Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
841/1603 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni väärään ketjuun, yritetäänpä uudelleen ! Eli siis nypin kuolleita kukkia kukkalaatikostani parvekkeella ja peruutin takaisin istumaan, olin juonut puoli lonkeroa eli en ollut kännissä. Istuessa tajusin että nyt muuten menee pieleen, allani oli pelkkää tyhjää ja "pelastin" tilanteen kompuroimalla taakse päin ja rojahtamalla peffalleni kynnykselle. Päästin varmaan melko mielenkiintoisen rääkäisyn, sillä takamukseen otti kovin kipeää ja hädin tuskin pääsin ylös. Seuraavana päivänä oli pakko hakeutua lääkäriin, häntäluu todettiin murtuneeksi.

Vierailija
842/1603 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko aiemmin tästä jo kertonut ketjussa, mutta kerran onnistuin vuolemaan tylsähköllä juustohöylällä peukalonpään irti. Juusto oli kova ja ei meinannut millään saada siitä siivua, joten otin sitten kunnolla kiinni ja vetäsin voimalla höylällä, no samalla lähti mukava pala peukalosta ja kynnestä. Pitkään oli lovi nähtävissä, ja tunnoton kohta siinä peukalon päässä, mutta vuosien mittaan tunto on palautunut sormenpäähän ja kynsikin kasvaa normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1603 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kun joku punnersi telkkarissa läpyjä selän taakke ja näytin muijalle että tuohan on helppoa. Eka onnistu ja tokassa ryssin niin että leuka edellä parkettiin. 5 tikkiä leukaan.

Vierailija
844/1603 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahalla jalkaan, sen jälkeen opin käyttämään turvavarusteita.

Vierailija
845/1603 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta mieheni päätti suhteemme alussa kaljaspäissään tehdä minuun vaikutuksen heittämällä kuperkeikkoja :D Aamulla sain kuskata voivottelevan miehen päivystykseen, jotain sieltä selästä  oli venähtänyt kunnolla.

Vierailija
846/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme risteilyllä. Hytti oli uskomattoman ahdas, kun yläsängyt laskettiin piti aikuisen istua alasängyllä  tyyliin pää polvien välissä ja sänkyjen väliin jäi ahdas kävelyväylä. Ensimmäisenä päivänä iskin niskan kipeästi kun laitoin kenkiä  sängyn reunalla istuen. Toisena päivänä kaaduin omiin jalkoihini kun lapsi huusi yläpediltä että äiti tuu kattoo toinen laiva ja juoksin ikkunalle, iskin käteni sängyn laitaan niin että hermot huusi hoosianaa ja ja polveni ikkunan alla olevaan jakkaraan.  Polvi oli arka seuraavana päivänäkin, mutta ei onneksi haitannut liikkumista. Viimeisenä yönä esikoiseni tahtoi vaihtaa alapedille, eli minä otin yläpedin. Lapset nukkuivat jo  kun miehen kanssa juttelimme ja  laiva lähestyi Maarianhaminaa. Mies siirsi verhoa huudahtaen että Maarianhaminan valot näkyy jo , jolloin loikkasin istumaan ja löin pään kattoon niin että tähtiä näkyi.  Aamulla päässä oli kananmunankokoinen kuhmu, josta oli lähtenut nahkaa. 

Vierailija
847/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joimme silloisen poikakaverin kanssa kahvia parvekkeella, poikakaveri kystyi kelloa jolloin katsoin rannettani- ja samalla kallistin mukia niin että kuumat kahvit tuli kintuille. Oli onneksi jo vähän jäähtynyt siinä ulkona ja minulla oli farkut, mutta kyllä se poltti!

- Sytytin tupakkaa  tuulisella laivan kannella samalla drinkin kanssa sähläten ja palava tupakka päätyi bilemekkoni sisään, kaveri heitti sitten drinkkinsä rinnuksille sammuttaakseen tupakan. Naurettiin hysteerisenä kun lähdettiin hyttiin vaihtamaan vaatteeni, vasta aamulla huomasin toisen tissin ottaneen kunnolla osumaa.

- Toisella laivareissulla naitiin miehen kanssa itsemme yläsängystä lattialle, minulla  jäi kieli hampaiden väliin niin että' verta tuli kunnolla ja mies mursi ranteensa. Lisäksi saimme komeita mustelmia. Kaiken lisäksi käsi ei parantunut kunnolla, kun sairaanhoitaja laivalla kääri siihen vain siteen ja väitti nyrjähtäneeksi.

- Mies oli nostanut kloriittipullon vessan peilikaapin päälle, on minua pidempi eikä' tajunnut etten yltäisi siihen. Nousin vessanpytyn kannelle ja kansi petti altani repien paljaat sääreni verille.

Vierailija
848/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkelin saksilla alapääkarvojani ja vahingossa leikkasinkin palasen irti häpyhuulesta. Verta pulppusi, vaikka haava oli pieni. Olin vielä poikaystäväni luona ja odottelin häntä kotiin. En todellakaan kehdannut myöntää mitä olin tolskannut hänen poissa ollessaan..

Vierailija
849/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulasin itseni naulapyssyllä paneliin kiinni. Olin jo ihan sujuvasti tehnyt kattoa tovin, kun horjahdin naulatessani ja huonostihan siinä kävi. Ensiapupolilla ihmettelivät miten olin onnistunut väistämään luut. (Myöhemmin selvisi, että miksi tasapainoni alkoi heittämään, vaikka ennen olin ollut kuin vuorikauris. Ms-tauti...)

Vierailija
850/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut lattian rajasta ja lyönyt pääni peilikaapin avoinaiseen oveen useita kertoja. Näkyi tähtiä

Vierailija
851/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella ykkösluokkalaisena yritin saada kaveria jäiselle kohdalla ”luistelemaan” ja kaaduin tahalleen. Mursin solisluun...

Vierailija
852/1603 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin liukkaalla autolleni parkkipaikalla, meinasin kaatua mutta sain otettua kädellä autosta tukea, sormeen sattui siinä hössäkässä. Katsoin sen jälkeen tarkemmin kättäni ja huomasin että nahkahanskan pikkusormi sojotti oudosti sivulle melkein 90 asteen kulmassa. Ajattelin ensin että hanska oli jotenkin ratkennut mutta kokeillessani sitä tajusin että myös pikkusormi oli siellä sisällä vääntynyt keskinivelestä sivulle. Ei mitään, otin sormesta napakan otteen ja väänsin sen takaisin oikeaan asentoon. Pitkään oli sen jälkeen kipeä, jäykkä ja turvonnut mutta parani onneksi täysin.

Vierailija
853/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oltiin romanttisella iltakävelyllä, oikaistiin leikkipuiston läpi ja siellä oli karuselliksi kutsumana pyörivä härveli jollaisella aina pyörin pään sekaisin lapsena. Nostalgian vallassa kiipesin kyytiin ja huusin miehelle, että pyöritä mua ! Irrotin toisen käden vilkuttaakseni miehelle ja samalle nojasin taakse muistamatta, etten ole enää hento pikkutyttö vaan 100 kg aikuinen nainen enkä välttämättä pysty enää kannattelemaan painoani yhdellä kädellä. Lensin metrin päähän , suoraan selälleni soraan. Kotiin oli noin 5km  matkaa ja kävelimme sen hyvin hitaasti, ähkin ja nyyhkin. Kotona laahustin suihkuun ja mies sanoi että sen jälkeen lähdetään kyllä päivystykseen !  Autossa makasin takana kun istua ei voinut ja ulvoin hidastetöyssyssä kuin syötävä.. Väitin lääkärille tippuneeni jakkaralta, läpi meni.  Häntäluu oli murtunut ja se on kuulkaa yhtä helvettiä kun kipsatakaan ei voi !

