärillä ja se pyörittää ihmisen koko elämää.
Vierailija kirjoitti:
en välttämättä kuulu tähän ryhmään jolle kysymys on osoitettu, mutta teen teille selväksi nykyajan perhemallin
on täysin yhdentekevää kuinka tiivis perheesi on, miehesi silti havittelee nuorempaa lihaa. tämä ei tarkoita etteikö miehesi rakastaisi sinua, sinun on kuitenkin ymmärrettävä että miehesi todennäköisesti haluaa seksiä ja mahdollisimman nuoren naisen kanssa.
tämän vuoksi on melko yleistä että nyky miehellä on ns kotivaimonsa lisäksi myös ns sugar babyja jotka hoitavat kotitöiden sijasta seksuaalisen työn
teidän ei tarvitse hylätä miehiänne vain sen vuoksi että he himoitsevat nuorempaa, se ei tarkoita etteivätkö miehenne pitäisi teistä. miehellä on seksuaalisia tarpeita jotka vaativat täyttymystä tämän vuoksi miehesi on todennäköisesti miehesi myös tulevaisuudessa, mutta vain jos pystyt hyväksymään että miehelläsi on oikeus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa nuorempien naisten kanssa
lopuksi vielä esimerkki: katsos kun suhde on vähän kuin terveysruoka siihen sitoudutaan siitä saatavien hyötyjen vuoksi, mutta joskus tekee silti mieli hampurilaista. onko teillä oikeus vaikuttaa miehenne ruokavalioon?
Olet kyllä säälittävä reppana. Sun tarpeita ei ilmeisesti kukaan tyydytä.
Onneksi olen sinkku eikä edes kiinnosta parisuhde tai miehet. Pitäkää hyvänänne, ei me teidän äijäkäppänöitä haluta.
N22