Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.

Vierailija
15.08.2018 |

Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.

Kommentit (337)

Vierailija
161/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - vaihtoehtona. Ei minään itsestäänselvänä automaattiratkaisuna. Ja koska kyseinen toimenpide suoritetaan naisen elimistössä, hän viime kädessä päättää käytetäänkö sitä vaihtoehtoa.

Jos naisella on kerran tässä päätäntävalta, niin sitten miehiä ei myöskään samalla logiikalla saisi pakottaa isäksi, eikä maksamaan elatusmaksuja. Miehen elimistö, niin mies päättää mihin elimistön työn tuottamat tulokset menevät. Olethan samaa mieltä?

Tavallaan. Miehellähän on päätäntävalta - hän saa vapaasti valita laskeeko siemenensä naisen vaginaan, mistä voi seurata raskaus ja sen myötä lapsi. Kun tämä tuotos on naisen elimistössä, miehen oikeus päättää jatkosta päättyy, sillä jatko tapahtuu naisen elimistössä.

Jos ehkäisy on käytössä, niin silloin seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että lasta ei tule. Silloin pitäisi vahinkoraskauden sattuessa oletuksena olla myös abortti. Lapsi tehdään silloin, kun molemmat sitä haluavat. Toinen ihminen ei voi toisen puolesta noin isoa asiaa päättää, ja jos olet toista mieltä, niin olet sairaan itsekäs ihminen.

Vierailija
162/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pidät lapsen niin muistathan kieltäytyä kirjallisesti elareista mieheltä.

Muuten olet vähintään yhtä kusipää kuin (ex-)miehesi.

Missä on miehen vastuu? Apn lapset sikiää neitseellisesti?

Missä on miehen vastuu kun mies haluaa lapsen ja nainen tekee abortin? Miksi miehellä on vain vastuita ja velvollisuuksia, mutta ei oikeuksia?

Koska raskaus tapahtuu naisen kehossa eikä miehellä ole oikeutta päättää naisen kehosta, vain omastaan. Tää ei oikeesti voi olla noin vaikeaa tajuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä tässä on mies, joka on kieltäytynyt käyttämästä ehkäisyä, mutta kun raskaus alkaa, niin vaatii aborttia ja uhkaa jättää vaimonsa ja esikoislapsensa. Mieslapsi pitää lähettää koulunpenkille takaisin. Jos kieltäytyy käyttämästä ehkäisyä, hyväksyy samalla raskauden mahdollisuuden. Täytyy olla todella vastuuton ja tietämätön elämästä, jos ei sitä ymmärrä.

Se on naisen paikka ottaa pillereitä tai käyttää kierukkaa, eikai kukaan nyt ala parisuhteessa kumin kanssa pelleilemään, ellei ole täysin tossun alla.

Sitäpaitsi ehkäisypillerit ovat kaikista varmimpia, parempia kuin kondomit.

Minulle ei käy mikään muu ehkäisymuoto kuin kondomi. Ja kyllä sen kanssa on sujuvasti menty monta vuotta pitkässä parisuhteessakin. Ai niin, tapailen muuten vain sivistyneitä, korkeasti koulutettuja miehiä. 

Ei ole käynyt monelle munkaan naiselle. Aikansahan sitä puuhastelee, sittemmin koko ehkäisyä ei enää tarvita, kun ei jaksa enää alkaa räpeltää. Kuten mainitsit, ne parisuhteet on siellä sitten päättyneet.

Eipä taida kummonen mieskunto sulla olla jos homma johonkin kondomin käyttämiseen lopahtaa.

Kiinnostus lopahtaa, ei kunto. Kun tietää, että jostain saa paljaallakin.

Joo, selitä tota vaan itelles jos se saa olon tuntumaan paremmalta.

Vierailija
164/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella miehellä ei tee mitään.. Antaa mennä, roskiin vaan..

Vierailija
165/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä teidän keskustelussa ole mitään järkeä. Jos mies katsoo että hanestä ei ole isäksi, niin toimikohän nyt väärin? Ja sitten kun hänestä ei ole isäksi niin sekin on väärin.

Jos ei ole valmis isäksi vahingon sattuessa, on parasta pidättäytyä seksistä.

Luulin olevani valmis. Mitäs nyt tehdään?

Häivyt tai kasvat isyyteen .

Vierailija
166/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - vaihtoehtona. Ei minään itsestäänselvänä automaattiratkaisuna. Ja koska kyseinen toimenpide suoritetaan naisen elimistössä, hän viime kädessä päättää käytetäänkö sitä vaihtoehtoa.

Jos naisella on kerran tässä päätäntävalta, niin sitten miehiä ei myöskään samalla logiikalla saisi pakottaa isäksi, eikä maksamaan elatusmaksuja. Miehen elimistö, niin mies päättää mihin elimistön työn tuottamat tulokset menevät. Olethan samaa mieltä?

Tavallaan. Miehellähän on päätäntävalta - hän saa vapaasti valita laskeeko siemenensä naisen vaginaan, mistä voi seurata raskaus ja sen myötä lapsi. Kun tämä tuotos on naisen elimistössä, miehen oikeus päättää jatkosta päättyy, sillä jatko tapahtuu naisen elimistössä.

Jos ehkäisy on käytössä, niin silloin seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että lasta ei tule. Silloin pitäisi vahinkoraskauden sattuessa oletuksena olla myös abortti. Lapsi tehdään silloin, kun molemmat sitä haluavat. Toinen ihminen ei voi toisen puolesta noin isoa asiaa päättää, ja jos olet toista mieltä, niin olet sairaan itsekäs ihminen.

Vaikka ehkäisy on käytössä, seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että ehkäisy voi pettää. Ja jos pettää, miehen tulee tajuta, että nainen viime kädessä päättää omasta kehostaan. Jos sitä ei tajua ja hyväksy, on typerys, jonka kannattaa jättää seksi välistä tai pistää piuhat poikki.

Vierailija
167/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemmin jo totesin, mies saa täysin vapaasti päättää, mihin siemenensä laskee.

Vierailija
168/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä, kadut sitä loppuelämäsi jos teet abortin:( Voi kun voisin jotenkin sinua tukea ja auttaa AP.

Vierailija
169/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet oitte tolloja. Jos hypoteettisesti ajatellen olisin sopinut mieheni kanss että emme tee lapsia, ja tulisin sit kuitenkin vahinkoraskaaki, tietenkin pitäisin lapsen. Sopimus ei ole enää voimassa koska olosuhteet muuttuivat. Sopimus oli tehty tiettyjen parametrien vallitessa (ei raskautta, on ehkäisy). Kun parametrit muuttuvat (tueekin vahinkoraskaus) niin sopimus purkautuu.

Jos on v*ttu elämä noin vaikeeta miin KATKOKAA NE PIUHAT!!

Kylläpä on typerän naisen suoltamaa typerää tekstiä. Sovitaan, mutta sitten tilanteen toteutuessa todetaan ettei sovittu asia pädekään...

Katko itse piuhasi, toivottavasti et ole lisääntynyt.

170/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

Kelpaa mutta hinta on mielipuolinen.

Vierailija
171/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä täysin väärä lähestymistapa. Kun aikoinaan vahinkoraskaus yllätti minut ja tyttöystäväni noin 17 vuotta sitten, oli ensimmäinen ajatus, että ei missään nimessä. Onneksi sattui olemaan aamuvuoro töissä, joten asiasta kuultuani totesin vain rauhallisena, että jutellaan asiasta myöhemmin päivällä. Todellisuudessa olin aivan paniikissa, siilä tiesin naiseni äärimmäisen lapsirakkaaksi. Totuus suhteesta oli kuitenkin aivan jotain muuta. Jatkuvasti riitoja, todella mustasukkaista suhtautumista hänen osaltaan ja asuntoasioiden kanssa kamppailemista.

Olen erittäin temperamenttinen luonne, joten suora huutaminen ja raivoaminen olisi taatusti saanut aikaan sen, että menettämisen pelossa hän olisi vaikka väkisin tehnyt sen lapsen, että minä olisin pysynyt hänen kanssaan. Raivoamisen sijaan käytin järkeäni ja mietin asioita molempien asioiden kannalta ja sain hänet vakuuttuneeksi, että abortti on se järkevin valinta. Jos olisin hyökännyt lapsen pitämistä vastaan, niin olisin taatusti isä.

Jälkikäteen huomasin, että olin oikeassa. Naiseni oli todella pahalla päällä monta viikkoa abortin jälkeen ja jopa hieman väkivaltainen, koska haave äidiksi tulemisesta oli niin lähellä. Otin kaiken paskan vastaan ja naureskelin hiljaa mielessäni suunnitelmani onnistumista. Em. työpäivä oli aivan perseestä, mutta sainpa aikaa miettiä sanojani kunnolla. 

Ja senkus laitatte vaikka miljoona dislikeä. Te ette siitä asiasta yksin päätä, vaikka se lapsi sisällänne kasvaakin.

172/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

No shit, Sherlock. Ehkäisyn teho ei ole 100%.

Mutta siitä ei ole kysymys. Mikään laki ei käske pitämään vahinkoraskautta. Jos kumpikaan ei alunperin halua lasta, niin miksi sitten ehkäisyn pettäessä pitäisi mielen muuttua ja ajatella että jos sittenkin...

Se on vain jälkiehkäisyä, että ei-toivottu raskaus lopetetaan alkuunsa.

