Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se Jussi "syntynyt puolustusministeriksi" Niinistökin on huolisssaan kasvisruoasta

Vierailija
24.08.2018 |

Jussi voisi aloittaa selvityksen "jarrun" käytöstä armeijassa niin aika kuluisi rattoisasti tällaisen mukavan mysteerin parissa eikä tarvitsisi hölistä typeryyksiä mediassa.

Kommentit (453)

Vierailija
101/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on huvittavaa, että ainoastaan miehet ovat asevelvollisia, mutta silti palstamammat isoon ääneen huutelevat mielipiteitään siitä, mitä varusmiehille pitäisi syöttää. Huomaatteko te naiset itse mitään outoa tässä asiassa?

Kyllä tässä ketjussa on miehiäkin. Itse vastustan Sinisen Tulevaisuuden ulinaa ja kannatan varusmiesliiton esitystä. Olen sekasyöjä, hetero ja valkoihoinen mies. Intti käytynä.

Mitä v*tun väliä sillä on, onko tässä ketjussa miehiäkin? Silti enemmistö on naisia, ja naisilla ei pitäisi olla mitään sanottavaa ko. aiheesta. Mieheksi olet h*lvetin tyhmä.

Sinä olet mieheksi tyypillistä vajakkitasoa.

Vierailija
102/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on suorastaan koomista, miten vahvoja mielipiteitä NAISILLA on siitä, mitä ruokaa varusMIEHILLE pitäisi tarjoilla. Minusta naisten mielipiteet varusMIESTEN ruokavaliosta ovat tekpyhää lässytystä niin kauan, kunnes asevelvollisuus koskee naisiakin. Siihen asti naisten tulisi ymmärtää pitää isot suunsa kiinni.

Ne on meidän lapsia jotka sitä inttiä käy ja halutaan että ruoka jota syövät on terveellistä. Sinä voit syödä itsellesi suolistosyövän ja diabeteksen ja opettaa omat lapsesi hankkimaan elintasosairauksia, mutta ei kai kaikkien tarvitse.

Ne on aikuisia, jotka sitä inttiä käy. Ne saavat kaikkien normaaliälyisten ihmisten mukaan itse päättää siitä mitä syövät tai eivät syö. Sinun älykkyydelläsi ei pitäisi ehkä olla päättämässä edes itseäsi koskevista asioista, saati sitten muita koskevista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Niinistö on sentään suorittanut intin, yksikään persujen puheenjohtajistosta ei ole siihen kyennyt.

Teuvo Hakkarainen on suorittanut asepalveluksen. Mutta kuinka moni naiskansanedustaja on pystynyt samaan?

Teuvon miinuspistelista on kyllä niin pitkä että saisi käydä armeijan kymmennen kertaa ja vieläkin olisi pakkasen puolella valtion kannalta.

Vierailija
104/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on huvittavaa, että ainoastaan miehet ovat asevelvollisia, mutta silti palstamammat isoon ääneen huutelevat mielipiteitään siitä, mitä varusmiehille pitäisi syöttää. Huomaatteko te naiset itse mitään outoa tässä asiassa?

Kyllä tässä ketjussa on miehiäkin. Itse vastustan Sinisen Tulevaisuuden ulinaa ja kannatan varusmiesliiton esitystä. Olen sekasyöjä, hetero ja valkoihoinen mies. Intti käytynä.

Mitä v*tun väliä sillä on, onko tässä ketjussa miehiäkin? Silti enemmistö on naisia, ja naisilla ei pitäisi olla mitään sanottavaa ko. aiheesta. Mieheksi olet h*lvetin tyhmä.

Menikö nyt tunteisiin, kun olet miehenäkin muelipiteinesi yksin? 😂

Vierailija
105/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se Kreetta aamuteeveessä että tällä Niinistö saa tosimiesten suosion. Eikö tuo tosimies juttu ole 80 lukua ja sinne jäänyttä ellei sitten halua miehiä haukkua erikseen. Jokainen tietää että ne 80 luvun "tosimiehet" ovat nopeasti kuoleva ei tulevaisuutta ajatteleva joukko huonotapaisia heikkoitsentuntoisia häviäjiiä.

Vierailija
106/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni armeijan pitäisi siirtyä kokonaan kasvisruokiin ja näyttää näin mallia. Kyllä se varusmiehille kuin alkaa maistua kun nälkä tulee. Kaikki voittaisi, myös se varusmies joka saisi terveellisempää ja eettisempää ruokaa. Tästä pitäisi tehdä aloite! Ihminen ei tarvitse lihaa, mutta maapallo tarvitsee kasvissyöntiä selvitäkseen. On todella itsekästä syödä lihaa, hyi.

Vierailija
107/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaisi persujen ja sinistenkin myöntää että kasvisruoka on tulevaisuus jota kohti pitää mennä ja mennäänkin. Työpaikka ruokalassa tarjolla ollutta kasvisruokaa meni todella paljon mutta suurin osa otti myös sen normiruoan lisäksi. Palvelun tuottaja harmitteli varmasti kustannuksia kun kahta ruokaa meni aina. Tekivät sitten oman ravintolan kasvisruoalle jossa ei ole muuta tarjolla ja lisäksi tarjolla on aina kasviskeittoja. Kasvisravintolaat jonottavat raavaat miehetkin nykyään ja keiton valitsee todella moni. 

Vierailija
108/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mieheksi tyypillistä vajakkitasoa.

Oliko sulla jotain sanottavaa itse aiheesta, vai oletko tyypillinen nainen, joka ei osaa sanoa mitään muuta kuin henkilöhyökkäyksiä? Olisit edes jotenkin kommentoinut viestini sisältöäkin.

Vierailija
109/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä kun 80-luvulle kun niitä kasvisruokia oli paljon enemmän tarjolla sekä koulussa että armeijassa. 60-luvun kansakoulussa oli perinteisesti vain yhtenä päivänä lihaa.

Vierailija
110/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kasvisruoka maistu sen vuoksi että se on kasvisruokaa armeijassa on aina vanikkaa tarjolla.

Mies

Vierailija
111/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on suorastaan koomista, miten vahvoja mielipiteitä NAISILLA on siitä, mitä ruokaa varusMIEHILLE pitäisi tarjoilla. Minusta naisten mielipiteet varusMIESTEN ruokavaliosta ovat tekpyhää lässytystä niin kauan, kunnes asevelvollisuus koskee naisiakin. Siihen asti naisten tulisi ymmärtää pitää isot suunsa kiinni.

Ne on meidän lapsia jotka sitä inttiä käy ja halutaan että ruoka jota syövät on terveellistä. Sinä voit syödä itsellesi suolistosyövän ja diabeteksen ja opettaa omat lapsesi hankkimaan elintasosairauksia, mutta ei kai kaikkien tarvitse.

Ne on aikuisia, jotka sitä inttiä käy. Ne saavat kaikkien normaaliälyisten ihmisten mukaan itse päättää siitä mitä syövät tai eivät syö. Sinun älykkyydelläsi ei pitäisi ehkä olla päättämässä edes itseäsi koskevista asioista, saati sitten muita koskevista.

Ne on aivan kakaroita niin kuin sinäkin. Muistahan kiittää äitiäsi kun nouset ruokapöydästä.

Vierailija
112/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kannattaisi persujen ja sinistenkin myöntää että kasvisruoka on tulevaisuus jota kohti pitää mennä ja mennäänkin. Työpaikka ruokalassa tarjolla ollutta kasvisruokaa meni todella paljon mutta suurin osa otti myös sen normiruoan lisäksi. Palvelun tuottaja harmitteli varmasti kustannuksia kun kahta ruokaa meni aina. Tekivät sitten oman ravintolan kasvisruoalle jossa ei ole muuta tarjolla ja lisäksi tarjolla on aina kasviskeittoja. Kasvisravintolaat jonottavat raavaat miehetkin nykyään ja keiton valitsee todella moni. 

Tämä! Armeija voisi olla edelläkävijä jossa kaikki ruoka olisi kasvisruokaa tai jopa vegaanista. Varmasti olisi isot jutut ympäri maailmaa ja Suomi nousisi edelläkävijäksi. En yhtään huonoa tästä löydä. Samalla tulisi myös asennemuutos hoidettua.

Vierailija
113/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tunnet piston sydämessäsi kun koulun jälkeen istut taas äidin tekemän ruoan ääreen. Sitten saa päättää ruokalajit kun itse tekee.

Vierailija
114/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä liharuokaa nytkään joka päivä intissä ole. Ja sopassa lihapala toistaan etsi jo Tuntemattomassa Sotilaassa.

Ne, jotka eivät vaivaudu koskaan keittiöön ruuanlaittotarkoituksessa, eivät tajuakaan,  miten iso osa perinneruuistamme on kasvisruokia. Pakonomainen ihan mättäminen on alkanut vasta 1960-luvulla sotien aiheuttamien pulavuosien ja elintarvikesäännöstelyn jälkeen.

