Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähäinen kiinnostus seksiin kanssani harmittaa lähes päivittäin

Vierailija
24.08.2018 |

Seksiä on parhaimmillaan pari kertaa viikossa, mutta melkein kuukaudenkin taukoja saattaa tulla. Seksiä on kun mies haluaa ja tekee aloitteen, minun ei kannata niitä tehdä koska pakit ovat osoittautuneet todennäköisimmäksi seuraukseksi jo monen vuoden ajan. Itse haluaisin voida luottaa siihen että seksiä olisi varmasti edes viikottain. Kun ei ole, mieleen tulee ajatuksia etten välttämättä halua elää näin tyytymättömänä tähän itselleni todella tärkeään elämänalueeseen loppuikääni. Nuorin lapsi on vielä päiväkoti-ikäinen. Ja ei, en ole lakannut huolehtimasta vartalostani ja ulkonäöstäni pitkän suhteen ja lasten myötä.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samassa tilanteessa oleva alle kolmekymppinen nainen. Minun aloitteeni eivät ole enää yli kolmeen vuoteen tuottaneet tulosta, vaan mies juurikin vetoaa aina väsymykseen, tai milloin mihinkin. Ajoittain sorrun edelleen yrittämään, mutta pakit tuli tänäänkin. Mies tekee aloitteen noin kerran kuussa ja minulla on tunne, että se on juuri sellaista intohimotonta sääliseksiä.

Mies ei suostu keskustelemaan aiheesta, vaan ahdistuu. Sen verran sanonut, että ei kuulema petä.

Kiva kuulla, että on kohtalontovereita. Vaikka kyllähän tämä ottaa rajusti itsetunnon päälle. Mielestäni olen kuitenkin kaunis ja ihan hyväkroppainen nainen.

En ole samassa tilanteessa. Kun mieheni haluaa seksiä ja tekee aloitteen, se ei ole mitään sääliseksiä. Ja saattaa tehdä joskus useammankin kerran viikossa. Ja joskus tulla sitten jopa kuukauden tauko. En yhtään tiedä koska saan, mies näkökulmastani täysin arvaamaton seksin suhteen. Ap

Vierailija
102/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se juuri että minusta tuntuu siltä että mies päättää yksin kaikesta seksiin liittyvästä tässä suhteessa ja jos minä ilmaisen mitään tarpeitani seksiin liittyen, miehelle se on heti turnoff, on se ongelma jota en todellakaan usko kestäväni loputtomiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. No vähäinen kiinnostus seksiin joka tapauksessa, sekä torjutuksi tuleminen.

Vierailija
104/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. No vähäinen kiinnostus seksiin joka tapauksessa, sekä torjutuksi tuleminen.

Tämä oli siis vastaukseni siihen, ettet ole samassa tilanteessa kanssani. Ja niin, onhan meilläkin seksiä. Vaihtelevasti ja harvakseltaan. Enkä minäkään tiedä koska sitä on, koska miehen käsissä meilläkin tämä.

Vierailija
105/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ei esim. koskaan voi yrittääkään sopia etukäteen aikaa seksille koska mies haluaa vain spontaanisti kun haluaa. Lasten ja töiden takia mahdollisuuksia on muutenkin vähän paitsi toki iltaisin ennen nukkumaan menoa joka tapahtuu aina eri aikaan. Väkisinkin sitä alkaa haaveilla suhteesta jossa voisi itsekin vaikuttaa siihen koska ja millaista seksiä saa. Tässä suhteessa nykyisellään minulla ei ole siihen mitään vaikutusvaltaa ja tilanne on jatkunut tällaisena jo muutaman vuoden. Ap

Vierailija
106/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, en tule torjutuksi enää koska en enää koskaan tee aloitteita. Kun mies seksiä haluaa, ei ole intohimoton. Siinä ero. Ap

Vierailija
107/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 teillä ei ilmeiseti ole lapsia niin miksi pysyt suhteessa? Ap

Vierailija
108/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ihan peestä tämmöinen elo on jossa fyysistä kipinää ei enää ole.

Alussa olin itse todella aktiivinen ja innokas ja aina valmis. Mies taas ei.

Kun tarpeeksi pitkään kuuntele tekosyitä miksi ei, ja toisen naamasta näkee miten omat aloitteet saa toisen ahdistumaan niin sitä vain lopettaa.

Meillä tuli kertaalleen jo paussi suhteeseen asian takia. Oma itsetunto on valahtanut viemäristä alas ja nykyään pelkkä toisen vieressä istuminen alkaa ajoittain etomaan. En todellakaan tiedä miten tätä lähtisi parantamaan enää.

Paussin jälkeen mies on jatkuvasti iholla, mutta niiden monien pakkien ja torjuntojen jälkeen se tuntuu lähinnä vittuilulta. Eikä asiaa paranna se, että kun hän näitä torjuntoja jakeli, niin samalla hän kulutti aikaa erinäisten instabeibejen aktiiviseen perseenkyyläykseen ja kommentointiin yms. Sekä vinoili minulle ulkonäöstäni.

Jotenkin sitä hampaat irvessä koittaa pitää perhettä kasassa, vaikka tiedostaa että ei kykene enää itse olemaan aidosti onnellinen. Hullulta tuntuu kirjoitella tätä, varsinkin kun olen oikeasti vielä alle 30v ja oikeasti varsin kaunis nainen, vaikken mikään missi.

Mutta semmosta se on, kikkelis kokkelis niin.

Vierailija
109/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
110/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
111/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa ja harmittaa se, ettei mies taida oikein ymmärtää tai sisäistää sitä, miten tärkeä asia säännöllinen seksi ja halutuksi tulemisen kokemus on minun psyykkiselle ja osittain fyysisellekin hyvinvoinnilleni. Mies on täysin sitoutunut perheeseen, muttei mielestäni tarpeeksi mieti sitä, mitä minä suhteesta eniten haluaisin ja tarvitsisin. Olen usein miettinyt olisinko onnellisempi siten, että olisin vapaa jolloin voisin hankkia seksiä ja läheisyyttä aina kun haluaisin. Vaikka kumppani sitten todennäköisesti vaihtuisikin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan