Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
741/3249 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut tosi mukavaa matkoilla. Olen ihan lapsesta asti matkustellut. Nyt sitten jo lastenlasten kanssa. Pysykää Muuruveellä joku sanoi että siellä on kauniimpaa kuin missään. Jos te olette vain kierrelleet jossain eteläisen San Diegon slummeissa, ei semmosiin pidä mennä normaalivermeissä, pitää naamioitua paikalliseksi. Parempi pysyä muutoin pois.

Vierailija
742/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikkaan Karpathokselle. Surkea paikka.

Olisi kiva kuulla perusteluja, Karpathos on nimittäin yksi mun suosikki saarista Kreikassa! Ihana tunnelmallinen saari joka ei ole niin turistien valtaama. Kauniita puhtaita turkoosin sinisiä rantoja, joista rauhallisimmilla vain muutamia ihmisiä. ihania rantatavernoita joissa nauttia edullista kreikkalaista ruokaa ja Karpathoksen omia erikoisuuksia joita ei muualta Kreikasta löydy. Karpathoksen kaupunki niin uniikki ja kaunis, kapeita katuja, sinivalkoista joka puolella. Ja Olympoksen kylä mielenkiintoinen nähtävyys, jonka kallioreuna muistuttaa Santorinin calderaa. Mitä sä teit Karpathoksella?

Samat tunnelmat täällä, eli ihastuin Karpathokseen täysin!

Vierailija
744/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urjanlinna, siellä on kusipäitä.

Vierailija
745/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään Kanariasta. Ei siellä tartte jäädä ostarille killumaan ja turisteja katselemaan. Liikenteeseen vaan ja tutkimaan niitä pienempiä kyliä. Eikä sitä juomaa oo pakko siemailla kaiken päivää, vaikka halpaaa onkin.

Vierailija
746/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset arabimaat, joissa ei ole riittävästi nähtävyyksiä, joilla täyttää päivät. On se tietenkin itsestäkin kiinni, että miten hyvin on suunnitellut matkan ja perehtynyt kohteen tarjontaan.

Vierailija
747/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla on kokemusta maista, joissa naisturisteja on kohdeltu törkeästi: koskeeko törkeä kohtelu kaikenikäisiä naisia, siis myös selvästi vanhoja?

Osaisiko joku vastata tähän?

Vierailija
748/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla on kokemusta maista, joissa naisturisteja on kohdeltu törkeästi: koskeeko törkeä kohtelu kaikenikäisiä naisia, siis myös selvästi vanhoja?

Osaisiko joku vastata tähän?

Ei osaa, kysymys on niin typerä.

Vierailija
749/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisiaan.

Vierailija
750/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las palmas ja ympäristö. Mm. Varkaat tuli nukkuessamme huoneeseen ja vei kaiken. Suunniteltu hotellin työntekijän kanssa. Loma meni täysin pilalle kun kaikki vietiin heti. Itse selvittiin hengissä. Muutenkaan ei saaresta löytynyt mielenkiintoista vaikka joka kolkka pyrittiin käymään läpi.

Vierailija
751/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano

Vierailija
752/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin: syömään täysihoitoon yhdelle Karibianmeren saarelle ruokaa, josta saa lopulta varman vatsataudin, ja pahan sellaisen. Hygienia ei ollut meidän tasolla. Muuten lomakohde oli ihana!

Vierailija
753/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun tämä otsikko osuu silmiin etusivua selatessa, luen vahingossa että "mihin lompakkoon et menisi uudestaan" :D

Vierailija
754/3249 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin: syömään täysihoitoon yhdelle Karibianmeren saarelle ruokaa, josta saa lopulta varman vatsataudin, ja pahan sellaisen. Hygienia ei ollut meidän tasolla. Muuten lomakohde oli ihana!

Drinksua sai ihan loputtomasti montaa lajia, niin paljon kuin sieti, kun oli all-inclusive. Ne huljutteli sen mukin uusiokäyttöön Venezuelan hanavedessä. Matkaseuralainen sitä sanoi mulle, itse en kiinnittäny huomiota aluks mutta niin ne tosiaan teki. Mustat pikkulinnut hyppi ruokapöydillä täysin vapaasti, kotimaisen mustarastaan oloiset.

Siel näimme kuitenkin myös esim papukaijoja, pelikaaneja, ison liskon, kilpikonnia, kolibrin. Kulkukoiria tai puoliksi kulkureita oli paljon. Vapaa liikkuminen muuten kuin porukassa oli varsinkin pimeän aikaan kiellettyä. Läheisiin kyliin ei suositeltu menemään turistien. Turvallisuusongelma. Tv lähetti Chavezin puheita tuntikaupalla päivittäin. Tavalliset ihmiset avautui vähän hitaasti, sitten mukavia. Liikkuminen taxilla sujui sutjakasti. Käytiin eri rannoilla. Hotellin edustan ranta oli tosi tuulinen.

Vierailija
755/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio.

Vierailija
756/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las palmas ja ympäristö. Mm. Varkaat tuli nukkuessamme huoneeseen ja vei kaiken. Suunniteltu hotellin työntekijän kanssa. Loma meni täysin pilalle kun kaikki vietiin heti. Itse selvittiin hengissä. Muutenkaan ei saaresta löytynyt mielenkiintoista vaikka joka kolkka pyrittiin käymään läpi.

Las Palmas on ihan hirveä. Jouduin asumaan siellä joskus.

Naapurisaaren Teneriffan pääkaupunki Santa Cruz on jo huomattavasti tasokkaampi paikka.

Vierailija
757/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia. Never going back

Vierailija
758/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan Pargaan ei minua enää saisi. Kuvankaunis paikka, mutta liikaa turisteja niin pienessä paikassa. Illat meni kulkiessa hanhenmarssia kylki kyljessä. Sisäänheittäjät vainosivat rantakadulla. Joka paikassa julmettu määrä rappusia. Hyvää oli palvelu yleisesti, ruoka, edullisuus sekä Valtos-ranta.

Alanya on myös ei-listalla. Perus rysä. Ei mitään erityistä. (Antalya sen sijaan oli ihana.) Hyvää oli asiallinen suhtautuminen yksinmatkustavaan naiseen.

Vierailija
759/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestille ääni, oli jotenkin tylsän oloinen

Vierailija
760/3249 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän