Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
21.08.2018 |

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Kommentit (304)

Vierailija
81/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa ulkomailla? Niin oli myös jonkun toisen palstalaisen panokaveri, joka jäi kirjekaverisi. Vaihtakaapa tuntomerkkejä!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3242161/miten-tehda-aloite-kirjekaveril…

Onko sama??

Ihan varmasti vain yksi mies voi olla matkoilla 2 viikkoa samaan aikaan?!?

Vierailija
82/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kans yhtä jäbää vain seksin merkeissä. Tuli selväksi että se haluaa vaan sitä eikä muuta. Itketti ja harmitti kun ei muuten kelvannutkaan ja itse olin jo herätellyt toiveita että olis jotain vielä enemmän. No aloin perumaan tapaamisia ja sitten ei pidetty olenkaan yhteyttä. Tosi hyvä, että en jäänyt roikkumaan, sillä nyt oon sellaisen miehen kanssa joka rakastaa ja jota en vaihtaisi mihinkään. Älä tuhlaa aikaa tollaseen. Aiheuttaa vaan mielipahaa jos luulet että sen mieli jossain vaiheessa muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa ulkomailla? Niin oli myös jonkun toisen palstalaisen panokaveri, joka jäi kirjekaverisi. Vaihtakaapa tuntomerkkejä!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3242161/miten-tehda-aloite-kirjekaveril…

Onko sama??

Älä ainakaan jää kirjekaveriksi...

Vierailija
84/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo.

1. Mitä teen kun mies tulee matkalta?

2. Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

1. Teet katoamistempun. Kaikki estot joka paikkaan. Katoat kuin pieru Saharaan - ikään kuin sua ei olisi ikinä ollutkaan.

2. Ei.

Vierailija
85/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait rehellisen vastauksen kysymykseen joka olisi pitänyt esittää jo paljon aikaisemmin.

Tietenkin lopetat hänen tapailun ja etsit miehen joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.

Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?

Riman madaltaminen on ratkaisu parisuhteeseen pääsemiseen.

Hyväksyt tämän ehdotuksen koska rakastat.

Yleensä tämä asia on toisinpäin niin että miehet joutuvat tyytymään ja hyväksymään sen että naisella on monta rakastajaa ja säätöä menossa yht'aikaa mutta se on tietysti täysin normaalia ja ihan ok koska naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin, aina ja kaikissa tilanteissa.

Vierailija
86/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Kelpaathan sinä mutta et parisuhteeseen. Paneskeluhan on ihan kivaa. Mikä siis mättää? Saat kikulia kivalta mieheltä aina silloin tällöin tai useamminkin ja silti voit hyvin mielin pannapaksauttaa myös postimiehen kanssa. Ihana vapaus.

Vierailija
87/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait rehellisen vastauksen kysymykseen joka olisi pitänyt esittää jo paljon aikaisemmin.

Tietenkin lopetat hänen tapailun ja etsit miehen joka on oikeasti kiinnostunut sinusta.

Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?

Yleensä nämä sitoutumiskyvyttömät h*oripukit eivät ole erityisen "korkeatasoisia". Alkaa jo kyllästyttää tämä mukaselitys.

Ei ole tasokkaita? Ja miehellä on kuitenkin varaa sanoa 2kk tapailemalleen naiselle että hän haluaa vain panna häntä ja panna muitakin naisia samalla?

Miksi tuollaisella miehellä riittää vientiä?

Eihän kevytkenkäisyys tasosta kerro.

Kyllä seksin saaminen kertoo miehen tasosta kaiken olennaisen.

Monet miehet pääsevät vain friendzonelle vaikka olisivat miten hyväsydämisiä ja hienoja ihmisiä.

Vierailija
88/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä sitoutumiskyvyttömät h*oripukit eivät ole erityisen "korkeatasoisia". Alkaa jo kyllästyttää tämä mukaselitys.

Ei ole tasokkaita? Ja miehellä on kuitenkin varaa sanoa 2kk tapailemalleen naiselle että hän haluaa vain panna häntä ja panna muitakin naisia samalla?

Miksi tuollaisella miehellä riittää vientiä?

Eihän kevytkenkäisyys tasosta kerro.

Kyllä seksin saaminen kertoo miehen tasosta kaiken olennaisen.

Monet miehet pääsevät vain friendzonelle vaikka olisivat miten hyväsydämisiä ja hienoja ihmisiä.

Kumppanin täytyy toki olla hyväsydäminen ja hieno mies, MUTTA....ei hyvä ihmisyys ainakaan itselläni ole se juttu, joka saa minut haluamaan miestä fyysisesti - tekee hänestä silmissäni kiihottavan.

Siihen vaikuttaa ulkonäkö, feromonit (luontainen tuoksu ts. biologia), ilmeet, eleet jne.

