Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1301/1603 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme rivarissa ja olin yläkerrassa lapsen kanssa kun mies huusi lähtevänsä töihin,ryntäsin antamaan pusun ja sukat luisti puuportaissa!

Pompin holtittomasti pepullani portaat alas ja törmäsin vastapäiseen seinään,vihkisormus sinkosi sormesta ja rillit nenältä.

Peppuni oli monta viikkoa sinimusta ja vasen pakara oikeaa niin paljon isompi,etten kehdannut käyttää kuin verkkareita ja pitkiä paitoja !

Vierailija
1302/1603 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin sulkemassa tietokonetta illalla niin huomasin lattialla sukan jota rupesin poimimaan, niin löin otsani työtuolin käsinojaan niin lujaa, että tuntui että päässä heitti. Oli hämärää enkä vain nähnyt sitä. En tajua miten työtuolin käsinojaan päänsä lyöminen voi olla noin epämukavaa.

Löin yhdessä vaiheessa päätäni niin useasti seinään heittäydyttyäni pedilleni että ostin ihan vain sen takia pehmustetun sängynpäädyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1603 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran siivoamassa autoa niin onnistuin sulkemaan auton oven niin että minulla oli sormet välissä. En tiedä miten se on mahdollista, mutta naapuri pelasti. Ei onneksi käynyt mitään.

Vierailija
1304/1603 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kerran huppelissa valmistaa juhlissa cocktailtikkuja joissa lihapullia. Noh, päätin avata lihapullapussin isolla yleisveitsellä niin että pussi oli kädessäni. Siinä sormikin aukesi mukavasti. Minulla on samassa sormessa useita arpia, tuostakin jäi kaunis arpi. Aina telon tuota samaa sormea. Ei, pakettia ei kannata avata noin.

Jatkoin kuitenkin juhlimista, sormi nätisti "paketoituna".

Vierailija
1305/1603 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin housujen lahkeen päälle ja menetin tasapainoni, iskin naamani kentätelineeseen  ja innostunut  koira  puri perseestä. En ole  koskaan ennen nähnyt, että lääkärillä on vaikea pitää pokerinaamaa. Sain tikit persukseen ja silmäkulmaan.

Vierailija
1306/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teininä sain ihmeellisen idean loikata olohuoneen  sohvalta keittiön puolelle, matkaa oli ehkä 5 metriä. Lensinkin komeasti mutta alastulo tökkäsi ja sain polvilumpioon murtuman

- Aikuisena ensimmäisessä omassa kodissa pesin siiderihönössä ikkunoita ja sain idean laittaa musiikkia soimaan, innostuin sitten vatkaamaan peppua sillä seurauksella että putosin ja  mursin häntäluuni

- Odotin lääkäriltä takaisinsoittoa ja tutun soittoäänen kuullessa juoksin  kohti laturissa toisessa huoneessa olevaa kännykkää, mutta tulikin äkkipysähdys kun neuletakkini pitkä hiippahuppu tarrasi ovenkahvaan ja  tuntui että niskat meni nurin. 

- Positiivisen raskaustestin  tehtyäni päätin että nyt tupakointi loppuu,  poltan vielä yhden ja sitten heitän askin roskiin.  Olin kai niin kiihtynyt että vedin jotenkin savua huonosti henkeen, sain yskänpuuskan ja iskin leukani parvekepöytään. Tikit tuli.  Arpi muistona siitä, että tupakointi ON vaarallista!

Vierailija
1307/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulasin naulapyssyllä jalkalistaa kiinni, ja samalla ammuin sormenikin samaan nippuun.

Vierailija
1308/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kaupasta, olin menossa bussipysäkille, pysäkille oikaisin parkkipaikalta rinnenousun kautta. Pysäkillä oli yksi pariskunta aurinkolasit naamalla ja maski naamalla. Se muija sanoi sille äijälle jotain minusta, sitte mua otti niin paljon päähän tää pöljien pöljäily, että mä sitten rupesin vilkuttaan sille muijalle, että kato moi, mitäs sulle kuuluu siellä naamiointivälineittes takana, niin juu, niin kuin kuuluu, niin siinä sitten kompastuin asfaltin ja sen rinteen rajakohdassa olleeseen johonkin möykkyyn ja mätkähdin mahalleni siihen asfaltille... Hahahaa, tää pariskunta ei hievahtanutkaan, mut tietty varmaan oletivat kännissä kuin käki, mut yks pyöräilijä oli miltei jo tulossa auttaan ylös. 

No, noinhan mulle aina käy: kun minä yritän pöljille pöljäillä takasin, nii minähän siinä turvalleni lennän!

Siinä on sitte farkuissa taas polven kohdalla vaaleta laikkua, mut onneks ei menny rikki, kyllähän niitä arkena pitää...

SAA-TA-NA mä vihaan tätä pöljää seutukuntaa. 

Vierailija
1309/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-vuotiaana veisteli puukolla jotain keppiä niin että veitsen terä oli käteen päin ja vedin puukolla kohti kättä vaikka isoveli varoitti että niin ei saa tehdä. Niinhän siinä kävi että puukon terä osui vasemman käden etusormeen koska pidin puukkoa oikeassa kädessä. Minut sitten jouduttiin viemään ensiapuun jossa sormeen laitettiin tikit ja sain jäykkäkouristusrokotuksen. Arpi näkyy sormessa yhä reilun 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
1310/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukotin itseäni jalkaan.

Olin tuolloin hotelli-ja ravintola-alan koulussa ja ollut keittiötunti.

Veitset nahkapussissa repussa. No veitsi oli karannut pussista ja pisti mua reiteen kun istuin bussiin ja heitin repun jalkojen päälle. Tikkejä tuli ja maailman mielenkiintoisin bussimatka...

Olisi mielenkiintoista tietää lisää tästä bussimatkasta!

Vierailija
1311/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin polkupyörällä ja unohdin pitää sarvista kiinni, ajauduin äkkiä ojaan, onneksi se oli polkutie.

Vierailija
1312/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ohutta virkkauskoukkua tiukan solmun avaamiseen. Ote lipsahti ja virkkauskoukku upposi sormeen.

Oli aikainen sunnuntaiaamu ja Malmin sairaalan päivystykseen oli lähdettävä.

Hoitohenkilökuntaa tuntui huvittavan potilaan ahdinko. Lääkäri oli aivan ihana, koukku katkaistiin ja molemmat puolet vedettiin sormesta pois.

Vierailija
1313/1603 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkaroin hyllyjä. Ei portaita missään. Ajattelin poikittain laitetun lankun (2x4) nyt pikaiseen hoitavan homman, kun kyseessä ei ole kuin pari ruuvia enää kiinni ja valmis... no, tuli valmiiksi ja samantein se kakkosnelkku läks alta ja rymistelin alla olevaan lankku/lauta kasaan selälleni. Laseista 1 linssi paskax ja mustelmia sekä murtunut ja sittemmin poistettu 1 hammas... Kyllä kannatti! Nimi. "tomppeli ukon rahjus". Sitä vaan mietin, etä miten siinä on oikein liikehditty alastullessa. Silmälasit löytyi 3 metrin päästä, pipo ihan eri suunnalta metrien päästä ja vain toinen työhanska enää kädessä. Ja laseissa vielä turvanaru putoamisen varalta, että miten ne voi lentää pois päästä? Oi, jospa joku olisi ollut kuvaamassa. On varmaan ollu näky... No, hammas vähän harmittaa mutta muistuttaa nyt syödessä portaiden tarpeellisuudesta ja älyn käytöstä kaikissa asioissa... varsinkin rakentaessa...

