Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1481/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lähdössä baariin, laiton nauhallisia kenkiä eteisessä jalkaan kun horjahdin taaksepäin ja kaatuessa yritin ottaa kädellä vastaan. Värttinäluu murtui.

Vierailija
1482/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin nukkumassa ja näin unta, että olin koulussa. Unessa joku heitti minua taulusienellä luokan edestä. Tietenkin väistin...ja reaalimaailmassa löin pääni kirjoituspöydän kulmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin ja käsi kipsattiin. Myöhemmin kipsatulla kädellä huitaisin silmälasini rikki.

Vierailija
1484/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin keittiötä vähän turhan vauhdilla ja onnistuin kolauttamaan silmäkulman tuolin selkänojaan, niin että haava ihan tuli ja myöhemmin koko silmä mustaksi.

Miestä hävetti kulkea kanssani kun näytin ihan turpaan saaneelta (pelkäisi siis että joku epäilee hänen hakanneen).

Vierailija
1485/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala, rullalauta, mäki, alikulkutunnelissa hiekkaa ja kiviä :D.

Oikestaan vasemmasta kyljestä lähti kaikki nahka, kyynärluu tuli esiin ja olkapäästä lähti nahka.

Vierailija
1486/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin koripalloa liikuntatunnilla. Otin kiinni palloa, mutta se osuikin sormeen ja sormi murtui.

Kaaduin kivellä, otsaan iso mustelma. Kaivoin ruusun juuria maasta ja löin itseäni lapion kahvalla naamaan. Toisella kerralla käteen. Ja ties mitä muuta vastaavaa

Vierailija
1487/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin aikoihin en ollut kaatuillut yhtä paljon kuin nastakengillä. Syynä nauhat tarttui koko ajan toisen kengän hakasiin. Vips vaan ja suorin vartaloin tantereeseen. Loppui kun kiskoin hakaset irti

Vierailija
1488/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toistan jo aikaisemmin kirjoittaneita, mutta mulla se on ollut vääränlaisen miehen kanssa suhteeseen meno/siinä pysyminen. Sydän telottu eri miehen toimesta kuin kroppa.

Vierailija
1489/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin liukumäkeä ja jotenkin jalkaterä tarttui jonnekin ja taittui alle. Liu'uin koko painolla jalkaterän yli

Vierailija
1490/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sosialistien kusettaa itseäni kun olin nuori ja ymmärtämätön. Syvät henkiset haavat eivät ole vieläkään umpeutuneet. Olin vähällä luisua kommunistien kyytiin. Se olisi ollut henkinen itsari. Siitä ei voi nousta. Onneksi tulin edes vähän järkiini vanhempana ja hylkäsin sosialismin. Se ei toimi missään eikä koskaan. Tuloksena on aina ruumiskasat ja väkivalta. Katsokaa venäjää nyt. Sosialismin perintö elää vahvana ja väkivaltaisena. Herätkää ennekuin on myöhäistä. Suomi joutuu konkurssiin sosialistien talouspolitiikalla. Siis velkaantumalla. Se syö työmiestä rotan lailla vaikka ette usko. 

Vierailija
1491/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 11-vuotiaana ulkona samaan aikaan isoveljen kanssa ja veistelin puukolla jotain keppi. Veistin puukonterä itseeni päin ja isoveli kielsi, ettei satu mitään. Minä kuitenkin jatkoin ja melkein heti terä osuikin oikean käden etusormeen kun pidin puukkoa vasemmassa kädessä. Ihan sormen juureen tuli varmasti luuhun asti ulottuva haava. Sitten pitikin mennä ensiapuun, jossa sormeen laitettiin tikkejä ja sain samalla jäykkäkouristusrokotuksen. Mutta opinpahan käyttämään sen jälkeen puukkoa kuten pitää, vaikka mummo kuuleman mukaan motkotti vanhemmille, että "Miten te annoitte tuon pojan sillä tavalla leikkiä puukolla ilman valvontaa", vaikka olihan siinä kuitenkin minun jo täysi-ikäinen veli paikalla.

Vierailija
1492/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä juhannuksena ajoin nurmikkoa juhannuskuntoon. Piti välillä säätää leikkurin leikkuukorkeutta, joka tässä laitteessa piti säätää pyörän akselia liikuttamalla. Kiire kun oli niin en malttanut sammuttaa konetta vaan aloin painaa akselia alempaan pykälään ottamalla sormilla tukea leikkurin rungon alalaidasta. Aamukostea nurmikko oli kastellut rungon ja ote lipesi. Oikean käden sormet meni leikkurin alle ja sitten tuntui kuin joku olisi lyönyt pesäpallomailalla keskisormen päähän. Leikkurin terä ylsi pisimpään sormeen ja iski sormen pään auki luuhun asti. Poliklinikka & kolme tikkiä. Hävetti selittää asia lääkärille. Juhannus meni kipua kuunnellessa - särkylääkkeet ei paljoa auttaneet. Nolotti ja otti päähän yhtä aikaa. Arpi on komea edelleen.

Vierailija
1493/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin katonrajassa olevia kaappeja ennen kuin laitoin matkalaukkuja sinne. Ei ollut tikkaita, niin asettelin ruokapöydän tuolin päälle jakkaran että ylsin kaappiin.

Kaikki meni hyvin kuin aina ennenkin, mutta astuessani pois unohdin että seisoin kahden tuolin päällä. Jalka jäi ruhoni painon alle, polvi vääntyi. Vaivaa usein vieläkin, vaikka useampi vuosi tuosta.

Vierailija
1494/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehen kanssa vapaapäivä keskellä viikkoa. Hän aamuvirkkuna lähti jotain puuhailemaan, ja itse käänsin nautiskellen kylkeä. Kunnes alkoi kuulua yöh yöh yöh. Kissa kakoo karvaa kurkustaan. Sekunnin murto-osassa heräsin ja lähdin nostamaan kissaa ainakin pois matolta, mutta olin pyörähtänyt miehen puolelle, ja nokkani löin kirjoituspöydän reunaan. No, verihän siinä alkoi lentää. Tukin vuotoa aikani, ja hellittihän se. Vessassa turistin viimeiset tipat, mutta tuntui oudolta poskipäissä. Aloin tuijottaa peiliä, ja poskipäät sekä otsa alkoi turvota silmieni edessä. Näytin joltain avaruusolennolta. Kauhuissani soitin miehelle, ja hän tuli kiikuttamaan mua pikavauhtia lääkärille.

Lääkäri tunnusteli nenää ja totesi, että nenän rusto oli särkenyt jonkun kalvon, joka sit laski sen ilman nenästä ihon alle. Määräsi antibioottikuurin ja kielsi turistelemasta pariin päivään. Hitto kun ei tullu otettua valokuvaa, oli sen verran omituisen näkönen naama.

Vierailija
1495/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin joskus oven oikein voimalla auki, mutta unohdin siirtyä pois edestä. Varvas murtui. Oli vähän tyhmä olo.

Vierailija
1496/1603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nousemassa sängystä heilautin jalkani vauhdilla yläkautta noustakseni pomppaamalla komautin nilkkani avonaisen yöpöydän laatikon terävään kulmaan aivan täydellä voimalla niin että verta tuli ja osui mukavasti johonkin hermoon että koko jälkaterä oli kipeä monta viikkoa.

Kaaduin töihin mennessä semmosiin "teräviin" ritilä metallisiin vekkoportaisiin vielä kesävaatteissa niin oli koko etukroppa verillä.

nää tuli ekana mieleen

Vierailija
1497/1603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on legginsit joissa on sivunyöritys. Ravistin lahkeita suoraksi ja nyöri pamahti silmään.

Vierailija
1498/1603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin maassa makaavan haravan päälle, jolloin varsi löi minua otsaan kuin missäkin Aku Ankassa. 

Vierailija
1499/1603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin käteni kun vedin naisen ulos palavasta autosta.

Vierailija
1500/1603 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkoin puukolla peukalon jänteet yrittäessäni halkaista puista keittiölastaa tehdäkseni siitä kaksi erillistä sekoitustikkua maalaushommiin.