Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Las Vegas
En Jenkeistä muutenkaan kauheasti tykkää, mutta Vegasissa kyllä oli kaikki jenkki bulls***t potenssiin tuhat.Ja minä taas rakastan USA:ta, Vegasissa on turvallista yksinäisen naisihmisen lähteä vaikka keskellä yötä ulos katsomaan maailmanmenoa, jos ei uni tule silmään.
En ole tuo jolle vastasit.
Kysyn ihan tosissani, että onko siellä noin turvallista? Sitä niin luulisi, että Vegas on täyttä hullunmyllyä, mutta enhän minä tiedä kun en ole käynyt.
Yksin en uskalla Helsingissäkään liikkua yöllä, mutta että Las Vegasissa voisi :o
Thaimaa, en jaksa sitä retardihymyä jokaisella.
Turkki, ärsyttäviä pakkomyyviä kauppiaita täynnä! ( Alanya)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amsterdam oli pettymys. Tykkään kävellä rauhassa ja ottaa valokuvia. Amsterdam on kaunis ja kuvauksellinen paikka täynnä mielenkiintoisia paikkoja. Kahdesti (neljän päivän aikana) minulta tultiin kysymään, olenko eksynyt. Kun vastasin, etten ole, niin inttäminen jatkui ja minua seurattiin. Keskellä päivää. Ahdistavaa.
Turkissa olen matkustanut yksin enkä kokenut kertaakaan vastaavanlaista ahdistelua. No, enää en sinne menisi uudestaan muista syistä.
Just joo.
Kumpaan viittaat? Veikkaan Turkkia. Olen tummahiuksinen, ruskeasilmäinen enkä mitenkään kaunis. Ikääkin on ja oli silloinkin 40+. Kukaan ei huudellut perään tai tupannut seuraan. Kaupustelijoita oli ainoastaan tai ravintolan sisäänheittäjiä, mutta lirkuttelijat ei olleet onneksi minun perääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhteenkään niistä kaupunki lomapaikoista johon kumppani on minut pakottanut kun halusi shoppailu loman. Itse en koe lomana sitä että tungetaan ihmispaljouteen samanlaiseen betoni helvettiin kuin muutkin kaupungit tuhlaamaan rahaa turhuuksiin
Kirjoittaja on ilmeisesti mies. Naiset ei puhu tuolla lailla ostoksilla käynnistä.
Jaa, mun entinen miesystävä, kenen kanssa pidetään vieläkin yhteyttä, käy paljon shoppailemassa ja tarkastelemassa kaupoista olisiko jotain kivaa osteltavaa. Itse käyn vain pakon edessä kaupassa ja vihaan shoppailua, vaikka olenkin nainen. Tuskin me mitään eriskummallisia friikkejä ollaan. Ihan tavallista, että toiset tykkää ostella, toiset ei.
Tunisiaan. Kidnapattiin siellä safarilla, ei koskaan enää..ei voi luottaa ihmisiin
Kanarian saaret ja monet Espanjan rantakaupungeista on kyllä aika lailla pilattu sekoilevilla pohjoismaisilla eläkeläisillä ja juopoilla, jotka luulee, että olen matkustanut sinne heille seuraa pitämään. Paikallinen väestökin tuntuu lopen kyllästyneeltä näihin siekailemattomasti tilaa haltuun ottaviin vanhuksiin ja ryyppyreissaajiin ja kostavat vitutuksensa tuittuilemalla asiallisesti lomaileville turisteille. Ei kiitos näitä turistirysiä enää, meni liian kauan tajuta, että ne oikeasti mielenkiintoiset lomakohteet on jossain ihan muualla.
Matkailija kirjoitti:
Oletteko Turkin vihaajat käyneet Istanbulissa, Kappadokiassa tai vaikka Pamukkalessa?
Turkin "vihaajat" viihtynee koko vuoden Pielaveen takana eikä ulkomaat sillai iske?
Pielavetiset, anteeksi kielikuva.
Ikaalisten kylpylä oli kaikista kohteista, joissa olen koskaan käynyt, wt:in ja suurin pettymys.
