Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että miehesi vaihtaisi sinut tilaisuuden tullen nuorempaan?

Vierailija
27.08.2018 |

Kysymys suunnattu lähinnä +30v naisille. Rehellisesti, uskotko, että simpsakka ja mukava parikymppinen voisi hurmata miehesi itselleen? Julkkismiehethän tekevät tätä alituisesti, koska heillä on siihen mahdollisuus. Onko nuoruus ja kauneus miehille tosiaan tärkeintä naisessa?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihtaisi. Miehelle kotiolot voittavat. Miksi vaihtaisi ne hempukkaan. Mies on itseensä ja oloonsa tyytyväinen eikä tarvitse esittää tai todistella mitään.

Vierailija
82/85 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaihtaa eläkkeen lähestyessä nuorempaan, se saattaa olla merkki alkavasta dementiasta. Näin kävi ystäväni naapurille. Vaimo kuulemma erittäin kiva, kukaan ei ymmärtänyt vaihtoa 23-vuotiaaseen. Muutaman vuoden kuluttua mies sairastui dementiaan, joka eteni nopeasti niin että hän kuoli jonkun vuoden sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole melkoisen harvinaista, että parikymppinen nainen oikeesti kiinnostuisi kolme-nelikymppisistä setämiehistä?!

Eli en pelkää. Haaveilla ukko kyllä saa ihan rauhassa. :D

Eikö harmita että ukkosi vain tyytyy sinuun kun ei parempaankaan ole rahkeita?

Ymmärränkö oikein, että naisten ei siis kannata ryhtyä parisuhteisiin, joissa jompi kumpi tai molemmat vain tyytyvät toisiinsa? Eli kannattaa oikeasti olla mieluummin sinkku siihen saakka, että tapahtuu se jalat alta vielä rakastuminen molemmille? Hienoa. Itse olen ollut sitä mieltä koko ajan, mutta tällä palstalla on miehiä, joiden mielestä rakastuminen on tarpeetonta ja suhteiden tulisi perustua siihen, että kaksi "ihan ok" ihmistä kohtaavat toisensa.

Itse en olisi tyytynyt vähempään kuin mieheen, jota voin "katsoa ylöspäin" eli ihailla, ja joka vastaavasti tänäänkin hymyili onnellisen näköisenä kun heräsimme aamulla yhdessä ja lähti kukonlaulun aikaan saattamaan minua rautatieasemalle, vaikka hänen ei olisi tarvinnut.

Joo en itse tajua miksi pitäisi tyytyä. Kuitenkin vastaan tulee joku jota todella haluaa ja kaikki tuntuu hyvältä.

Miksi kukaan tyytyisi? En käsitä. Ettei olisi yksin? Huono syy. Etteivät muut pitäisi epäonnistuneena? Vielä huonompi syy.

Vierailija
84/85 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen stoori kirjoitti:

Jos joku vaihtaa eläkkeen lähestyessä nuorempaan, se saattaa olla merkki alkavasta dementiasta. Näin kävi ystäväni naapurille. Vaimo kuulemma erittäin kiva, kukaan ei ymmärtänyt vaihtoa 23-vuotiaaseen. Muutaman vuoden kuluttua mies sairastui dementiaan, joka eteni nopeasti niin että hän kuoli jonkun vuoden sisällä.

Eikä ole ainoa. Moni sairaus oireilee käytös- ja tunne-elämän häiriöinä.

Vierailija
85/85 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole melkoisen harvinaista, että parikymppinen nainen oikeesti kiinnostuisi kolme-nelikymppisistä setämiehistä?!

Eli en pelkää. Haaveilla ukko kyllä saa ihan rauhassa. :D

Eikö harmita että ukkosi vain tyytyy sinuun kun ei parempaankaan ole rahkeita?

Harmittaisi kovasti, jos näin olisi. En halua, että minuun tyydytään, vaan sitten pitäisi erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme