Kertokaas nyt mikä siinä suklaassa on niin hyvää?
Se on raskasta, turhan makeeta ja aiheuttaa huonoa oloa.
Maku ei ole erityisen hyvä ja epäraikas.
Kyllä mun mielestä hedelmäkarkit hakkaa suklaan 100/0
Kommentit (16)
En välitä itse mistään makeasta, oli suklaa, Karkki, pulla ym kaappiin jäävät minun osalta. Auta armias jos on sipsejä, suolasta piirakkaa, tai pähkinöitä😛. Olispa nytkin😊
Ei se niin hyvää ole että sitä yhtä palaa enempää haluaisi syödä. Sama koskee hedelmäkarkkejakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä hedelmäkarkit hakkaa suklaan 100/0
Hedelmäkarkit ovat vielä pahempaa kuin suklaa. Sokeria, happoa ja esanssia, tarttuvat hampaisiin. Oikeat hedelmät hakkaavat hedelmäkarkit 100 - 0.
Suklaata sentään voi palan tai kaksi syödä muutaman kerra kuussa. Vaikka se konvehti, jonka joistakin paikoista saa kun tilaa espresson. Ei se mikään ylivertainen herkku ole, mutta menee alas vaivatta.
Vierailija kirjoitti:
En välitä itse mistään makeasta, oli suklaa, Karkki, pulla ym kaappiin jäävät minun osalta. Auta armias jos on sipsejä, suolasta piirakkaa, tai pähkinöitä😛. Olispa nytkin😊
Sama!
En ole koskaan välittänyt makeasta. Eilenkin haettiin lapsille cittarista irtokarkkeja kun oli 4,9 e kg. Se karkkien hajukin oli etova. Suklaakin on minusta pahaa, jotenkin tunkkaista. Voi mennä vuosikin, etten maista palaakaan. Ja kun maistan, niin ymmärrän miksen sitä syö - se on pahaa.
Minun heikkous on myös suolainen ja varsinkin oikea ruoka. Syön ja ajattelen ruokaa aivan liikaa. Ja kyllä, on muutama kilo ylimääräistä vyötäisillä. Mutta ruoka on vaan niin hyvää! Haaveilen nytkin voileipäkakusta.
No kuule se suklaa on hyvää siinä suklaassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Onkohan tämä jokin ikäjuttu, sillä minua lakkasi jossain neljänkympin kieppeillä makea kiinnostamasta? Suolaiset herkut alkoivat vetää puoleensä senkin edestä.
Suklaa- ym makeaketjut imee aina hervottoman määrän makean inhoajia jotka hehkuttaa suolaisia herkkujaan.
Maku! Ja erilaisten vaihtoehtojen määrä. 😊
T. Ihminen, joka syö vielä hyvillä mielin Fazeria sun muuta, huolimatta AV:lla esiintyneestä palmuöljypaniikista. Ihan hyvältä se maistuu edelleen!
Varmaankin sen maku. Suklaan lämmönsietokyky tai lujuus eivät ainakaan ole kovin hyviä.
Suklaa on terveellisempää kuin karkit, joissa on kaikenmaailman lisäaineita. Ja nimenomaan tummaa suklaata.
No jos et tykkää, niin turha kai toisten on yrittää selittää mikä siinä on niin hyvää. Et kuitenkaan ymmärtäisi. Minäkään en ymmärrä konjakin ihanuutta, mutta ei ole minulta pois jos joku toinen rakastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet valittaisivat yhtä paljon naisten suklaansyönnistä kuin naiset miesten kaljanjuonnista, olisi täysi sota päällä.
Entäs naisten kaljanjuonti? Et nyt sortuisi vähän stereotyyppiseen ajatteluun tuossa? Hyvä tumma olut päihittää suklaan mennen tullen, oikeastaan jopa salmiakinkin.
No koska se maistuu hyvältä, ei kai sitä tarvitse muuten perustella?
Jos miehet valittaisivat yhtä paljon naisten suklaansyönnistä kuin naiset miesten kaljanjuonnista, olisi täysi sota päällä.