Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä ottaisit tällaisen: saat viestin äidiltäsi, että olihan autosi lämmityksessä, ulkona on pakkasta?

Vierailija
01.11.2024 |

Tai että onhan pojallasi välihousut kun lähti kouluun. Tai että olethan muistanut maksaa veromätkyt

Mitä ajatuksia herättää tällaiset viestit? Mitä vastaisit?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on muistettu. Oletkos sinä äiti muistanut ottaa lääkkeet ja sammuttanut hellan?

Vierailija
2/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtiva ja rakastava äiti 🥰

Vastaisin että joo, lapsella on välihousut tai että kyllä, auto ollut lämpiämässä.

Mikä sun ongelma on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Laitoin notskin moottorin alle, hyvin lämpesi.

Vierailija
4/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on alkava dementia. Isä aikoinaan huolehti että onhan hevonen syötetty vaikkei hevosta ollut enää vuosikymmeniin.

Vierailija
5/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin. Vaikka itselläni on ihan hyvät välit äitini kanssa, niin hän on yhteydessä oikeastaan vain silloin, kun haluaa puhua omista asioistaan (tai sisarusten lasten tai minulle ventovieraiden ihmisten asioista) ja sille linjalle tapaamisetkin yleensä menevät.

Vierailija
6/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unohdan" vastata.

Vierailija
7/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on huono omatunto siitä ettei ole kasvattanut sinua niin hyvin että voisi luottaa että osaat hoitaa nuo asiat itsenäisesti.

Vierailija
8/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että oletko unohtanut ettei uudessa autossani ole lämmityspistoketta, rakas lapsenlapsesi pukee välihousut vasta kun pakkasta on 10 ja minä en saanut mätkyjä vaan palautuksia. 

Vierailija
9/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni laittoi tuollaisia viestejä välillä, ajattelin että huolehti vaan, kun vasta opettelin äitiyttä. :)  Kovasti on sitten kehunutkin, ettei aina muistuttele pelkästään.

Enemmän vaivasi se, että jotkut alkoi sitten "puolustautumaan" minun puolesta, jos mummo jostain huomautteli.

Vierailija
10/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies varottaa texrarilla, että on liukas keli, ole varovainen.

Hän lähtee töihin klo kahdeksaksi aamuisin.  Minä vuorotöissä, usein iltavuorossa

Jään vielä nukkumaan kun mies lähtee töihin.  

Vierailija
11/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että "lopeta"

En ruokkisi eli antaisi infoa ja tekisin selväksi, että holhous ei ole tiovottua

Vierailija
12/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin joko peukun tai sydämen. Ei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
13/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähän kuumottaa koska äiti on kuollut.

Vierailija
14/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton lämmitys tällä kelillä on aika pientä verrattuna siihen onko renkaat jo vaihdettu :O

Vierailija
15/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan tehty aloitus. Samoin kuin ilkeän pirulliset kommentit siihen.

Toimittajan tekemiä molemmat, että palstalla olis vilinää ja vilskettä.

Että palstalle ostettaisiin enemmän mainoksia.

Vierailija
16/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että mulla on normaali äiti. Oma äiti vetänyt 50 vuotta viinaa js kysellyt lähinnä rahaa. 

Vierailija
17/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu äiti oli juuri tuollainen ihana muumimamma. Eipä tule enää tuollaisia viestejä keltään.

Vierailija
18/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä eilen kyselin tyttäreltä, onko renkaat jo vaihdettu. En tiedä tuskastuuko moisista hölmöistä kyselyistä. Tietää kuitenkin, että huolehdin, koska hänellä on pitkä työmatka.

Vierailija
19/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton lämmitys on ollut päällä koko kesän, samoin välihousut, mies maksaa laskut kysy siltä.

Vierailija
20/77 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallaan tehty aloitus. Samoin kuin ilkeän pirulliset kommentit siihen.

Toimittajan tekemiä molemmat, että palstalla olis vilinää ja vilskettä.

Että palstalle ostettaisiin enemmän mainoksia.

No ei kyllä ole keksitty juttu. Halusin kuulla, kuinka muut kokevat tällaisen ja saako muut edes tuollaisia viestejä. Tää on ihan jatkuvaa ja tänään ekan kerran laitoin viestin, että heitä jo pois, olen ajanut autolla vuodesta -95. Siihen tuli loukkaantunut viesti, että sinua ärsyttää nykyään kaikki ja ihmisillä on tapana keskustella. Näitä siis tulee lähes päivittäin ja mulla on ikää 48v ja 3 lasta on jo saatu aikuisiksi ihan omalla älyllä. Ilmeisesti eläköityminen on saanut tän ilmiön aikaan ja mua ketuttaa lukea näitä kesken kiireisen työpäivän. Ihan kuin pidettäisiin ihan vähämielisenä

t.ap