Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että miehesi vaihtaisi sinut tilaisuuden tullen nuorempaan?

Vierailija
27.08.2018 |

Kysymys suunnattu lähinnä +30v naisille. Rehellisesti, uskotko, että simpsakka ja mukava parikymppinen voisi hurmata miehesi itselleen? Julkkismiehethän tekevät tätä alituisesti, koska heillä on siihen mahdollisuus. Onko nuoruus ja kauneus miehille tosiaan tärkeintä naisessa?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tilaisuuden tullen? Tilaisuuksiahan on koko ajan. Ei se mies ole kahlittuna kellariin. Jos on pettäjä, niin pettää voi vaikka kauppareissulla. 

Vierailija
22/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täytin maanataina 33v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mieheni oli 5 vuotta nuorempi kuin minä, mutta vaihdoin hänet nuorempaan. Nykyinen mieheni on 11 vuotta minua nuorempi ja jaksaa vauhdissa mukana.

Vierailija
24/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaihtaisi. Ja sama toistepäin. Vaan velkaista pesää on turha jakaa kulutusluottojen kera.

Vierailija
25/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaihtaisi, ei tosiaan jotain parikymppistä jaksaisi kuunnella. Panemassa saattaisin ehkä käydä, sekin on siinä ja siinä...

Vierailija
26/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mieheni on päivät pitkät nuorten naisten ympäröimänä, mutta ei tunnu kiinnostavan.

Vierailija
27/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tätä aika epätodennäköisenä. Miehellä oli ennen minua muutaman vuoden nuorempi avovaimo. Minä olen miestä 6v vanhempi. Tässä vuosien aikana tullut aika selväksi miten tärkeä olen hänelle. Minun on vaikea nähdä, että lähtisi minkään ikäisen naisen matkaan. Varmasti on ollut ja tulee olemaan tilaisuuksia.

Vierailija
28/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haluaisivat vaihtaa. Ne vaihtavat jotka pystyvät ja kehtaavat.

Itse en usko tähän. Siis varmastihan mielessä käy kaikenlaista ainakin ohimenevästi miehellä kuin miehellä, kun kaunis nuori nainen on näköpiirissä. Ja moni sitten sortuukin pettämään. Mutta että ihan vaihtaisi ja nimenomaan nuoruuden ja kauneuden takia? Ei kypsän eikä fiksun miehen toimintaa ja sellainen joutaa mennäkin.

Vierailija
29/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, jos vaan onnistuisi siinä. 47v iässä ei ole varsinainen nyorten naisten päiväni enää.

Vierailija
30/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee faktaa.

Jos miehellä on itseään nuorempi nainen, seuraava nainen on lähehempänä miehen omaa ikää. Tämä perustuu siihen kun ihminen ikääntyy, kaikki turha draama ja liiat menot halutaan karsia pois. Helppo elämä houkuttaa ja se on mahdollista vain oman ikäisen kanssa. Lisäksi seksi ei enää kiinnosta kuin nuorena eikä kumppanin ulkonäkö kuulu ykkösprioriteetteihin

Usein näin varmaankin. Mutta jos uusi nainen on ihan aikuinen ihminen kuitenkin, olkoonkin vaikka parikymmentä vuotta nuorempi? Ei hän silloin tuo sen todennäköisemmin draamaa tai hankaluutta miehen elämään kuin omanikäinenkään.

Vierailija
31/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi jo.

Vierailija
32/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vaihtanut vanhempaan. Ekan hairahduksen jälkeen otin takaisin, nainen oli mua 4 vuotta vanhempi kun olin 29v. Nyt teki samat eli nainen on mua 2 vuotta vanhempi kun itse olen 45v. 

Molemmilla kerroilla on kyllä vaihtanut hoikempaan, mutta kun laihduin niin halusikin minut. Ilmeisen sairas mies  vai?

Vierailija
33/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestäni 8 vuotta nuorempi ja jos tasoteorialla olisi pohjaa niin en olisi mieheni kanssa muutenkaan. Voisihan hän yrittää nuorempaa naista mutta tuskin semmoista tilaisuutta tulisi.

Vierailija
34/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmissa ulkonäkökriiseissä aikuisiän aknen ollessa kamamillimmaan uskoin että olisi voinut. Se kuitenkin auttoi kun ajattelin ääneen miehen varmaan kohta vaihtavan minut nätimpään, niin kuin itsekin olin ennen, hän sai minut tajuamaan että ei ole menossa mihinkään parin näppylän takia. Tuskin siis minkään muunkaan ulkoisen seikan takia lähtisi.

Vierailija
35/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hän vaihtaa minua, hyvää elintasoaan ja saavutettuja etujaan pois. Sitä paitsi mies pitää minusta vielä yhdessä oltujen 21 vuoden jälkeenkin kuin hullu puurosta. Meillä on myös kaksi teini-ikäistään tytärtä ja mies ei kyllä lämpene heidän ja kavereiden jutuille ollenkaan, päinvastoin.

Meillä oli muutama vuosi sitten iso kriisi suhteessa ja minä mietin eroa, mutta mies ei halunnut. Hän panosti parisuhteeseen kunnolla ja nyt on mennyt upeasti.

Vierailija
36/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa vaihtanut vanhempaan. Ekan hairahduksen jälkeen otin takaisin, nainen oli mua 4 vuotta vanhempi kun olin 29v. Nyt teki samat eli nainen on mua 2 vuotta vanhempi kun itse olen 45v. 

Molemmilla kerroilla on kyllä vaihtanut hoikempaan, mutta kun laihduin niin halusikin minut. Ilmeisen sairas mies  vai?

Sama mies? Ja olette vielä yhdessä? Miksi?

Vierailija
37/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisi. Ei oo pentujakaan jarruna. Kai mä nyt näen miten se kuolaa hoikempien perään.

N31

Vierailija
38/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Minut on kerran vaihdettu nuorempaan, mutta nykyiseen mieheeni luotan täysin.

Vierailija
39/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks edellistä ukkoani on mulle jo ko. tempun tehnyt.

Usko menee.

Vierailija
40/85 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen itseasiassa muutaman vuoden vanhempi kuin hänen exänsä.

Itse minä tässä mietin eroa välillä ja mies taas itse haluaa ehdottomasti jatkaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan