Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.

Vierailija
15.08.2018 |

Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.

Kommentit (337)

Vierailija
21/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleteko siis oikeasti sitä mieltä että miehen mielipiteellä ei ole mitään väliä...siitähän tästä on kysymys...saako mies sanoa oman mielipiteen vai ei ?

Lapsella ei ole siis oikeutta isään...ja sen päättää vain nainen...asia selvä

Niin. Raskaus on sellainen asia, jonka moraalisista ja eettisistä puolista on kiistelty jo vuosisatoja. Edelleen vain naiset voivat olla raskaana, eli nainen tekee viimesijaisen päätöksen asiasta.

Tässäkin tapauksessa lapsella olisi oikeus isään, mutta isäpä ei lasta halua. Eli sitä on ainakaan tässä tapauksessa heittää naisen syyksi, jos lapsi kasvaa ilman isäänsä koska isä luikki pakoon vastuutaan.

Vierailija
22/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä _on jo yksi lapsi_? Jösses. Jos mies tuossa tilanteessa uhkaa lähteä, anna mennä. Pärjäät paremmin yksin kahden lapsen kanssa kuin tuollaisen keskenkasvuisen ääliön kanssa. Jos pidät toisen lapsen, ensimmäinen lapsesi saa mahdollisesti leikkikaverin ja joka tapauksessa sisarussuhteen loppuiäksi. Paljonko tulisi ikäeroksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee oikein. Ei ole reilua että raskaudutaan salaa, kukaan tollasesta pidä.

Mies tekee oikein jos käy laittamasta piuhat kiinni jos ei lapsia halua. Vai tuntuuko ajatus liian pahalta että joku kajoaa omiin paikkoihin?

Vierailija
24/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan sumussa, kun on niin paha olo kokoajan. En pysty miettimään ollenkaan järkevästi. Miehen käytös ahdistaa ja surettaa.

Jos teen keskeytyksen painostettuna, tulen varmaan katumaan. Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.

Meillä on ennestään yksi lapsi ja enempää ei ollut suunnitteilla. Ap

Siispä pistät mäkeen että saat itse ajatella rauhassa mitä haluat tehdä.

Vierailija
25/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä teidän keskustelussa ole mitään järkeä. Jos mies katsoo että hanestä ei ole isäksi, niin toimikohän nyt väärin? Ja sitten kun hänestä ei ole isäksi niin sekin on väärin.

Tuleva "isä" voi lähteä litomaan, jos hänestä ei ole isäksi. Ja sitten parinkymmenen viinantäyteisen vuoden jälkeen vetistellä, kuinka häntä ei oma lapsikaan muista. 

Vierailija
26/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen täyttäisi 4, kun toinen syntyisi.

Mies on ollut todellinen hirviö viimeisen viikon. Emme ole pystyneet puhumaan asiasta ilman riitaa ja haukkumista. Mies vaatii paperia, jossa häneltä poistui kaikki vastuu syntyvästä lapsesta( jos syntyy) ym hullua.

Tuntuu, että hän vie kaiken tilan edes miettiä vaihtoehtoja. Oloni on ainoastaan painostettu. Mitenhän saisin mietittyä ihan itsekseni asiaa. Ap

Vierailija
27/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä päätitpä vauvan suhteen mitä tahansa. En tuollaisen jälkeen enää pystyisi suhteessa olemaan, en pääsisi uhkailusta yli.

Kahdenkin lapsen kanssa pärjäät varmasti.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
28/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan sumussa, kun on niin paha olo kokoajan. En pysty miettimään ollenkaan järkevästi. Miehen käytös ahdistaa ja surettaa.

Jos teen keskeytyksen painostettuna, tulen varmaan katumaan. Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.

Varmasti ahdistaa mutta miksi sinun pitäisi pelätä mitään??? Lähde itse ja pidä lapsi. Mies on osoittanut käytöksellään, ettei hänen kanssaan kannata suhdetta jatkaa. Näin tekisin itse. Älä missään tapauksessa anna hänen painostaa sinua mihinkään. Tulet muuten katumaan katkerasti.

Vierailija
29/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä punainen matto hänen eteensä.

Vierailija
30/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos moinen julmuri!

Vierailija
31/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia painostuksesta. Minä tein ja kadun loppuelämäni.

Vierailija
32/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

No shit, Sherlock. Ehkäisyn teho ei ole 100%.

Mutta siitä ei ole kysymys. Mikään laki ei käske pitämään vahinkoraskautta. Jos kumpikaan ei alunperin halua lasta, niin miksi sitten ehkäisyn pettäessä pitäisi mielen muuttua ja ajatella että jos sittenkin...

Se on vain jälkiehkäisyä, että ei-toivottu raskaus lopetetaan alkuunsa.

Vierailija
33/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta musta sä oot idiootti.

Lähe, ota lapsi, älä tee uutta. Tee abortti.

Aloita uusi elämä ilman tätä nykyistä (ja tulevaisuudessa mielellään myös muita samanmoisia lohduttajia).

Käytä, nainen, vihdoin aivoja eikä genitaaleja (= sydän tietyissä piireissä).

Älä ees mieti. Pakene lapsesi kanssa!

Vierailija
34/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

Mutta siitä ei ole kysymys. Mikään laki ei käske pitämään vahinkoraskautta. Jos kumpikaan ei alunperin halua lasta, niin miksi sitten ehkäisyn pettäessä pitäisi mielen muuttua ja ajatella että jos sittenkin...

Juuri näin. Jos olette suhteessa eikä ole tarkoitus tehdä lapsia, niin eihän niitä silloin tule jos ei molemmat suostu. Tässä näkee hyvin kuinka luottamuksen arvoinen ap on. Ei mitään kunnioitusta toista kohtaan. Eri asia jos olisi sovittu että lapsia tulee jos tulee. Tässä nimenomaan ap päättää onko lapsella isä vai ei.

Vierailija
35/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedät jo itsekin että et keskeytystä tee. Et voisi koskaan katsoa lastasi silmiin sillä aina muistaisit tekosi, tapoit toisen lapsesi. Lisäksi lapsellesi sisrus on suurenmoinen lahja! Lapsesi olisi aikuisena sinulle raivoissaan jos tietäisi että abortoit hänen sisaruksensa.

Pärjäät ilman ukkoa. Yhteiskunta maksaa elarit jos mies ei maksa, saat yksinhuoltajakorotusta lapsilisiin ja korkeimmat hoitotuet.

Älä sekuntiakaan harkitae että tässä mielistelet miestäsi ja alistut. Nyt nainen, elämä omiin käsiin ja rohkeutta!

Ps. Lapsi on sata kertaa tärkeämpi kuin hyvä mies. Ja noin tuhat kertaa tärkeämpi kuin huono mies.

Vierailija
36/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisenä miehenä täytyy myöntää että minä lähtisin tuossa tilanteessa myös. Jos ei suhteessa voi luottaa kumppaniin, niin mitä järkeä on edes olla suhteessa. Pettämisen voisin antaa anteeksi, mutta tätä en.

Vierailija
37/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen täyttäisi 4, kun toinen syntyisi.

Mies on ollut todellinen hirviö viimeisen viikon. Emme ole pystyneet puhumaan asiasta ilman riitaa ja haukkumista. Mies vaatii paperia, jossa häneltä poistui kaikki vastuu syntyvästä lapsesta( jos syntyy) ym hullua.

Tuntuu, että hän vie kaiken tilan edes miettiä vaihtoehtoja. Oloni on ainoastaan painostettu. Mitenhän saisin mietittyä ihan itsekseni asiaa. Ap

Okei, tuolla ikäerolla siinä nyt menee jokunen vuosi, että lapset pääsisivät samalle aaltopituudelle. Mutta ensimmäiselle lapselle se olisi joka tapauksessa ainutkertaista kokemusta isosisaruudesta, ja toiselle lapselle lisäturvaa ja seuraa isosisaruksesta.

Itse olen neljän toivotun lapsen isä, joten en osaa enää nähdä omakohtaisesti, mikä tuossa teidän tilanteessa on se ongelma, siis keskenkasvuisen "miehen" lisäksi. Jätä "mies" omaan arvoonsa, ja ota itse tilaa ja aikaa (vaikka lähtemällä pois kotoa) miettiä, mitä itse haluat. Itse ottaisin yllätyslapsen vastaan, mutta sinun tietysti täytyy tehdä päätös itse.

Ihan mielenkiinnosta, mikä ehkäisy teillä petti?

T: alunperin nro 22,

Vierailija
38/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tiedät jo itsekin että et keskeytystä tee. Et voisi koskaan katsoa lastasi silmiin sillä aina muistaisit tekosi, tapoit toisen lapsesi. Lisäksi lapsellesi sisrus on suurenmoinen lahja! Lapsesi olisi aikuisena sinulle raivoissaan jos tietäisi että abortoit hänen sisaruksensa.

Pärjäät ilman ukkoa. Yhteiskunta maksaa elarit jos mies ei maksa, saat yksinhuoltajakorotusta lapsilisiin ja korkeimmat hoitotuet.

Älä sekuntiakaan harkitae että tässä mielistelet miestäsi ja alistut. Nyt nainen, elämä omiin käsiin ja rohkeutta!

Ps. Lapsi on sata kertaa tärkeämpi kuin hyvä mies. Ja noin tuhat kertaa tärkeämpi kuin huono mies.

Alistut? Asiastahan on jo ennaltaan sovittu että ei lapsia. Miesviha oikeuttaa näköjään mihin tahansa.

Vierailija
39/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta pelottaa, että mies lähtee juuri nyt, kun olen heikoimmillani.

Miten niin toisaalta? Tätä sä joudut tästälähtien pelkäämään koko sen ajan kun olet tämän miehen kanssa. Mies tulee lähtemään, jos asiat ei mene niin kuin hän on suunnitellut, ja jättämään sut (tai kuka siinä nyt sattuukaan olemaan toisena osapuolena) pulaan.

Ja kuka koskaan on pulassa, tai heikoimmillaan suunnitellusti, kysyn vaan? Kukaan ei tee mitään liikekumppanilla, joka katoaa jos sovittuun urakkaan tulee ylläreitä tai jos lainan korot nousee. Kukaan ei tee mitään elämänkumppanilla, joka hylkää kun asiat ei mene niinkuin on suunniteltu.

Vierailija
40/337 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos olette suhteessa eikä ole tarkoitus tehdä lapsia, niin eihän niitä silloin tule jos ei molemmat suostu. Tässä näkee hyvin kuinka luottamuksen arvoinen ap on. Ei mitään kunnioitusta toista kohtaan. Eri asia jos olisi sovittu että lapsia tulee jos tulee. Tässä nimenomaan ap päättää onko lapsella isä vai ei.

Et voi olla tosissas!

Jos on suhteessa ja harrastaa seksiä, lapsia kyllä saatta tulla ehkäisystä huolimatta. Ei taida pelkkä tahdonvoima ehkäistä.

Kenen luottamuksen ap mielestäsi on pettänyt tulemalla raskaaksi? Mihin tuo kunnioituksen puute mielestäsi liittyy?

Miten ap on päätöksen tekijä lapsen isällisyyteen/ isättömyyteen, jos isä sanoo lähtevänsä?

En kertakaikkiaan pysty seuraamaan joittenkin ajatuskulkua, kun yhtäkkiä valkoista väitetään mustaksi tai mustaa valkoiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän