Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
3081/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappiin 🤮

Pärjätkää keskenänne, mutta pärjätkää sitten ihan oikeasti keskenänne, eli se käsi ojossa etelän suuntaan vois loppua ihan samantien.

Kielletty mielipide: siellä asuvat ovat enimmäkseen moukkia. Meistä muista puhutaan kuin ali-ihmisistä, menepä esim.kysymään moniko lapinukko ottaisi vaimokseen etelämmästä muuttaneen.

Yleensä kahden suvun yhdistyessä tapoja ja perinteitä kunnioitetaan puolin ja toisin uuden parin elämässä, mutta Lappiin naineet joutuvat luopumaan käytännössä historiastaan- vain lappalaisen tapa on oikea tapa.

Vierailija
3082/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia oli kyllä ankea. Kuivaa aavikkoa ja rumaa rakentamista. En jaksa mitään tinkaamista ja tyrkyttämistä ostoksilla. Syömisten kanssa sai olla tarkkana, ettei ole jatkuva ripuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin. Alanyassa olin joskus. En menis edes Istanbuliin.

Vierailija
3084/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin. Luojan kiitos olin siellä vain päiväretkellä Kreikan puolelta. Olin illalla palattuani kuin junan alle jäänyt niiden perskärpästen jäljiltä. Ne bongaa turistin eikä jätä rauhaan ennekuin viimeinenkin raha on nyhdetty.

Vierailija
3085/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi. Kuvottavan likaista. Näin lievänä ocd:na itkin pari kertaa kun ei vaan voinut edes vessassa käydä.

Mä en huomannut mitään erityisen likaista Pariisissa, siistiä oli.

oho, itse oon käynyt Pariisissa kolme kertaa nuorena interreilaajana ja kyllähän siellä oli koiranpaskaa kadut täynnä ja kusi haisi joka nurkassa. En tiedä, onko jokin viemäröintiongelma.

Riippuu siitä, mihin huomionsa kiinnittää, ja millaisissa paikoissa joutuu liikkumaan muualla.

Ei niitä paskakasoja ja kusta voi olla huomaamatta, vaikka katsoisi mihin! Pariisittaretkin korkkareissaan pyyhkivät koiranpaskat koroistaan katukiveyksiin hyvin tyylikkäästi. Ihan laajalti keskustassa liikuttiin, missäpä muuallakaan, jos pariisissa oltiin.

Onhan tämä ihan tunnettu tosiasia, kannattaavaikka  googlata Paris dog shit.

Vierailija
3086/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torremolinos ei koskaan enää.

Vierailija
3087/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunisia oli kyllä ankea. Kuivaa aavikkoa ja rumaa rakentamista. En jaksa mitään tinkaamista ja tyrkyttämistä ostoksilla. Syömisten kanssa sai olla tarkkana, ettei ole jatkuva ripuli.

Ette vissiin ole rantalomalaisia, koska Tunisiassa on aurinkoista, hienoja rantoja ja hotelleissa yleensä hyvät uima-altaat? Maasto muuten tietysti on hyvin aavikkomaista, mutta en muista mitään ruokaongelmia olleen kunhan ei mennyt katukojuista syömään.

Tietysti jos etsii kaupunkilomakohdetta ja omatoimimatkailuja niin sitten ei ehkä kannata suunnata Tunisiaan.

Vierailija
3088/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duibaihin, liian teennäistä tekosiveyttä.

Vierailija
3089/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti Turkki ja Kypros ja kohteena Bulgarian kultahietikko - ei enää ikinä.

Vierailija
3090/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmaris ja Mallorcan Magaluf & Rhodos

Vierailija
3091/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyyyyyyyyyyyyyyr kirjoitti:

Torremolinos ei koskaan enää.

Miksi? Perustelut olisi kivoja, kun jostain keskustellaan. Tollainen tyly heitto on yhtä tyhjän kanssa. Mä olen lomaillut Torremolinoksessa 70-luvulla ja ihan kiva bile- ja shoppialu-paikka se silloin oli. Kivoja ravintoloita, discoja, kauppoja ja ihana ranta. Hotelli oli perus, sain mistä maksoin. Mun rakkaus Espanjaa kohtasn just syttyi Torressa, eli olisi kiva kuulla, miksi se susta oli niin huono.

Vierailija
3092/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marmaris ja Mallorcan Magaluf & Rhodos

Magaluf rocks 😜👍

Vierailija
3093/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa on miesten asenneongelma, toksisen maskuliinisuuden tyyssija tuo Ranska. Ok, kärjistin. Mutta onhan se nyt ihan tunnettu kulttuuri juuri tuosta kusenhajusta ja siitä "rakastajatar" -hehkutuksesta, että pitää olla joka ukolla. En itsekään pidä ylipainosta, mutta ranskalaisen naisen kohtalo on kamala: pitäytyä tikkulaihana läpi elämän tullakseen hyväksytyksi. 

Vierailija
3094/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flamingo spa. Hirveesti ihmisiä ja kakofonia sen mukainen. Eikä ollut henkilökunnan mukaan edes ruuhkainen päivä..

Ja uimavesi oli likaista. Yäk. Rasvakerros näkyi valoa vasten.

.

Vierailija
3095/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettavat ihmiset

Vierailija
3096/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Linen laivalle. Todella tylyä asiakaspalvelua, jos sitä voi edes asiakaspalveluksi kutsua

Vierailija
3097/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on sellaisia, joihin en menisi uudestaan, sillä haluan nähdä uusia paikkoja.

Vierailija
3098/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähtäriin.

Hotellikin homeessa.

Vierailija
3099/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiinan Buenos Aires. Järjetön määrä taskuvarkaita ja varkaita noin yleensäkin, mikä on shokki pohjoismaiden matkailuun tottuneelle. Turistinoloinen vetää näitä puoleensa kuin magneetti. Sama juttu Rio de Janeiron ja Sao Paulon suhteen Brasilian puolella. Nevö ögen.

Vierailija
3100/3249 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gdansk oli aika halvannakoinen mesta.