Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ilmoitti, ettei hyväksy Lassen, 46, omia menoja - nyt Lasse syö mielialalääkkeitä jaksaakseen perhe-elämää

Kommentit (646)

Vierailija
61/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli  tuollainen lasse joka ilmoitti  että   käyttää arki-illat ja toisen viikonlopun päivistä harrastukseensa. Ukosta ei muutenkaan iloa ollut joten pakkasin kamat ja jätin sille muksutkin. Minä en ole mikään itsestäänselvyys tai  kodinkone.

Vierailija
62/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli  tuollainen lasse joka ilmoitti  että   käyttää arki-illat ja toisen viikonlopun päivistä harrastukseensa. Ukosta ei muutenkaan iloa ollut joten pakkasin kamat ja jätin sille muksutkin. Minä en ole mikään itsestäänselvyys tai  kodinkone.

Aivan. Roskikseen vaan ukot ja muksut jos ei niille löydy hyötykäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuossa on se ongelma, että kaikki meistä eivät kykene jättämään lapsiaan. Pirullinen giljotiini naiselle  tai miehelle, jos lasten jättäminen sille menevälle ja harrastavalle puolisolle ei ole realistinen vaihtoehto.

Vierailija
64/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Vaimolla ei ole mitään harrastuksia”, jep eli jos haluaa omaa aikaa, on pakko olla harrastus, jonka takia pitää lähteä pois kotoa, muuten omaa aikaa ei ole. Eli jos vaimo vain istuu kotona, niin lasse voi mennä ihan hyvin koko illaksi harrastamaan. Samalla tulee tehtyä lapsille ruoka ja siivottua.

Onkohan Lasse ajatellut, että vaimo haluaisi joskus vaikka vaan olla tekemättä mitään, ihan yksin? Päättää vaikka spontaanisti, että menenpä nyt ulos.

Ja miten paljon sitä kahdenkeskistä tai edes vaimon omaa aikaa lopulta jää, jos urheillaan 6 tuntia viikossa, kuskataan lapsia harrastuksiin ja käydään 5 päivää viikossa töissä? Tähän lisäksi vielä kisareissut viikonloppuisin.

Eipä sitä jää jos nainen on vain kodinkone. Lasse ei  halua panostaa kuin itseensä joten vaimon kommentti on ihan järkeenkäyvä.Luultavasti tämä  Lasse on muutenkin luistanut kaikesta kotiin liittyvästä ja vaimon kuppi meni  nurin kun vaimo ei pääse tekemään itse yhtään mitään miehen menojen takia. Veikkaan että tässä  takana on vaimon puolelta 20 vuotta kestänyt sietäminen kun kaikki kotona jää vaimon harteille.

Eihän tuo ole mikään parisuhde.

Vierailija
65/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elän hyvin määräilevän ja läheisriippuvaisen miehen kanssa. Hänellä ei ole mitään omia harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, kavereita tai menoja vaan hän viettää kaiken aikansa täällä kotona odottaen, että minä tulen töistä kotiin. Tietenkään minulla ei saisi olla mitään omia menoja töiden lisäksi vaan minun pitäisi viihdyttää miestä ja olla hänen seuranaan, kun hän on koko päivän minua odottanut. Voin kertoa, että äärimmäisen rasittava tilanne. Tämä on asia, jota riitamme aina koskevat, muusta emme juuri riitele.

En keksi yhtään syytä, miksei samanlainen tilanne voisi olla monella muullakin ja tuo läheisriippuvainen ripustautuja naispuolinen. Ymmärrän hyvin Lassen tunnelmat, samassa veneessä ollaan. Ja molemmat tahollamme varmasti päivittäin punnitsemme vaihtoehtoja, joista ero on varmasti yksi varteenotettava. Jaksamisia hänelle, päätyipä mihin ratkaisuun hyvänsä.

Mikset eroa? Ihmettelen näitä ihmisiä, jotka valittavat parisuhteistaan ja silti eivät tee asioiden eteen mitään.

