Onko tyylikkäästi pukeutuvan miehen löytäminen Suomesta edes mahdollista?
Kukaan mies ei tunnu olevan kiinnostunut ulkonäöstään tai pukeutumisesta lainkaan. Heitetään vaan päälle joku kulahtanut printtipaita, rumat farkut ja rähjääntyneet tennarit, mitkä nyt käteen sattuvat osumaan. En sano että kaikki naisetkaan olisivat tyylikkäitä, mutta heteromiehistä ei tunnu löytyvän yhtäkään pukeutumisesta ja tyylikkyydestä kiinnostunutta tyyppiä. Eron miesten pukeutumisessa huomasi heti jo ihan vaan Tukholmaan mennessä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tässä kesähelteisenä päivänä liukuportaissa tosi tyylikkään vanhan, valkotukkaisen herran takana. Herra oli hoikka, hiukset hyvin leikatut, vaatetuksena khakinvihreät polvipituiset sortsit ja puuvillainen, lyhythihainen ruutupaita, jonka väreistä yksi oli täsmälleen sama kuin sortsien. Vaatteet hyvin silitetyt. Jalassa purkkarit (ilman sukkia). Niin harvinainen näky oli hyvin pukeutuva ”smart casual” mies, että näky piirtyi tarkasti verkkokalvoilleni, kuten kuvauksesta huomaatte!
Näit ilmielävän hopeaketun luonnossa.
Mahdollisesti. Minäkin kiinnitin huomiota sanoihin vanha ja valkotukkainen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tässä kesähelteisenä päivänä liukuportaissa tosi tyylikkään vanhan, valkotukkaisen herran takana. Herra oli hoikka, hiukset hyvin leikatut, vaatetuksena khakinvihreät polvipituiset sortsit ja puuvillainen, lyhythihainen ruutupaita, jonka väreistä yksi oli täsmälleen sama kuin sortsien. Vaatteet hyvin silitetyt. Jalassa purkkarit (ilman sukkia). Niin harvinainen näky oli hyvin pukeutuva ”smart casual” mies, että näky piirtyi tarkasti verkkokalvoilleni, kuten kuvauksesta huomaatte!
Näit ilmielävän hopeaketun luonnossa.
Saattoipa hyvinkin olla hopeakettu! En kuitenkaan ollut hänestä seksuaalisesti kiinnostunut (eikä hän minusta, koska ei edes nähnyt minua - seisoin hänen takanaan). Kunhan vain kiinnitin huomiota tyylikkääseen pukeutumiseen, joka ei selvästikään ikää katso.
Ruotsinkieliset miehet ovat monesti tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei tunnu olevan kiinnostunut ulkonäöstään tai pukeutumisesta lainkaan. Heitetään vaan päälle joku kulahtanut printtipaita, rumat farkut ja rähjääntyneet tennarit, mitkä nyt käteen sattuvat osumaan. En sano että kaikki naisetkaan olisivat tyylikkäitä, mutta heteromiehistä ei tunnu löytyvän yhtäkään pukeutumisesta ja tyylikkyydestä kiinnostunutta tyyppiä. Eron miesten pukeutumisessa huomasi heti jo ihan vaan Tukholmaan mennessä.
Mulla on jo nainen, sori.
- mies
Tyylikkäällä pukeutumisella ei saa pildeä yhtään sen paremmin, joten miehelle hyöty hommasta on nolla. Parempi pukeutua vain taloudellisesti ja mukavasti,
ihan omaksi iloksi.
Löysi kauniin ja upean ja koulutetun naisen Ukrainasta. Nyt naimisissa. Suomalaisista ei vaan tahtonut sopivaa löytää. Yritystä oli.
Liikut vain väärissä piireissä ?
Vierailija kirjoitti:
Löysi kauniin ja upean ja koulutetun naisen Ukrainasta. Nyt naimisissa. Suomalaisista ei vaan tahtonut sopivaa löytää. Yritystä oli.
Vain lukutaito puuttui.
Minä pidän taidemuseoista ja oopperasta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä löytyy muutamia tai ainakin siististi pukeutuvia. En myöskään ymmärrä miksi oma ulkonäkö ja habitus ei kiinnosta.
Miehenä voin sanoa että ei ole osaamista. Jos valitsen vaatteet jostain niin varmasti ne on naisten mielestä ihan hirveät.
Rumat ne vaatteilla koreilee - ja muut epäilyttävät tyypit. Itse en kyllä nakkaa paskaakaan vaikka naiset pukeutuisivat verkkareihin, pidän enemmän maanläheisistä naisista muutenkin.
Mä pukeudun tyylikkäisiin tiukkoihin nahkahousuihin mikä korostaa mukavasti kookasta etumustani. Hyvin on irronnut naista sänkyseuraksi. Naiset siis tuntuvat olevan nahkahousujen perään joten suosittelen miehet kokeilemaan.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä löytyy muutamia tai ainakin siististi pukeutuvia. En myöskään ymmärrä miksi oma ulkonäkö ja habitus ei kiinnosta.
Miehenä voin sanoa että ei ole osaamista. Jos valitsen vaatteet jostain niin varmasti ne on naisten mielestä ihan hirveät.
Pyydä apua myyjiltä. Heillä on ammattitaitoa ja osaamista ja he tuntevat liikkeen valikoiman.
Minua ihmetyttaa miten huonosti TV:ssa esiintyvat miehet pukeutuvat Suomessa. Kerran kaksi miesjuontajaa naytti silta kuin olisivat viettaneet yonsa roskalaatikossa.
USAssa kaikilla on puku (hyvin istuva) paalla ja kravatti kaulassa.
Miksi pukeutuisin miellyttääkseni toisia ihmisiä kun voin pukeutua niin että vaatteet tuntuvat mukavilta päällä?
Minulla oli takavuosina "isopomo" joka tienasi 1.5ME vuodessa. Useimmiten hänellä päällään kauhtuneet farkut, farkkupaita ja varsilenkkarit joita ei vaivautunut edes sitomaan koska oli näppärää potkaista ne jalastaa. Pukua piti vain "ääritilanteissa" eli todella harvoin. Habituksestaan huolimatta kukaan ei kyseenalaistanut äijän huomattavan terävää ajatuksenjuoksua ja kompetenssia liiderinä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttaa miten huonosti TV:ssa esiintyvat miehet pukeutuvat Suomessa. Kerran kaksi miesjuontajaa naytti silta kuin olisivat viettaneet yonsa roskalaatikossa.
USAssa kaikilla on puku (hyvin istuva) paalla ja kravatti kaulassa.
Jenkeissä ihmiset pukeutuivat vähään samaan monimuotoiseen tyyliin kuin suomessakin, jokainen vähän tyylillään ja tosiaan kaikenlaista tyyliä ja värikkäämpääkin vipeltäjää näki kadunkulmassa - etelässä, keskellä ja pohjoisessa.
No yleisesti ainakin kauppiksen ja oikeuksien miehet osaa pukeutua. Monella jo opiskellessa siistit ja tyylikkäät vaatteet aina, valmistuneet ostavat oikeastikin LAATUA ja työhön ja elämään sopivaa tyylikästä vaatetta. Kannattaa unohtaa ne tuppukylien wt-miehet
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä apua myyjiltä. Heillä on ammattitaitoa ja osaamista ja he tuntevat liikkeen valikoiman.
Minusta tuntuu vain, että ne myötäilee miesasiakkaan omaa makua, että ostaisi varmuudella
Mitä virkaa sillä korealla ulkokuorella on? En minä miestäni ainakaan esittelyesineeksi ottanut, vaan ystäväksi. En itse asiassa edes huomaa minkälaiset vaatteet ihmisillä on päällään elleivät ne ole sitten jotkut todella oudot tai tilanteeseen täysin sopimattomat.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin laittaa sinut pukuun kesähelteessä, niin saisit itse nauttia siitä tyyllikkyydestä, auringon poltteesta ja hien määrästä
Jos asut esimerkiksi Helsingissä, niin on. Suosittelen sijoitusalan yrityksiä tai lakitoimistoja. Nuoret miehet ovat usein hyvin tyylikkäitä.
Helpointa on, jos olet mies ja pidät miehistä.