Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni nalkuttaa itselleen toistuvasti minun äänelläni :O

Vierailija
26.08.2018 |

Aluksi se hermostutti, nyt huvittaa.

Parasta on tietenkin se, että mies nalkuttaa itselleen ja samalla todella alkaa tehdä niitä asioita, joista "minä" nalkutan! Säästyy energiaa kun voin olla vain hiljaa ja kotityöt hoituvat. :)

Kohtalotovereita?

Kommentit (322)

Vierailija
21/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muija nalkuttaa siitä, kun käytetyt sukat jää lattialle. Kohtalotovereita?

Onhan se nyt typerän näköistä, jos hienosti sisustetussa vaalean eri sävyisessä, ilmavassa, valoisassa kodissa on keskellä lattiaa mytyssä miehen pierusukkia!

Vierailija
22/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D

Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa. 

N46

Se, että asioilla on tietyt paikkansa ei ole nipottamista vaan tehokkuutta. Kun kaikki noudattavat järjestystä , ei tarvitse mitään koskaan etsiä ja hakea. Tämähän on aivan alkeellisia taloudenhoitotaitoja. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama :D Mä olen esim. tosi neuroottinen siitä, miten astiat laitetaan kuivauskaappiin ja miehellä on tapana lätkiä niitä sinne vähän miten sattuu, enkä nykyään enää jaksa asiasta edes sanoa niin välillä mies mäkättää itselleen, että "Kato nyt, miten laitoit nuo, eihän ne noin kuulu olla" ja alkaa järjestellä niitä astioita paremmin :D

Ihanko tosissaan joku nipottaa astioiden paikasta kuivauskaapissa? Jos tällä tasolla liikutaan, niin ei ole miehillä helppoa. 

N46

Oletko asunut ikinä miehen kanssa, tai edes käynyt miehen asuttamassa "kodissa"?!

Vierailija
24/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Se, että asioilla on tietyt paikkansa ei ole nipo#ttamista vaan tehokkuutta. Kun kaikki noudattavat järjestystä , ei tarvitse mitään koskaan etsiä ja hakea. Tämähän on aivan alke#ellisia taloudenhoitotaitoja. -eri

Vierailija
25/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin sanoa, että asutaan Porvoossa.

Vierailija
26/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Se, että asioilla on tietyt paik#kansa ei ole nipo#ttamista vaan teho#kkuutta. Kun kaikki noudattavat järje#stystä , ei tarvitse mitään koskaan etsiä ja hakea. Tämähän on aivan alke#ellisia talouden#hoitotaitoja. -eri

Vierailija
27/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Oletko asunut ikinä miehen kanssa, tai edes käynyt miehen asuttamassa "kodissa"?!

Vierailija
28/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää saada päättää kuinka astiat on kaapissa?? Siis kodissa jossa asuu kaksi tasavertaista ihmistä😅

Jos haluaa kuppiensa olevalla tietyllä tavalla niin laittakoon itse.

Ohis

Tämä :D miksi naisen päättämä järjestys olisi se oikea?

Vierailija
29/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää saada päättää kuinka astiat on kaapissa?? Siis kodissa jossa asuu kaksi tasavertaista ihmistä😅

Ohis

Olisiko koti ja nämä asiat vähän tärkeämpiä naiselle, mitä?!

Vierailija
30/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tietoisen päätöksen olla nalkuttamatta. Sanon kerran ja sen pitää riittää paitsi erittäin tärkeässä asiassa voin mainita kolmannenkin kerran.

Mutta esim. sitten kun lukiolaisen läppäriä ei ole vielä koulun alkaessa hankittu tmv. niin sanon erittäin vittumaisesti.

Kumpi lie parempi.

Vierailija
31/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Järjästelmällisyys ei ole mikään mielipide kysymys.

Vierailija
32/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Koska olet nähnyt miehen pitävän yllä minkäänlaista järjestystä? Onko se nyt niin vaikea tehdä niinkuin sanotaan?

Vierailija
33/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt tietoisen päätöksen olla nalkuttamatta. Sanon kerran ja sen pitää riittää paitsi erittäin tärkeässä asiassa voin mainita kolmannenkin kerran.

Mutta esim. sitten kun lukiolaisen läppäriä ei ole vielä koulun alkaessa hankittu tmv. niin sanon erittäin vittumaisesti.

Kumpi lie parempi.

Mikset hanki itse.

Vierailija
34/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Tämän takia jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä pitää olla se mancave. Ennenvanhaan se oli se autotalli.

Vierailija
35/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Kerro mitä käytännön merkitystä sillä on jos nainen haluaa että kupit kuivuvat oikealla ja kattilat vasemmalla ja minä laitan ne toisinpäin? Miksi naisen järsjestys on se oikea?

Yleensä kuivauskaappiin ei laiteta kattiloita. Se on astioita varten. Kattilat kuivataan astiapyyhkeellä ja nostetaan suoraan paikoilleen.

Vierailija
36/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Kerro mitä käytännön merkitystä sillä on jos nainen haluaa että kupit kuivuvat oikealla ja kattilat vasemmalla ja minä laitan ne toisinpäin? Miksi naisen järsjestys on se oikea?

Yleensä kuivauskaappiin ei laiteta kattiloita. Se on astioita varten. Kattilat kuivataan astiapyyhkeellä ja nostetaan suoraan paikoilleen.

Meillä laitetaan kuivauskaappiin, nyt et varmaan saa yöllä unta kun täällä ei ole sama järjestys 😱

Vierailija
37/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Koska olet nähnyt miehen pitävän yllä minkäänlaista järjestystä? Onko se nyt niin vaikea tehdä niinkuin sanotaan?

Trollolloo ;)

Vierailija
38/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Ohoh, meillä kuivauskaappi toimii asiakaappina koska on vähän tilaa, kattilat on siellä sulassa sovussa muiden astioiden kanssa =)

Vierailija
39/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestys on tehokkuutta sinulle, ei välttämättä puolisollesi.

Ja se järjestys on sun luoma illuusio .

Vierailija
40/322 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän tiskit aina tiskipöydälle. Saa nainen sitten laittaa ne omaan järjestykseen sinne astianpesukoneeseen, ja pesun jälkeen kuivauskaappiin. En puutu siihen millään tavalla ja homma toimii.