Juuri näin. Jos olette suhteessa eikä ole tarkoitus tehdä lapsia, niin eihän niitä silloin tule jos ei molemmat suostu. Tässä näkee hyvin kuinka luottamuksen arvoinen ap on. Ei mitään kunnioitusta toista kohtaan. Eri asia jos olisi sovittu että lapsia tulee jos tulee. Tässä nimenomaan ap päättää onko lapsella isä vai ei.

Yksi naikkonen oli hankkiutunut raskaaksi puhumatta sanaakaan ehkäisyn maksaneelle miehelle,sitten jälkeenpäin ainoa kommentti oli "No kun sä et halunnut lapsia...".

173/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.

Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.

Tilaa Timo Soini puhumaan miehellesi kuin mies miehelle, tai kuin lössykkä lössykälle. Anteeksi, oikeasti tilanteesi on tosi kamala. Mieti hartaasti itseksesi, jaksatko olla yksinhuoltaja. MIeshän toki maksaa kunnes lapsi täyttää 18, mutta hankalaksi se voi elämän silti tehdä. Haluatko jatkaa äijäsi geenejä, nehän ovat surkeat.

Tuo "mies miehelle" puhuminen oli Basic instinctissä kun miespoliisi halusi puhua päähenkilön NAISystävälle🤣

174/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisystä. Olen itse kokeillut kaikki mahdolliset ehkäisymuodot, eikä mikään ole sopinut. Miehen oli tarkoitus mennä vasektomiaan, mutta hän on lykännyt ja lykännyt sitä. Kondomia mies ei halua käyttää. ”Ehkäisynä” oli ns varmat päivät. Mies tiesi kierron ja päätti, milloin on sopivaa laueta sisään. Käytännössä siis päivän pari ennen ja jälkeen kuukautisten.

En ole päättänyt pitää lasta. Olen hakenut lähetteen keskeytyksen ja itkenyt, etten tiedä, miten pystyn. Mies ei kestä itkua ja ajattelee tämän tarkoittavan ainoastaan sitä etten halua mennä keskeytykseen. Ap

Ei halua kumia,sitten mies voi syyttää itseään.En uskaltaisi noin touhuta.

Vierailija
175/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi ruveta selibaattiin. Jos et nimittäin ole valmis isyyteen, et ole valmis seksiinkään.

Ja jos et ole vielä ehtinyt viedä "tytyäsi" vihille niin kannattaa kadota nyt heti. Minä en katselisi sinunkaltaistasi miestä päivääkään.

Vierailija
176/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä täysin väärä lähestymistapa. Kun aikoinaan vahinkoraskaus yllätti minut ja tyttöystäväni noin 17 vuotta sitten, oli ensimmäinen ajatus, että ei missään nimessä. Onneksi sattui olemaan aamuvuoro töissä, joten asiasta kuultuani totesin vain rauhallisena, että jutellaan asiasta myöhemmin päivällä. Todellisuudessa olin aivan paniikissa, siilä tiesin naiseni äärimmäisen lapsirakkaaksi. Totuus suhteesta oli kuitenkin aivan jotain muuta. Jatkuvasti riitoja, todella mustasukkaista suhtautumista hänen osaltaan ja asuntoasioiden kanssa kamppailemista.

Olen erittäin temperamenttinen luonne, joten suora huutaminen ja raivoaminen olisi taatusti saanut aikaan sen, että menettämisen pelossa hän olisi vaikka väkisin tehnyt sen lapsen, että minä olisin pysynyt hänen kanssaan. Raivoamisen sijaan käytin järkeäni ja mietin asioita molempien asioiden kannalta ja sain hänet vakuuttuneeksi, että abortti on se järkevin valinta. Jos olisin hyökännyt lapsen pitämistä vastaan, niin olisin taatusti isä.

Jälkikäteen huomasin, että olin oikeassa. Naiseni oli todella pahalla päällä monta viikkoa abortin jälkeen ja jopa hieman väkivaltainen, koska haave äidiksi tulemisesta oli niin lähellä. Otin kaiken paskan vastaan ja naureskelin hiljaa mielessäni suunnitelmani onnistumista. Em. työpäivä oli aivan perseestä, mutta sainpa aikaa miettiä sanojani kunnolla. 

Ja senkus laitatte vaikka miljoona dislikeä. Te ette siitä asiasta yksin päätä, vaikka se lapsi sisällänne kasvaakin.

Näytä mulle se lainkohta jossa sanotaan että mies saa päättää että ei-suunniteltu raskaus abortoidaan. Niin, sellaista ei ole. Miehillä ei ole näissä asioissa edes pienen pientä sananvaltaa niin kuin ei pidäkään olla. Ei kellään pidä olla oikeutta määrätä että jonkun toisen sisällä oleva lapsi pitää tappaa.

177/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei halua lasta, niin onko siihen tilanteeseen millään tavalla järkevää sellaista tuoda? Pakotettu abortti on pienempi paha kuin pakotettu vanhemmuus. Meillä nainen päätti yksin pitää lapsen samassa tilanteessa ja nyt olen jumissa suhteessa, jossa olen katkera naiselle. Erota en voi, koska haluan olla lapseni elämässä mukana. En saanut päättää oman elämäni suuntaa. Kyllä miehellä täytyy olla oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta.

Mitä sinä tiedät pakotetusta abortista? Miksi et ollut mennyt sterilisaatioon?

Nyt alat kantaa vastuun itsestäsi ja otat eron sen sijaan että annat lapsen kasvaa myrkyllisessä ympäristössä. Aika lopettaa vain itsensä ajattelu!

Olin tuolloin 19 vuotias. En olisi sterilisaatiota saanut enkä halunnut. Jos ajattelisin vain itseäni, olisin eronnut ajat sitten. Ajattelen lapseni parasta. Jos eroasin, en todennäköisesti pystyisi olemaan lapsen elämässä paljonkaan mukana naisen muuttaessa eri paikkakunnalle. Ympäristö ei ole lapselle myrkyllinen.

Abortti kestää pienen hetken ja mahdollisesta psykologisesta vammasta toipuu kyllä. Kun nainen yksin päättää tehdä lapsen, niin miehestä tulee loppuelämäksi isä vasten tahtoaan. Kyllä sillä abortilla on pienempi vaikutus elämään kuin sillä, että pakotetaan vasten tahtoa isäksi.

Kyllä tilanne jossa lapsi kasvaa on myrkyllinen jos sinä olet katkerana siellä sille jonka pitäisi olla kumppanisi.

Olet saanut lapsen. Itse sanot että et hänestä halua luopua. Abortissa nainen saa vain ne henkiset vammat joiden paranemisesta sinä et voi sanoa mitään.

Niin, minulta meni vaan koko suunnitelma elämälleni, nuoruusvuodet menivät lapsia kasvattaessa, jne. Loppuelämän henkisiä vammoja abortista saavat vain henkisesti heikot naiset. Mikä siinä abortissa ne henkiset vammat aiheuttaa? Mikä siinä niin kamalaa on? Ei siinä menetä mitään muuta kuin alkeellisen soluklöntin. Lapsia voi saada abortin jälkeenkin.

Monien naisten hormoonitoiminta muuttuu heti kun raskaus alkaa. Se solumöykky siellä mahassa on monelle lapsi siitä raskaustestin viivasta lähtien. 

Itse olen nähnyt lapseni sydämen sykkivän viikolla 6+5. Kyllä se jo silloin oli mulle ihan jotain muuta kuin soluklimppi. Ja jos se tekee musta henkisesti heikon naisen, olen sitä mielelläni.

Mutta kiinnitti huomiota tuo kommenttisi LAPSIA kasvattaessa. Teitkö niitä sitten lisääkin vastentahtoisesti?

"Solumöykky siellä vatsassa" oliko sulla kasvain? Sikiö kasvaa kohdussa ei vatsassa. Heikolla on sun biologian tuntemus kun et tätä tiedä.

Jotkut eivät tajua että kaikkea ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti...

Vierailija
178/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä, älä MISSÄÄN TAPAUKSESSA anna tuollaisen luuserin pitää sinua otteessaan. Sinä et tarvitse hänen hyväksyntäänsä eikä sinun tarvitse välittää hänen tunteistaan. Hän on itse aikuisena miehenä saattanut itsensä tuohon tilanteeseen täysin tietoisesti (vai väittääkö hän ettei tiennyt mitä yhdynnästä voi seurata?) joten mitään lapsellista miesitkua ei sinun tarvitse kuunnella häneltä.

Pidät lapsen ja jos siltä tuntuu niin hankit sitten myöhemmin paremman miehen tilalle.

Vierailija
179/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on nykyaikainen ratkaisu. Mies on päättänyt olla ottamatta vastuuta ja on sen ilmaissut vaatimalla keskeytystä. Itse tehnyt joskus samoin ja oli oikea ratkaisu. Täysin oikea.

Vierailija
180/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanteessa lähtisin harkitsemaan aborttia siltä kantilta, kuinka kokisin elämän kahden pienen lapsen yh:na. Onko tukiverkostoa? Miten taloudellinen tilanne? Onko työtä? Vastentahtoinen isäksi tuleminen (vaikka huolimattomattomuutta oli ehkäisyn suhteen miehenkin puolelta) on niin iso kolaus että suhde voi siihen kaatua aikaa myöten vaikka nyt mies jäisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan