Nyt se Jussi "syntynyt puolustusministeriksi" Niinistökin on huolisssaan kasvisruoasta
Jussi voisi aloittaa selvityksen "jarrun" käytöstä armeijassa niin aika kuluisi rattoisasti tällaisen mukavan mysteerin parissa eikä tarvitsisi hölistä typeryyksiä mediassa.
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Niinistö on sentään suorittanut intin, yksikään persujen puheenjohtajistosta ei ole siihen kyennyt.
Teuvo Hakkarainen on suorittanut asepalveluksen. Mutta kuinka moni naiskansanedustaja on pystynyt samaan?
Teuvon miinuspistelista on kyllä niin pitkä että saisi käydä armeijan kymmennen kertaa ja vieläkin olisi pakkasen puolella valtion kannalta.
Eikö teitä naisia koskaan hävetä olla tuollaisia ohi aiheen selittelijöitä? :D
Kumosin täysin selvästi väitteen siitä, etteikö muka Perussuomalaisten puheenjohtajistosta kukaan olisi asepalvelusta suorittanut, ja esitin vastakysymyksen naiskansanedustajiin liittyen, mutta ilmeisesti tuo vastakysymys oli niin kiusallinen, että naisen täytyi taas alkaa länkyttämään jotain ihan puutaheinää itse aiheen sijaan. Onpa teillä huono itsetunto.
No totuus on ettei Hakkaraisen "asevelvollisuuden suorittaminen" auta hänen epäasiallisessa käytöksessä yhteiskuntaa kohtaan.
Eikö siellä armeijassa edes opetettu ettei naisia saa tukistaa?
Sinussa ei edelleenkään ollut naista kohtaamaan näitä esitettyjä väitteitä. Hakkarainen on suorittanut asePALVELUKSEN, kuinka moni naiskansanedustaja on? Älä jatkossa enää käytä lainausmerkkejä, jos et osaa edes lainata oikein.
Hyvin naismainen tapa yrittää kääntää keskustelu johonkin aiheen kannalta täysin epäolennaiseen. En ole sovinisti, mutta miksi te naiset niin usein käyttäydytte noin ä mmämäisesti?
Miksi te miehet usein käyttäydytte noin ä mmämäisesti? Meinaan jos kaksi kahdestakymmenestä kahdeksasta ateriasta per viikko muuttuu kasvisruoaksi, niin itkupotkuraivarit, emmäjaksametsässäjuosta ja kaiken päälle yhyyyyy, nyt mulle kasvaa tissit.
😂 niin no
Vierailija kirjoitti:
Elien oli muuten huvittavaa lukea persunuorten kannanotto soijasta. Olivat huolissaan miesten hormonitasapainosta ja estrogeenistä Aiheuttaa kuulemma lapsettomuutta persujen mukaan. Ainoa vaan että tutkimusten mukaan ei aiheuta, mutta eiväthän tutkimukset ole ennenkään persuja kiinnostuneet kun on kiva vaan uskoa. Sitä en ymmärrä että vaikka tutkimuksia ei uskoisikaan niin jos aasian väestömäärää katsoo ja soijan kulutusta niin aika vaikea on tehdä sellainen johtopäätös että miesten hedelmällisyys olisi soijan takia vaarassa.
Onhan aasialaiset miehet pieniä ja siroja, pippelitkin olemattoman pieniä. Ja nämä asiat ei siis ole omaa kokemusta, vaan ihan tiedemiesten tutkimaa.
Se on jännä, jos ei sotke hormoneja. Minä en nimittäin naisenakaan pysty syömään mitään soijalisiä ilman että kroppa menee sekaisin. Ja ihan synnyttänyt nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on huvittavaa, että ainoastaan miehet ovat asevelvollisia, mutta silti palstamammat isoon ääneen huutelevat mielipiteitään siitä, mitä varusmiehille pitäisi syöttää. Huomaatteko te naiset itse mitään outoa tässä asiassa?
Kyllä tässä ketjussa on miehiäkin. Itse vastustan Sinisen Tulevaisuuden ulinaa ja kannatan varusmiesliiton esitystä. Olen sekasyöjä, hetero ja valkoihoinen mies. Intti käytynä.
Mitä v*tun väliä sillä on, onko tässä ketjussa miehiäkin? Silti enemmistö on naisia, ja naisilla ei pitäisi olla mitään sanottavaa ko. aiheesta. Mieheksi olet h*lvetin tyhmä.
Toivottavasti tunnet piston sydämessäsi kun koulun jälkeen istut taas äidin tekemän ruoan ääreen. Sitten saa päättää ruokalajit kun itse tekee.
Poispilatut persut kuvittelevat itse päättävänsä asioistaan intissä. Me tosimiehet tiedämme, että armeijassa totellaan käskyjä ja kiitetään ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Mrää rääh rääh! Naiset ei voi mitenkään tietää mikä ruoka on ravitsevaa! Rääh! Naiset pois ruokakeskusteluista, miehillä ja naisilla on täysin erilaiset ravitsemukselliset tarpeet!
Nainen voi tietää, kun hän puhuu asiantuntijana. Kukaan ei ole kieltänyt sitä. Mutta miksi palstamammoilla tulisi olla mitään oikeutta länkyttää siitä, mitä varusMIEHILLE syötetään?
Vierailija kirjoitti:
Aika monella inttipojalla on isommat tissit kuin minulla, vaikka eivät ole soijaa nähneetkään.
Syytä äitiäs jos et saanut tissejä äläkä ole kateellinen raamikkaille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elien oli muuten huvittavaa lukea persunuorten kannanotto soijasta. Olivat huolissaan miesten hormonitasapainosta ja estrogeenistä Aiheuttaa kuulemma lapsettomuutta persujen mukaan. Ainoa vaan että tutkimusten mukaan ei aiheuta, mutta eiväthän tutkimukset ole ennenkään persuja kiinnostuneet kun on kiva vaan uskoa. Sitä en ymmärrä että vaikka tutkimuksia ei uskoisikaan niin jos aasian väestömäärää katsoo ja soijan kulutusta niin aika vaikea on tehdä sellainen johtopäätös että miesten hedelmällisyys olisi soijan takia vaarassa.
Onhan aasialaiset miehet pieniä ja siroja, pippelitkin olemattoman pieniä. Ja nämä asiat ei siis ole omaa kokemusta, vaan ihan tiedemiesten tutkimaa.
Se on jännä, jos ei sotke hormoneja. Minä en nimittäin naisenakaan pysty syömään mitään soijalisiä ilman että kroppa menee sekaisin. Ja ihan synnyttänyt nainen olen.
Sanonko mikä sussa on sekaisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä suomalaisillakaan mikään järin suuri pippeli ole. Mutta tästä ei ehkä kannata tehdä pippelikeskustelua.
Mitä tarkoitat soijalisillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella inttipojalla on isommat tissit kuin minulla, vaikka eivät ole soijaa nähneetkään.
Syytä äitiäs jos et saanut tissejä äläkä ole kateellinen raamikkaille miehille.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vain 88 varusmiestä 22 000:sta ilmoittaa olevansa kasvissyöjiä.
Järjetöntä tuollaisen määrän takia pakottaa loput 21 912 varusmiestä syömään kasvisruokaa.
Kasvisruoka on ruokaa siinä missä muukin ruoka, kyllä sitä voi syödä. Koulussakin pinaattiletut ovat suosituimpien ruokalajien joukossa ja niitä syö mielellään sekasyöjätkin. Ihme nirsoilua jos ei kasvisruoka voi toisinaan kelvata varusmiehillekin.
Ei nyt ole kysymys siitä, että pompotetaan kasvissyöjävarusmiesten mieliksi kaikkia muita. Heilä ei ole tässä osaa eikä arpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, saisko linkkiä tutkimukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelette että siellä ylipäätään syödään soijaa? Eiköhän todennäköisempää ole että syövät kesäkeittoa, pinaattikeittoa yms. tavallista suomalaista ruokaa. Tosin siitä soijastakaan ei ole tuollaisina määrinä mitään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on suorastaan koomista, miten vahvoja mielipiteitä NAISILLA on siitä, mitä ruokaa varusMIEHILLE pitäisi tarjoilla. Minusta naisten mielipiteet varusMIESTEN ruokavaliosta ovat tekpyhää lässytystä niin kauan, kunnes asevelvollisuus koskee naisiakin. Siihen asti naisten tulisi ymmärtää pitää isot suunsa kiinni.
Ne on meidän lapsia jotka sitä inttiä käy ja halutaan että ruoka jota syövät on terveellistä. Sinä voit syödä itsellesi suolistosyövän ja diabeteksen ja opettaa omat lapsesi hankkimaan elintasosairauksia, mutta ei kai kaikkien tarvitse.
Ne on aikuisia, jotka sitä inttiä käy. Ne saavat kaikkien normaaliälyisten ihmisten mukaan itse päättää siitä mitä syövät tai eivät syö. Sinun älykkyydelläsi ei pitäisi ehkä olla päättämässä edes itseäsi koskevista asioista, saati sitten muita koskevista.
Armeijassa ei päättä itse asioista, sehän siinä on koko pointti. Et taida olla penaalin terävin kynä.
Ei päättä? No sinä taidat olla se kaikkein terävin kynä.
Armeijan koko pointti on maanpuolustus, ei asioista päättämättömyys. Ja kyllä, vain asevelvollisilla itsellään tulisi mielestäni olla oikeus olla päättämässä tai edes sanomassa mielipiteensä siitä, mitä heille syötetään. Selitä minulle, miksi naisten mielipiteillä tulisi olla mitään painoarvoa ko. aiheen suhteen.
Kasvisruokapäivä on varusmiesliiton esitys, jonka puolustusministeri yrittää torpata. Kumpi edustaa varussotilaiden mielipidettä, 0,8 % kannatuksella kukkoileva persu vai varusmiehiä edustava varusmiesliitto?
Täytyy sanoa Tarja Halosen sanoin, kunpa Jussi Niinistö olisi käyttänyt muutaman minuutin harkintaan ja faktojen selvittämiseen ennen lausuntoaan.
Tää on ihan absurdi keskustelu! 😂 Miksi edes liityin tähän? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mrää rääh rääh! Naiset ei voi mitenkään tietää mikä ruoka on ravitsevaa! Rääh! Naiset pois ruokakeskusteluista, miehillä ja naisilla on täysin erilaiset ravitsemukselliset tarpeet!
Nainen voi tietää, kun hän puhuu asiantuntijana. Kukaan ei ole kieltänyt sitä. Mutta miksi palstamammoilla tulisi olla mitään oikeutta länkyttää siitä, mitä varusMIEHILLE syötetään?
Naiset ne teidänkin kotona ruoat päättää.
Niinistöä taitaa nyt eniten ärsyttää se, että hänen mielipidettään ei kysytty.
Jussi Niinistöllä alkanut näköjään vaalikamppailu sitten. Eihän tätä voi mitenkään muuten selittää, puolustusministeri puuttuu jo ruokalistoihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne teidänkin kotona ruoat päättää.
Naiset myös tekevät ne varusmiesten ruuat.
Palstan naisvihaaja taisi jo poistua keskuudestamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lihaa syövä valkoinen heteromies voi tietää mitä mies tarvitsee!
Valkoinen lihaa syövä heteromies tietää myös mitä nainen tärvitsee, räh räh.
Trump se teki diilin, että saa dumpata geenimuunnellun soijaylimääeän EU:hun.
Tämähän taitaa vain olla luonnollinen jatke asialle, mikäs sen kätevämpää, kuin pakottaa armeija syömään moista tutkitusti haitallista elintarviketta.
Eläinkokeissa monia haitallisia terveysvaikutuksia todettu, mm. miesten estrogeenitasojen nousu, "soyboys"...
Japanissa ei moista hirviösoijaa syödä, eikä siellä ongelmia ole.
Nuorimmaiseni odottaa innolla armeijaan menoaan, minä kauhulla, muistakin syistä kuin ruoasta.
Toivottavasti ei kauhean homeiseen tupaan joudu, ja saa astmaa tuliaisiksi.