"Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa"
Miehelläni on tällainen ajatusmaailma ja se on nyt saanut minut varpailleni. Hän ei koskaan pettäisi ja luottaa myös siihen, että minä en petä. Eikä tässä ole kysymys vain pettämisen pelosta...
Esimerkiksi hänen exänsä laittoi hänelle jotain ruikutusviestiä ja silloin hän kertoi asian minulle ja olen asiaa ihmetellyt (erikoinen viesti). Sanoi, ettei aio enää kertoa minulle vastaavia, koska se loukkaa minua ja saa minut ylikierroksille.
Mitä mieltä? Olenko minä pöpi :D
Kommentit (33)
Pillastuit, kun miehesi oli sinulle avoin eikä halunnut salaisuuksia välillenne? Mokasit raskaasti.
Sano ihmeessä mielipiteesi, että haluatko tietää niistä vai et. Voihan mies exän estääkin jos tulee ihme viestejä ja ei ole pakko olla tekemisissä. Ei toinen voi vain yksin päättää, että näin toimitaan suhteessa.
Kuulemma luottoa pitää suhteessa olla sen verran, että tietää, että toinen pystyy epämääräisen tilanteen (vaikka exän ruikutus, vanhojen säätöjen yhteydenotot) hoitamaan siten, ettei tee mitään mikä loukkaisi toista. Juu, kyllä mä luotankin... Mutta joku asia tässä kalvaa... Itse en pystyisi olemaan kertomatta, jos joku exäni alkaisi lähettelemään minulle jotain erikoisia kaihoviestejä... Kuulemma en saa kertoa, koska hänen ei pidä tietää ja luottaa siihen, että hoidan asian kuten pitää. Ap
1) Mies on avoin ja rehellinen
2) Nainen pillastuu
3) Mies ei ole enää avoin ja rehellinen
Vierailija kirjoitti:
Puppua tuollainen. Jos lääkärinä havaitsisin syövän ja jättäisin kertomatta niin todellakin voi satuttaa.
Sama esim jos tartuttaa jollekin taudin ja jättää kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pillastuit, kun miehesi oli sinulle avoin eikä halunnut salaisuuksia välillenne? Mokasit raskaasti.
Niin en varsinaisesti pillastunut hänelle. Viestit olivat todella epämääräisiä ja minulle jäi niistä sellainen olo, että onko kaikki sittenkin ihan selvitetty heidän välillä ja siitä olen kysellyt ja ihmetellyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en varsinaisesti pillastunut hänelle. Viestit olivat todella epämääräisiä ja minulle jäi niistä sellainen olo, että onko kaikki sittenkin ihan selvitetty heidän välillä ja siitä olen kysellyt ja ihmetellyt. Ap
Eli olet useamman kerran ottanut aiheen esille. Tämä kertoo epäluottamuksesta miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet useamman kerran ottanut aiheen esille. Tämä kertoo epäluottamuksesta miestä kohtaan.
Niin kyllä olen asiasta hämilläni ja jotenkin vaikea jättää asiaa selvittämättä, mutta kun hän ei osaa oikein asiaa selittää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on epäluotettava.
Tämä on itseäkin alkanut mietityttää :( ap
Miehesi oli luotettava, kunnes aloit epäillä hänen luotettavuuttaan. Aiheutit sen mitä pelkäsit.
Vastaileeko mies noihin viesteihin?
Itse lakkasin eräässä suhteessa kertomasta miehelle asioita siinä vaiheessa, kun hän ilmoitti tappavansa exäni lapset (uudesta liitosta) kerrottuani exän lähettäneen minulle "lempeän" tekstiviestin, jolle itse vain naureskelin. Tietysti itsekin otin exään enemmän välimatkaa tuon viestin jälkeen, mutta koin myöskin miehen reagoineen hieman huolestuttavalla tavalla, enkä kertonut enää ihan pikkujutuista.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi oli luotettava, kunnes aloit epäillä hänen luotettavuuttaan. Aiheutit sen mitä pelkäsit.
Niin aloin, mutta mielestäni aihetta epäilylle oli ja halusin hänen myös avaavan asiaa minulle vähän tarkemmin ja kertomaan mikä oikein on homman nimi. En ole saanut mitään kunnollista vastausta asiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaileeko mies noihin viesteihin?
Itse lakkasin eräässä suhteessa kertomasta miehelle asioita siinä vaiheessa, kun hän ilmoitti tappavansa exäni lapset (uudesta liitosta) kerrottuani exän lähettäneen minulle "lempeän" tekstiviestin, jolle itse vain naureskelin. Tietysti itsekin otin exään enemmän välimatkaa tuon viestin jälkeen, mutta koin myöskin miehen reagoineen hieman huolestuttavalla tavalla, enkä kertonut enää ihan pikkujutuista.
Kyllä hän silloin minun nähteni vastasi hyvin kylmästi ja teki exälle selväksi, että on nyt uudessa suhteessa ja asia loppuun käsitelty. Olin aluksi tyytyväinen ja jätin asian sikseen, mutta jälkeen päin on tullut ilmi asioita, ettei se asia nyt ehkä olekaan ihan niin loppuun käsitelty... Ap
Miehesi jä hänen exänsä väliset asiat eivät mitenkään automaattisesti kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi jä hänen exänsä väliset asiat eivät mitenkään automaattisesti kuulu sinulle.
Jotkut asiat eivät varmasti kuulukaan, mutta sellaiset asiat kyllä kuuluu, jotka mahdollisesti vaikuttavat negatiivisesti minunkin elämään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Et voi mitenkään olla varma, ettei mies pettäisi. Tuollaiset miehethän ne just pettää. Tuollainen ajatusmaailma ei ole normaali. Sellainen muodostuu niille, jotka tekee väärin ja haluaa suojella itseään muiden reaktiolta. Jos se ei petä juuri nyt, niin on pettänyt ennen tai tulee pettämään tulevaisuudessa, siitä voit olla satavarma.
Miksi ihmeessä sille kumppanille pitäisi edes kertoa, jos joku hörhö exä ottaa yhteyttä!? Eiköhän jokainen rakastava ja kunnioittava kumppani pysty hoitamaan asian ihan itsenäisesti? Jos on jotain halua/tarvetta pettää, niin eiköhän se sitten tapahdu muulla tavalla...
Ei minua ainakaan kiinnosta, jos mieheni joku exä pistää jotain erikoisia viestejä, koska luotan siihen, että mies ei toimi selkäni takana mitenkään minua vastaan. En minäkään kerro hänelle, jos minun exäni ottaa yhteyttä...
Puppua tuollainen. Jos lääkärinä havaitsisin syövän ja jättäisin kertomatta niin todellakin voi satuttaa.