Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailin pari kuukautta miestä ja viikonloppuna selvisi että hän ei näe mahdollisuuksia mihinkään syvällisempään kuin seksisuhteeseen...onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
21.08.2018 |

Tapailtiin nyt lähes koko kesä säännöllisen epäsäännöllisesti, meillä on yhdessä mukavaa ja viihdymme toistemme seurassa. Seksiä oli myös. Kaikki tuntui jopa liian hyvältä ja niinhän se olikin. Nyt viikonloppuna otin tämän tapailun tarkemmin puheeksi kun en ollut ihan selvillä missä mennään. Mies sanoi että voimme toki jatkaa kuten kesällä ollaan oltu mutta hänellä ei ole mitään suurempia tunteita ja haluaa vain seksisuhteen sekä tapailla muita. Minä taas luulin että olisi mahdollisuudet johonkin enempäänkin kun kaikki menny niin täydellisesti. Olen aivan romuna ja niin ihastunut että sattuu. Olisi pitänyt tietenkin selvittää tämä jo alussa mutta nyt meni näin.

Nyt mies lähtee pariksi viikoksi ulkomaille enkä tiedä pidämmekö enää yhteyttä kun tulee takaisin. Olen niin ihastunut että vaikea päästää irti ja on riittämätön olo. Hän kohteli kuin prinsessaa enkä uskonut että olisin vain vakipanoksi sopivaa seuraa.

Onko tälläisessä tilanteessa ikinä mahdollista että myös toiselle tunteita heräisi kiellosta huolimatta? En edes tiedä pitääkö puhua preesensissä vai imperfektissä enkä tiedä mitä tapahtuu. Olen itkenyt silmät päästä. Meidän piti lähteä syksyllä yhdessä lyhyelle lomallekin mutta mies perui kaikki suunnitelmat ettei mene liian vaikeaksi ja sanoi että jos jatketaan niin jatkossa vain seksiä ja aikoo tapailla muita. Tuntuu kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Olen miettinyt mikä minussa on vikana. Miksi en kelpaa? Mitä teen kun mies tulee matkalta? Onko mitään mahdollisuuksia enää mihinkään?

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas olisi ollut kummallista, että tapailusuhteen seksi tarkoittaisi toiselle "suhteen vakavoitumista", sitoutumista tms. Minusta tapailuun kuuluu jo seksi senkin vuoksi, etten hyvin seksuaalisena ihmisenä voisi kuvitella parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi on huonoa.

Yllä kommentointiin selvittämään suhteen alussa potentiaalisen kumppanin moraaliperiaatteet. Seksiin suhtautuminen ei liity mitenkään moraaliin. Seksisuhteet eivät ole moraalittomia. Moraalitonta voi olla toisen huono kohtelu (suhteessa), mutta kahden aikuisen yhteisesti sovittu seksisuhde ei sitä ole.

Sorry, olet täysin väärässä. Kysy keltä vain, seksiasiat kuuluu vahvasti moraalin piikkiin. Monen mielestä "Älä tee hu*rin" tarkoittaa sitäkin, ettei slorttoile pitkin kyliä ennen vakiintumistaan. Kyllä, se on moraalikysymys.  Ymmärrän kyllä sen, että sinä et halua kokea itseäsi syylliseksi mihinkää. Jatka siis defensiivistä ajatteluasi.

"Älä tee hu*rin" on peräisin satukirjasta eikä liity moraaliin mitenkään. Ei edes ole olemassa mitään lorttoilua. 

Vierailija
302/304 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tasoasiasta on ollut jatkuvasti mainintoja. En ole niihin juuri jaksanut kommentoida mutta olkoon koska alkaa jo ärsyttää. Mies on ihan ok komea mutta rehellisesti paljon jopa alempaa "tasoa" kuin normaalisti. Koulutus meillä sama, ammatti lähes samanlainen. Mies ei ole mikään uskomaton adonis vaan ihan kiva. Pidän jopa salaa itseäni tasokkaampana kuin mitä tuolle kuuluisi tarjota.

Kuulostaa idioottimaiselta mutta TASO ei nyt ole se miksi häneen ihastunut olen vaan se itse ihminen.

Ap

Miksi edes mainitset oman koulutuksesi? Ei sillä ole mitään väliä. Kerro onko peppusi kireä, vyötärö kapea, kasvot kauniit. Ne merkitsevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tasoasiasta on ollut jatkuvasti mainintoja. En ole niihin juuri jaksanut kommentoida mutta olkoon koska alkaa jo ärsyttää. Mies on ihan ok komea mutta rehellisesti paljon jopa alempaa "tasoa" kuin normaalisti. Koulutus meillä sama, ammatti lähes samanlainen. Mies ei ole mikään uskomaton adonis vaan ihan kiva. Pidän jopa salaa itseäni tasokkaampana kuin mitä tuolle kuuluisi tarjota.

Kuulostaa idioottimaiselta mutta TASO ei nyt ole se miksi häneen ihastunut olen vaan se itse ihminen.

Ap

Miksi edes mainitset oman koulutuksesi? Ei sillä ole mitään väliä. Kerro onko peppusi kireä, vyötärö kapea, kasvot kauniit. Ne merkitsevät.

Aijaa, miksi sitten miehet kaikkoavat jos ei koulutusta ole (vielä) :’D ? Ennen kuin ulkonäöstä on edes ollut tietoa.

Vierailija
304/304 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?