Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
Tunisia oli kyllä ankea. Kuivaa aavikkoa ja rumaa rakentamista. En jaksa mitään tinkaamista ja tyrkyttämistä ostoksilla. Syömisten kanssa sai olla tarkkana, ettei ole jatkuva ripuli.
Turkkiin. Alanyassa olin joskus. En menis edes Istanbuliin.
Turkkiin. Luojan kiitos olin siellä vain päiväretkellä Kreikan puolelta. Olin illalla palattuani kuin junan alle jäänyt niiden perskärpästen jäljiltä. Ne bongaa turistin eikä jätä rauhaan ennekuin viimeinenkin raha on nyhdetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisi. Kuvottavan likaista. Näin lievänä ocd:na itkin pari kertaa kun ei vaan voinut edes vessassa käydä.
Mä en huomannut mitään erityisen likaista Pariisissa, siistiä oli.
oho, itse oon käynyt Pariisissa kolme kertaa nuorena interreilaajana ja kyllähän siellä oli koiranpaskaa kadut täynnä ja kusi haisi joka nurkassa. En tiedä, onko jokin viemäröintiongelma.
Riippuu siitä, mihin huomionsa kiinnittää, ja millaisissa paikoissa joutuu liikkumaan muualla.
Ei niitä paskakasoja ja kusta voi olla huomaamatta, vaikka katsoisi mihin! Pariisittaretkin korkkareissaan pyyhkivät koiranpaskat koroistaan katukiveyksiin hyvin tyylikkäästi. Ihan laajalti keskustassa liikuttiin, missäpä muuallakaan, jos pariisissa oltiin.
Onhan tämä ihan tunnettu tosiasia, kannattaavaikka googlata Paris dog shit.
Torremolinos ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Tunisia oli kyllä ankea. Kuivaa aavikkoa ja rumaa rakentamista. En jaksa mitään tinkaamista ja tyrkyttämistä ostoksilla. Syömisten kanssa sai olla tarkkana, ettei ole jatkuva ripuli.
Ette vissiin ole rantalomalaisia, koska Tunisiassa on aurinkoista, hienoja rantoja ja hotelleissa yleensä hyvät uima-altaat? Maasto muuten tietysti on hyvin aavikkomaista, mutta en muista mitään ruokaongelmia olleen kunhan ei mennyt katukojuista syömään.
Tietysti jos etsii kaupunkilomakohdetta ja omatoimimatkailuja niin sitten ei ehkä kannata suunnata Tunisiaan.
Duibaihin, liian teennäistä tekosiveyttä.
Yleisesti Turkki ja Kypros ja kohteena Bulgarian kultahietikko - ei enää ikinä.
Marmaris ja Mallorcan Magaluf & Rhodos
yyyyyyyyyyyyyyyr kirjoitti:
Torremolinos ei koskaan enää.
Miksi? Perustelut olisi kivoja, kun jostain keskustellaan. Tollainen tyly heitto on yhtä tyhjän kanssa. Mä olen lomaillut Torremolinoksessa 70-luvulla ja ihan kiva bile- ja shoppialu-paikka se silloin oli. Kivoja ravintoloita, discoja, kauppoja ja ihana ranta. Hotelli oli perus, sain mistä maksoin. Mun rakkaus Espanjaa kohtasn just syttyi Torressa, eli olisi kiva kuulla, miksi se susta oli niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Marmaris ja Mallorcan Magaluf & Rhodos
Magaluf rocks 😜👍
Pariisissa on miesten asenneongelma, toksisen maskuliinisuuden tyyssija tuo Ranska. Ok, kärjistin. Mutta onhan se nyt ihan tunnettu kulttuuri juuri tuosta kusenhajusta ja siitä "rakastajatar" -hehkutuksesta, että pitää olla joka ukolla. En itsekään pidä ylipainosta, mutta ranskalaisen naisen kohtalo on kamala: pitäytyä tikkulaihana läpi elämän tullakseen hyväksytyksi.
Vierailija kirjoitti:
Flamingo spa. Hirveesti ihmisiä ja kakofonia sen mukainen. Eikä ollut henkilökunnan mukaan edes ruuhkainen päivä..
Ja uimavesi oli likaista. Yäk. Rasvakerros näkyi valoa vasten.
.
Silja Linen laivalle. Todella tylyä asiakaspalvelua, jos sitä voi edes asiakaspalveluksi kutsua
Suurin osa on sellaisia, joihin en menisi uudestaan, sillä haluan nähdä uusia paikkoja.
Ähtäriin.
Hotellikin homeessa.
Argentiinan Buenos Aires. Järjetön määrä taskuvarkaita ja varkaita noin yleensäkin, mikä on shokki pohjoismaiden matkailuun tottuneelle. Turistinoloinen vetää näitä puoleensa kuin magneetti. Sama juttu Rio de Janeiron ja Sao Paulon suhteen Brasilian puolella. Nevö ögen.
Gdansk oli aika halvannakoinen mesta.
Kielletty mielipide: siellä asuvat ovat enimmäkseen moukkia. Meistä muista puhutaan kuin ali-ihmisistä, menepä esim.kysymään moniko lapinukko ottaisi vaimokseen etelämmästä muuttaneen.
Yleensä kahden suvun yhdistyessä tapoja ja perinteitä kunnioitetaan puolin ja toisin uuden parin elämässä, mutta Lappiin naineet joutuvat luopumaan käytännössä historiastaan- vain lappalaisen tapa on oikea tapa.