Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
2281/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoista 99% on käynyt vain suomenlinnassa, 1% Alanyassa silloin kun oli vasta yksi muksu ja jonkunnäköinen työtön kynäniskakin roikkui amisviiksineen ja lippiksineen mukana.

Vierailija
2282/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette pitäneet Balista millä alueella siellä vierailitte? Itse kävi Seminyakin ja Ubudin alueilla ja minulla oli aivan päinvastaiset kokemukset kuin teillä. Kaunista luontoa, ystävällisiä ihmisiä, hyvää ruokaa...

En tiedä onko tarkoituksesi vain hienostella, mutta oletko ihan tynnyrissä matkustanut kyseisten kohteiden hotelleille? Kun välttämättä ei tule toista kertaa ihan heti mentyä, niin me kierrettiin vähän laajaemmalla skaalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia oli kyllä ihan kamala paikka. Ei enää ikinä.

Vierailija
2284/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on jotain huonoa mutta voisin kyllä matkustaa uudelleen lähes minne vaan. Ahdistelijoita Turkissa ja Pariisissa, ryöstetty Jenkeissä, huijattu Budapestissa, hirveät ihmismäärät Pariisissa, jotkut kaupungit on aika rumia, joistain maista saa ruokamyrkytyksen 99% varmuudella. Kyllä tässä iässä ne turvalliset turistirysät on parhaita. En tiedä mikä aloittajaa nyppii Kyproksessa.

Ihan samaa mieltä. Kaiken saastaisimpiin paikkoihin (Intia ullattaen) ei ehkä enää huvita mennä. Törkeintä kohtelua (Venäjä, muutama arabimaa) Ennen muinoin jotkut kohteet olivat myös kovin ruuhkaisia, Roomassa kannattaa käydä jne ns pakolliset. Monessa kohteessa on kyllä huijattu, tai ainakin yritetty. Barcelonassa olin yllättynyt kun meitä ei edes yritetty ryöstää. 

Meidän passit yritettiin pölliä Barcelonassa kadulla keskellä päivää. Pari jotain kunnon kriminaalin näköistä feikkipoliisia alkoi kyselemään passeja. Ei näytetty.

Vierailija
2285/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä oon käynyt pari kertaa ja kyllä mietityttää uudelleen meno sinne. Hotellin aula täynnä ilotyttöjä, suomalaiset ukot hillui kännissä kaikki päivät ja ilotytöt hyvästelemässä kännikaloja bussilaiturilla. Kukaan ei puhu englantia ja kaikki opasteet kyrillisillä aakkosilla. Kaupassa ainoat karkit jotain marsipaanikonvehteja ja kassaneidit melkein sylkee naamaan kuten muutkin asiakaspalvelijat. Takas kunn oltiin hesassa,huomasi,kuinka hyvältä tuntuu, kun joku hymyilee..

Vierailija
2286/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ihmetellyt Turkin vihaajia jotka ovat tällaisissa foorumeissa aina näkyvästi äänessä, itsellä ainakin 20 matkaa takana Turkin eri kohteissa eikä koskaan ole mitään negatiivista tapahtunut, vain erittäin hyviä muistoja jäljellä, voihan se olla että näillä vihaajilla on jotain muutakin hankaluutta elämässä, siis vihaajat pysykää poissa Turkista, kun itse taas ensikuussa sinne menen....

Vierailija
2287/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominica 1990-luvun lopulla. Luulin silloin, että "köyhä maa" tarkoittaa romanttista ja idyllistä turismista vapaata kohdetta, mutta se tarkoitti sitä että kaikki yrittää aggressiivisesti myydä tai ryöstää.

Meksikon Tijuana 2000-luvun alkupuolella oli lähinnä jenkeille sama kuin silloinen Tallinna suomalaisille, ryyppyretkikohde, täynnä ördääviä turisteja.

Las Vegasissa tuli käytyä 2000-luvun alussa useamman kerran puolivahingossa. Aika erikoinen paikka, eikä siellä ole mitään sellaista mikä tällä hetkellä vetäisi puoleensa, paitsi tietysti Death Valley etc.

Vierailija
2288/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku ja erityisesti Turun tori. Kauheita kuoppia ja ritilöitä pitkin pitää kävellä. Kaikki kauniit rakennukset purettu ja tilalle rakennettu jotain lasi- ja terästorneja, joista pellit irtoavat tuulella ja parin vuoden päästä on hometta. Pienet kaupat lopettaneet. Tyhjiä liiketiloja pilvin pimein. Kahviloita joka kadunkulmssa ja niissä ihan samanlaisia pullia.

Kuule aivan samaa olen miettinyt Turusta.Esim: torin alue on ollut jo ikuisuuden epäkunnossa .

Muualta siis ulkomailta tulleet valtaa keskustaa varsinkin iltaisin..

Matkalaukkua Turussa ei kannata ollenkaan vetää joka ikinen katu keskustassa on jotenkin katki ja matkalaukku siis pyörät irtoaa kun vedät niitä pitkin.Hotellit aika tylyjä vaikka hintavia.Ainoa siisti hotelli on kupittaalla joka on liian kaukana esim: satamasta eikä sieltä mene suoraa bussi satamaan.

Vierailija
2289/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Rauhalahteen. Kotonakin parempi sänky ja saa levollisemmat yöunet.

Vierailija
2290/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuubaan en lähtis enää. Likaista, risaista ja muutenkin outoa.

Hotellissa ruoka vähissä, kaupasta ei oikein voi ostaa mitään.

Vierailija
2291/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napolin alakaupunkiin ei enää tee mieli.

Vierailija
2292/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskova

Vierailija
2293/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ihmetellyt Turkin vihaajia jotka ovat tällaisissa foorumeissa aina näkyvästi äänessä, itsellä ainakin 20 matkaa takana Turkin eri kohteissa eikä koskaan ole mitään negatiivista tapahtunut, vain erittäin hyviä muistoja jäljellä, voihan se olla että näillä vihaajilla on jotain muutakin hankaluutta elämässä, siis vihaajat pysykää poissa Turkista, kun itse taas ensikuussa sinne menen....

Kertoo paljon sivistystasosta, jos ramppaa pelkästään Turkissa.

Vierailija
2294/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanya ja Dubai. Mun mies sen osuvasti totesi, että harmi kun Turkissa on niin hienot maisemat ja ilmasto, kun ne menee hukkaan turkkilaisilla. Dubai taas ei ole mitään muuta kuin orjatyövoimalla rakennettu betoniviidakko. Never again.

Vierailija
2295/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V E N Ä J Ä L L E

Vierailija
2296/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin tulee mieleen että kukaan ei ole ilmeisesti kuullut lentoliikenteen päästöistä ja ilmastonmuutoksesta. Matkalle pitää päästä, "että minun reissuthan ei vaikuta mitenkään". Olisiko peiliin katsomisen paikka???

Vierailija
2297/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä oon käynyt pari kertaa ja kyllä mietityttää uudelleen meno sinne. Hotellin aula täynnä ilotyttöjä, suomalaiset ukot hillui kännissä kaikki päivät ja ilotytöt hyvästelemässä kännikaloja bussilaiturilla. Kukaan ei puhu englantia ja kaikki opasteet kyrillisillä aakkosilla. Kaupassa ainoat karkit jotain marsipaanikonvehteja ja kassaneidit melkein sylkee naamaan kuten muutkin asiakaspalvelijat. Takas kunn oltiin hesassa,huomasi,kuinka hyvältä tuntuu, kun joku hymyilee..

Kuulostaa hyvältä, paljonko tytöt pyytää palveluista? Kännäämistä ja panemista, loma mun makuun. t. poikamies

Vierailija
2298/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Egypti - Hirveitä paikallisia miehiä. Täysiä ääliöitä eikä mitään kunnioitusta naista kohtaan.

Espanjan lomakohteet - pelkkiä suomalaisia lihapullabaareja känniläisineen.

Vierailija
2299/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon sivistystasosta, jos ramppaa pelkästään Turkissa.

Jos on löytänyt paikan mistä tykkää niin mitä sitä vaihtamaan. Jotkut ravaa Thaimaassa jatkuvasti ja jotkut Kanarialla ja eikö Dannykin kertonut käyneensä Kreikassa yli 50 kertaa.

Vierailija
2300/3249 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea asiakaspalvelumeininki! Paskahommaa niin miksi pitäisi esittää jotain muuta? Täällä pitää näytellä että oi kun niin rakastan tätä hommaa ja asiakkaat on niin ihkuja! (vaikka ne olis täysiä persläpiä) t. Ex-asiakaspalvelija :)