Vierailija
854/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein typeryyteni tältä viikolta. Rasvasin käteni ja tämän jälkeen oli tosi fiksua laittaa nenäsumutetta. Hosuin liukkaine käsineni sen pirun sumutteen kanssa niin, että suihkeen nokka osui tosi syvälle ja vielä vinossa, vauhdilla lipsahti. Nenän toinen puoli oli turvoksissa pari päivää, onneksi aika lievästi.

Vierailija
855/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin kävi tuo täällä jo monesti mainittu kieli rautaan pakkasella -homma, mutta empäs satuttanutkaan itseäni. Olin sikäli onnellisessa asemassa, että tuo rauta oli puhelinkopin (joo kasarilla oli vielä näitä, vieläpä tiheässä :) rautainen puhelin. Lisäksi muistin jo pienenä kotinumeron ja oli niitä markkojakin sattumalta taskussa. Nohevana penskana soitin tietty kotiin ja äippä sieltä kuumavesipullon kanssa tuli pelastamaan :D Hiukan hankala minusta oli kuulemma selvää saada notta mikä se nyt olikaan hätänä ja missä, kun ei ollut just se lähin puhelinkoppi, vaan useamman sadan metrin päässä :)

Vierailija
856/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdin WC-istuimen kannelle jättämäni hiusten suoristusraudan päälle. Pomppasin salamana ylös, kun tunsin poltteen takalistossani.  Vahinko oli kuitenkin jo tapahtunut. 185 asteisesta "polttoraudasta" jäi kankkuuni punainen juova usean viikon ajaksi . Olin avoimessa suhteessa ja tuolloinen kumppanini luuli palovammaa piiskan jäljeksi. En häpeissäni korjannut väärinkäsitystä.

Vierailija
857/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla autoon tehdessäni remonttia pyöräytin rengasta ottamalla vanteen sisäpuolelta kiinni. Riuhtasin aika kovaa ja sitte stoppaskin rengas sekä kuulu sellanen "rusahdus", aivan kuin joku olisi murskannut pähkinän.

No etusormihan se jäi vanteen ja jarrusatulan väliin. Vähäse se kirpasi. En tiennytkään osaavani semmosta litanniaa kirosanoja. Nyt ei ees näytä kovin pahalta enää suormi. Mitään ulkoisia vaurioita ei tullu, mitä nyt kynsi näyttää vaan vähän tummalta.

Vierailija
858/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin niin s##tanan syvälle sinisiin silmiin, että sisimpäni särkyi.

Vierailija
859/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina mustikassa ja olin poiminut 5 litraa. Päätin puhdistaa mustikat heti metsässä, otin putsariritilänkin mukaan. Istuin kannolle ja sääriäni alkoi puoliväliin päästyäni kutittaa ja sattua. Pomppasin ylös ja potkaisin puhdistetut mustikat nurin. Riisuin housujani ja hyppelin alushousuissa metsässä 12 asteen lämpötilassa hätidtelemässä murkkuja sääristäni. Riivin kastuneita mustikoita mitä voin takaisin sankkoon ja keräsin kimpsut ja ajoin alushousuissa kotiin.

Vierailija
860/1603 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä ATK-koulutuksessa noin 10 vuotta taaksepäin. Olin poistumassa luokasta, kun jalkani jäi kiinni johonkin tietokoneen johtoon ja meinasin kompastua, tietokone lähti perässä pöydältä alas ja näyttö paskana. Horjuin ja yritin hapuilla käsillä lähellä olevaa pöytää, mutta en yltänyt siihen. Mitään vahinkoa itselleni ei tapahtunut, mutta näky oli varmasti ikimuistoinen ja jopa kurssin vetäjä nauroi katketakseen kuten myös minä itse heti kun säikähdyksestä selvisin!