En valita tilanteestani, totesin sen tässä kontekstissa anonyymina esimerkkinä siitä, että tällaista on. 

Kirjoitinhan, että punnitsen päivittäin vaihtoehtoja, joista ero on yksi. 

Elämä ei ole mustavalkoista, opit sen kun tulee vähän ikää ja kokemusta.

Aika rajua tuo että mietit päivittäin eroa.

Kuitenkin aiot pysyä suhteessa, sillä "elämä ei ole mustavalkoista".

Kuulostaa hyvin erikoiselta ainakin tämmöisen keski-ikäisen perheenäidin korviin tuommoinen selitys.

Ehkä sinun kannattaisi itse hankkia niitä kokemuksia ja löytää vähän enemmän harmaansävyjä. Ehkä vähän pinkkiä ja keltaistakin.

Vai tuntuuko sinusta turvalliselta kun toinen kontrolloi elämääsi. Silloinhan vastuukin on sen toisen käsissä.

Kun toisen kanssa on elänyt riittävän kauan ja nähnyt hänestä erilaisia puolia ja elämänvaiheiden mukanaan tuomia juttuja, sairauttakin, niin ei jättäminen ole ihan yksinkertainen asia. Ainakin tässä vaiheessa vielä yritän saada hänelle apua. Jos näyttää että ei ole avun tavoitettavissa, sitten on pelastettava edes itsensä.

Sinäkö keski-ikäisenä perheenäitinä lähdet heti, jos puoliso syystä tai toisesta ei käyttäydy siten kuin sinä odotat? Et yhtään mieti, mistä tilanne johtuu, miten siihen on tultu ja miten siitä kenties päästäisiin eteenpäin? Niin, ihmiset ovat erilaisia. Kukin toimii tavallaan.

No jos mies alkaa yhtäkkiä määräileväksi ja läheisriippuvaiseksi eikä hae siihen apua niin eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole.

Apua voi tarjota myös eron jälkeen. Silloin todennäköisesti jaksaa paremmin ollakin apuna ja tukena kun saa välillä vähän itse hengähtää.

Läheisriippuvuus ja kontrollintarve ovat sellaisia vaivoja joista ei voi parantua jos ei itse halua.

Oman kokemukseni mukaan he yleensä eivät koe tarvetta muutokseen vaan ajattelevat, että heidän pitää huolehtia sillä muut eivät osaa. Heidän mielestään kaikki on hyvin kunhan he saavat pitää kontrollinsa ja läheiset tottelevat.

No entä jos mies ei yhtäkkiä ala määräileväksi ja läheisriippuvaiseksi vaan tilanteeseen ajaudutaan pikkuhiljaa sairauden, työkyvyttömyyseläkkeen ja lasten kotoa lähtemisen myötä? Kaikki tässä elämässä ei tapahdu yhtäkkiä.

Helppoa. Mieshän pitää jättä heti jos se sairastuu.

Vierailija
66/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten vaikeaa naisten on vastaanottaa sitä mahdollisuutra et nainen on henkistä väkivaltaa harrastava häiriintynyt osapuoli. Pakko halveksua miestä. Kolahtaako liian lähelle omaan toimintaan?

Vierailija
67/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuossa on se ongelma, että kaikki meistä eivät kykene jättämään lapsiaan. Pirullinen giljotiini naiselle  tai miehelle, jos lasten jättäminen sille menevälle ja harrastavalle puolisolle ei ole realistinen vaihtoehto.

Siinä sen menevän ihmisen  pitää ottaa vastuu myös kodista ja lapsista eikä  mennä  kuin itsekäs heinäsirkka. Eli sen menevän pitää kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
68/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sen menevän ihmisen  pitää ottaa vastuu myös kodista ja lapsista eikä  mennä  kuin itsekäs heinäsirkka. Eli sen menevän pitää kasvaa aikuiseksi.

Ja missä se on päätetty ja luvattu, että näin tapahtuu?

Vierailija
69/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan on jo isoja. Kun omivat pieniä, olivat kaikessa etusijalla. Nyt kun ovat isompia, on ihan oikein panostaa myös omaan hyvinvointiin. Hyvinhän tuo lasse on toiminut

Vierailija
70/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia Salomoneja täällä. Minä en pystyisi jättämään lapsia puolisolle, joka ei siihenkään asti heistä ole ollut kiinnostunut ja halunnut huolehtia. En vain pystyisi. 

Vierailija
71/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen. On sitten kyseessä alkoholi-, mielenterveys- tai potenssiongelmat. Jos olisin ruotsalaisbrittiläinen rauhanturvaaja-ambulanssikuski ja suuri sankari, sanoisin teille naiset: Shame, shame, shame!

Näinhän se on. Mies ei ole olemassa ilman naista. Kaikki hänessä on riippuvaista naisesta tai sen puutteesta. Miehen mielenterveys on naisen taskussa. Mies ryyppää ellei saa naista tai saa naisen. Miehelle tulee potenssiongelmia, ellei hän saa naista tai saa naisen. 

Kyllä on miehillä rankkaa.

Olipas siinä luuytimiä myöten katkeroituneen hölmön naisen hölmö kommentti. Jos sinulla on joskus ollut mies, luultavasti olet ajanut miehen "ihanuudellasi" vähintään yhteen noista ongelmista.

Selkokielellä siis naisen törkeä käytös johtaa useimmilla miehillä ties minkälaisiin ongelmiin.

Oma vaimoni on ulkomaalainen ja minua on alkanut suorastaan hävettää olla suomalainen, kun meillä naiset useimmiten ovat todella vastenmielisiä ja suorastaan kuvottavia juntteja.

Vierailija
72/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten vaikeaa naisten on vastaanottaa sitä mahdollisuutra et nainen on henkistä väkivaltaa harrastava häiriintynyt osapuoli. Pakko halveksua miestä. Kolahtaako liian lähelle omaan toimintaan?

Johtuisko yksinkertaisesti vain siitä, että tänne on päässyt pesiytyään suurin osa maamme häiriintyneistä naisista.

Vierailija
73/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ihan niinkuin ne vaimot voisi tulla ja mennä ihan miten lystää. Itselläni ei ole 16 vuoteen ollut muuta harrastusta kuin pihanlaitto.

No miksi ihmeessä sä et lähde lenkille tai kuntosalille? 

Tuo Lassekin olisi vain halunnut harrastaa liikuntaa. 

Paitsi että Lasse ei todellakaan "vain halunnut harrastaa liikuntaa". "Vain liikunnan harrastamista" Lasse oli tehnyt jo useamman vuoden. Suorat lainat artikkelista:

"Muutama vuosi sitten Lasse innostui urheilemaan entistä enemmän. Urheiluharrastus alkoi viedä aikaa 4-6 tuntia viikossa, mutta ei juuri rahaa."

ja

"Runsaat puoli vuotta sitten Lasse halusi ilmoittautua urheilukilpailuihin, joihin valmentautuminen vaatii tietynlaisia treenejä. Vaimon vastaus oli Lasselle järkytys."

Eli vaimo rupesi protestoimaan siinä vaiheessa kun Lasse halusi laajentaa harrastuksensa kilpaurheilutasolle, mikä siis tarkoittaisi merkittävästi suurempaa panostusta vähintäänkin ajallisesti, ja todennäköisesti myös rahallisesti, ja ilmeisesti ilmaisi Lasselle että kotitöitäkin voisi ns. vapaa-ajallaan suorittaa (vrt. imurointi-kommentti, joka suoraan sanottuna kuulostaa kulkeneen aika vääristävän Lasse-filtterin läpi).

Lisäksi muuten ensimmäisen lainan sanat "entistä enemmän" viittaavat siihen, että Lasse on tätä ennenkin harrastanut jonkin verran liikuntaa, ja tämä 4-6 tuntia tuli pari vuotta sitten tämän entisen liikunta-harrastuksen lisäksi. Todella kiinnostaisi tietää onko vaimolla ollut lainkaan mahdollisuuksia omaan aikaan kun lasse on ollut sellaiset 3-4 iltaa viikossa "harrastamassa liikuntaa".

Mutta tietysti mies joka haluaa pyhittää noin viisi iltaa viikossa kilpaurheilun treenaamiseen jättäen näin kotitalouden hoidon pääosin vaimon harteille on oikeutettu tällaiseen toimintaan ja vaimo jota koko perhe-elämän vetovastuu ottaa enenevässä määrin päähän on kauhea noita-akka. Onhan koti nykyäänkin siisti, miksi Lassen pitäisi siellä siivota? Siisteyshän vain jotenkin tapahtuu.

Vierailija
74/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tuo on kirjalleen se totuus, tyypin pitäisi ottaa ja erota.

Mutta jotenkin koko teksti vaan pisti silmään. Sai urheilla ensin normaalisti, mutta kisoihin kun halusi valmentautua, niin kiellon saaminen ajaa miehen napsin masennuspillereitä? Wtf?

Mieheni myös valmentautuu kisoihin, annoin luvan ja voi sanoa, että eipä tyyppiä pahemmin näkynyt. 5/7 päivää viikossa pois kotoa useita tunteja, minimissään pari tuntia, monesti 5 ja joskus koko päivän. Eipä pikkulapsiaikana naurattanut, joten en ihmettele jos Lassen vaimo ei ideaa rakastanut, vaikka onkin isoja lapsia, mutta sehän tarkoitti että kyseisenä valmennusaikana hänellä yksin olisi ollut työn lisäksi lasten harrastuskuskaamiset, kauppakäynnit, kokkaamiset ja varmaankin myös siivoamiset, sillä urheiluihin valmentautuvat mies on kyllä niin poikki ettei tasan tarkkaan kovin äkkiä treenin päätteeksi imuriin tartuta.

Neuvotteliko Lasse yhtään tilanteestaan jos koki sen niin tärkeäksi? Olisi ollut valmis ostamaan siivousapua, luvannut että myös vaimolle järjestetään omaa aikaa. Ja vaikka tulisikin kilpailukielto, miksei Lasse jatkanut niitä normi treenejään pitääkseen päänsä kunnossa ettei masennuslääkkeitä tarvitsisi ottaa?

Ja mihinkä kilpailuun hän treenasi? Itseä vaimona ei ehkä haittaisi minkään harrastusmielisen potkunyrkkeilyn harrastus, mutta kilpailuun osallistuminen pelottaisi että tuleeko takaisin enää sama mies kuin lähti.

En tiedä, koko teksti vaan haiskahti jotenkin. Tuntuu että jotenkin vaan haluttiin taputella päähän ja surkutella miesparkaa ja vaimon kanta vaan sivuutettiin kokonaan.

Vierailija
75/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on nainen. On sitten kyseessä alkoholi-, mielenterveys- tai potenssiongelmat. Jos olisin ruotsalaisbrittiläinen rauhanturvaaja-ambulanssikuski ja suuri sankari, sanoisin teille naiset: Shame, shame, shame!

Näinhän se on. Mies ei ole olemassa ilman naista. Kaikki hänessä on riippuvaista naisesta tai sen puutteesta. Miehen mielenterveys on naisen taskussa. Mies ryyppää ellei saa naista tai saa naisen. Miehelle tulee potenssiongelmia, ellei hän saa naista tai saa naisen. 

Olipas siinä luuytimiä myöten katkeroituneen hölmön naisen hölmö kommentti. Jos sinulla on joskus ollut mies, luultavasti olet ajanut miehen "ihanuudellasi" vähintään yhteen noista ongelmista.

Selkokielellä siis naisen törkeä käytös johtaa useimmilla miehillä ties minkälaisiin ongelmiin.

Oma vaimoni on ulkomaalainen ja minua on alkanut suorastaan hävettää olla suomalainen, kun meillä naiset useimmiten ovat todella vastenmielisiä ja suorastaan kuvottavia juntteja.

Ei tuo ole naisen mielipide vaan palstalta poimittua miesten omaa jorinaa. Itse toitotat samaa, sinulle ongelma vain on näemmä kohdentunut nimenomaan suomalaisiin naisiin. 

Vierailija
76/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ihan niinkuin ne vaimot voisi tulla ja mennä ihan miten lystää. Itselläni ei ole 16 vuoteen ollut muuta harrastusta kuin pihanlaitto.

Voi jestas mikä marttyyri. Mikset ole kauemmas lähtenyt? Oletko kettingissä?

Ihan itse olet aikuinen ihminen tehnyt lapset. Ihan itse päättänyt jäädä kotiin jumittamaan. Minulla teki mies reissuhommia ja silti pääsin harrastuksiin. Välillä otin mll: n lastenhoitajan. Välillä mulla oli ystävän kanssa sopimus, et hoidetaan vuorotellen toisten lapsia. Mut sulla ei tuskin on ystäviä veikkaisin, kuka tuollaista itsesääliä jaksaa.

Mitä ihmeen itsesääliä?

Se on aikuisuutta. Vanhemmuutta. Lapset menee edelle, kun ne hankkii.

Ei lapset ei mene edelle. Lapset, parisuhde ja minä itse pitää olla samalla viivalla. Kaikille pitää antaa aikaa.

Ei.

Jos hankkii lapsia, he ovat aina etusijalla. Aina.

Heitä ei pidä hankkia keskenkasvuisena eikä huonoon parisuhteeseen.

Ei. Lapset ja parisuhde pitää olla samalla sijalla. Ne perheet missä aikuiset ottavat myös omaa aikaa ja hoitavat parisuhdettaan pärjäävät.

Tämä on kova läksy. Muutama vuosi sitten olin sitä mieltä, että lapset ensin, sitten puoliso ja työ ja... Olin aivan hel*tin poikki ja kiukkuinen. Sitten elämääni tuli ihminen, joka onnistui takomaan kallooni, ettei minusta ole antamaan kenellekään mitään, ellen huolehdi itsestäni. Ja sitten suhteesta ja lapsista jne.

Hankin harrastuksia, aloin taas tavata ystäviä, aloitan opiskelun. Energiaa on paljon enemmän ja olen parempi äiti ja puoliso.

Vierailija
77/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elän hyvin määräilevän ja läheisriippuvaisen miehen kanssa. Hänellä ei ole mitään omia harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, kavereita tai menoja vaan hän viettää kaiken aikansa täällä kotona odottaen, että minä tulen töistä kotiin. Tietenkään minulla ei saisi olla mitään omia menoja töiden lisäksi vaan minun pitäisi viihdyttää miestä ja olla hänen seuranaan, kun hän on koko päivän minua odottanut. Voin kertoa, että äärimmäisen rasittava tilanne. Tämä on asia, jota riitamme aina koskevat, muusta emme juuri riitele.

En keksi yhtään syytä, miksei samanlainen tilanne voisi olla monella muullakin ja tuo läheisriippuvainen ripustautuja naispuolinen. Ymmärrän hyvin Lassen tunnelmat, samassa veneessä ollaan. Ja molemmat tahollamme varmasti päivittäin punnitsemme vaihtoehtoja, joista ero on varmasti yksi varteenotettava. Jaksamisia hänelle, päätyipä mihin ratkaisuun hyvänsä.

Mikset eroa? Ihmettelen näitä ihmisiä, jotka valittavat parisuhteistaan ja silti eivät tee asioiden eteen mitään.

En valita tilanteestani, totesin sen tässä kontekstissa anonyymina esimerkkinä siitä, että tällaista on. 

Kirjoitinhan, että punnitsen päivittäin vaihtoehtoja, joista ero on yksi. 

Elämä ei ole mustavalkoista, opit sen kun tulee vähän ikää ja kokemusta.

Aika rajua tuo että mietit päivittäin eroa.

Kuitenkin aiot pysyä suhteessa, sillä "elämä ei ole mustavalkoista".

Kuulostaa hyvin erikoiselta ainakin tämmöisen keski-ikäisen perheenäidin korviin tuommoinen selitys.

Ehkä sinun kannattaisi itse hankkia niitä kokemuksia ja löytää vähän enemmän harmaansävyjä. Ehkä vähän pinkkiä ja keltaistakin.

Vai tuntuuko sinusta turvalliselta kun toinen kontrolloi elämääsi. Silloinhan vastuukin on sen toisen käsissä.

Kun toisen kanssa on elänyt riittävän kauan ja nähnyt hänestä erilaisia puolia ja elämänvaiheiden mukanaan tuomia juttuja, sairauttakin, niin ei jättäminen ole ihan yksinkertainen asia. Ainakin tässä vaiheessa vielä yritän saada hänelle apua. Jos näyttää että ei ole avun tavoitettavissa, sitten on pelastettava edes itsensä.

Sinäkö keski-ikäisenä perheenäitinä lähdet heti, jos puoliso syystä tai toisesta ei käyttäydy siten kuin sinä odotat? Et yhtään mieti, mistä tilanne johtuu, miten siihen on tultu ja miten siitä kenties päästäisiin eteenpäin? Niin, ihmiset ovat erilaisia. Kukin toimii tavallaan.

No jos mies alkaa yhtäkkiä määräileväksi ja läheisriippuvaiseksi eikä hae siihen apua niin eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole.

Apua voi tarjota myös eron jälkeen. Silloin todennäköisesti jaksaa paremmin ollakin apuna ja tukena kun saa välillä vähän itse hengähtää.

Läheisriippuvuus ja kontrollintarve ovat sellaisia vaivoja joista ei voi parantua jos ei itse halua.

Oman kokemukseni mukaan he yleensä eivät koe tarvetta muutokseen vaan ajattelevat, että heidän pitää huolehtia sillä muut eivät osaa. Heidän mielestään kaikki on hyvin kunhan he saavat pitää kontrollinsa ja läheiset tottelevat.

No entä jos mies ei yhtäkkiä ala määräileväksi ja läheisriippuvaiseksi vaan tilanteeseen ajaudutaan pikkuhiljaa sairauden, työkyvyttömyyseläkkeen ja lasten kotoa lähtemisen myötä? Kaikki tässä elämässä ei tapahdu yhtäkkiä.

Sairaus ja työkyvyttömyys eivät oikeuta kusipäisyyttä, eivätkä velvoita puolisoa sietämään mitä tahansa.

Vierailija
78/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole naisen mielipide vaan palstalta poimittua miesten omaa jorinaa. Itse toitotat samaa, sinulle ongelma vain on näemmä kohdentunut nimenomaan suomalaisiin naisiin. 

Tiedät itsekin, että kaikki tuo on vain katkerien ja miehiä vihaavien naisten omasta päästä keksimää potaskaa. Miksi valehtelet koko ajan?

Vierailija
79/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että kaikki tuo on vain katkerien ja miehiä vihaavien naisten omasta päästä keksimää potaskaa. Miksi valehtelet koko ajan?

Ei hän kyllä mitään keksi, sillä oikein hän kirjoitti. Täällä on naisia syyllistetty miten vaimot ajaa hulluksi, myös hulluksi ja masentuneeksi ja syrjäytyneeksi kun sitä naista ei saa kun ne on niin nirsoja/vaativia/jännä miesten perään

Ja susta kertoo paljon kun menet yleistämään "kun meillä naiset useimmiten ovat todella vastenmielisiä ja suorastaan kuvottavia juntteja"

Eri

Vierailija
80/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti Lasse. Millainen vässykkä tuo mies on. Jos vaimo toteaisi noin, niin liitto aikaisilla olla loppusuoralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi