Miten tehdä aloite "kirjekaverille"?
Tapailin yhtä miestä viime keväänä 3kk. Sovimme vain seksistä, koska kumpikaan ei hakenut suhdetta.
minä menin ihastumaan ja lopetin tuosta syystä seksikuvion.
Olemme edelleen päivittäin yhteydessä viesteillen. Mies myös lähettää videoita ja ääniviestejä.
Minusta on alkanut tuntua, että mies on nyt kehittänyt tunteita minua kohtaan. Hän on myös suoraan sanonut haluavansa nyt tyttöystävän ja hakevansa vakavampaa suhdetta.
Asumme eri paikkakunnilla. Miten voisin kysyä, haluaako mies treffailla minua seurustelumielessä?
Kommentit (69)
Minulle tulee vaikutelma, että miehen itsetuntoa hivelee kirjekaveruutesi, muttei aio tehdä mitään aloittaakseen suhdetta.
Ole nyt yhteydessä sen toisen kanssa, onko teillä sama mies
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt yhteydessä sen toisen kanssa, onko teillä sama mies
Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Tän
https://www.vauva.fi/keskustelu/3249695/tapailin-pari-kuukautta-miesta-…
Just joo, on olemassa vain 1 mies joka halusi vain seksiä ja lähti 2 viikoksi reissuun?!
Siis olet kirjoitellut miehen kanssa nyt 3kk suhteen toivossa? Hohhoijaa, herää!!!
Kuinka tavallista tuollainen löyhämoraalisuus on: heti aluksi nianen tarjoaa auliisti pilluaan ja vasta sen jälkeen rupeaa kyselemään, että voisiks sää olla mun kaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän
https://www.vauva.fi/keskustelu/3249695/tapailin-pari-kuukautta-miesta-…Just joo, on olemassa vain 1 mies joka halusi vain seksiä ja lähti 2 viikoksi reissuun?!
Av-salapoliisit on vetäneet romanttisen komedian käsikirjoituksen kasaan kahdesta täysin eri tapauksesta. toisessa ketjussa jo päätettiin, että tämä kirjekaveri-ap voitti miehen siltä toiselta ap:lta :D
Onko mies joku tossukka, joka ei saa naisia ja täyttää kirjeenvaihdolla tyhjiötä? Ja sinä uskot oikeaksi suhteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet kirjoitellut miehen kanssa nyt 3kk suhteen toivossa? Hohhoijaa, herää!!!
Mies tuskin on odotellut siveysvyö päällä. Nytkin varmaan virittelee lomaromansseja ja pitää sinut toivossa laiskalla viesteilyllä. Helppo.
Et uskalla tehdä mitään, vaikka mammat jo neuvoivat sinua monta viikkoa sitten.
Voit joko
A) pysyä kirjekaveruudessa. Ehkä mies jossain vaiheessa unohtaa sinut ja lakkaa vastaamasta. Tai kertoo sinulle tavanneensa paikallisen misun ja tilittää friend zonella sinulle suhteestaan. Kestätkö?
B) puhua tunteista sitä suoraan ja ehdottaa treffejä.
C) lopettaa kirjekaveruudessa ja hankkia paikallisen miehen
D) voit odottaa, että molemmat tahoillaan löytävät suhteet, perustavat perheet, eroavat ja kasvattavat lapset aikuisiksi ja sitten ehdottaa suhdetta.
Näin kävi yhdelle ystävälleni, vuosikymmenten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
D) voit odottaa, että molemmat tahoillaan löytävät suhteet, perustavat perheet, eroavat ja kasvattavat lapset aikuisiksi ja sitten ehdottaa suhdetta.
Näin kävi yhdelle ystävälleni, vuosikymmenten jälkeen.
Niin, televisiossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä kävi, AP?
Mies on yhä päivittäin yhteydessä minuun (minä harvemmin teen aloitetta enää). Jutut luistaa, olemme avoimia.
Mies ehdotti matkalta palattuaan heti seksiä. Kieltäydyin ja sanoin suoraan, että rakastuisin ja haluan miesystävän, en panokaveria. Hän sanoi ettei halua pilata ystävyyttä ja toivoo, että löydän "sen oikean".
Tämän jälkeen mies on ollut yhteydessä kuitenkin, vaikka seksiä ei herunut.
Näin häntä pikaisesti hänen työmatkansa päätteeksi juna-asemalla. Kohtaamisen jälkeen mies sanoi että näytin hyvältä ja minusta tulee positiivista energiaa. Mies muistelee kaiholla seksiämme viesteissä ja kertoo miten hän ei syty helposti, ellei hänen mielensä saa virikkeitä.
Minulla on treffit paikallisen miehen kanssa. Olen jo päättänyt etten mene sänkyyn heti. Toivon että synkkaa ja kirjekaveri unohtuu. Pelkään, että ei synkkaa ja kirjekaverin hyvät puolet taas korostuu ja haluan hänet.
Kyllä sä sille vielä annat. Ja mieskin uskoo niin. Väsytystaktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä kävi, AP?
Mies on yhä päivittäin yhteydessä minuun (minä harvemmin teen aloitetta enää). Jutut luistaa, olemme avoimia.
Mies ehdotti matkalta palattuaan heti seksiä. Kieltäydyin ja sanoin suoraan, että rakastuisin ja haluan miesystävän, en panokaveria. Hän sanoi ettei halua pilata ystävyyttä ja toivoo, että löydän "sen oikean".
Tämän jälkeen mies on ollut yhteydessä kuitenkin, vaikka seksiä ei herunut.
Näin häntä pikaisesti hänen työmatkansa päätteeksi juna-asemalla. Kohtaamisen jälkeen mies sanoi että näytin hyvältä ja minusta tulee positiivista energiaa. Mies muistelee kaiholla seksiämme viesteissä ja kertoo miten hän ei syty helposti, ellei hänen mielensä saa virikkeitä.Minulla on treffit paikallisen miehen kanssa. Olen jo päättänyt etten mene sänkyyn heti. Toivon että synkkaa ja kirjekaveri unohtuu. Pelkään, että ei synkkaa ja kirjekaverin hyvät puolet taas korostuu ja haluan hänet.
Miten meni treffit, Ap?
Sulleko toimisi?