Millaisia ovat tuntemanne 25-35v ikisinkkunaiset?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan mutta 25-vuotiaasta on noloa käyttää termiä ”ikisinkku”.
Jos ei 25-vuotiaana ole ollut ikinä suhteessa, niin eikö saa kutsua itseään ikisinkuksi?
Sanosin, että 25 vuotias, joka kutsuu itseään ikisinkuksi on kyllä yli kymmenen vuotta edellä aikaansa. Toisin sanoen on melko yleistä, ettei 25 - vuotiaana omaa lainkaan kokemusta parisuhteesta.
Yksi kolmekymppinen kaveri on tosi hyvännäköinen hoikka nainen, siis todellakin insta-kaunotar, mutta epävarma itsestään eikä ehkä usko ansaitsevansa rakkautta, näin kyökkipsykologin sanoin. Pelkää jotenkin tunteita, jonka vuoksi ihastuu aina saavuttamattomiin miehiin. On nuorempana varmaan pettynyt rakkaudessa ja on siitä vielä jotenkin rikki ja suojelee itseään uusilta pettymyksiltä tai en tiedä.
kilt timies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin miettiä niin en tunne yhtään tuon ikäluokan naista joka olisi sinkku. Vaikka itsekin siihen kuulun (28v) ja siis lähipiirissä paljon samaa ikäluokkaa. Kaikki ovat pitkissä suhteissa. Ainoat sinkut jotka tunnen ovat 22-23 vuotiaita.
Niinpä, sellaista se on naisilla.
No kyllä he kaikki ovat parisuhteessa miehen kanssa joka kuuluu samaan ikäluokkaan. Lähipiiriini ei kuulu lesbopareja.
Vierailija kirjoitti:
Miten 25-vuotiaana voi olla ikisinkku? Koko elämä on vielä edessä!
Jos ei ole ikinä ollut suhteessa 25-vuotiaana, niin eikö saa kutsua itseään ikisinkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Ovat naisia jotka ovat täysin vailla mitään kosketusta realiteetteihin. Oma taso arvotetaan johonkin uskomattomiin sfääreihin, vaikka todellisuus on 180 astetta toiseen suuntaan. Ei itse oteta minkäänlaista kontaktia miehiin ja vastaavasti ulosantikin sekä habitus on sitä luokkaa ettei tee juuri muidenkaan ottaa näihin mielikuvitus-prinsessoihin mitään kontaktia.
Ei, sinulla on ajatusharha tuossa. Oletat kaikkien naisten haluavan miehen. Eivät kaikki kuitenkaan halua.
Ne naiset, jotka eivät näytä kelpuuttavan miehiä, eivät erityisemmin haluakaan miestä. Silloin on varaa olla nirso, jos oikeastaan mieluummin onkin sinkku kuin suhteessa. Naisissa on yllättävän paljon tällaisia, jotka viihtyvät paremmin itsekseen. He ovat usein niitä ikisinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
kilt timies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin miettiä niin en tunne yhtään tuon ikäluokan naista joka olisi sinkku. Vaikka itsekin siihen kuulun (28v) ja siis lähipiirissä paljon samaa ikäluokkaa. Kaikki ovat pitkissä suhteissa. Ainoat sinkut jotka tunnen ovat 22-23 vuotiaita.
No kyllä he kaikki ovat parisuhteessa miehen kanssa joka kuuluu samaan ikäluokkaan. Lähipiiriini ei kuulu lesbopareja.
Naisista 80% on yhdessä sen 20% miehistä kanssa, ja me kiltimmät miehet jäämme ulos niistä karkeloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa jännä! Minä taas tunnen montakin sinkkunaista otsikon ikäluokasta! Useimmat heistä ovat kollegoitani, akateemisesti koulutettuja ja monenlaisissa tehtävissä. Olisiko joku ammatinvalintajuttu.
Mahdollisesti, itse olen sairaanhoitaja. Tosin en laskenut tähän edes työkavereita, koska suurin osa heistä on vanhempia. Mutta ystäväpiiri, siskot, serkut, ym. Siihen kuuluu kyllä monelta alalta, ja monen tasoisen koulutuksen käyneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 25-vuotiaana voi olla ikisinkku? Koko elämä on vielä edessä!
Jos ei ole ikinä ollut suhteessa 25-vuotiaana, niin eikö saa kutsua itseään ikisinkuksi?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kilt timies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista 80% on yhdessä sen 20% miehistä kanssa, ja me kiltimmät miehet jäämme ulos niistä karkeloista.
Mitä ihmettä siinä höpötät?? Ainakaan minä en tunne myöskään yhtään moniavioista, vaan pariskunnat ovat ihan tuiki tavallisia 1mies+1nainen-pareja! Isolla osalla on toki myös lapsia siinä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kilt timies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmaan irvailuksi tarkoitettu, mutta kyllähän se tosiasia on, että erittäin suuri osa "suhteessa" olevista naisista on jonkun jännittävän ja suositun miehen jalkavaimona (eli mitään parisuhdetta ei edes ole, kunhan harrastetaan seksiä ja nainen elättelee toiveita, että mies ihastuu ja jättää ykkösnaisensa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa jännä! Minä taas tunnen montakin sinkkunaista otsikon ikäluokasta! Useimmat heistä ovat kollegoitani, akateemisesti koulutettuja ja monenlaisissa tehtävissä. Olisiko joku ammatinvalintajuttu.
Alkaa koulutus ja työ olla sitä luokkaa, että koko Suomesta ei löydy tarpeeksi tasokkaita miehiä heille
ohis
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana miehistä traumat kehittänyt hiljainen, hoikka ja miesten mielestä hyvännäköinen nainen joka ei fb-läähättäjistä kuitenkaan lämpene.
fb-läähättäjä=facebook-läähättäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kilt timies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmaan irvailuksi tarkoitettu, mutta kyllähän se tosiasia on, että erittäin suuri osa "suhteessa" olevista naisista on jonkun jännittävän ja suositun miehen jalkavaimona (eli mitään parisuhdetta ei edes ole, kunhan harrastetaan seksiä ja nainen elättelee toiveita, että mies ihastuu ja jättää ykkösnaisensa)
Minä en ainakaan puhunut tällaisista pareista oman lähipiirini osalta enkä ole koskaan moiseen edes törmännyt missään. Aivan tavallisia pariskuntia on minun lähipiirini täynnä, asutaan yhdessä, ollaan kihloissa tai naimisissa, useimmilla lapsia jo jne.
T. Se joka kertoi ettei tunne yhtään sinkkunaista tuossa ikäluokassa.
Ps. Sinkkumiehiä tiedän muutaman oman mieheni tuttavapiiristä tuosta ikäluokasta, mutta en sen kummemmin tunne heitä.
Itse olen ikisinkku, en ole koskaan seurustellut.
Aikaisemmin, parikymppisenä olin menevämpi, mutta vuosien saatossa sitä on jäänyt yksin kotiin, kun kaverit ovat perheellistyneet. Ei oikein kavereitakaan ole enää.
Yksinäisyys ja miesten minuun kohdistama väkivalta on saanut aikaan masennuksen. Välillä olen kyllä päässyt siitä eroonkin.
Ainoat miehet, jotka lähestyy minua, ovat ulkomaalaisia. Itse olen lähinnä tykästynyt miehiin, jotka ovat möhemmin paljastuneet homoiksi tai sitten heillä on jo parisuhde. Se siitä sitten.
Nettideittailu ei ole tuottanut tulosta. Tinderissä ei tule matchejä. Työpaikan miehiä ei ole kiinnostanut.
Yritin aloittaa paritanssiharrastuksen, mutta sielläkin tulin kourituksi, joten meni maku siitäkin.
Aikaa jää niin paljon, että on pitänyt täyttää se vapaaehtoistyöllä ja hakemalla lääkikseen. Tekee sitten töitä, kun ei ole muutakaan elämää.
Olen nyt 33.
Nainen, noin 30-vuotias. Asuu vanhempiensa luona. Meikkaa voimakkaasti ja pukeutuu paljastavasti. Luonteeltaan on sellainen kaikkitietävä nipottaja. Vaikuttaa hyvin raskaalta ja tiukkapipoiselta ihmiseltä, vaikka ulkonäkö antaa ymmärtää muuta.
Pienikokoinen ja siro. Kiltti nainen. Sinkkuuden syy lähinnä se että haluaa tietyn maalaisen miehen eikä halua suomalaisen kanssa seurustella. Naamaa en osaa arvioida kunnolla mutta ei ihan kaunotar. Harmittaa hänen puolestaan kyllä kun on kuitenkin ihana persoona :(
Vierailija kirjoitti:
Moni on teineiksi jämähtäneitä. Tykätään pitää hauskaa ja juopotella. Usein tähän liittyy kevytkenkäinen meno muutenkin.
Onko samanikäinen mies myös kevytkenkäinen?
Ne tuonikäiset sinkut joita tiedän, eivät pahemmin juopottele.
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen ja siro. Kiltti nainen. Sinkkuuden syy lähinnä se että haluaa tietyn maalaisen miehen eikä halua suomalaisen kanssa seurustella. Naamaa en osaa arvioida kunnolla mutta ei ihan kaunotar. Harmittaa hänen puolestaan kyllä kun on kuitenkin ihana persoona :(
Japanilaisen miehen?
Nelikymppinen ja viihtyy itsekseen. Opiskellut ja tehnyt uraa, bilettänytkin ja tapaillut miehiä, mutta ei seurustellut. On todella naisellisen näköinen, kaunis ja laiha, mutta ei taida olla erityisen kiinnostunut seksistä. On joitain yhdenyönsuhteita kyllä ollut, mutta ei siis ikinä mitään enempää. Ei ole koskaan vaikuttanut rtsivän miestä eikä ole tuntunut tyytymättömältä sinkkuuteen vaan päinvastoin aika tyytyväiseltä elämäänsä.