Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muu perhe lähtee Lintsille ja minä jään kotiin siivoamaan.

Vierailija
11.08.2018 |

Koko päivä taas kotona hoitamassa kotia...imurointia, tavaroiden järjestelyä, lakanoiden vaihtoa, pyykinpesua, tiskaamista jne
Ja kaiken tuon kun saa tehtyä, niin pysyy siistinä hetki muun perheen kotiutumisen jälkeen.
Kiitos vaan tästäkin rentouttavasta viikonlopusta.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimarttyyri avautuu. Miksi jäit kotiin, olisit lähtenyt mukaan lintsille.

Vierailija
2/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun marttyrin kruunu kerkeä yhden Lintsi-reissun aikana pölyyntyä, rohkeesti mukaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käydä laitteissa ja kuka hoitaa nuo hommat sillä aikaa? Kotitonttuko?

Ap

Vierailija
4/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä pakottaa, kaikki noi voi oottaa.Ikinä en jäis himaan jos muut meni

Vierailija
5/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen marttyyri. On ihan turha tehdä siivoustalkoita, kun ne päättyvät aina itkuun, huutoon ja hammastenkiristykseen. Laitan siis ilomielin tuon sotkevan porukan pihalle, jotta voin rauhassa edes hetken järjestellä, pyyhkiä, imuroida, pestä. Kyllähän se ottaa päähän, mutta paljon vähemmän kuin että olisivat tässä vieressä inisemässä ja kitisemässä ja tappelemassa toistensa kanssa.

Vierailija
6/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaos kotona ei pahene poissaollessanne. Yhdessä sitten siivotaan vaikka huomenna.

Vierailija
7/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No herraisä, siirrä jolleki muulle päivälle.......

Vierailija
8/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat.”

Vierailija
9/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lintsille lähtisi mutta en sen takia että pitää siivota. Lojuisin sohvalla maistellen hyvää viiniä ja nauttisi hiljaisuudesta. Linnanmäki on suoraan helvetistä.

Vierailija
10/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottanu itselleni ranneketta kun käytiin, oli kiva käveleksiä ja ennen kaikkea katsoa ja nauttia kun lapset riemuitsee. Kotikaaos odottaa ja tosiaan, ei ikinä lopu. Mieti taas mallia minkä annat lapsellesi; äiti, aikuinen nainen ei ansaitse elämässä mitään kivaa saati hauskanpitoa perheensä kanssa, vaan kodin työt on tehtävä ensin.

Miksi ei ollut sovittu että ensin aamusta yhdessä koti kuntoon ja sitten Lintsille? Toki pyykkihommia ei ehdi mutta yleissiivouksen.

Vierailija
11/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän päivityksen pointti on?

+ kerrot siivoavasi vaikk täällä roikut :DD

Siivoa nyt äkkiä ja mene perässä iloisena

Vierailija
12/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi odottaa kun viikolla ei ehdi. Herään klo 6 ja lähden töihin klo 6.40, töissä klo 7.15-17 ja kotona klo 17.45 rättiväsyneenä. Ehkä koneellisen pyykkiä ehtii just pestä ennen kun pitää laittaa lapset nukkumaan ja sen jälkeen voikin itse mennä suihkuun ja suoraan nukkumaan.

Ap

Vierailija
13/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Voi kun joku hakisi nuo mun lapset (mies töissä) koko päiväksi pois ja kerrankin SAISI siivota yksin ja rauhassa niin kauan kun huvittaa!!! Vois laittaa musiikit soimaan ja siivouksen päälle käydä rauhassa saunassa... aaah! Pitääpä ehdottaa miehelle että seuraavana vapaapäivänä lähtee mummolaan lasten kanssa...

Vierailija
14/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksäni "uhrautui" viemään lapset sarjakuvamessuille, että sain siivota huushollin. Sitten "uhrautui" viemään esikoisen etelänmatkalle ja minä jäin kotiin kolmikuisen vauvan ja hänen hommaamansa koiranpennun kanssa. 

On tosiaan ex, ja sai pitää koiran ja lasten lähivanhemmuuden.

Vierailija
15/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meidän siivooja on ihan ihminen.

Vierailija
16/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi odottaa kun viikolla ei ehdi. Herään klo 6 ja lähden töihin klo 6.40, töissä klo 7.15-17 ja kotona klo 17.45 rättiväsyneenä. Ehkä koneellisen pyykkiä ehtii just pestä ennen kun pitää laittaa lapset nukkumaan ja sen jälkeen voikin itse mennä suihkuun ja suoraan nukkumaan.

Ap

Opetteles laittamaan omaa hyvinvointia muun edelle, pikkusen rikkoo kaavaa ja ottaa sitä perhettä sitte tänään illalla ja huomenna hommiim mukaan

Vierailija
17/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minäkään voi sairauksien takia käydä laitteissa silti olin muun perheen mukana lintsillä 2 päivänä. Lapsen riemua oli kiva seurata kun kävi isänsä kanssa laitteissa.

Vierailija
18/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Töissä täällä käy muutkin... Mutta sitä jäin miettimään eikö teillä pyykkikone pese pyykit, eihä sen lataamiseen saa menemään aikaa kuin 5min ja kuivaushommiin toiset 5min. Ei sitä suinkaan tarvitse vieressä vahtia että hommansa hoitaa..

Vierailija
19/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ei jaksa töiden jälkeen juuri tehdä kotitöitä. En minäkään jaksa. Lisänä kolmen lapsen harrastuskuskailut. Kaikki jää viikonloppuun. Jos lapset ovat isompia, voi hyvin sopia, että laitetaan asunto kuntoon ennen lähtöä. Jos ovat pienempiä niin silloin lähinnä miehen kanssa tuosta joutuu vääntämään. Todellakin joskus on helpompi siivota yksin, kun lasten läsnäollessa joutuu koko ajan keskeyttämään. Harmi vaan, jos sinä olet aina se kuka jää siivoamaan. Olisiko mahdollista joskus maksaa siivoojaa? Kuinka paljon sinua harmittaa tuo? Minä vihaan siivoamista ja hermoilin viikonloppua jo monta päivää etukäteen sen takia, kun joutuu siivoamaan. Nykyisin maksan siivoojan ennemmin ja teen välillä viikonloppuna enemmän leipätyötäni, josta tykkään.

Vierailija
20/78 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaatkin pitää viikata kaappiin telineeltä, osa vaatteista silittää ja viedä kaappiin. Pyykit pitää myös lajitella ja osa pestävä käsin.

Sen jälkeen onkin nukkumaanmenoaika lapsilla käsillä, iltapalat, suihkut, rasvaukset, lääkkeet jne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi