Mies uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Niin niistä pihojen kiinni laittamisista jauhetaan kovasti, mutta eipä niitä saa vasta kuin kolmekymppisenä laillisesti katkoa suomessa.
Miks nainen ei laita piuhojaan poikki jos haluaa harrastaa seksiä?
Saa sen aikaisemminkin kun osaa perustella. Älä ole vätys vaan mene vaatimaan. Yksityisellä puolella helpompaa. Naiselle operaatio on suurempi. Oliko muita syitä olla ottamatta vastuuta itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät lapsen niin muistathan kieltäytyä kirjallisesti elareista mieheltä.
Muuten olet vähintään yhtä kusipää kuin (ex-)miehesi.
Missä on miehen vastuu? Apn lapset sikiää neitseellisesti?
Missä on miehen vastuu kun mies haluaa lapsen ja nainen tekee abortin? Miksi miehellä on vain vastuita ja velvollisuuksia, mutta ei oikeuksia?
Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Myös miehellä.
Ehkäisystä. Olen itse kokeillut kaikki mahdolliset ehkäisymuodot, eikä mikään ole sopinut. Miehen oli tarkoitus mennä vasektomiaan, mutta hän on lykännyt ja lykännyt sitä. Kondomia mies ei halua käyttää. ”Ehkäisynä” oli ns varmat päivät. Mies tiesi kierron ja päätti, milloin on sopivaa laueta sisään. Käytännössä siis päivän pari ennen ja jälkeen kuukautisten.
En ole päättänyt pitää lasta. Olen hakenut lähetteen keskeytyksen ja itkenyt, etten tiedä, miten pystyn. Mies ei kestä itkua ja ajattelee tämän tarkoittavan ainoastaan sitä etten halua mennä keskeytykseen. Ap
Kyllä miehet oitte tolloja. Jos hypoteettisesti ajatellen olisin sopinut mieheni kanss että emme tee lapsia, ja tulisin sit kuitenkin vahinkoraskaaki, tietenkin pitäisin lapsen. Sopimus ei ole enää voimassa koska olosuhteet muuttuivat. Sopimus oli tehty tiettyjen parametrien vallitessa (ei raskautta, on ehkäisy). Kun parametrit muuttuvat (tueekin vahinkoraskaus) niin sopimus purkautuu.
Jos on v*ttu elämä noin vaikeeta miin KATKOKAA NE PIUHAT!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jenkit aikoinaan sanoi "NO TAXATION WITHOUT REPRESENTATION!".
Jos mies ei saa vaikuttaa lapsen syntymään niin ei sitä saa myöskään verottaa.
Seksi ja suojautuminen oli molempien päätös, raskaus täysin naisen oma.
Tässä tapauksessa nainen ei ole tehnyt päätöstä onko raskaana vai ei. Kumpikaan ei ole joten kumman sana painaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan sumussa, kun on niin paha olo kokoajan. En pysty miettimään ollenkaan järkevästi. Miehen käytös ahdistaa ja surettaa.
Jos teen keskeytyksen painostettuna, tulen varmaan katumaan. Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.
Meillä on ennestään yksi lapsi ja enempää ei ollut suunnitteilla. Ap
Voi luoja, sinulla on maailman typerin mies. Miksei hän ole hankkinut sterilaatiota? Kun ei ole hankkinut, hän elää tekojensa seurausten kanssa. Uskon ja toivon, että tuo on häneltä paniikkireaktio. Kai sinulla on vähän aikaa rauhoittua ja miettiä, ethän ole vielä lähellä 12. viikkoa?
Otan sydämestäni osaa. Miehesi on todellinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on miehen vastuu kun mies haluaa lapsen ja nainen tekee abortin? Miksi miehellä on vain vastuita ja velvollisuuksia, mutta ei oikeuksia?
Olihan tällä miehellä oikeus harjoittaa seksiä ilman ehkäisyä. Hän sen lapsen teki, ei nainen yksinään sellaiseen pysty.
On vain niin, ettei teille miehistä tyhmimmille ikinä valkene omien tekojenne yhteys raskauden alkamiseen. Sataprosenttisen varma ehkäisy on vain pidättäytyminen, mies hyvä. Ellet sinä halua lapsia, älä harrasta seksiä, tai hanki edes sterilaatio. Sekin on varmempi kuin mikään muu menetelmä, koska siemenjohtimet sekä katkaistaan että poltetaan umpeen.
En tiedä, oletteko naimisissa, ja oikeastaan sillä ei ole väliä. Myötä- ja vastoinkäymisissä ollaan toisen tukena aidossa, toimivassa parisuhteessa. Vahinkoraskauteen tarvitaan kaksi. Ei nainen ole yksin syyllinen.
Kaverilla kävi samoin. Ehkäisystä huolimatta tuli raskaaksi. Jo ennen toisen lapsen syntymää mies hyväksyi tilanteen ja rakastui lapseensa. Hän kasvoi henkisesti. Kasvaako sinun miehesi?
Saatko tukea läheisiltäsi, entä miehen vanhemmilta?
Voisitko mennä ystäväsi luo hetkeksi selvittämään ajatuksiasi, yhdeksi yöksi? Saisitko lapsen hoitoon/mukaan?
Toivon voimia sinulle.
idiootti olet ap!!! Laitat miehen syntymättömän lapsesi edelle! Toivottavasti elät synnintuskissasi loppuelämän. Todella väärä päätös!
En ole tehnyt päätöstä, vaikka hainkin lähetteen varmuuden vuoksi.
Raskausviikkoa on nyt noin 7 eli on tässä hetki aikaa miettiä. Tiedän kyllä, että vaikeammaksi muuttuu kun aikaa kuluu. Raskauden huomasin vasta viikko sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oleteko siis oikeasti sitä mieltä että miehen mielipiteellä ei ole mitään väliä...siitähän tästä on kysymys...saako mies sanoa oman mielipiteen vai ei ?
Lapsella ei ole siis oikeutta isään...ja sen päättää vain nainen...asia selvä
Itse lähinnä ajattelisin, että vastuu pitää kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisystä. Olen itse kokeillut kaikki mahdolliset ehkäisymuodot, eikä mikään ole sopinut. Miehen oli tarkoitus mennä vasektomiaan, mutta hän on lykännyt ja lykännyt sitä. Kondomia mies ei halua käyttää. ”Ehkäisynä” oli ns varmat päivät. Mies tiesi kierron ja päätti, milloin on sopivaa laueta sisään. Käytännössä siis päivän pari ennen ja jälkeen kuukautisten.
En ole päättänyt pitää lasta. Olen hakenut lähetteen keskeytyksen ja itkenyt, etten tiedä, miten pystyn. Mies ei kestä itkua ja ajattelee tämän tarkoittavan ainoastaan sitä etten halua mennä keskeytykseen. Apidiootti olet ap!!! Laitat miehen syntymättömän lapsesi edelle! Toivottavasti elät synnintuskissasi loppuelämän. Todella väärä päätös!
Olet näköjään todellinen uskovainen kun lyöt lyötyä. Toivottavasti kärsit tuomitsemisestasi ja kohtaat elämässäsi vaikeita asioita. Kaikista ei ole kahden lapsen yksinhuoltajiksi.
Voimia ap! Älä välitä näistä tekopyhistä uskovaisista, eivät he ketään pyri auttamaan, vaan pönkittämään omaa itsetuntoaan.
Eli miehen olisi pitänyt olla harrastamatta seksiä kumppaninsa kanssa? Eli jos sovitaan että lapsia ei tule, se tarkoittaa että ei seksiä? Onko ap:n mies yli 30? ToIasiassa olisi hyvä sopia ennalta näistä vahingoista, niin ei olisi epäselvyyttä. Ihmeen moni on vain sitä mieltä että miehellä ei ole mitään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen, tekisin abortin ja kasvaisin sen jälkeen vähän ihmisenä.
Muutaman vuoden selibaatti ja sinkkuus voisi olla paikallaan.
Miehelle, joka ei käsitä, että seksillä voi syntyä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletteko naimisissa, ja oikeastaan sillä ei ole väliä. Myötä- ja vastoinkäymisissä ollaan toisen tukena aidossa, toimivassa parisuhteessa. Vahinkoraskauteen tarvitaan kaksi. Ei nainen ole yksin syyllinen.
Kaverilla kävi samoin. Ehkäisystä huolimatta tuli raskaaksi. Jo ennen toisen lapsen syntymää mies hyväksyi tilanteen ja rakastui lapseensa. Hän kasvoi henkisesti. Kasvaako sinun miehesi?
Saatko tukea läheisiltäsi, entä miehen vanhemmilta?
Voisitko mennä ystäväsi luo hetkeksi selvittämään ajatuksiasi, yhdeksi yöksi? Saisitko lapsen hoitoon/mukaan?
Toivon voimia sinulle.
Ei tässä ole kysymys henkisestä kasvusta, vaan sopimuksesta ja sen mukaan toimimisesta.
Jos olet päätynyt keskeytykseen, aioitko samalla ottaa sterilisaation ? Ei tulisi uudelleen tätä tilannetta, jonka nyt olet kokenut. Olen pahoillani tilanteestasi ja noista joistakin viesteistä, mitä täällä on. Miehesi on hulttio, mutta tuskin hän sinne vasektomiaan menee edelleenkään!
Mitä pahaa aplle ja miehelle tapahtuu, jos perheeseen tulee toinenkin lapsi?
Kyllä se on kasvun paikka molemmilla. Kumpikin on sälyttänyt ehkäisyn toiselle osapuolelle ja silti on pantu, vaikkei ole ehkäisyä. Lapsi ei kuitenkaan ole kummankaan haluama. Keskenkasvuista toimintaa kertakaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa aplle ja miehelle tapahtuu, jos perheeseen tulee toinenkin lapsi?
Sitten käy se mitä niiiin monelle perheelle tapahtuu kun tännekin kirjoittaa. Nainen kantaa yksin vastuun kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
idiootti olet ap!!! Laitat miehen syntymättömän lapsesi edelle! Toivottavasti elät synnintuskissasi loppuelämän. Todella väärä päätös!
En ole tehnyt päätöstä, vaikka hainkin lähetteen varmuuden vuoksi.
Raskausviikkoa on nyt noin 7 eli on tässä hetki aikaa miettiä. Tiedän kyllä, että vaikeammaksi muuttuu kun aikaa kuluu. Raskauden huomasin vasta viikko sitten.
Ap
Minäkin hain ajan varmuuden vuoksi kun en tiennyt mitä tehdä. Paikan päällä totesin että tarvitsen lisää aikaa. Henkilökunta totesi ok varataan uusi aika myöhemmäksi.
Jatkoin raskautta enkä koskaan muistanut edes peruuttaa uutta aikaa. Eivät edes lähettäneet käyttämättömästä ajasta laskua.
Etsi oma tila ja aika päättää mitä tehdä jos et miehesi kanssa pysty sitä yhdessä tekemään.