Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1321/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun lukeminen tuntui helpottavalta kun tuntuu että kokoajan telon itseäni jotenkin ihan tyhmillä tavoilla ja en oo ainut sentää. Tämä on jo toinen kerta tälle viikkoa. Kaivelin yhdessä paikassa missä oli ilmaisia hengareita henkareita laatikosta ja jotenkin siinä yrittäessäni kaivella alempana olevia parempia hengareita siinä tuli joku fysiikan mielenkiintoinen reaktio ja yksi henkari lähti paineella ja iski minulle pienen mustelman silmäkulmaan.

Tää itsensä telominen ja kömpelyys ei oikein sovi myöskään yhteen oman ahdistuneisuushäiriön kanssa kun jään aina miettimään että "apua tapahtuiko tässä jotain isompaakin harmia".

Vierailija
1322/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsakäärettä auki leikatessa lähti pala sormenpäästäkin saksien mukana. Hermot kireällä ei kyllä pitäisi tehdä mitään vaan mennä vaan sängynpohjalle nukkumaan...

Itse kerran yhdissä juhlissa pikkuisen kännissä en löytänyt saksia ja ajattelin kokkiveitsellä sitten vetaista yhden paketin auki josta seurasi kunnon haava. Mietin jopa tikattavaksi menoa. baariin piti lähteä semmoinen iso tukko sormessa kun ei laastariakaan ollut jossa jotain teippiä oli vedetty vanulappujen ympärille :D Lopulta haava umpeutui mutta oli kyllä ikävä haava kaikenkaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta opittua: älä käytä leveälahkeisia farkkuja, ne on vaarallisia.

1324/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh miks rupesin lukee näitä!! Kamalaa 😫😫🤕

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

1325/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin humalassa baarista. Horjahdin rappusissa (kokonaiset kolme askelmaa) ja lensin sivuttain avonaisesta päädystä nurmikolle. Jalka jäi itseni väliin, kaksi luuta murtui ja yksi poikki. Tuli pitkä kipee moisesta. Olin tuolloin alta 30v, nainen. Oon monesti ottanut pahemmat lipat selvinpäin esim liukkaalla jäätiköllä.

Vierailija
1326/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin rautatiellä, ja yhtäkkiä juna näkyi kaukana horisontissa. Käänsin sekunnissa tiheään pöpelikköön ja kaaduin sinne pyörällä, pudottuani ensin munilleni sen tangolle. Itkin kivusta ja hyperventiloin varmaan puoli tuntia ennen kuin sain edes noustua seisomaan.

Joo, olin ala-asteikäinen poika, mutta jopa sillä mittapuulla harvinaisen itsesuojeluvaistoton.

Vierailija
1327/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin hiirtä hännästä kiinni ja roikutin  se puraisi.

Vierailija
1328/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähkövatkaimen vatkainosat vahingossa jatkojohdon töpseliin, kun piti laittaa ne sähkövatkaimeen kiinni

Vierailija
1329/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mä en voi vastata. Anteeksi, kun kirjoitin silti tämän. No sain mietittävää kuitenkin mikä niistä kymmenistä olis typerin.

Vierailija
1330/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen telonut itseni lukemattomia kertoja, mutta tässä muutama typerin tapa:

Kompastuin erään tunnetun yrityksen siniseen, muoviseen kestokassiin kiirehtiessäni avaamaan ovea ja jalka osui lattiaan hyvin epäedullisessa asennossa. Ukkovarvas ilmeisesti murtui, ainakin se oli mustan ja punaisen kirjava, kipuili ja taittui huonosti kuukausien ajan.

Olin viimeisilläni raskaana, kun silitin vauvan vaatteita vatsa paljaana. Onnistuin polttamaan vatsanahkani silitysraudalla peräti KAHDESTI, ennen kuin ymmärsin delegoida homman lapsen isälle. Neuvolassa mua hävetti ja nauratti aivan tolkuttoman paljon. Jäljet onneksi haalistuivat hiljalleen siinä missä raskausarvetkin.

Vierailija
1331/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilin rautatiellä, ja yhtäkkiä juna näkyi kaukana horisontissa. Käänsin sekunnissa tiheään pöpelikköön ja kaaduin sinne pyörällä, pudottuani ensin munilleni sen tangolle. Itkin kivusta ja hyperventiloin varmaan puoli tuntia ennen kuin sain edes noustua seisomaan.

Joo, olin ala-asteikäinen poika, mutta jopa sillä mittapuulla harvinaisen itsesuojeluvaistoton.

Itsekin kerran ehkä 7-luokkalaisena metsässä maastopyöräillessä jalka lipsahti polkimelta ja munat murskaantui sitä perkeleen tankoa vasten, hyvän aikaa piti olla kaksinkerroin ja hyvä että pystyi ontuen työntämään sen pyörän sieltä metsästä pois. Se pyörä sai sitten kostoksi varsin kovakouraista kohtelua eikä ollut pitkäikäinen enää sen jälkeen...

Vierailija
1332/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, mutta koulukaveri laski suksilla mäkeä tielle, sattukin auto paikalle, henki pois 15 vuotiaalta. Kauan sitten tosin.

Vierailija
1333/1603 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi, mutta koulukaveri laski suksilla mäkeä tielle, sattukin auto paikalle, henki pois 15 vuotiaalta. Kauan sitten tosin.

80-luvulla naapurin muutaman vuoden nuoremmalle pojalle kävi pyörällä läheltä piti tapaus, laski menemään katsomatta risteyksen yli ja juuri ja juuri oikealta tulevan auton keulan edestä ettei osunut.

Jos itse olisin mennyt katsomatta perässä, alle olisin jäänyt, mutta mulla oli sen verran liikennesilmää että huomasin auton tulevan ja pysähdyin. En kerennyt edes varoitusta huutaa kun en uskonut että kaveri laskee menemään tuolla lailla katsomatta risteyksen yli.

Oli talviaika niin auto luisui jarrut lukossa vielä varmaan 20 metriä ainakin, kuski nousi autosta ja alkoi huutaa että nyt viette ne pyörät kotiin ja jos näkee meidät kylillä pyörinemme niin ei hyvä heilu...

Vierailija
1334/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1335/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutin selkäni toissayönä, kun näin nähtävästi seikkailupitoista unta. Heräsin siihen, että kädet ja jalat heilahti linkkuveitsiasentoon, ja selkärangasta luiskahti jotain paikoiltaan. Aika vaikea tällaista on välttää tai ennaltaehkäistä :')

Vierailija
1336/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin puhelinta kävellen talvella keskellä metsää juurakkoista kallioista metsäpolkua, kompastuin, kyynärpää sijoiltaan, mies ei vastaa puhelimeen, mukana kolme koiraa. No onneksi meni käsi eikä jalka niin pääsin kävelemään kotiin.

Vierailija
1337/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin tuolin reunalla, lipsahdin siitä lattialle, raskasrakenteinen tuoli kaatui mukanani eteenpäin ja kolautti minua päähän niin, että tuli valtava kuhmu.

Vierailija
1338/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sormeni auton oven väliin, jonka itse paiskasin kiinni. Kahdesta sormesta lähti kynsi, mutta onneksi mitään ei murtunut.

Vierailija
1339/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla naapurin muutaman vuoden nuoremmalle pojalle kävi pyörällä läheltä piti tapaus, laski menemään katsomatta risteyksen yli ja juuri ja juuri oikealta tulevan auton keulan edestä ettei osunut.

Jos itse olisin mennyt katsomatta perässä, alle olisin jäänyt, mutta mulla oli sen verran liikennesilmää että huomasin auton tulevan ja pysähdyin. En kerennyt edes varoitusta huutaa kun en uskonut että kaveri laskee menemään tuolla lailla katsomatta risteyksen yli.

Oli talviaika niin auto luisui jarrut lukossa vielä varmaan 20 metriä ainakin, kuski nousi autosta ja alkoi huutaa että nyt viette ne pyörät kotiin ja jos näkee meidät kylillä pyörinemme niin ei hyvä heilu...

Tähän täytyy kommentoida, että nykyään tilanne menisi aivan toisin. Kyllä autoilijan pitää pystyä reagoimaan ihan mihin vaan, vaikka taivaasta tippuvaan flyygeliin. Itsekin muistan kun koulun pihalla 80-luvulla pelleilin ja juoksin _koulupihan_ poikki ja meinasin samalla juosta saman _koulupihan_ poikki kulkevan auton alle. Siitähän seurasi tietenkin autokuskin suorittama kiivassanainen koulutus, että ei auton eteen tuolla lailla juosta. Nykyään autokuski olisi tuosta varmaan sakotettu eikä lapselle mitään muuta kuin pään silittelyä.

Vierailija
1340/1603 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin juovuksissa pusikkoon ja terävä oksanpää jätti elinikäisen naarmun reiteen.