Vierailija
1314/1603 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hiuksia poninhännälle eteisen peilin edessä ja kääntyessä kompastuin teinin koon 45 lenkkariin. En ymmärrä, olen ennenkin kompuroinut kenkiin kuten varmasti jokainen teistä mutta tällä kertaa tunsin polvessani kivuliaan vihlaisun joka muuttui polttavaksi säryksi, en myöskään saanut jalkaa enää koukkuun.  Lähdin taksilla  keskussairaalan päivystykseen jossa valehtelin kaatuneeni pyörällä, totuus kuulosti niin hölmöltä.

Vierailija
1315/1603 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin baarista ylläni oikein leväalahkeiset farkut ja lenkkarit,talloin jatkuvasti lahketteni päälle mutta sillä kertaa onnistuin kaatumaan, liekö salmarishoteilla osuutta asiaan.. iskin pääni pyörätelineeseen ja  pokkana kömmin vaan  ylös ja taksiin, mulla oli pitkä hupullinen neuletakki jonka hupun nostin heti kaaduttuani päähän  joten taksikuski ei huomannut pääni vuotavan verta.  Ja itse olin niin juovuksissa etten piitannut. Aamulla sitten  hiukset oli verestä klimpissä, tyyny oli veressä ja kun nousin kaikki näkyi kahtena. Eikun soittamaan isälle että käyttäisikö minua sairaalassa. Lääkäri raivosi ettei tätä enää voi tikata, laittoi perhoslaastarin ja  ja lähetti sp-tauti testeihin mihin en kyllä mennyt. Menin kotiin ja konttasin ympäriinsä muutaman päivän kun huimasi ja näkyi kaksoskuvia.

En tiedä  olisiko sitä pitänyt tutkia tarkemmin, hengissä ollaan yhä mutta takaraivossa on arpi jonka tunee sormilla. Välillä myös mietin sainko jonkun aivovaurion kun olen nykyään niin hiton kömpelö ja huonomuistinen. 

Vierailija
1316/1603 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 16 ja istuskelin kavereiden kanssa nurmikolla tupakalla. Paikalla saapui ihastukseni ja päätin käydä seksikkäästi selälleni sekä puhallella coolisti savuja. No se coolius karisi siinä, kun silmääni tipahti tuhkaa!🙈

Huusin ja koetin sormella kaivaa vetistävää silmääni.

Vierailija
1317/1603 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa sohvalla ja sisälle eksynyt kärpänen pöristeli naamalleni, ampiaiskammoisena huusin ja huitaisin.. itseäni suoraan nenään. Rillitkin meni vinoon.

Vierailija
1318/1603 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkäsin sormeni käyvän ruohonleikkurin alle kun lisäsin koneeseen pensaa,leikkuri oli huono käynnistymään lämpimänä.Voi v*":u että otti kipeetä ja keskisormesta lähti pala pois. Ja ei muuta kun parsittavaksi,kyllä nolotti ja harmitti ja kesti kauan sormen paraneminen,kylmänaraksi sormi jäi.

Vierailija
1319/1603 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin oven kiinni kun toinen jalka oli oven välissä.

Vierailija
1320/1603 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ja poltin vielä tupakkaa, huoneessani oli ns ranskalainen parveke eli käytännössä iso ikkuna. Siinä ei saanut tupakoida,sitä varten oli yleinen parveke kerrosta ylempänä.

Yhtenä aamuna heräsin kovin kylmissäni ja kuumemittari näytti 38astetta,silti mieli teki tupakkaa . Koetin nukkua mutta nikotiinintuska ei antanut . Vedin aamutakin päälle ja lähdin seinistä tukea ottaen raahustamaan kohti hissiä.

Muistan,miten päässä pyörii ja pidin hississä silmiä kiinni. Kun pääsin parvekkeelle ja sain tupakan syttymään, pyörryin. Kaaduin suorilta jaloilta ja iskin pääni betonilattiaan.