Mies uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei halua lasta, niin onko siihen tilanteeseen millään tavalla järkevää sellaista tuoda? Pakotettu abortti on pienempi paha kuin pakotettu vanhemmuus. Meillä nainen päätti yksin pitää lapsen samassa tilanteessa ja nyt olen jumissa suhteessa, jossa olen katkera naiselle. Erota en voi, koska haluan olla lapseni elämässä mukana. En saanut päättää oman elämäni suuntaa. Kyllä miehellä täytyy olla oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta.
Mitä sinä tiedät pakotetusta abortista? Miksi et ollut mennyt sterilisaatioon?
Nyt alat kantaa vastuun itsestäsi ja otat eron sen sijaan että annat lapsen kasvaa myrkyllisessä ympäristössä. Aika lopettaa vain itsensä ajattelu!Olin tuolloin 19 vuotias. En olisi sterilisaatiota saanut enkä halunnut. Jos ajattelisin vain itseäni, olisin eronnut ajat sitten. Ajattelen lapseni parasta. Jos eroasin, en todennäköisesti pystyisi olemaan lapsen elämässä paljonkaan mukana naisen muuttaessa eri paikkakunnalle. Ympäristö ei ole lapselle myrkyllinen.
Abortti kestää pienen hetken ja mahdollisesta psykologisesta vammasta toipuu kyllä. Kun nainen yksin päättää tehdä lapsen, niin miehestä tulee loppuelämäksi isä vasten tahtoaan. Kyllä sillä abortilla on pienempi vaikutus elämään kuin sillä, että pakotetaan vasten tahtoa isäksi.
Älä jaksa. Moni katuu aborttia lopun ikänsä, joten kyseessä ei ole mikään pieni psykologinen vamma.
Vierailija kirjoitti:
Ap tiedät jo itsekin että et keskeytystä tee. Et voisi koskaan katsoa lastasi silmiin sillä aina muistaisit tekosi, tapoit toisen lapsesi. Lisäksi lapsellesi sisrus on suurenmoinen lahja! Lapsesi olisi aikuisena sinulle raivoissaan jos tietäisi että abortoit hänen sisaruksensa.
Pärjäät ilman ukkoa. Yhteiskunta maksaa elarit jos mies ei maksa, saat yksinhuoltajakorotusta lapsilisiin ja korkeimmat hoitotuet.
Älä sekuntiakaan harkitae että tässä mielistelet miestäsi ja alistut. Nyt nainen, elämä omiin käsiin ja rohkeutta!
Ps. Lapsi on sata kertaa tärkeämpi kuin hyvä mies. Ja noin tuhat kertaa tärkeämpi kuin huono mies.
Ei sisarus ole aina lahja, voi olla pahojakin riitoja ja ongelmia. Ei kaikilla säily sisaruussuhde. Lapsi ei ole sata kertaa tärkeämpi kuin hyvä mies, jokainen ihminen on yhtä tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui sille fanaattiselle abortin kannattamiselle, mitä Soini-ketjuissa esiintyy?
Nyt ollaankin yhdessä kuorossa samaa mieltä Soinin kanssa ja vastustetaan.
Minä kannatan suomalaista aborttioikeutta täysin. Itse en olisi kuitenkaan aborttia teehnyt kuin ihan poikkeustapauksessa kuten jos raskaus olisi alkanut raiskauksesta tai sikiöllä olisi niin pahoja vammoja, että hän kuolisi pian syntymän jälkeen. Sinunkin pitää ymmärtää ero noiden kahden asian välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei halua lasta, niin onko siihen tilanteeseen millään tavalla järkevää sellaista tuoda? Pakotettu abortti on pienempi paha kuin pakotettu vanhemmuus. Meillä nainen päätti yksin pitää lapsen samassa tilanteessa ja nyt olen jumissa suhteessa, jossa olen katkera naiselle. Erota en voi, koska haluan olla lapseni elämässä mukana. En saanut päättää oman elämäni suuntaa. Kyllä miehellä täytyy olla oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta.
Nyt alat kantaa vastuun itsestäsi ja otat eron sen sijaan että annat lapsen kasvaa myrkyllisessä ympäristössä. Aika lopettaa vain itsensä ajattelu!Olin tuolloin 19 vuotias. En olisi sterilisaatiota saanut enkä halunnut. Jos ajattelisin vain itseäni, olisin eronnut ajat sitten. Ajattelen lapseni parasta. Jos eroasin, en todennäköisesti pystyisi olemaan lapsen elämässä paljonkaan mukana naisen muuttaessa eri paikkakunnalle. Ympäristö ei ole lapselle myrkyllinen.
Abortti kestää pienen hetken ja mahdollisesta psykologisesta vammasta toipuu kyllä. Kun nainen yksin päättää tehdä lapsen, niin miehestä tulee loppuelämäksi isä vasten tahtoaan. Kyllä sillä abortilla on pienempi vaikutus elämään kuin sillä, että pakotetaan vasten tahtoa isäksi.
Kyllä tilanne jossa lapsi kasvaa on myrkyllinen jos sinä olet katkerana siellä sille jonka pitäisi olla kumppanisi.
Olet saanut lapsen. Itse sanot että et hänestä halua luopua. Abortissa nainen saa vain ne henkiset vammat joiden paranemisesta sinä et voi sanoa mitään.
Onpa yllätys, että mammat ovat ap:n puolella ja lynkkaavat miehen.
Vierailija kirjoitti:
Keskeytä ja eroa. Joudut sietämään sitä idioottia loppuelämän jos pidät lapsen.
Miten niin? Mieshän aikoi lähteä, jos nainen jatkaa raskautta. Eivät he enää tapaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ollut. Ja olen nainen. Molemmissa on vikaa ja paljon. Aikuiset ihmiset panevat ilman ehkäisyä, kun kumpikaan ei halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan sumussa, kun on niin paha olo kokoajan. En pysty miettimään ollenkaan järkevästi. Miehen käytös ahdistaa ja surettaa.
Jos teen keskeytyksen painostettuna, tulen varmaan katumaan. Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.
Meillä on ennestään yksi lapsi ja enempää ei ollut suunnitteilla. ApTulet katumaan joka tapauksessa. Jos teillä on jo yksi lapsi, miehellä ei selkeästi riitä voimavarat toiseen jos noin voimakkaasti reagoi.
Juuri näin. Miehellä ei riitä voimavarat. Enkä usko, että ap sinullakaan jos päätät pitää lapsen. Jos mies lähtee, sulla on 2 pientä lasta. Jos mies päättäisikin jäädä, hän ei jaksa kahta lasta, joten vastuu jää silloinkin ap:lle. Parisuhde ei tule myöskään olemaan enää hyvä. Voi olla, että ero on vääjäämätön joka tapauksessa, pidit lapsen tai et. Sen verran kovan kolauksen koitte nyt. Valinnoilla on aina seurauksensa...
Minä en oikein ymmärrä näitä voimavaravalituksia. Aplla on yksi lapsi, miten se vie voimat?
Meillä on neljä lasta, lapsia ollut jo 10v ja emme ole koskasn saaneet sekuntiakaan hoitoapua sukulaisilta. Tukiverkottomina hoidamme lapset itse 24/7/365. Siltikään ei ole ”voimavarat loppu”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seliseli. Et vaan saa aikaiseksi hakea eroa vaan odotat, että nainen tekee sen. Sinä et halua luopua ilmaisesta kodinhoitajasta. Lopeta vaimosi syyttely ja tee itse ratkaisusi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kieltäytynyt käyttämästä ehkäisyä hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa, jolla on jo yksi lapsi. Tyhmää miestä ei ole syytä puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tilanne jossa lapsi kasvaa on myrkyllinen jos sinä olet katkerana siellä sille jonka pitäisi olla kumppanisi.
Olet saanut lapsen. Itse sanot että et hänestä halua luopua. Abortissa nainen saa vain ne henkiset vammat joiden paranemisesta sinä et voi sanoa mitään.
Ja mitkäs ne lapsen henkiset vammat on, kun saa tietää ettei ollut isän puolelta toivottu, vaan pakon sanelemana kasvattanut lapsensa?
-eri
Jahas, näemmä taas sensuroidaan ilmiselviä tosiasioita täällä. VMP
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan sumussa, kun on niin paha olo kokoajan. En pysty miettimään ollenkaan järkevästi. Miehen käytös ahdistaa ja surettaa.
Jos teen keskeytyksen painostettuna, tulen varmaan katumaan. Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.
Meillä on ennestään yksi lapsi ja enempää ei ollut suunnitteilla. ApTulet katumaan joka tapauksessa. Jos teillä on jo yksi lapsi, miehellä ei selkeästi riitä voimavarat toiseen jos noin voimakkaasti reagoi.
Juuri näin. Miehellä ei riitä voimavarat. Enkä usko, että ap sinullakaan jos päätät pitää lapsen. Jos mies lähtee, sulla on 2 pientä lasta. Jos mies päättäisikin jäädä, hän ei jaksa kahta lasta, joten vastuu jää silloinkin ap:lle. Parisuhde ei tule myöskään olemaan enää hyvä. Voi olla, että ero on vääjäämätön joka tapauksessa, pidit lapsen tai et. Sen verran kovan kolauksen koitte nyt. Valinnoilla on aina seurauksensa...
Minä en oikein ymmärrä näitä voimavaravalituksia. Aplla on yksi lapsi, miten se vie voimat?
Meillä on neljä lasta, lapsia ollut jo 10v ja emme ole koskasn saaneet sekuntiakaan hoitoapua sukulaisilta. Tukiverkottomina hoidamme lapset itse 24/7/365. Siltikään ei ole ”voimavarat loppu”.
Minulla olisi todellakin ollut voimavarat loppu, jos olisin toisen lapsen tehnyt. Sen verran traumaattinen vauva-aika oli. Nyt on onneksi kaikki hyvin kun lapsi jo teini. Ikinä ei ole ollut enää mitään vauvakuumetta. Joten sellaisia ihmisiä todellakin on, joilla voi olla voimavarat loppu. Sinä et vain ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Oleteko siis oikeasti sitä mieltä että miehen mielipiteellä ei ole mitään väliä...siitähän tästä on kysymys...saako mies sanoa oman mielipiteen vai ei ?
Lapsella ei ole siis oikeutta isään...ja sen päättää vain nainen...asia selvä
Onko siis niin, että lapsella ei ole oikeutta elämään, jos isä ei häntä tahdo, mutta äiti tahtoo? Älä nyt jaksa.
Onko taustalla ollut kuitenkin jonkinlainen lapsitoive ap:lla, ja mies sen tietää? Ja siksi kokee tulleensa huijatuksi, vaikka tyhmyyttähän tuo on ollut. Mitä tarkoittaa että mies tietää kierron - kerroitko joka kerta että nyt on hedelmälliset päivät tai pitikö mies oikeasti kirjaa kuukautisista?
Tai sitten kumpikaan ei ole oikein uskaltanut tehdä päätöstä mihinkään suuntaan, ja mies purkaa nyt paniikia aloittajaan? Hoidatteko muutenkin aina kaiken draaman kautta?
Vierailija kirjoitti:
Perheellisenä miehenä täytyy myöntää että minä lähtisin tuossa tilanteessa myös. Jos ei suhteessa voi luottaa kumppaniin, niin mitä järkeä on edes olla suhteessa. Pettämisen voisin antaa anteeksi, mutta tätä en.
Huolehditko itse ehkäisystä? Jos et, kannat itse myös vahinkoseuraukset, koska olet osasyyllinen vahinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et sitten tapa sitä lastasi nyt, niin pääset isyydestäsi? Niin, puolisosihan se olisi pitänyt pystyä tekemään silloin kun se olisi ollut vain hänen vastuullaan ja vain hänen kannettavanaan. Ja sinä siinä sössötät jotain siitä, miten nainen kyllä selviää ja naisen pitää kyllä kestää ja kärsiä, jos munaton mies ei ole osannut käyttää ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee oikein. Ei ole reilua että raskaudutaan salaa, kukaan tollasesta pidä.
Mies tekee oikein jos käy laittamasta piuhat kiinni jos ei lapsia halua. Vai tuntuuko ajatus liian pahalta että joku kajoaa omiin paikkoihin?
Nimenomaan!
Vain naisiin saa kajota ja niiden paikkoihin?
Jokainen Mies, joka ei halua isäksi Koskaan menkööt vasektomiaan, se on pikkujuttu aborttiin verrattuna!!!!
(Pikkujuttu muutenkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö tahdot siis ehdottomasti olla aktiivisesti mukana lapsesi elämässä vastoin tahtoasi pakotettuna?
Minä en ymmärrä miesten valitusta siitä ettei heidän tarvi maksaa elareita jos haluaisivat abortin jne.
No kuka sen lapsen elämän sitten maksaa. Veronmaksajan yhdessä. Ja turha väittää että sen äidin pitäisi yksin maksaa jos ei kykene aborttiin. Silloinhan kostettaisiin syyttömälle lapselle vanhempien asiat suoraan.
Apn tilanteessa lienee täysin selvää ettei ole miehellä ole oikeutta vaatia aborttia kun ei huolehtinut ehkäisystä. Se ettei tykkää kondomeista ei ole peruste vaatia naista tekemään aborttia. Ehkä mies juuri siksi on niin vihainen kun tajuaa kuinka tyhmästi teki kun touhusi ilman ehkäisyä ja osa vihasta on omaa toimintaansa kohtaan.