Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?
Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.
Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.
Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.
Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?
Kommentit (304)
Vihaan ihmisiä, jotka leikkivät toisten tunteilla. Joo, itsekin sortunut joskus ghostaamaan parin tapaamisen jälkeen tms., mutta tuollainen kuukausien hengailu ja lomamatkoista puhuminen...hohhoijaa. Ihan hirveää jälkeä voi saada aikaan toisen mielenterveydelle. Tsemppiä ap <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sukupuolitautitesteissä. Sehän on nainut samaan aikaan muitakin kun asenne on tuo.
Tämä! Niin paranet tuosta ihastuksestas!
Ja miehen ulkomaanmatkan jälkeen ei kannata hankkia uutta materiaalia tutkittavaksi.
Voi se kääntyä hyvinkin.
Aloitimme fwb- suhteella, huomasin ihastuneeni ja jatkoin silti. Sattui kun mies kertoi ihastuneensa toiseen mutta halusi silti jatkaa seksiä mun kanssa- vittu mikä Urpo!
Ilmoitin, että ei käy - meillä siis oli alunperin sopimuksena että seksiä kunnes jompikumpi löytää jonkun toisen. Ja ei minä en ole se nainen ketä pannaan toisen naisen seläntakana.
Kerroin omista tunteistani ja että tämä oli mun osalta tässä, kului viikko - oli joo pannut toista mutta niin äkkiä kun tunteet oli tulleet ne oli kuolleetkin.
Halusikin parisuhteen mun kanssa. Ja siihen lähdettiin. (Harkitsin pari kuukautta)Sitten tuli pommi, eikö kuitenkin vaan fwb,?ei tiennyt mitä tahtoi, mua sattui. Tämä toistui kaksi kertaa( joo tyhmä minä, että lähdin siihen aina uudelleen siihen..)
MUTTA
Selvisi, että rakasti mua, oli vaan todella sitoutumiskammoinen ja pelästyi omia tunteitaan. (Tämä epävarmuusvaihe kesti puoli vuotta)
Nyt yhdessä ilman epävarmuuksia jo 12 vuotta ja lapsiakin 2.
Enää ei kaduta, että katsoin kortin loppuun.
Kokemuksen äänellä:
Heitä hyvästit. Kyllä sä siitä jaloilles pääset. Siinä vaiheessa kun sulla on uusi mies on tämä urho tulossa takaisin. Niin mulle kävi. Se halusi sekä syödä kakkunsa että säilyttää. Mikä sika! Mutta katkaise kaikki viestittely NYT. Jos on tavaroita, jotka pitää palautella puolin toisin tee se NYT. Poista puhelinnumero, sähköposti, kuvat.
Syyskuun lopulla jo helpottaa.
Älä ota mieheen _mitään_ yhteyttä. Ei stalkkausta somessa, ei yhtään mitään. Usko pois, koko homma on paljon helpompi niin.
Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia seikkailuja! Tiedän että se on kamalaa ja sattuu, mutta kyllä elämä vielä näyttää, miksi juuri tämä sankari ei ollut sinulle se oikea. Tsemppiä!
Varmaan todellisia jalokivii nää mammat jotka harjoittelee jotain fuckbuddy juttuja.
Onneksi ymmärsin siirtyä pois suomalaisista naisista aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voi se kääntyä hyvinkin.
Aloitimme fwb- suhteella, huomasin ihastuneeni ja jatkoin silti. Sattui kun mies kertoi ihastuneensa toiseen mutta halusi silti jatkaa seksiä mun kanssa- vittu mikä Urpo!
Ilmoitin, että ei käy - meillä siis oli alunperin sopimuksena että seksiä kunnes jompikumpi löytää jonkun toisen. Ja ei minä en ole se nainen ketä pannaan toisen naisen seläntakana.
Kerroin omista tunteistani ja että tämä oli mun osalta tässä, kului viikko - oli joo pannut toista mutta niin äkkiä kun tunteet oli tulleet ne oli kuolleetkin.
Halusikin parisuhteen mun kanssa. Ja siihen lähdettiin. (Harkitsin pari kuukautta)Sitten tuli pommi, eikö kuitenkin vaan fwb,?ei tiennyt mitä tahtoi, mua sattui. Tämä toistui kaksi kertaa( joo tyhmä minä, että lähdin siihen aina uudelleen siihen..)
MUTTA
Selvisi, että rakasti mua, oli vaan todella sitoutumiskammoinen ja pelästyi omia tunteitaan. (Tämä epävarmuusvaihe kesti puoli vuotta)
No tämä ap:n mies varmaan tulee tahtoessaan takaisin, mutta sitä ennen on laitettava kaikki yhteydet poikki.
"Jos rakastat jotain, niin päästä se vapaaksi. Jos se rakasti sinua, niin palaa kyllä luoksesi."
Vierailija kirjoitti:
Varmaan todellisia jalokivii nää mammat jotka harjoittelee jotain fuckbuddy juttuja.
Onneksi ymmärsin siirtyä pois suomalaisista naisista aikoja sitten.
Eli kukaan ei huolinut sinua?
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten jos joku tuntuu liian hyvältä niin sitä se on. Onko mies paljon sinua korkeatasoisempi?
Riman madaltaminen on ratkaisu parisuhteeseen pääsemiseen.
Ja mitähän mahtaa tarkoittaa "korkeatasoisempi"? Mies, joka paneskelee naisia siellä ja täällä?
*nauraa*
Kaikki naiset ei halua suoraan naimisiin ja sikiämään hyvät veljet mutta monet naiset haluaa seukkailla ja viettää aikaa yhdessä, tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja ihmisinä, ei vain pelkkinä seksivälineinä.
treffit kirjoitti:
Mä olen nyt jo yli 3 kk treffaillut yhtä tyyppiä. Ollaan viikonloput yhdessä, laitetaan ruokaa, käydään shoppailemassa, joskus tehdään pihahommia yhdessä, käydään ulkona syömässä. Ja tietysti harrastetaan ihan tolkuttomasti seksiä. Ollaan sanottu että tykätään toisistamme ja viihdytään toistemme seurassa. Mulla ei tulisi mieleenkään alkaa kyselemään että missä nyt mennään tai ollaanko vain toistemme kanssa, tämä on ihan hyvä näin. Miksi hyvät ihmissuhteet pitäisi pilata lokeroimalla tai muodostamalla sääntöjä? Eikö vaan voi nauttia siitä, mitä nyt on eikä suunnitella jo tulevaisuutta?
(Olen siis nainen)
Minä taas olen kuullut useamman kuin yhden naisen suusta että kunnes on nimenomaan sovittu että missä mennään ja muita ei tavata niin muiden tapailu on täysin sopivaa ja sallittua. Kuitenkin kuvaamasi tilanne kuulostaa näin miehestä että todennäköisyys sille että toinen alkaa olettaa että muut on unohdettu on jo melkoisen suuri.
Eli sopisiko sinulle jos tämä tyyppisi hoitelisi toista naista ohessa koska ette ole sopineet sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Voi se kääntyä hyvinkin.
MUTTA
Kiinnostuksesta... miten pitkään meni, että haavat parani... ja luottamus rakentui?
Itsellä vähän samankaltainen kokemus... vähän vähemmällä sekoilulla kuin teillä. Viimeisen kerran kun päätin lähteä mies halusi parisuhteeseen.
Nyt on mennyt kaksi vuotta yhdessä ja miehen käytöksessä ei ole mitään, mikä laittaisi hälytyskelloni soimaan... siitä asti kun lupasi sitoutuvansa, on kaikin tavoin käyttäytynyt kuten sitoutuneen miehen kuuluu. Mä vaan en kyke täysin häneen luottamaan. Enkä kunnioittamaan.
Meni kauan, ehkä kolme vuotta? Kun jokaisen erimielisyyden tullessa ehdin pohtia että taasko se sanoo kohta että haluaakin vain ystävyyttä. - koskaan ei enää niin sanonut ja yhä ylistää mua mun kärsivällisyydestä ja kertoo, että ei ikinä enää voisi tehdä mulle niin ja on oppinut läksynsä.
( sanoo käyttäneensä kaikki satuttamiskortit niin perusteellisesti heti alkuun ja oppineensa niin paljon ja arvostaa mua enemmän kuin mitään)
Vierailija kirjoitti:
Voi se kääntyä hyvinkin.
MUTTA
Uteliaisuudesta, oliko sulla muita miehiä noissa väleissä kun mies juoksi muiden luona? Jos ei niin onko koskaan vaivannut että hänellä oli muita naisia vai riittääkö että lopulta valitsi sinut?
No, yritit vähän liian tasokasta miestä itsellesi. Ja kävi näin. Tyydy omaan tasoosi, jos haluat parisuhteen.
"Rokkari saa tuhansilta naisilta ja se parisuhteen perässä oleva kiltti ja kunnollinen poika/mies ei saa ikinä keneltäkään. Miksi kunnollisen tavispojan kiinnostus ei tunnu miltään?"
Nämä itsensä "kiltiksi ja kunnolliseksi" itseään tituleeraavat miehet harvemmin ovat sitä. Alta paljastuu usein naisia halveksiva sovinisti, jolle kelpaa hädässä reikä kuin reikä.
Ap: välit poikki ja unohda se!
Vierailija kirjoitti:
No, yritit vähän liian tasokasta miestä itsellesi. Ja kävi näin. Tyydy omaan tasoosi, jos haluat parisuhteen.
:'D
Mikähän sinun huonoon itsetuntoon auttaisi?
Jotkut täällä antavat varovaista toivoa aapeelle...älkää koska toivoa ei ole.
Ap, miten mies on käyttäytynyt painojen välissä? Entä nyt, lähettääkö viestejä reissusta?
Ettei vaan ois ihastunut toiseen, nimittäin tähän kirjekaveriinsa? https://www.vauva.fi/keskustelu/3242161/miten-tehda-aloite-kirjekaveril…
Kuulostaa melko tutulta omilta ajoilta, ennen nykyisen mieheni tapaamista. Oli ihana tunne tavata ihminen, jonka kanssa puhuttiin pitkään. Ja lähetettiin pitkiä viestejä. Tehtiin suunnitelmia. Tuntui että ollaan samalla aaltopituudella. Mies oli yleensä se innokkaampi tapaamaan. Pari tällaista juttua päättyi niin ikävästi, että ei ollut enää puhettakaan jatkosta.