On aivan turha korostaa hyvyyttään ja lämmintä sydäntään silloin, jos haluaa naisen hameen alle.

Mieti nyt itse, kiihotutko itse naisen hyväsydämisyydestä, saako se sinut HALUAMAAN häntä niinkuin mies naista haluaa? Olkoon millainen ja minkä vaan näköinen tahansa, kunhan on hyvä ihminen niin sinä kiihotut?

Vai ovatko naisessa kiihottavat asiat sittenkin jotain muuta?

Vierailija
89/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.

Vierailija
90/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka tekee kipeää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyt tämän ehdotuksen koska rakastat.

Yleensä tämä asia on toisinpäin niin että miehet joutuvat tyytymään ja hyväksymään sen että naisella on monta rakastajaa ja säätöä menossa yht'aikaa mutta se on tietysti täysin normaalia ja ihan ok koska naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin, aina ja kaikissa tilanteissa.

Eihhhhh......

Juuri siksi ap:n olisi parasta katkaista kokonaan välit mieheen, koska rakastaa tätä ja särkee sydämensä, sillä mies ei rakasta häntä.

Jos ap EI rakastaisi tuota miestä, ei asiassa olisi ongelmaa - silloinhan ap:lle olisi vain helpotus, että mies haluaa vain seksiä ja ap voisi hyötyä miehestä (= saada tältä m*naa) hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
91/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies. Hänelle voi toki tulla tunteita mutta varmaan ajattelee järjellä ettei teillä voi olla muuta kuin seksisuhde. Itsellänikin on kavereina useita naisia joiden kanssa on yhteistä, hauskaa ja jota voin panna mutta pieneen mieleenkään ei tule parisuhde heidän kanssaan. Esim. tausta, käytös, elintavat jne.

Tässäpä syy miksi en voi ottaa tosissaan miehiä, joilla on ”naispuolisia kavereita”.

Vierailija
92/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä syy miksi en voi ottaa tosissaan miehiä, joilla on ”naispuolisia kavereita”.

Frends with Benefits = FWB-suhde. Oksettavaa, siis ylimpään vain kommenttina. Kuka suostuu toisen kynnysmatoksi?

Vierailija
93/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frends with Benefits = FWB-suhde. Oksettavaa, siis ylimpään vain kommenttina. Kuka suostuu toisen kynnysmatoksi?

No varmaan sellainen, joka itsekin haluaa ”vain” seksiä?

Mutta itse en halua kumppaniksi tuollaista miestä.

Vierailija
94/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hajotin itseni tuollaisessa touhussa. Mies halusi vain seksiä, minä olin palavasti ihastunut. Lopulta mielenterveys petti kun roikuin tuossa seksisuhteessa. Ajattelin, että jos en saa muuta, haluan olla edes pano. Lopulta sekosin ja anelin jatkuvasti saavani enemmän. Aloin viillellä ja hakea muilla sairailla tavoin huomiota. Helvetin noloa! Tämä loppui kokonaan vasta kun hän tapasi elämänsä naisen. Sitten oli pakko päästää irti.

Onneksi tästä kaikesta on jo kahdeksan vuotta, ja kyseinen mies on muuttunut todella epähaluttavaksi, isämäiseksi ja rupsahtaneeksi, mitä joskus facessa kävin kurkkaamassa. Älä ap jatka tuota, säästyt pahalta mieleltä.

Vierailija
95/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti. Poista ja estä miehen numero, some, ystävät, ettet heikolla hetkellä sorru. Se on loppu, älä anna hänen käyttää tunteitasi hyväksi.

Vierailija
96/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata alistua miehelle ilmaiseksi pinperoksi, hukkaat tuollaisessa "suhteessa" vain aikaasi! Miehillä kun on enemmän aikaa paneskella ympäriinsä ja perustaa perhe vaikka myöhemmälläkin iällä, eli siis toisin kuin naisilla. Tämä mies saattaa kyllä tulla toisiin aatoksiin ja haluta suhteen, kun jätät hänet: silloin voit harkita asiaa, mutta vaadi häneltä ehdotonta sitoutumista, äläkä usko pelkkiä puheita vaan tekoja. Mutta jos tämä mies menee menojaan, niin seuraavan miehen kohdalla älä ole yhtä helppo: anna miehen sopivasti saalistaa, että kiinnostus herää.

Vierailija
97/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kaikille, joiden mielestä tuo on mieheltä kusipäistä käytöstä; miettikää kaikkia miehiä, joilla on somet ja puhelimet täynnä pehmeät pakit antaneita naistuttuja.

Mies yleensä sitoutuu antamaan naiselle edes vähän huomiota, mutta nainen hyvin harvoin sitoutuu antamaan miehelle mitään itsetunnon kohotusta jos miehen kysymyksiin vastaamista ei lasketa.

Kaikkien miesten kanssa jokainen nainen ei kuitenkaan pääse kirkkohääsitoutumisen asteelle, vaan mies sitoutuu esim.antamaan huomiota, seksiä, omassa kotona oleskelua, yhteistä harrastamista yms. ja se on jo aivan hirveän paljon verrattuna siihen, mitä mies voi yleensä odottaa naiselta.

Esim.kun minä kävin viimeksi yökerhossa, tilasin soodavettä ja siihen viereen tuli joku nainen ja hymyili minulle. Sitouduin antamaan hänelle hyväksyvää huomiota kysymällä, että mitäs hän tilasi. Nainen katsoi epäuskoisesti ja lähti pois. Nainen ei sitoutunut vastaamaan peruskysymykseen.

Pelkkä seksikin on jo monen sitoutumislenkin päässä.

Sinä se jaksat nillittää tuosta huomiosta. Koeta nyt tajuta, että nainen ei tee mitään sellaisella "haluan panna ketä tahansa" -huomiolla. Miten ihmeessä se muka kohottaa itsetuntoa, että olen yksi niistä miljoonista naisista, joita tämä mies voi paneskella paremman puutteessa? 

Ja minullakin on puhelimessa pakit antaneita miestuttuja. Miksi ihmeessä kuvittelet, että naiset saavat niistä lähestyvistä miehistä valita vain parhaiten itselleen sopivan? Ei saa. Vaikka mies tällä viikolla osoittaa huomiota, ensi viikolla saatat lentää roskakoriin. 

Kyllä haluttavana oleminen tuntuu hyvältä ja naisia ei oikeasti haittaa, että on yksi miljoonasta naisesta, jos mies kiinnostaa. Naiset käyttävät rationalisointihamsteria selittääkseen asian itselleen parhain päin.

Esim.alaikäiset tytöt tyrkyttävät itseään Suomeen keikalle tuleville rokkareille siinä missä täysi-ikäisetkin. Kai he ymmärtävät, että heillä on sama tavara annettavana kuin muillakin naisilla, mutta se alfan huomio vain tuntuu niin hyvältä, että vielä kiikkustuolissakin on mukava muistella.

Tätä mä monesti ihmettelen tytöissä ja naisissa. Eikö heitä yhtään häiritse asian oikeudenmukaisuus?

Rokkari saa tuhansilta naisilta ja se parisuhteen perässä oleva kiltti ja kunnollinen poika/mies ei saa ikinä keneltäkään. Miksi kunnollisen tavispojan kiinnostus ei tunnu miltään?

On vaan niin kovin luotaantyöntävää tuo sinun epätoivosi. Sen lisäksi vielä tieto siitä, että sinulle kelpaa reikä kun reikä... 

Vierailija
98/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Nyt kävi niin kuin Tosi rakkaus odottaa- tyypit muistuttaa: kumi ei suojaa sydäntä!

Tässä syy miksi en ryhtynyt seksiin ennen aviomiestäni, koska tiesin että on isot riskit siihen että omat tunteet herää ja toisen ei. En halunnut sydänsuruja, suojelin itseäni.

Tsemppiä, eikä kannata tehdä toiste enää tätä virhettä!

Vierailija
99/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh miten kyynistä! Minulla on runsaasti miespuolisia kavereita, eikä koskaan tule mieleen sekstailla. Poskipusu korkeintaan bileiden jälkeen. 

Vierailija
100/304 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapset tulee, jos on tullakseen - ei tarvitse ehkäisyä miettiä. Jos niistä ei sitten kerkiä huolehtia, niin ehkä ne otetaan huostaan, mutta se on sitten tarkoitettu niin. Olivat mennäkseen. Oviakaan ei kannata lukita, kun varkaat tulee, jos on tullakseen ja tavarat menee, jos on mennäkseen.

Shoppailu onkin hyvä harrastus ja mitä sitäkään miettimään, rahakin menee, jos on mennäkseen ja tavaraa tulee, jos on tullakseen. Velkaakin voi ehkä tulla, mutta se on sitten ollut tullakseen.

Ja tosiaan, mitä sitä puhua toiveista ja haluista, jotta toinen tietää tai minä tiedän hänen ajatuksistaan. Menee niinkuin menee ja tarkoitettu on.

Oho, koirakin karkasi. No, se oli mennäkseen. Samalla oven avauksella Pena ostarilta oli muuttaakseen meille juopottelemaan. Ja tekemään kännissä yöllä ruokaa ja sammumaan. No, talo palaa, jos on palaskseen. Semmoista sitten.

Tää oli ihana. 😂

Niinku free spirit ja tosi casual.