Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
Vierailija kirjoitti:
En yhteenkään niistä kaupunki lomapaikoista johon kumppani on minut pakottanut kun halusi shoppailu loman. Itse en koe lomana sitä että tungetaan ihmispaljouteen samanlaiseen betoni helvettiin kuin muutkin kaupungit tuhlaamaan rahaa turhuuksiin
Kirjoittaja on ilmeisesti mies. Naiset ei puhu tuolla lailla ostoksilla käynnistä.
Suomessa en tykkää lomailla:
-Kaikki tosi kallista
-Usein esim. ravintoloissa ei saa rahalle vastinetta, vaikka olisi valmis törsäämäänkin
-Erittäin suurella todennäköisyydellä huonot säät
Vierailija kirjoitti:
Pariisi.
Menisin koska vaan uudestaan.
Aivan super, vaikka safkat onkin paskat.
Bulgariaan ei toista kertaa eikä Las Vegasiin sitä ensimmäistäkään kertaa.
Tällä hetkellä kaksi on pannassa: Turkki ja Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhteenkään niistä kaupunki lomapaikoista johon kumppani on minut pakottanut kun halusi shoppailu loman. Itse en koe lomana sitä että tungetaan ihmispaljouteen samanlaiseen betoni helvettiin kuin muutkin kaupungit tuhlaamaan rahaa turhuuksiin
Kirjoittaja on ilmeisesti mies. Naiset ei puhu tuolla lailla ostoksilla käynnistä.
Naisilla on geeneissä tuhlaaminen ja hamstraaminen kun on aivan pakko hamstrata tavaraa ja tuhlata rahaa turhuuksiin joita ei edes tarvitse
Turkki etenkin nyt kun ollaan ihan "tapetilla" siellä terrorismia suosivana maana niin eipä tulis mieleenikään lähteä sinne. XD Tarjoilija räkäsee ruokaan kulman takana XD
Minä lennän busineksessa.
Hotellit ovat aina 5 tähden boutigue hotelleja.
Ihme valitusta täällä?????
Vierailija kirjoitti:
Rahat riitti vaan bulgarian matkaan?;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat riitti vaan bulgarian matkaan?;)
Vttu ..mistä sä arvasit?????
Dubaihin. Osaan välttää etukäteen paikkoja, joista saa jälkikäteen sanoa näin, joten lista on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teneriffalle. Tylsä turistirysä.
Miksi menit Teneriffan turistirysään? Teneriffa ei ole yhtä kuin Playa de las Américas...
En ollut Playa de las Americasissa.
Rooma, Pariisi. Piloilla ovat.
KORONA aikana EN MIHINKÄÄN! Tyhmät reissaa nyt!
Miksi joku ostaa mökin ja nököttää siellä samassa pihapiirissä vuosikymmenet. Tuttuudessa on omat hyvät puolensa.
Minä tykkäisin käydä kaikissa paikoissa vähintään kahdesti. Ensimmäisellä matkalla voisi koluta ne kiinnostavimmat jutut ja toisella ne, mistä ei alunperin tiennyt mitään ja mitä ei ensimmäisellä matkalla ehtinyt tehdä.