Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähäinen kiinnostus seksiin kanssani harmittaa lähes päivittäin

Vierailija
24.08.2018 |

Seksiä on parhaimmillaan pari kertaa viikossa, mutta melkein kuukaudenkin taukoja saattaa tulla. Seksiä on kun mies haluaa ja tekee aloitteen, minun ei kannata niitä tehdä koska pakit ovat osoittautuneet todennäköisimmäksi seuraukseksi jo monen vuoden ajan. Itse haluaisin voida luottaa siihen että seksiä olisi varmasti edes viikottain. Kun ei ole, mieleen tulee ajatuksia etten välttämättä halua elää näin tyytymättömänä tähän itselleni todella tärkeään elämänalueeseen loppuikääni. Nuorin lapsi on vielä päiväkoti-ikäinen. Ja ei, en ole lakannut huolehtimasta vartalostani ja ulkonäöstäni pitkän suhteen ja lasten myötä.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakastajiin, jos sinusta siltä tuntuu. Eikai mies omaa libidotasoaan pysty nostamaan, se on juuri sellainen kuin on, joku on aina ns kova panomies ja joku ei. Niin se vaan on.

Olisiko joku Lelu tai rakastaja mitään ?

Vierailija
82/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. 35 kirjoitti:

Haluaisin todella ymmärtää "pihtaajan" ajatusmaailmaa.

Jos todella on kyseessä ihminen jota rakastat ja jonka kanssa haluaa yhdessä elää niin miten pihtaaja pystyy toistuvasti torjumaan toisen vaikka näkee miten paha olo siitä toiselle tulee.

Tottakai seksistä saa kieltäytyä, eikä aina tarvitse haluttaa mutta mielestäni vuosien ajan järjestelmällinen torjuminen on sairasta kun kuitenkin sanotaan että rakastaa ja yms yms.

Näin miehenä ja isänä ei hirveesti hyviä vaihtoehtoja jää.

joko petät ja olet kusipää sika, jätät ja olet kusipää sika tai vuosi vuodelta murennat omaa itsetuntoasi ja mietit miksi en kelpaa.

Ja tosi harvoin puhutaan pihtaavista miehistä. Itselläni on sellainen mutta tuntuu että olen harvinaisuus sillä kaikkien muiden miehet tuntuvat haluavan seksiä jatkuvasti.

Kaikki miehet eivät halua seksiä jatkuvasti, se on vain myytti.

Ja se kun mies tietää naisensa haluavan seksiä koska tahansa, ei todellakaan lisää miehen kiinnostusta seksiin ko. naisen kanssa! Ap

Tämä. Se sotii vastaan kulttuurista ja luonnollista järjestystä että nainen haluaa seksiä enemmän ja useammin kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. 35 kirjoitti:

Jos todella on kyseessä ihminen jota rakastat ja jonka kanssa haluaa yhdessä elää niin miten pihtaaja pystyy toistuvasti torjumaan toisen vaikka näkee miten paha olo siitä toiselle tulee.

Tottakai seksistä saa kieltäytyä, eikä aina tarvitse haluttaa mutta mielestäni vuosien ajan järjestelmällinen torjuminen on sairasta kun kuitenkin sanotaan että rakastaa ja yms yms.

joko petät ja olet kusipää sika, jätät ja olet kusipää sika tai vuosi vuodelta murennat omaa itsetuntoasi ja mietit miksi en kelpaa.

Ja tosi harvoin puhutaan pihtaavista miehistä. Itselläni on sellainen mutta tuntuu että olen harvinaisuus sillä kaikkien muiden miehet tuntuvat haluavan seksiä jatkuvasti.

Ja se kun mies tietää naisensa haluavan seksiä koska tahansa, ei todellakaan lisää miehen kiinnostusta seksiin ko. naisen kanssa! Ap

Tämä. Se sotii vastaan kulttuurista ja luonnollista järjestystä että nainen haluaa seksiä enemmän ja useammin kuin mies.

Jossain oli juttua siitä, että 20v miehet haluavat seksiä enemmän kuin 20v naiset.

Vastaavasti kun ikää on 40+, haluavat naiset seksiä enemmän kuin miehet.

eli: naiset pihtaavat ensimmäiset 20 vuotta (paitsi kun on pakko saada vauva), ja sitten ihmettelevät kun mies on luopunut toivosta ja kääntää kylkeään, ei tee aloitetta jne.

Elämä on kovaa.

Poikkeuksia löytyy varmasti.

Vierailija
84/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on pitkään ollut sutheessa pihtaajan kanssa osaa todella nauttia uudesta kiihkeästä suhteesta. Jos naisessa edes vähänkin on pihtaajan vikaa ensitapaamisten aikana, muuten lupaavana alkanut suhde loppuu heti. M43

Todellakin totta joka sana! Ei enää ikinä halutonta miestä. Elämä on todella ihanaa nyt, kun mulla on mies joka himoitsee mua lähes koko ajan ja päinvastoin. Niin kiitollinen. N42

Mistä näitä löytää?

Toinen N42

Vierailija
85/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. 35 kirjoitti:

Jossain oli juttua siitä, että 20v miehet haluavat seksiä enemmän kuin 20v naiset.

eli: naiset pihtaavat ensimmäiset 20 vuotta (paitsi kun on pakko saada vauva), ja sitten ihmettelevät kun mies on luopunut toivosta ja kääntää kylkeään, ei tee aloitetta jne.

Elämä on kovaa.

Voisiko tuosta asenteellisesta ja loukkaavasta pihtaamistermistä luopua? Meilläkin oli suhteen alkuaikoina niin että mies halusi seksiä enemmän, mutta en silti kaiketi koskaan pihdannut kun en koskaan torjunut miehen alotteita? Alhaisempi halukkuus sitä paitsi johtui hormonaalisesta ehkäisystä, kuten varmaan valtaosalla nuoremmista naisista jotka sellaista käyttävät. Ap

Vierailija
86/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen - ja viimeinen - seurustelukumppanini oli pihtari. Seksi ei kiinnostanut häntä lainkaan.

Olisinpa tiennyt miehen surkeudesta ennen kuin erehdyin menemään hänen kanssaan sänkyyn.

Vierailija
87/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. 35 kirjoitti:

Elämä on kovaa.

Voisiko tuosta asenteellisesta ja loukkaavasta pihtaamistermistä luopua? Meilläkin oli suhteen alkuaikoina niin että mies halusi seksiä enemmän, mutta en silti kaiketi koskaan pihdannut kun en koskaan torjunut miehen alotteita? Alhaisempi halukkuus sitä paitsi johtui hormonaalisesta ehkäisystä, kuten varmaan valtaosalla nuoremmista naisista jotka sellaista käyttävät. Ap

Miksi sitten kutsua henkilöä, joka torjuu -aina- toisen aloitteet? Seksiä harrastetaan vain hänen aloitteesta.

Olen tällaisen naisen kanssa naimisissa.

Vierailija
88/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on pitkään ollut sutheessa pihtaajan kanssa osaa todella nauttia uudesta kiihkeästä suhteesta. Jos naisessa edes vähänkin on pihtaajan vikaa ensitapaamisten aikana, muuten lupaavana alkanut suhde loppuu heti. M43

Todellakin totta joka sana! Ei enää ikinä halutonta miestä. Elämä on todella ihanaa nyt, kun mulla on mies joka himoitsee mua lähes koko ajan ja päinvastoin. Niin kiitollinen. N42

Mistä näitä löytää?

Toinen N42

Kroppa ja itsetunto kuntoon ja ryhdyt puumaksi. Turha etsiä luovuttanutta 40+ miestä jonka itsetunnon ex-vaimo on romuttanut.

Vierailija
89/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M. 35 kirjoitti:

Elämä on kovaa.

Miksi sitten kutsua henkilöä, joka torjuu -aina- toisen aloitteet? Seksiä harrastetaan vain hänen aloitteesta.

Olen tällaisen naisen kanssa naimisissa.

Sama tilannehan täällä on mutta ei se silti johdu välttämättä pihtaamisesta vaan siitä, etteivät toisen aloitteet sytytä. Ap

Vierailija
90/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on siis nähty nyt vuosien aikana että en vain osaa tehdä sellaista seksialoitteita, joka miehen sytyttäisi. Joskus kun olen lähestynyt niin mies on tehnyt aloitteen sitten siitä eteenpäin tai kumpikin on tavallaan tehnyt sen yhtä aikaa mutta en koskaan mies ei ole halunnut jos olen vaikka sanonut että haluaisin tms. tai muuten tehnyt suoran aloitteen. Mies taas on tehnyt aloitteita kaikilla mahdollisilla tavoilla ja aina saanut. Tästä tulee tunne että mies haluaa yksin päättää seksistä ja minun on vain tyydyttävä siihen mitä saan, ilman sananvaltaa siihen mitä saan ja kuinka usein. Ja että sananvallan antaminen minulle tässä asiassa veisi miehen halut kokonaan. Ap

Vierailija
91/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei seksiä koskaan kiinnostanut juuri lainkaan, mutta teen sen palveluksena kai koska see kuuluu asiaan ja pitää nainen tyytyväisenä.

Osaavat miehetkin teeskennellä että kiinnostaa.

Vierailija
92/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei seksiä koskaan kiinnostanut juuri lainkaan, mutta teen sen palveluksena kai koska see kuuluu asiaan ja pitää nainen tyytyväisenä.

Osaavat miehetkin teeskennellä että kiinnostaa.

No ehkä ennemmin olenkin oman käden ja dildon varassa kuin otan mieheltä palvelusseksiä. Silloin kun mies haluaa seksiä ja aloitteen tekee niin ainakin aidosti haluaa sitä ja minua. Ap

Vierailija
93/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ennemmin olenkin oman käden ja dildon varassa kuin otan mieheltä palvelusseksiä. Silloin kun mies haluaa seksiä ja aloitteen tekee niin ainakin aidosti haluaa sitä ja minua. Ap

Olen salaisesti aseksuaalinen, en ole jäänyt kiinni vieläkään :)

Vierailija
94/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kyllä todella paljon tietää, kannattaisiko minun sittenkin alkaa tehdä aloitteita taas pakkien uhallakin? Koska pystyn sen nyt jo sanomaan etten aio elää loppuikääni suhteessa jossa joudun kokemaan etten saa päättää seksistä lainkaan. Ap

Vierailija
96/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samassa tilanteessa oleva alle kolmekymppinen nainen. Minun aloitteeni eivät ole enää yli kolmeen vuoteen tuottaneet tulosta, vaan mies juurikin vetoaa aina väsymykseen, tai milloin mihinkin. Ajoittain sorrun edelleen yrittämään, mutta pakit tuli tänäänkin. Mies tekee aloitteen noin kerran kuussa ja minulla on tunne, että se on juuri sellaista intohimotonta sääliseksiä.

Mies ei suostu keskustelemaan aiheesta, vaan ahdistuu. Sen verran sanonut, että ei kuulema petä.

Kiva kuulla, että on kohtalontovereita. Vaikka kyllähän tämä ottaa rajusti itsetunnon päälle. Mielestäni olen kuitenkin kaunis ja ihan hyväkroppainen nainen.

Vierailija
99/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan niin tajuttoman ruma, että miehellä ei ota eteen sinut nähdessään.

Vierailija
100/111 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni puutteessa oleva ja torjutuksi jatkuvasti tuleva lopulta sanoo puolisolleen, että "tähän asiaan on tultava muutos, muuten aloitan joko seksisuhteen jonkun kanssa, tai sitten erotaan, mieti asiaa ja sitten keskustellaan."

Eikö tuo olisi selkeintä ja rehellisintä, puoliso saisi mahdollisuuden miettiä asiaa ennen kuin petetään, tai jätetään, voisi vaikka avioliitto pelastua? Tai sitten ei, mutta eipähän tarvitsisi elää sellaista elämää johon ei ole tyytyväinen.

Minä olen esittänyt nämä vaihtoehdot, ei vaikutusta.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi