Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.

Vierailija
15.08.2018 |

Vahinkoraskaus siis kyseessä. Mies raivoaa ja uhkaa lähteä, ellen keskeytä raskautta.
Mä en pysty edes ajattelemaan mitään, koska mies on niin kamala.

Kommentit (337)

Vierailija
261/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleteko siis oikeasti sitä mieltä että miehen mielipiteellä ei ole mitään väliä...siitähän tästä on kysymys...saako mies sanoa oman mielipiteen vai ei ?

Lapsella ei ole siis oikeutta isään...ja sen päättää vain nainen...asia selvä

Mies haluaa, että lapsi abortoidaan. En nyt ihan tajua tämän kommentoijan logiikkaa, mutta sanoisin, että ei, isän tahdosta abortoidulla sikiöllä ei ole synnyttyään oikeutta isään. Eikä edes siihen äitiin.

Vierailija
262/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaksi pientä lasta kun sattui vahinkoraskaus. Itse olin abortin kannalla koska koin etten jaksaisi vauva-aikaa koska molemmilla jo olemassa olevilla lapsillamme oli työllistäviä sairauksia. Keskustelimme asiasta varmaan viikon verran ja suostuin jatkamaan raskautta kun mieheni lupasi olla isyysloman lisäksi vuorotteluvapaalla useita kuukausia vauvan synnyttyä. Olen ollut todella tyytyväinen päätökseemme ja varsinkin kun mies piti lupauksensa ja hoiti lapsia todella paljon siinä vaiheessa. Nyt itkettää kun mietinkin ettei meillä olisi tuota suloista kuopusta.

Meillä kävi myös vahinko (ehkäisystä huolimatta). Olimme olleet kuin vähän aikaa yhdessä että ajattelin abortin olevan ainut ratkaisu.

Mies ei ottanut muuta kantaa kuin että se on lopulta minun päätökseni.

Varasin ajan ja kävin lääkärissä mutta kun aika itse abortille lähestyi pyysin siirtämään sitä kun tarvitsen aikaa miettiä.

Kerroin miehelle että aloin epäröidä. Siinä välissä hän vasta kertoi omat tuntonsa siitä että ei halua minun tekevän aborttia, minä olen se jonka kanssa hän haluaa lapsia.

Keskustelimme pitkään suhteestamme ja siitä mihin halusimme sen menevän. Kumpikin tiesi ettei asiat aina mene niin kuin haluaa mutta ihan sama meidän suhteesta tämä lapsi ei ole ei-toivottu.

Tuossa se nyt käy koulua. Samoin kuin sinulla on surullista ajatella että häntä ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin suhteen harvoin on oikeaa tai väärää valintaa, usein joudutaan valitsemaan pienempi paha ja harvoin sekään on sama tilanteen molemmille osapuolille.

Vierailija
264/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuu oikeasti ajattelevan seksin olevan ihmisoikeus? Ei, ei ja vielä kerran ei. Monet vinkuu että pitäisikö olla harrastamatta seksiä jos ei lasta halua varmaksi tulevan, kyllä valitettavasti näin on. Varsinkaan silloin jos ei halua mitään ehkäisyä käyttää. Ns. varmat päivät ja keskeytykset on itsepetosta, aikuisten ihmisten ei luulisi olevan niin tyhmiä että oikeasti niihin luottavat. 

Ja kyllä, miehillä ei ole oikeutta päättää naisen kehoa koskevista asioista, kuten ei ole myöskään toistenpäin. 

Vierailija
265/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

Niin? Olet varmaan kuullut abortista.

Vierailija
266/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimies. Minäkin katoaisin kuin hiekka Saharaan, jos tyty rupeaisi puhumaan vahinkoraskaustilanteessa lapsen pitämisestä.

Mutta siis seksihän tietty kelpaa? Oletkos kuullut että sellaisesta voi tulla raskaaksi?

Niin? Olet varmaan kuullut abortista.

Oletkos kuullut vasektomiasta? Helpompi ja nopeampi kuin abortti. Suosittelen.

Vierailija
267/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa etkä todellakaan tee päätöstä mitä mies nyt sanoo voi pyörtää sanansa. Olen itse tehnyt virheen joten nyt et mieti miestä vaan lasta. Kuka puolustaa lastasi kun miehesi perääntyy ja sanoo lähtevänsä? Sitten varmaa lähtee! Oikeen suuttumus nousee pistää tuollainen sun oman pään sekaisin.😄 tee päätös pitää koska tuskinpa tarkoittaa että lähtee. Päätöksen teet kuitenkin sitä loppupeleissä ja mikä on sun oma valinta? Mitä kadut sit?? Kenet valkkaat vai otatko riskin?

Päätät kuitenkin jonkun elämästä.

Vierailija
268/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin suhteen harvoin on oikeaa tai väärää valintaa, usein joudutaan valitsemaan pienempi paha ja harvoin sekään on sama tilanteen molemmille osapuolille.

Aborttia ei pysty perunaan kun päätöksen on tehnyt.. ei kannata.

Kun tajuat kun joudut synnyttämään sen minulla oli jo lähes ihmisen näköinen siinä

Vaiheessa tajusin että tein väärän päätöksen. Ei voi kuin itseään syyttää. Ja että kuunteli toista kun sanoi lähtevänsä. Ja abortti kun tehtiin sitten vasta oikeasti lähti.. 😄😄😄😄

Vierailija
269/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuu oikeasti ajattelevan seksin olevan ihmisoikeus? Ei, ei ja vielä kerran ei. Monet vinkuu että pitäisikö olla harrastamatta seksiä jos ei lasta halua varmaksi tulevan, kyllä valitettavasti näin on. Varsinkaan silloin jos ei halua mitään ehkäisyä käyttää. Ns. varmat päivät ja keskeytykset on itsepetosta, aikuisten ihmisten ei luulisi olevan niin tyhmiä että oikeasti niihin luottavat. 

Ja kyllä, miehillä ei ole oikeutta päättää naisen kehoa koskevista asioista, kuten ei ole myöskään toistenpäin. 

Kuitenkin täällä naiset kannattavat lakia, jossa miehellä on velvollisuus elättää lasta, jota ei itse halunnut. Miksi mies ei saa päättää, mihin kehoaan käyttää?

Vierailija
270/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei halua lasta, niin onko siihen tilanteeseen millään tavalla järkevää sellaista tuoda? Pakotettu abortti on pienempi paha kuin pakotettu vanhemmuus. Meillä nainen päätti yksin pitää lapsen samassa tilanteessa ja nyt olen jumissa suhteessa, jossa olen katkera naiselle. Erota en voi, koska haluan olla lapseni elämässä mukana. En saanut päättää oman elämäni suuntaa. Kyllä miehellä täytyy olla oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta.

Mitä sinä tiedät pakotetusta abortista? Miksi et ollut mennyt sterilisaatioon?

Nyt alat kantaa vastuun itsestäsi ja otat eron sen sijaan että annat lapsen kasvaa myrkyllisessä ympäristössä. Aika lopettaa vain itsensä ajattelu!

Olin tuolloin 19 vuotias. En olisi sterilisaatiota saanut enkä halunnut. Jos ajattelisin vain itseäni, olisin eronnut ajat sitten. Ajattelen lapseni parasta. Jos eroasin, en todennäköisesti pystyisi olemaan lapsen elämässä paljonkaan mukana naisen muuttaessa eri paikkakunnalle. Ympäristö ei ole lapselle myrkyllinen.

Abortti kestää pienen hetken ja mahdollisesta psykologisesta vammasta toipuu kyllä. Kun nainen yksin päättää tehdä lapsen, niin miehestä tulee loppuelämäksi isä vasten tahtoaan. Kyllä sillä abortilla on pienempi vaikutus elämään kuin sillä, että pakotetaan vasten tahtoa isäksi.

Kyllä tilanne jossa lapsi kasvaa on myrkyllinen jos sinä olet katkerana siellä sille jonka pitäisi olla kumppanisi.

Olet saanut lapsen. Itse sanot että et hänestä halua luopua. Abortissa nainen saa vain ne henkiset vammat joiden paranemisesta sinä et voi sanoa mitään.

Niin, minulta meni vaan koko suunnitelma elämälleni, nuoruusvuodet menivät lapsia kasvattaessa, jne. Loppuelämän henkisiä vammoja abortista saavat vain henkisesti heikot naiset. Mikä siinä abortissa ne henkiset vammat aiheuttaa? Mikä siinä niin kamalaa on? Ei siinä menetä mitään muuta kuin alkeellisen soluklöntin. Lapsia voi saada abortin jälkeenkin.

Monien naisten hormoonitoiminta muuttuu heti kun raskaus alkaa. Se solumöykky siellä mahassa on monelle lapsi siitä raskaustestin viivasta lähtien. 

Itse olen nähnyt lapseni sydämen sykkivän viikolla 6+5. Kyllä se jo silloin oli mulle ihan jotain muuta kuin soluklimppi. Ja jos se tekee musta henkisesti heikon naisen, olen sitä mielelläni.

Mutta kiinnitti huomiota tuo kommenttisi LAPSIA kasvattaessa. Teitkö niitä sitten lisääkin vastentahtoisesti?

Noista tunteista luulisi pääsevän eroon loogisesti ajattelemalla. Hormoonitoiminta palaa abortin jälkeen normaaliksi. Solumöykyllä ei ole vielä toimivia aivoja, ei muistoja, ei kykyä elää kehosi ulkopuolella, ei mitään, mikä tekisi siitä lapsen. Tuo tunneside soluklimppiin on ihan oma valinta. Sinä se päätät ajatella sitä lapsena. Ja kyllä, tuo nainen teki saman tempun toisenkin kerran. Ei siinä mitään, muuraan katkeruuteni sisälleni ja keskityn olemaan hyvä isä. Suututtaa vaan naiset, joiden mielestä miehen elämällä ei ole merkitystä. Omat hormonitunteet menee miehen ja ehkä jopa tulevan lapsen elämän edelle.

Mies, jota voi huijata kahdesti samalla asialla, on vain yksinkertaisesti TYHMÄ!!!

Ai mies, joka haluaa olla isä lapsilleen on tyhmä? Selvä, ap:n mies on sitten varmaan se älykäs, kun uhkaa suoraan lähteä.

Vierailija
271/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin täällä naiset kannattavat lakia, jossa miehellä on velvollisuus elättää lasta, jota ei itse halunnut. Miksi mies ei saa päättää, mihin kehoaan käyttää?

Tottakai saa. Mies päättää, laskeeko siittiönsä naisen sisälle. Mies, joka ei halua ottaa riskiäkään isyydestä, ehkäisee itse.

Vierailija
272/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa miehellä ei tässä ole oikeutta päättää mihin kehoaan käyttää?

Vierailija
273/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - vaihtoehtona. Ei minään itsestäänselvänä automaattiratkaisuna. Ja koska kyseinen toimenpide suoritetaan naisen elimistössä, hän viime kädessä päättää käytetäänkö sitä vaihtoehtoa.

Jos naisella on kerran tässä päätäntävalta, niin sitten miehiä ei myöskään samalla logiikalla saisi pakottaa isäksi, eikä maksamaan elatusmaksuja. Miehen elimistö, niin mies päättää mihin elimistön työn tuottamat tulokset menevät. Olethan samaa mieltä?

Tavallaan. Miehellähän on päätäntävalta - hän saa vapaasti valita laskeeko siemenensä naisen vaginaan, mistä voi seurata raskaus ja sen myötä lapsi. Kun tämä tuotos on naisen elimistössä, miehen oikeus päättää jatkosta päättyy, sillä jatko tapahtuu naisen elimistössä.

Jos ehkäisy on käytössä, niin silloin seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että lasta ei tule. Silloin pitäisi vahinkoraskauden sattuessa oletuksena olla myös abortti. Lapsi tehdään silloin, kun molemmat sitä haluavat. Toinen ihminen ei voi toisen puolesta noin isoa asiaa päättää, ja jos olet toista mieltä, niin olet sairaan itsekäs ihminen.

Vaikka ehkäisy on käytössä, seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että ehkäisy voi pettää. Ja jos pettää, miehen tulee tajuta, että nainen viime kädessä päättää omasta kehostaan. Jos sitä ei tajua ja hyväksy, on typerys, jonka kannattaa jättää seksi välistä tai pistää piuhat poikki.

Joo no se 9kk ku "nainen päättää omasta kehosta" parhaimmillaan pilaa toisen loppuelämän.

Onpas hauskaa.

Lapsi ei koskaan pilaa kenenkään loppuelämää. Muutaman vuoden ehkä (yleensä äidillä), joskus jotkut suunnitelmat, mutta ei koko elämää. Jos niin on jollekin käynyt, syy ei ole lapsi, vaan kyvyttömyys löytää vaihtoehtoja ja asennevamma.

Abortti vaikuttaa elämään vähemmän kuin lapsi, se on ihan sevlä. On ehkä joitain tapauksia, jotka traumatisoituvat loppuelämäksi, mutta suurin osa toipuu nopeasti. Kyllä se abortti on pienempi paha kuin toisen pakottaminen vanhemmuuteen, ihan turha väittää vastaan.

Vierailija
274/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - vaihtoehtona. Ei minään itsestäänselvänä automaattiratkaisuna. Ja koska kyseinen toimenpide suoritetaan naisen elimistössä, hän viime kädessä päättää käytetäänkö sitä vaihtoehtoa.

Jos naisella on kerran tässä päätäntävalta, niin sitten miehiä ei myöskään samalla logiikalla saisi pakottaa isäksi, eikä maksamaan elatusmaksuja. Miehen elimistö, niin mies päättää mihin elimistön työn tuottamat tulokset menevät. Olethan samaa mieltä?

Tavallaan. Miehellähän on päätäntävalta - hän saa vapaasti valita laskeeko siemenensä naisen vaginaan, mistä voi seurata raskaus ja sen myötä lapsi. Kun tämä tuotos on naisen elimistössä, miehen oikeus päättää jatkosta päättyy, sillä jatko tapahtuu naisen elimistössä.

Jos ehkäisy on käytössä, niin silloin seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että lasta ei tule. Silloin pitäisi vahinkoraskauden sattuessa oletuksena olla myös abortti. Lapsi tehdään silloin, kun molemmat sitä haluavat. Toinen ihminen ei voi toisen puolesta noin isoa asiaa päättää, ja jos olet toista mieltä, niin olet sairaan itsekäs ihminen.

Vaikka ehkäisy on käytössä, seksiä harrastetaan sillä oletuksella, että ehkäisy voi pettää. Ja jos pettää, miehen tulee tajuta, että nainen viime kädessä päättää omasta kehostaan. Jos sitä ei tajua ja hyväksy, on typerys, jonka kannattaa jättää seksi välistä tai pistää piuhat poikki.

Joo no se 9kk ku "nainen päättää omasta kehosta" parhaimmillaan pilaa toisen loppuelämän.

Onpas hauskaa.

Lapsi ei koskaan pilaa kenenkään loppuelämää. Muutaman vuoden ehkä (yleensä äidillä), joskus jotkut suunnitelmat, mutta ei koko elämää. Jos niin on jollekin käynyt, syy ei ole lapsi, vaan kyvyttömyys löytää vaihtoehtoja ja asennevamma.

Abortti vaikuttaa elämään vähemmän kuin lapsi, se on ihan sevlä. On ehkä joitain tapauksia, jotka traumatisoituvat loppuelämäksi, mutta suurin osa toipuu nopeasti. Kyllä se abortti on pienempi paha kuin toisen pakottaminen vanhemmuuteen, ihan turha väittää vastaan.

Millä tavalla vanhemmuus pilaa loppu elämän? Jos on taas kyse rahasta niin vasektomia ei ole montaa sataa euroa.

Vierailija
275/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun lapsesta ei ole yhdessä sovittu, nainen yksin päättää sellaisen synnyttää ja mies velvoitetaan sitä elättämään.

Vierailija
276/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas hauskaa.

Millä tavalla vanhemmuus pilaa loppu elämän? Jos on taas kyse rahasta niin vasektomia ei ole montaa sataa euroa.

En sanonut, että vanhemmuus pilaa loppuelämän, vaan että se vaikuttaa elämään enemmän kuin abortti. Ei ole ihmisellä oikeutta tehdä toiselle noin suurta elämänmuutosta ilman suostumusta. Abortti ei muuta elämää kuin sen abortin ajaksi, jonka jälkeen se jatkuu ennallaan ja lapsen voi tehdä myöhemmin henkilön kanssa, joka sitä haluaa.

Vierailija
277/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Mies päättää, laskeeko siittiönsä naisen sisälle. Mies, joka ei halua ottaa riskiäkään isyydestä, ehkäisee itse.

Ei ole vielä olemassa 100% varmaa ehkäisykeinoa. Jopa vasektomia voi pettää. Mitäs sitten, kun ehkäisy on hoidettu, ja raskaus tapahtuu silti? Anna kun arvaan: nainen saa yhä päättää haluaako vanhemmaksi, ja miehen on kannettava kaikki vastuu tapahtuneesta, koska seksi ja vahinko oli miehen vika.

Vierailija
278/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä olemassa 100% varmaa ehkäisykeinoa. Jopa vasektomia voi pettää. Mitäs sitten, kun ehkäisy on hoidettu, ja raskaus tapahtuu silti? Anna kun arvaan: nainen saa yhä päättää haluaako vanhemmaksi, ja miehen on kannettava kaikki vastuu tapahtuneesta, koska seksi ja vahinko oli miehen vika.

Skenaariosi on epätodennäköinen. Tuossakaan tilanteessa mies ei kanna kaikkea vastuuta, vain oman osuutensa, jonka tosiaan voi hoitaa joko olemalla isä tai elatusmaksuilla, jos nainen päättää jatkaa raskautta. Biologia on epäreilu, ja itsemääräämisoikeuden vuoksi viimeinen sana on sillä, jonka kehosta on kyse. (Äitinä en itsekään ole innostunut lisääntymisbiologian epätasa-arvoisuudesta.)

Naisena, jonka lapsiluku on täynnä (sterilisaatio), en itse ikipäivänä luottaisi ehkäisyä kenellekään muulle, omien riskieni vuoksi. Siksi ihmetyttää, miksi miehet ovat niin passiivisia asian suhteen. Vaatikaa ehkäisymenetelmien kehittämistä miehille. SItä odotellessa: kondomi, vasektomia, pidättäytyminen, muu seksi pl. yhdyntä.

Vierailija
279/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skenaariosi on epätodennäköinen. Tuossakaan tilanteessa mies ei kanna kaikkea vastuuta, vain oman osuutensa, jonka tosiaan voi hoitaa joko olemalla isä tai elatusmaksuilla, jos nainen päättää jatkaa raskautta. Biologia on epäreilu, ja itsemääräämisoikeuden vuoksi viimeinen sana on sillä, jonka kehosta on kyse. (Äitinä en itsekään ole innostunut lisääntymisbiologian epätasa-arvoisuudesta.)

Naisena, jonka lapsiluku on täynnä (sterilisaatio), en itse ikipäivänä luottaisi ehkäisyä kenellekään muulle, omien riskieni vuoksi. Siksi ihmetyttää, miksi miehet ovat niin passiivisia asian suhteen. Vaatikaa ehkäisymenetelmien kehittämistä miehille. SItä odotellessa: kondomi, vasektomia, pidättäytyminen, muu seksi pl. yhdyntä.

Jos yhteiskunnan epäkohtia aletaan perustelemaan biologialla, niin aika äkkiä ollaan takaisin keskiaikaisessa kulttuurissa. Eikö naiset ole ajaneet tasa-arvoa juuri biologisista eroista huolimatta? Miehet ovat biologian vuoksi agressiivisempia ja vahvempia, ja voisivat halutessaan alistaa toisen sukupuolen. Onko biologia hyvä peruste miehen oikeuksien polkemiselle? Jos on, niin lykkyä tykö, sillä miehillä on silloin myös oikeus polkea naisten oikeuksia.

Vierailija
280/337 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa, kun lapsesta ei ole yhdessä sovittu, nainen yksin päättää sellaisen synnyttää ja mies velvoitetaan sitä elättämään.

Missä kohti tätä tapahtumasarjaa on miehen keho mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi