Minkä sanotte syyksi, jos olette uupunut työtaakan alla ja
Kommentit (10)
Puhuin työterveydessä aivan rehellisesti työssä uupumisesta, väsymyksestä ja työn aiheuttamasta ahdistuksesta. Lääkäri laittoi diagnoosiksi äkillinen stressireaktio tjsp.
Vierailija kirjoitti:
En mä tollasesta saikkua ota. Meen sit vaan hapannaamana töihin ja teen minimi teholla töitä.
Tämä.
Yhteys työterveyteen, ja kerrot asiat niin kuin ne ovat. Miksi pitäisi keksiä jotain muuta?
Meillä työnantaja maksaa palkan sairaslomallakin. Tosin siinä on joku raja, olisiko kolme kuukautta, ennen kuin putoaa yhteiskunnan tuille.
En ole laiska, vaan ahkera. Uupunut ahkera. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yhteys työterveyteen, ja kerrot asiat niin kuin ne ovat. Miksi pitäisi keksiä jotain muuta?
Joillakin työpaikoilla ei vissiin saa palkkaa tietyllä diagnoosilla? Muutenkin palkanmaksu vaihtelee työpaikoittain kuinka pitkältä sairausajalta sitä voi saada.
Edellisessä työpaikassa olin kaksi päivää poissa just tuolla "äkillinen stressireaktio" diagnoosilla. No se olikin sellainen että se tuli ja meni, eikä ollut mitään pitkäaikaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole laiska, vaan ahkera. Uupunut ahkera. Ap
Laiskat ja osaamattomat ihmiset hokee miten työ väsyttää jne
Vierailija kirjoitti:
Puhuin työterveydessä aivan rehellisesti työssä uupumisesta, väsymyksestä ja työn aiheuttamasta ahdistuksesta. Lääkäri laittoi diagnoosiksi äkillinen stressireaktio tjsp.
Niin teki minullekin. Keskivaikea masennus ja akuutti ahdistusreaktio, kun pillahin itkuun siellä. Aivan kuin psykiatri ei olisi laisinkaan ymmärtänyt, että olin tehnyt vuosikymmenen puolentoista ihmisen työt ja mitta oli tullut täyteen.
Työkykyneuvottelussa vähän petrasi ja sanoi pomolleni, että työtaakkaa pitää vähentää. Pomo muisti asian kokonaiset kaksi kuukautta ja latasi sitten jälleen kalenterin täyteen. Menen jälleen ensi viikolla kallonkutistajalle.
En mä tollasesta saikkua ota. Meen sit vaan hapannaamana töihin ja teen minimi teholla töitä.