Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuntemanne 25-35v ikisinkkunaiset?

Vierailija
12.08.2018 |

Kuvaile muutamalla lauseella.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...monella vanhemman pään naisista on lapsi tai lapsia. Työssä käyvät. Yleensä ihan fiksuja.

Vierailija
42/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen ja siro. Kiltti nainen. Sinkkuuden syy lähinnä se että haluaa tietyn maalaisen miehen eikä halua suomalaisen kanssa seurustella. Naamaa en osaa arvioida kunnolla mutta ei ihan kaunotar. Harmittaa hänen puolestaan kyllä kun on kuitenkin ihana persoona :(

Japanilaisen miehen?

Aasialaisen. Niitä ei tosiaan ihan hirveästi suomessa pyöri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan mutta 25-vuotiaasta on noloa käyttää termiä ”ikisinkku”.

Jos ei 25-vuotiaana ole ollut ikinä suhteessa, niin eikö saa kutsua itseään ikisinkuksi?

No ei todellakaan - sillähän on vielä arviolta 50 vuotta aikaa päästä eroon sinkkuudestaan :D 

Vierailija
44/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyväuskoinen/sinisilmäinen.

Ihastuuu vääränlaisiin miehiin, tavalliset hyvät miehet ei kiinnosta, vaan aina pitää saada paha poika, ja jokainen tietää miten siinä käy ;-)

Liian kovat kriteerit millainen miehen tulee olla niin ulkonäöltään, töiltään jne.

Vierailija
45/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilt timies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin miettiä niin en tunne yhtään tuon ikäluokan naista joka olisi sinkku. Vaikka itsekin siihen kuulun (28v) ja siis lähipiirissä paljon samaa ikäluokkaa. Kaikki ovat pitkissä suhteissa. Ainoat sinkut jotka tunnen ovat 22-23 vuotiaita.

Niinpä, sellaista se on naisilla.

No kyllä he kaikki ovat parisuhteessa miehen kanssa joka kuuluu samaan ikäluokkaan. Lähipiiriini ei kuulu lesbopareja.

Naisista 80% on yhdessä sen 20% miehistä kanssa, ja me kiltimmät miehet jäämme ulos niistä karkeloista.

Tämä oli varmaan irvailuksi tarkoitettu, mutta kyllähän se tosiasia on, että erittäin suuri osa "suhteessa" olevista naisista on jonkun jännittävän ja suositun miehen jalkavaimona (eli mitään parisuhdetta ei edes ole, kunhan harrastetaan seksiä ja nainen elättelee toiveita, että mies ihastuu ja jättää ykkösnaisensa)

Tämä on kyllä ihan käsittämättömän harhaista puhetta. Pitää olla todellisuudentaju viksahtanut, jos kuvittelee tuollaisia. Joku niin seksuaalisesti turhautunut mies, joka fantasioi vieraiden ihmisten harrastavan seksiä koko ajan kaikkialla. Ehkä ammattiapu olisi jo paikallaan?

Tosiasiassa si kut ja varsinkin ikisinkut naiset ovat käytännössä ilman seksisuhteita. Mitä pidempäännonnilman seksiä, sitä vähemmän sitä kaipaa, toisin kiin ilmeisesti miehillä. Itse sinkkuna minunmpiti tehdä jopa muistilappuja siitä, että seksi on olemassa, jotten olisi ihan vieraantunut ja unohtanut koko aihetta. Pelkäsin etääntyväni seksuaalisista ajaruksista niin täysin, etten siksi enää huomaisikaan miehiä, mutta halusin miehen, sillä halusin lapsen. Piti jatkuvasti tietoisesti potkiskella itseäni olemaan edes ajatuksentasolla seksuaalinen olento.

Vierailija
46/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti kaveri, mutta vaatimuslista miehelle on pitkä. Pitää olla pitkä, tumma, komea ja rock-henkinen. Hänelle on tärkeää, että miehellä olisi sama musiikkimaku ja tykkää eläimistä. Tuollaisia miehiä ei ainakaan täällä päin ihan hirveästi ole, siinä varmaan syy miksi on vielä sinkku.

Vierailija
47/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen naisia, jotka luulee olevansa 8-10 naisia..

Ja etsivät 9-10 miehiä.

Siinä se on kiteytetty.

Vierailija
48/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilt timies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin miettiä niin en tunne yhtään tuon ikäluokan naista joka olisi sinkku. Vaikka itsekin siihen kuulun (28v) ja siis lähipiirissä paljon samaa ikäluokkaa. Kaikki ovat pitkissä suhteissa. Ainoat sinkut jotka tunnen ovat 22-23 vuotiaita.

Ja miehillä. En tunne yhtäkään 25-35-vuotiasta ikisinkkua miestä. Kaikki ovat parisuhteessa.

Vierailija
49/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kilt timies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillä. En tunne yhtäkään 25-35-vuotiasta ikisinkkua miestä. Kaikki ovat parisuhteessa.

Nyt tuli kyllä niin paksua jöötiä että et usko itsekään.

t. M/33

Vierailija
50/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori, omaperäinen ja äärimmäisen älykäs nainen. Ei kai vaan ole vielä tavannut kaltaistaan. Olen jutellut hänen kanssaan monesti eikä hänen vaatimuksensa ole kohtuuttomia. Painottaa enemmän henkisiä ominaisuuksia ja luonnetta. 

Vierailija
51/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelikö ap "ikisinkun"?

Siis eihän tossa iässä voi tietää, tuleeko ns jäämään yksin vai ei.

Vai tarkoittaako, ettei olisi koskaan seurustellut millään lailla?

No, yksi sinkku tulee heti mieleen. 27 vai 28, sairaan hyvä huumorintaju ja malliluokan kaunis, muttei usko sitä itse. Siis myös pitkä ja hoikka. Laittaa itseään nätisti mutta luonnollisesti. Etsii parisuhdetta. On Tinderissä, muttei koskaan laita viestiä ensin itse, mitä en ymmärrä. Myös varovainen laittamaan Instassa edes tykkäystä, ettei toinen luule hänen stalkkaavan. Käy baareissa ym, ei siis piileskele kotona ja ihmettele, miksei kukaan tuu hakeen sieltä.

Oma asunto ja ura nousujohteinen.

Toinen, lähempänä tuota yläikärajaa : hyvä huumori, nätti. Pieni ylipaino, siis pieni. Lenkkeilee. Harrastukset sellaisia, että tapaa miehiä. Ei käy baareissa. Vakityö, oma asunto. Ei etsi aktiivisesti. Luulen, ettei ehkä enää löydäkään ketään.

Mitäs ap näistä naisista ja heidän kuvauksistaan nyt sitten päättelee?

Vierailija
52/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee paniikkiin ihastustensa seurassa ja käyttäytyy oudosti. Muiden miesten kanssa tulee kyllä hyvin juttuun mutta heille ei lämpene.

Vierailija
53/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liian analysoiva (takertuu kaikkiin pikkuseikkoihin ja näkee niissä jotain "piiloviestintää"

- neuroottisuus (ylisiisti, ja lisäksi kaiken elämässä täytyy olla aina sellaista että kaveripiirit ja omat viiteryhmät arvostaa)

- rutiinit tärkeitä (ei uskalla heittäytyä elämän vietäväksi)

Vierailija
54/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilt timies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä he kaikki ovat parisuhteessa miehen kanssa joka kuuluu samaan ikäluokkaan. Lähipiiriini ei kuulu lesbopareja.

Naisista 80% on yhdessä sen 20% miehistä kanssa, ja me kiltimmät miehet jäämme ulos niistä karkeloista.

Eli tarkoitat, että noilla miehillä on kaikilla parisuhteessa yhtä aikaa viisi naista?

Itsellä oikein kiltti aviomies jo kymmeniä vuosia. Lisäksi tuhma rakastaja. Minä siis hoidan kaksi, onko nyt hyvä? Ohis.

Vierailija
55/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yksi sinkku tulee heti mieleen. 27 vai 28, sairaan hyvä huumorintaju ja malliluokan kaunis, muttei usko sitä itse. Siis myös pitkä ja hoikka. Laittaa itseään nätisti mutta luonnollisesti. Etsii parisuhdetta. On Tinderissä, muttei koskaan laita viestiä ensin itse, mitä en ymmärrä. Myös varovainen laittamaan Instassa edes tykkäystä, ettei toinen luule hänen stalkkaavan. Käy baareissa ym, ei siis piileskele kotona ja ihmettele, miksei kukaan tuu hakeen sieltä.

Toinen, lähempänä tuota yläikärajaa : hyvä huumori, nätti. Pieni ylipaino, siis pieni. Lenkkeilee. Harrastukset sellaisia, että tapaa miehiä. Ei käy baareissa. Vakityö, oma asunto. Ei etsi aktiivisesti. Luulen, ettei ehkä enää löydäkään ketään.

Jälkimmäisen kohdalla et kuvannut mitään, mikä varsinaisesti liittyisi hänen ikisinkkuuteensa.

t. ei-ap

Vierailija
56/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Olen 28v. Seurustelin ikävuodet 19-21 hulttion kanssa, ja jälkeenpäin ajateltuna tuo oli se ikä, kun olisi pitänyt osata katsoa fiksu elämänkumppani itselleen. Erosta toipuessa meni pari vuotta ja siinäpä ne loputkin mahdollisuudet menivät.

Tuosta suhteesta minulla on yksi lapsi, olen työssäkäyvä ja opiskelen amk:ssa. Opinnot on viittä vaille valmiit. Harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa lapsen kanssa tai ilman. Olen kotihiiri ja introvertti, kammoan aika paljon sosiaalisia tilanteita. Ts. en käy missään, elinpiirini koostuu työpaikasta, kodista ja lapseen liittyvistä menoista. Amk:ssa en tutustunut keneenkään läheisesti, oli niin eri elämäntilanne muiden kanssa.

Olen ihan nätti ja normaalipainoinen, pukeudun neutraalisti. Pidän itsestäni huolta ja mielestäni mitään ns. suurta vikaa ei minussa ole, esim. mielenterveysongelmia tai elämänhallintaongelmia tms.

Näkisin sinkkuuteni johtuvan jossain määrin lapsestani, osin omasta luonteestani ja osin siitä, että perhe-elämästä kiinnostuneet täysjärkiset miehet ovat jo tukevasti varattuja. Vapaita sopivanikäisiä (30-45v) miehiä ei näytä kiinnostavan lapsellinen nainen tai sitoutuminen ylipäätään.

Vierailija
57/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäisen kohdalla et kuvannut mitään, mikä varsinaisesti liittyisi hänen ikisinkkuuteensa.

t. ei-ap

Kerro, mikä olisi ollut sellainen asia? Uskon, ettei uskalla, kehtaa tai halua olla aktiivinen aloitteentekijä. Katselee kyllä miehiä sillä silmällä. Olisiko sitten liian ujo, vaikka naisseurassa onkin hauska ja huumorintajuinen. Pitää aika lailla yksityiselämänsä omana tietonaan.

Vierailija
58/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama tuttu nainen tuli heti mieleen...

- akateemisia

- tätimäisiä

- totisia

- varautuneita

- melko raittiita

Vierailija
59/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen. Olen 28v. Seurustelin ikävuodet 19-21 hulttion kanssa, ja jälkeenpäin ajateltuna tuo oli se ikä, kun olisi pitänyt osata katsoa fiksu elämänkumppani itselleen. Erosta toipuessa meni pari vuotta ja siinäpä ne loputkin mahdollisuudet menivät.

Tuosta suhteesta minulla on yksi lapsi, olen työssäkäyvä ja opiskelen amk:ssa. Opinnot on viittä vaille valmiit. Harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa lapsen kanssa tai ilman. Olen kotihiiri ja introvertti, kammoan aika paljon sosiaalisia tilanteita. Ts. en käy missään, elinpiirini koostuu työpaikasta, kodista ja lapseen liittyvistä menoista. Amk:ssa en tutustunut keneenkään läheisesti, oli niin eri elämäntilanne muiden kanssa.

Olen ihan nätti ja normaalipainoinen, pukeudun neutraalisti. Pidän itsestäni huolta ja mielestäni mitään ns. suurta vikaa ei minussa ole, esim. mielenterveysongelmia tai elämänhallintaongelmia tms.

Näkisin sinkkuuteni johtuvan jossain määrin lapsestani, osin omasta luonteestani ja osin siitä, että perhe-elämästä kiinnostuneet täysjärkiset miehet ovat jo tukevasti varattuja. Vapaita sopivanikäisiä (30-45v) miehiä ei näytä kiinnostavan lapsellinen nainen tai sitoutuminen ylipäätään.

Eiköhän se lapsi ole suurin syy? Mitä luulet miltä miehestä tuntuu alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka on ei halua tehdä lasta kyseisen miehen kanssa, mutta joka on silti voinut tehdä lapsen jonkun jännän pahiksen kanssa?

t. Hyvin harvoin nirsoileva M/33

Vierailija
60/104 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 30 v. valoisa, viehättävä ja sydämmellinen. Laaja ystäväpiiri. Opiskelee ja käy töissä, harrastaa paljon. Veikkaan ettei pariutumiseen oikein riitä aikaa ja energiaa, eikä oikein tapaa ketään oman tuttavapiirinsä ulkopuolelta.