Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Tamppasin mattoja niin tarmokkaasti, että huitaisin itseäni mattopiiskalla tosi lujaa korvaan. Pihalla sattui juuri olemaan joukko lapsia, jotka nauroivat kun huudahdin kovaan ääneen AUH ja hieroin korvaani. Hävetti.
Luin tätä ketjua joskus ja nauroin, kun ihmiset oli kolhineet koiran kanssa itseään sillä tuloksella että jostain tuli verta. No kuinkas kävi lopulta itsellenikin...
Koira hyppäsi syliin kopsauttaen päänsä leukaani ja hampaani meni huulesta läpi. Koira painaa n. 5kg. :D
Lähdin baarireissulta kotiinpäin viimeisellä bussilla. Autoa odottaessa yllätti hätä ja menin pysäkin taakse kyykkypissille. Jalassa korkkarit ja lyhyrt mekko. Huomasin että mustissa sukkahousuissa oli reidessä valtava reikä ja päätin riisua ne välistä pois koska ajattelin näyttäväni halvalta rikkinäisissä sukkahousuissa.
No, bussi tulikin kesken tämän toimituksen ja oli pakko rynnätä kyytiin toinen jalka lahkeessa ja toinen ilman. Yritin puristaa sukkahousuja ja alkkareita jalkojen väliin ja pääsin melko huomaamattomasti istumaan penkille.
Matkan aikana aloin sitten torkahdella, ja kotipysäkille tultaessa olin jo unohtanut koko sukkahousut. Poistuessani sukkahousut/alkkarit nappasivat toisen jalan korkoon kiinni ja tein hienon mahalaskun bussin ovesta ulos. Siinä muut matkustajat kurkkivat ihmeissään kun makasin hetken takamus paljaana bussin vieressä.
Niin pian kun tokenin, heitin korkkarit lepikkoon ja otin jalat alle.
Kotona vasta tarkastin vauriot, kyynärpää ja polvet asfalttiruvella ei sen vakavampaa, mutta ne suurimmat vammat olikin henkisiä...
Vierailija kirjoitti:
Laitoin auton oven kiinni ennen kuin ehdin itse välistä pois. Pääni jäi oven väliin. Kyllä sattui!
Mulle on käynyt sama. Harvoin sitä tuntee itsensä ihan niin idiootiksi.
Astuin ulos ovesta ja lapsen muovisen hiekkalelun päälle, nilkka kääntyi ja olin menettää tasapainoni. Ajattelin ettei siinä voinut pahasti käydä ja kävelin autolla, ajaessa huomasin oli vaikea painaa kaasua tms.
En mennyt työterveyteen vaan kävin ostamassa apteekista ideaalisidettä jonka kiedoin tiukasti nilkkaan. Kipu loppui ja kävely helpottui, mutta nilkka pitää outoja naksahduksia.
Olin ulkoiluttamassa koiraamme, koira meni kävelytieltä ruohikolle haistelemaan ja huomasin siellä olevan lasinsiruja. "Kyykähdin" äkkiä ottamaaan koiraa syliini (kyseessä siis pari kg painava chihuahua..), oikea jalkani oli huonossa asennossa kun nousin ylös, joten menetin tasapainoni. Yritin korjata tilannetta siirtämällä painoani vasemmalle puolelle, etten rojahda koira sylissä asvaltille. No, rojahdin vasen polvi+käsi edellä ja rannehan siinä murtui..Koiralle ei käynyt mitenkään!!
Tämä tapahtui vuosia takaperin..olin terveyskeskuksessa ja odotin vuoroani hiljaisessa odotusaulassa. Kävin röngenkuvassa ja menin takaisin penkille istumaan. Jostain syystä istuin penkin "ohi"...istuin siis lattiaan ja loukkasin selkäni..
Perjantain baari-illan jälkeen kaaduin rappukäytävässä parin rapun jälkeen maahan naama edellä. Toinen puoli naamaa mustana, turvoksissa, jomottaa ja oksettaa. Ei sentään murtumaa ole kun kävin lääkärin paikkeilla.
Kompastuin ja kaaduin pyörän päälle, ranne suoraan hammasrattaisiin. Naarmuilla selvisin, vaikka olivatkin n. 15cm pitkiä 3kpl. Näytti ihan kuin olisin viillellyt itseäni, joten hävetti ja piti piillotella jälkiä.
Känninen kaveri kaatui päälleni kävellessäni hänen takana. Minulla oli korkokengät ja nilkkani murtui vääbtyen 45 asteen virheasentoon
Vierailija kirjoitti:
Olin ulkoiluttamassa koiraamme, koira meni kävelytieltä ruohikolle haistelemaan ja huomasin siellä olevan lasinsiruja. "Kyykähdin" äkkiä ottamaaan koiraa syliini (kyseessä siis pari kg painava chihuahua..), oikea jalkani oli huonossa asennossa kun nousin ylös, joten menetin tasapainoni. Yritin korjata tilannetta siirtämällä painoani vasemmalle puolelle, etten rojahda koira sylissä asvaltille. No, rojahdin vasen polvi+käsi edellä ja rannehan siinä murtui..Koiralle ei käynyt mitenkään!!
Haha, minäkin olen loukannut itseni tosi kipeästi horjahtaessani chihuahua sylissä. Varoin niin kovasti kolhimasta koiraa mihinkään että päädyin kolauttamaan lonkkani täysillä terävään hyllynkulmaan. Silmissä musteni kivusta, mutta vajotessani tuskissani lattialle onnistuin vielä asettamaan koiran turvallisesti jaloilleen. Seuraavana päivänä lonkassa oli valtava sinimusta ruhje, mutta onneksi koiraan ei sattunut!
Teininä minulla oli sellainen kaulakoru, joka oli sellainen venyvä ja jämäkkä, ei siis sellainen tavallinen kaulakorun ketju. Päässä pienet pallot. Pelleilin jotain ja laitoin ajattelematta korun korvaan ja päästin irti. Se rätsähti kuin vaijeri korvien sisään puhkaisten tärykalvoni molemmista korvista. Verta vain valui. Oli lääkärillä ilme kun kerroin mitä tapahtui, onneksi koru oli kaulassa niin tajusi miten tälläinen voi olla mahdollista!
Teininä käppäilin 6km koulumatkat todella huonoilla kengillä (ne feikki ugg-kengät jotka oli muotia 10 vuotta sitten, ne sellaiset sämpylät), vaikka teki pirun kipeää. Vaan koska "ne oli niin hienot", en suostunut käyttämään muita kenkiä. Jalkahan niistä murtui, edelleen saattaa harvoin oireilla jotenkin tuo jalkapöytä. Ehdottomasti typerin tapa miten itseni olen telonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, minäkin olen loukannut itseni tosi kipeästi horjahtaessani chihuahua sylissä. Varoin niin kovasti kolhimasta koiraa mihinkään että päädyin kolauttamaan lonkkani täysillä terävään hyllynkulmaan. Silmissä musteni kivusta, mutta vajotessani tuskissani lattialle onnistuin vielä asettamaan koiran turvallisesti jaloilleen. Seuraavana päivänä lonkassa oli valtava sinimusta ruhje, mutta onneksi koiraan ei sattunut!
Liityn koirakompuroijien joukkoon. :D Oltiin kaverin kanssa tulossa mätsäreistä, matkalla oli ratikka-metro-bussi-vaihto joten oli olevinaan hirveä kiire vaihtamaan kulkupeliä. Kaverilla oli kaksi isompaa koiraa + kääpiöpinseri jonka hän lykkäsi mulle, jotta pystyi itse keskittymään isoihin. Metroasemalla tuli sitten kiire ehtiä bussiin ja oli lievää ruuhkaa, joten ryysin koira sylissä rappuihin ja lähdin juoksemaan hirveällä vauhdilla ylös. Mulla oli jalassa uudet ja kömpelöt buutsit, ja tietenkin onnistuin kompastumaan omiin jalkoihini ja läsähdin polvilleni rappujen yläpäähän, koko ajan kannatellen pikkukoiraa käsissäni kuin Leijonakuninkaan introssa. Ehdittiin kuitenkin hikisesti siihen bussiin, mun polveen tuli mustelma, mutta onneksi koira säilyi vammoitta ja traumoitta, ja olin kaiken jälkeen edelleen sen paras kaveri. :D
Avasin huoneeni oven niin että olin arvioinut etäisyydet väärin, ja seisoinkin liian lähellä ovea. Näin ollen paukautin oven täysiä isovarpaseeni joka murtui.
Veivasin auton ikkunaa kiinni. Pää jäi väliin, ikkuna osui silmäkulmaan. Tuli mustelma.
Toisen kerran aiheutin mustan silmän itselleni, kun avasin kaapin oven vauhdilla ja se kolahti silmäkulmaan.
Kolmas kerta oli, kun pihalla astuin metallipiikkisen haravan päälle niin, että varsi ponnahti pystyyn ja osui suoraan silmään. Ai että se sattu!!!
Leikkasin sipulia innokkaasti tuliterällä veitsellä. Pilkoin siinä samalla etusormen sormenpään kokonaan irti. Veri suihkusi, lattia lainehti.
Sormi kasvoi kummasti takaisin, vaikka katkeutui keskeltä kynttä, jäi se inan lyhyemmäksi kuin toinen etusormi muttei sitä huomaa ellei niitä mittaile keskenään.
Humalan innoittama kotikirurginen operaatio. Mulla oli ollut iso ulkoinen peräpukama, joka oli kuitenkin jo parantunut, mutta jättänyt jälkeensä ikävän ihohetulan, joka teki takapuolen pyyhkimisestä hankalaa. Kotona loman alkua yksin juhlistaessani päätin, että miksipä en voisi napsaista moista hetulaa itse pois, kun on nyt tuota alkoholipuudutustakin alla. Mulla oli kotona kirurginveitsi joka oli tarkoitettu esim. johtojen kuorimiseen ja vastaavaan. Ei kun sterilomaan sytkärillä, ja hommiin. Vessan lattialla yritin saada veitsellä hetulan pois, mutta kun ei sinne omaan peräpäähän oikein näe ja vaikea ulottuakin. Lopetin, kun verta tuli ihan julmetusti.
Aamulla krapulan lisäksi persiiseen sattui aivan tolkuttomasti ja se oli märkä. Verta oli valunut sänkyyn runsaasti. Muistin siinä sitten illalla mitä oli tullut tehtyä. Hetula oli paikallaan, sen sijaan varmaan 5 cm alueelta peräreiän ympäriltä oli pistohaavoja ja viiltohaavoja. Hyvä onni oli ettei sulkijalihas ollut vaurioitunut. Oli todella kivuliasta ja hidasta parantua noista, kun aina kun joutui käymään kakalla, jo vähän rupeutuneet haavat ratkesi auki taas.
Tonttuun. Jos kuolen, se on sun syy 😂😂😂😂❤