Oltiin vielä 2 vrk siellä perhehelvetissä, eikä viitsitty lähteä aiemmin kotiin kun oltiin maksettu etukäteen.
Kusinen allasalue, satutin jalkani kun astuin helvetin suuren ja terävän kynnenpalasen päälle. Hyi v**
Ja aamiaisbuffethelvetistä en viitsi edes aloittaa...
Vieläkin kylmiä väreitä.
Vierailija kirjoitti:
Thailand, land of fake smiles. Niin kauan tytöt hymyilee vanholle ukoillekin kun rahaa riittää, kun massit loppuu niin hymytkin hyytyy äkkiä.
Thaimaalaiset ovat muuten aikamoisia rasisteja. Turisteiile hymyillään nätisti, mutta jos ymmärtää thaikieltä niin huomaa mitä ne oikeasti ajattelee muunmaalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Bulgariaan ei toista kertaa eikä Las Vegasiin sitä ensimmäistäkään kertaa.
Molemmissa paikoissa käyneenä ihan ok. Bulgariassa tosin paljon nuoria bilettäjiä, mutta eipä tuo mua haitannut kun itellekin kuppi maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän suominaiset siellä tykkää käydä kun siellä on paljon kauniimpia naisia jotka saa sen kaiken huomion mitä suomalainen nainen haluaisi itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Las Vegas
En Jenkeistä muutenkaan kauheasti tykkää, mutta Vegasissa kyllä oli kaikki jenkki bulls***t potenssiin tuhat.Ja minä taas rakastan USA:ta, Vegasissa on turvallista yksinäisen naisihmisen lähteä vaikka keskellä yötä ulos katsomaan maailmanmenoa, jos ei uni tule silmään.
En ole tuo jolle vastasit.
Kysyn ihan tosissani, että onko siellä noin turvallista? Sitä niin luulisi, että Vegas on täyttä hullunmyllyä, mutta enhän minä tiedä kun en ole käynyt.
Yksin en uskalla Helsingissäkään liikkua yöllä, mutta että Las Vegasissa voisi :o
Asuin USA:ssa parikymmentä vuotta ja Las Vegas oli paikka, jonne oli helppo lähteä vaikka pitkän viikonlopun viettoon, hinnat tasoon nähden edullisia ym. Paljon konsertteja ja muita taphtumia, ei se yhtä pelaamista tarvitse olla. Totta se on, ainakin Stripin varrella on aina elämää, ympäri vuorokauden, eikä siellä koskaan ole tarvinnut pelätä.
Dubaihin. Melkein paha olo tulee, kun näkee, miten länsimaiset solahtavat sinne arabien ylimielisen kulttuuriin, ihmisten hyväksikäyttöön. Överi ja vastenmielinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän suominaiset siellä tykkää käydä kun siellä on paljon kauniimpia naisia jotka saa sen kaiken huomion mitä suomalainen nainen haluaisi itselleen
Jos tykkää lyhyistä lättänokista niin mikäs siinä. Mun mielestä kauneimmat naiset löytyy pohjoismaista, Ruotsissa ja Norjassa on on tosi kauniita naisia, Suomessa myös. Vaikka Venäjästa en tykkääkään niin kyllä siellä myös naiskauneutta riittää.
Pari kertaa olen käynyt Pietarissa. Enää en Venäjälle vapaaehtoisesti mene (saavat pakottaa aseella uhaten sinne Siperiaan siankorvia keittelemään, kuten heillä tapana on). Henkilökohtaisella tasolla en anna anteeksi. Ukrainaan meinaan mennä sodan jälkeen, kun jälleenrakennus alkaa ja tarvitaan turistien tuomia varoja.
Turkkiin, kun estää Suomen liittymistä Natoon.Kävin vuosia sitten, en enää.
Ja minä taas rakastan USA:ta, Vegasissa on turvallista yksinäisen naisihmisen lähteä vaikka keskellä yötä ulos katsomaan maailmanmenoa, jos ei uni tule silmään.