Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.
Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.
Kommentit (242)
Koneesta voi ostaa syötävää myös ilman ennakkotilausta. Täytyy olla vaikeat allergiat jos mikään ei käynyt!! Vaimosi on tyhmä ja sinä ajattelmaton, jos et puhu koneruuista mitään ennen ennakkotilausta!! Me sovimme aina ennakkoon, mitä kukin syö ja katson mikä sopii minulle ( laktoositon). Olisi parempi, että allergikko varaa ensin ruokansa ja sitten kysyy, mitä muut syö. Tuo tarina on niin tyhmä, että epäilen provoa. Tosin ihmisten tyhmyys on uskomatonta.
Oliko todella pitkä lento? Ja mitään ei ollut saatavilla? Lentokoneruoat ovat aivan hirveitä, turhaa tinttailua.
Analyysini miehen puolustelijoista ja naisen syyttelijöistä on sellainen että, taitaa olla kyseessä ihmiset jotka useinkin pahoittavat läheistensä mielen, eivätkä oikein ota muita ihmisiä huomioon.
Sitten suuttuvat siitä jos toinen ei iloiten ja palvoen ihailekaan heitä, vaikka he vaan vahingossa taas kohtelivat toista huonosti.
Sitten vielä käännetään asia päälaelleen ja keksitään että suuttuja on narsisti joka määrittelee itsetuntonsa sen mukaan miten toiset häntä kohtelevat.
Hetken kun miettii tuotakin, niin eikös tuossa tullut maalattua itsensä vähän nurkkaan? Eikö sama logiikka sitten toimi itsensä kohdalla? Eikös se ole narsistista sitten loukkaantua mököttämisestä?
mut ku mutku. lapset!
Niin lapset otetaan AINA pelinappuloiksi ja niillä syyllistetään toista. Aivan kuten jokainen narsisti. Narsisti ei jätä lapsikorttia pelaamatta koskaan.
Narsisti rakastaa asioiden väärinpäin kääntämistä ja uhrin syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Koneesta voi ostaa syötävää myös ilman ennakkotilausta. Täytyy olla vaikeat allergiat jos mikään ei käynyt!! Vaimosi on tyhmä ja sinä ajattelmaton, jos et puhu koneruuista mitään ennen ennakkotilausta!! Me sovimme aina ennakkoon, mitä kukin syö ja katson mikä sopii minulle ( laktoositon). Olisi parempi, että allergikko varaa ensin ruokansa ja sitten kysyy, mitä muut syö. Tuo tarina on niin tyhmä, että epäilen provoa. Tosin ihmisten tyhmyys on uskomatonta.
Itse olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä lentämisessä oo olennaista päästä kohteeseen eikä syöminen. Syököön perillä.mutta mököttäjä pilaavain oman komansa.
Miten niin pilaa oman lomansa? Mielestäni olisi ihanaa, jos mies huolehtisi lapsista loman ajan ja itse saisin tulla ja mennä miten haluan. Oikein luksusloma!
Ok eli ei pilaa omaa lomaansa vaan pyrkii pilaamaan lastensa ja miehensä loman, jotta saisi itse viettää luksuslomaa. Hieno ihminen!
Miten lasten loma menee pilalle, kun se saavat olla isänsä seurassa? En nyt ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä lentämisessä oo olennaista päästä kohteeseen eikä syöminen. Syököön perillä.mutta mököttäjä pilaavain oman komansa.
Miten niin pilaa oman lomansa? Mielestäni olisi ihanaa, jos mies huolehtisi lapsista loman ajan ja itse saisin tulla ja mennä miten haluan. Oikein luksusloma!
Ok eli ei pilaa omaa lomaansa vaan pyrkii pilaamaan lastensa ja miehensä loman, jotta saisi itse viettää luksuslomaa. Hieno ihminen!
Miten se pilaa miehen ja lasten loman, kun isä viettää aikaa omien lastensa kanssa? Erikoista. Juurihan mies uhosi viettävänsä lasten kanssa kivaa aikaa, siitä sitten vaan.
Mököttämällä, kultapieni, mököttämällä. Ja ehkä ne lapset olisivat halunneet viettää aikaa myös äidin kanssa? Tai mieskin?
En ole tuo kenelle lässytät kuin idiootti, mutta tulin vaan kertomaan kultapienelle, ettei tuollaista alentuvaa sössöttämistä pidetä fiksun ihmisen merkkinä.
Tuollaisesta voi lapsi kulta! Ja voi hellanlettas sua! vi t tuilusta tulee mieleen TYHMÄ ihminen! Ei mikään korkeasti koulutettu ja älykäs.
Taidat olla aika nuori, tai sitten muuten vaan joku elämänkoululainen.
Sinun viestistäsi sen sijaan suorastaan huokuu terävä äly ja pitkä elämänkokemus :)
Ai niin, toivottavasti vaimo leppyy pian ja loma sujuu hyvin! Tsemppiä!
t. 123
Vierailija kirjoitti:
Analyysini miehen puolustelijoista ja naisen syyttelijöistä on sellainen että, taitaa olla kyseessä ihmiset jotka useinkin pahoittavat läheistensä mielen, eivätkä oikein ota muita ihmisiä huomioon.
Sitten suuttuvat siitä jos toinen ei iloiten ja palvoen ihailekaan heitä, vaikka he vaan vahingossa taas kohtelivat toista huonosti.
Sitten vielä käännetään asia päälaelleen ja keksitään että suuttuja on narsisti joka määrittelee itsetuntonsa sen mukaan miten toiset häntä kohtelevat.
Hetken kun miettii tuotakin, niin eikös tuossa tullut maalattua itsensä vähän nurkkaan? Eikö sama logiikka sitten toimi itsensä kohdalla? Eikös se ole narsistista sitten loukkaantua mököttämisestä?
mut ku mutku. lapset!
Niin lapset otetaan AINA pelinappuloiksi ja niillä syyllistetään toista. Aivan kuten jokainen narsisti. Narsisti ei jätä lapsikorttia pelaamatta koskaan.
Ainakun aletaan jakamaan nettipalstalla narsistidiagnooseja niin tietää että yhdentekevää höpinää on teksti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla mutta mokasi oli isompi kuin ymmärrätkään. En lukenut koko ketjua joten en tiedä miten pitkä lento teillä oli mutta joka tapauksessa oli vaimollesi varmasti todella kurjaa olla nälkäisenä ilman ruokaa tuntikausia. En yhtään ihmettele jos vaimosi on loukkaantunut tai kokee että sinä et arvosta häntä.
Mikään "hei sori mut koita nyt ryhdistäytyä ei se niin iso juttu ollut" -tyylinen anteeksipyyntö ei todellakaan riitä. Esität vilpittömän anteeksipyynnön ja lahjot sitä vaikka kukilla tai ruoalla.
Tuo juuri on yksi juttu mitä tyhmät ihmiset eivät tajua. Mököttäjä muka lakkaa samalla sekunnilla olemasta surullinen, vihainen tai loukattu, kun esittää hänelle "muka anteeksipyynnön".
Muka anteeksi ei ole mikään anteeksi pyyntö, vaan siinä on sanoma että, toinen on tyhmä ja lapsellinen.
Oikeassa anteeksi pyynnössä ei syyllistetä loukattua, eikä komennella reipastumaan.
Oikeassa anteeksi pyynnössä ilmaistaan että ollaan ymmärretty että loukattiin toista ja ollaan nöyriä.
Ei ihme että ihmiset vaan jatkavat ja jatkavat mökötystä kun heiltä muka pyydetään anteeksi.
Ihmisellä on jos on siinä käsiteltävänä loukkaus ja mitätöinti jo ennestään, niin tilannetta vaan pahentaa kaikki muka anteeksi pyynnöt joilla osoitetaan vaan lisää halveksuntaa ja toisen mitättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut ku mutku. lapset!
Ainakun aletaan jakamaan nettipalstalla narsistidiagnooseja niin tietää että yhdentekevää höpinää on teksti muutenkin.
Argumenttisi= höpinää
Tai siis ei sulla ollut siinä oikein mitään argumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se pilaa miehen ja lasten loman, kun isä viettää aikaa omien lastensa kanssa? Erikoista. Juurihan mies uhosi viettävänsä lasten kanssa kivaa aikaa, siitä sitten vaan.
Mököttämällä, kultapieni, mököttämällä. Ja ehkä ne lapset olisivat halunneet viettää aikaa myös äidin kanssa? Tai mieskin?
En ole tuo kenelle lässytät kuin idiootti, mutta tulin vaan kertomaan kultapienelle, ettei tuollaista alentuvaa sössöttämistä pidetä fiksun ihmisen merkkinä.
Tuollaisesta voi lapsi kulta! Ja voi hellanlettas sua! vi t tuilusta tulee mieleen TYHMÄ ihminen! Ei mikään korkeasti koulutettu ja älykäs.
Sinun viestistäsi sen sijaan suorastaan huokuu terävä äly ja pitkä elämänkokemus :)
No niin lapsikulta ja mussukkani. Olet ihan oikeassa tuossa; minua on useasti kehuttu älykkääksi ja elämän kokemustakin on ihan kiitettävästi. Tosin varmaan yritit ylittää itsesi ja olla sarkastinen. Hymiö oli turha.
Jatka harjoituksia.
Lapsille pitää tehdä mukava loma niin ap pyytää anteeksi ja vaimo lopettaa mököttämisen. Sitten tehdään yhdessä kivoja asioita. Näin se menee oikeassa elämässä.
Tarkoitin siis järkevillä ihmisillä, teistä muista en tiedä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin lapsikulta ja mussukkani. Olet ihan oikeassa tuossa; minua on useasti kehuttu älykkääksi ja elämän kokemustakin on ihan kiitettävästi. Tosin varmaan yritit ylittää itsesi ja olla sarkastinen. Hymiö oli turha.
Jatka harjoituksia.
Kyllä ne äidit rumia ja tyhmiäkin lapsiaan kehuu, ei sen takia kannata vielä kovasti rintaa röyhistellä :-)
Vierailija kirjoitti:
Oliko todella pitkä lento? Ja mitään ei ollut saatavilla? Lentokoneruoat ovat aivan hirveitä, turhaa tinttailua.
No ei todellakaan ole turhaa tinttailua jos joutui olemaan tuntikausia nälässä sen takia että mies mokasi. Et taida tietää miten hirveää on joutua istumaan lasten kanssa lentokoneessa jos on kamala nälkä. Päähän koskee, heikottaa, väsyttää jne. ja v*tuttaa kun tietää että se ei mene moneen tuntiin ohi vaan saattaa jopa muuttua pahemmaksi. Ja sitten pitää vielä katsella vierestä kun muut saavat syödä.
Vähemmästäkin hermo menisi.
Onhan toi tosi piittaamatonta, ettei muka muista puolison allergioita. Nehän on läsnä jokapäiväisessä elämässä. Vaimosi luultavasti tuntee, että sinä et välitä sen vertaa, että muistaisit tai huomaisit tuollaiset asiat. Ymmärrän kyllä vaimoasi. Mutta lomaa on tyhmä pilata mököttämällä, kannattaisi puhua asia kerralla selväksi ja viettää kiva loma. Kai ap pyysit edes anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole turhaa tinttailua jos joutui olemaan tuntikausia nälässä sen takia että mies mokasi. Et taida tietää miten hirveää on joutua istumaan lasten kanssa lentokoneessa jos on kamala nälkä. Päähän koskee, heikottaa, väsyttää jne. ja v*tuttaa kun tietää että se ei mene moneen tuntiin ohi vaan saattaa jopa muuttua pahemmaksi. Ja sitten pitää vielä katsella vierestä kun muut saavat syödä.
Vähemmästäkin hermo menisi.
Ei vettä, ei perunalastuja, ei mitään? Hermo meni loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi
Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.
Mikäs sinun ongelmasi on? Huomaan että sulla on nyt paha olla. Arvaan että kiukkusi johtuu siitä, että sulla ei oikein ole ketään elämässäsi ja olet yksinäinen.
Voin auttaa sua, kertomalla että voit vaikuttaa asiaan itse.
Muuta käytöstäs!
Käyttäydy paremmin ja voit saada jonkun ruman ja läskin ihmisen elämääsi hetkeksi. Tosin säälistä.
Minulla on ihana, komea korkeastikoulutettu mies, hyvä työ, unelmien koti ja kaksi ihanaa lasta+ laaja ihana ystäväpiiri. Mitä sinulla on? Ei mitään.
Minulla on yksi läheinen jolla on tapana juuri ennen lomaa, tai silloin kun ollan juuri lähdetty matkaan, heittää joku käsittämätön ja inhottava loukkaus. Hän siis vääntää käytännössä paskan naamalleni ja käyttäytyy todella inhottavasti.
En tiedä miksi hän sen tekee, mutta minun koko lomani menee aina pilalle siitä.
Hän on sellainen, että ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan, vaan viimeiseen asti kiistää kaiken.
Oikein mulkku ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka harjoituksia.
Ei se hymiö suinkaan turha ollut. Itseasiassa jos nuo sinua aiemmin fiksuksi kehuneet olisivat ymmärtäneet myös korostaa sarkasmiaan riittävän selkeästi elein, äänenpainoin tai vaikkapa juuri hymiöin niin sinulle ei olisi päässyt syntymään tuollaisia harhakuvitelmia omasta älykkyydestäsi.
NOLLA KAUTTA VIIS!