Samalla alkoi edelleen jatkuva lihominen. Ruuasta saa liikaa energiaa, koska lihassa sitä on enemmän kuin samassa määrässä kasvista.

Varusmiehistä on nyt ylipainoisia isompi osa kuin ikinä. Myös Jussilla on vatsakumpu, jonka hän pitkänä miehenä peittää taitavasti leikatulla pikkutakilla.

Juuri näin.

Eihän lihaa tosiaan koskaan ole tällä tavalla mätetty, ei ihminen sitä tosiaan tarvitse niin paljon että joka päivä joka aterialla pitäisi saada. Edes karnivorit ei mätä sitä joka päivä.

Ennenvanhaan lihaa syötiin ehkä kerran viikossa, ja miehet kyllä näyttivät ja kuulostivat ihan miehiltä ja naisetkin olivat tosinaisia eikä mitään minni hiiriä, että kyllä nyt joku panee vähän liikaa lihalle painoa.

Vierailija
115/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvusruokaa vastaan inisijät näyttävät typeryytensä.

Pari vegeateriaa viikossa ei ketään tapa, päinvastoin.

Kaksi päivää viikossa nälässä raskaassa asepalveluksessa ei ehkä tapa, mutta aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä.

Jos joku ehdottaisi säännöllistä vegaanipäivää vankilaan, niin vankiloissa syntyisi kapina, ihmisoikeusjärjestöt pöyristyisivät ja vihreät nousisivat seisomaan.

Kun jos edes sisästäisi lukemansa...? Yhtään vegaanipäivää ei ole tulossa, ei edes yhtään kasvisruokapäivää. Armeijassa syödään kaksi lämmintä ateriaa per päivä ja jakossakin vähintään sillä toisella aterilla on lihaa. Lisäksi se "kasvisateria" sisältää tavallisesti mm. maitoa ja kananmunia.

Vierailija
116/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Niinistö on sentään suorittanut intin, yksikään persujen puheenjohtajistosta ei ole siihen kyennyt.

Teuvo Hakkarainen on suorittanut asepalveluksen. Mutta kuinka moni naiskansanedustaja on pystynyt samaan?

Teuvon miinuspistelista on kyllä niin pitkä että saisi käydä armeijan kymmennen kertaa ja vieläkin olisi pakkasen puolella valtion kannalta.

Eikö teitä naisia koskaan hävetä olla tuollaisia ohi aiheen selittelijöitä? :D

Kumosin täysin selvästi väitteen siitä, etteikö muka Perussuomalaisten puheenjohtajistosta kukaan olisi asepalvelusta suorittanut, ja esitin vastakysymyksen naiskansanedustajiin liittyen, mutta ilmeisesti tuo vastakysymys oli niin kiusallinen, että naisen täytyi taas alkaa länkyttämään jotain ihan puutaheinää itse aiheen sijaan. Onpa teillä huono itsetunto.

Vierailija
117/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tunnet piston sydämessäsi kun koulun jälkeen istut taas äidin tekemän ruoan ääreen. Sitten saa päättää ruokalajit kun itse tekee.

Vaikka naisella ei olisi mitään sanottavaa aiheesta, hänen on silti päästävä möläyttämään jotain. Vaikka sitten muista keskustelijoista. Eikö siinä tilanteessa voisi vain vaieta?

Vierailija
118/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumosin täysin selvästi väitteen siitä, etteikö muka Perussuomalaisten puheenjohtajistosta kukaan olisi asepalvelusta suorittanut, ja esitin vastakysymyksen naiskansanedustajiin liittyen, mutta ilmeisesti tuo vastakysymys oli niin kiusallinen, että naisen täytyi taas alkaa länkyttämään jotain ihan puutaheinää itse aiheen sijaan. Onpa teillä huono itsetunto.

No totuus on ettei Hakkaraisen "asevelvollisuuden suorittaminen" auta hänen epäasiallisessa käytöksessä yhteiskuntaa kohtaan.

Eikö siellä armeijassa edes opetettu ettei naisia saa tukistaa?

Vierailija
119/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsehän sinä ajat siellä sivuraiteilla ettei tarvitsisi puhua siitä että kasvisruoka on terveellistä ja täyttävää ja sitä on syöty aina.

Vierailija
120/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä todistin, että Hakkarainen ei kuulu perussuomalaisten puheenjohtajistoon. Joten lakkaa valehtelemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi