Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
1.Jumalantahto on minussa toteutuva oikeus.
2.rauha kaikkeudessa.
3.tapaan hyvänhaltijan uusine toivomusmahdollisuuksineen kun on minun maailmassani tarpeellista.
1. Toivoisin, että Alzheimeriin löydettäisiin sellainen parannus, joka myös korjaisi aivojen surkastuneet alueet entiselleen ja joka olisi saatavilla kaikille heti.
2. 150 000 euroa rahaa. Täsmäkäyttökohde olisi valmiina.
3. Viimeiseksi toivoisin, että kaikki perheenjäseneni pysyisivät terveinä ja eläisivät sopivan vanhaksi.
1. Kaikki diktaattorit ja muut urpot lähetetään maata kiertävälle radalle ikuisuuteen. Noita urpoja on aika monta koneellista. Naapurit mukaan lukien.
2. YK:lle suuri valta lopettaa kaikki sodat ja pelleilyt maapallolta.
3. Lait, jotka takaavat rauhan ja nälänhädän poistamisen maailmasta. Itsekkyys julistetaan pahimmaksi rikokseksi, josta saa elinkautisen automaattisesti.
Just mietin yksi päivä sitä miten stereotyyppiselle missille naureskellaan kun se vastaa aina "world peace" kysyttäessä mitä toivoo eniten, mutta tuohan on oikeasti ihan nerokas ja järkevä toive! Mä toivoisin sitä:D eli se oli eka. Sitten myönnän että itselleni toivoisin sitä, että psyykkinen hyvinvointi olisi parempi. Ja vakituinen työ olis kolmas.
Vierailija kirjoitti:
1. Kaikki diktaattorit ja muut urpot lähetetään maata kiertävälle radalle ikuisuuteen. Noita urpoja on aika monta koneellista. Naapurit mukaan lukien.
2. YK:lle suuri valta lopettaa kaikki sodat ja pelleilyt maapallolta.
3. Lait, jotka takaavat rauhan ja nälänhädän poistamisen maailmasta. Itsekkyys julistetaan pahimmaksi rikokseksi, josta saa elinkautisen automaattisesti.
YK lopettaa itse itsensä ja häviää tussahduksena kuin pieru saharaan.
1) Itselle ja lapsille hyvä elämä terveenä, ei köyhyyttä, vaan mahdollisuus vaurastua
2) Muillekin kunnon suomalaisille hyvä elämä, ei köyhyyttä, vaan mahdollisuus vaurastua
3) Nykyiset hyväveliporukat ja uskonveljet jalkapuuhun ja kaikkien julkisesti potkittaviksi, syljettäviksi jne.
Ja valtakunnanoikeuteen joka iikka, mieluummin elinkautinen rikoksistaan omaa kansaansa vastaan.
1. Terveyttä
2, rakkautta
3, aikaa
Miehen
Rahaa
Onnellisen elämän Kiitos
Voisi syödä mitä vaan lihomatta ja maksan pamahtamatta.
Rahaa riittäisi siihen syömiseen ja juomiseen.
Entisen pomon elämä menisi oikein vituralleen.
1: Loppuelämän kestävää terveyttä
2. Rahaa sen verran, että mitään ei puuttuisi
3. Enemmän aikaa
Itselleni vielä kohdalle hyvä ja kestävä rakkaussuhde
Tyttäreni perheelle hyvä elämä kuten tähänkin asti.
asaellainen toimeentulo mulle ettei tarttis joka penniä laskea.
1. Että läheiseni elävät pitkään ja onnellisina
2. Että minä elän pitkään ja onnellisena
3. Pääsisin töihin unelma-alalleni.
1. Toivon tietysty kolme toivomusta lisää (eli minulle jää tämän toiveen jälkeen vielä 5 toivomusta)
2. "Tulkoon rikkaus, tulkoon rakkaus, jokaiselle tarpeen mukaan!"
3. Toivon itselleni loppuelämäksi terveyttä
4. Toivon puolisolleni loppuelämäksi terveyttä.
5. Toivon sen verran rahaa, että voisin elää kolme kertaa nykyistä leveämmin
6. Toivon, että myös puolisoni saisi toivoa kolme toivomusta
1. Jokaisen ihmisen paranemista haavoistaan, sekä fyysisistä, että sielun haavoista joita on kertynyt lapsuudesta saakka.
2. Leipää ja hedelmiä kaikille. Erityisruokavaliot huomioidaan.
3. Hauskuutta kaikille, vaikka kivoja sirkushuveja, mutta ei niitä ilkeitä pelejä.
1. Paino ei ikinä nousisi normaalin yläpuolelle
2. Rahaa 90 miljoonaa
3. Maailman rauhaa
- Kaikinpuolisen terveyden
- Edes yhden oikean ystävän
- Työn, johon on kiva mennä ja josta saan kylliksi rahaa tullakseni toimeen
Nää on kyl hauskoja ketkä toivoo terveyttä tai rahaa loppuelämäksi. Eivät monet kuitenkaan pitkää ikää toivo, joten kuolema voi korjata vaikka huomenna.
Itselle tuli heti ensimmäisenä mieleen, että haluaisin lapseni takaisin eloon. Mutta, jos muotoilen toivomuksen vain näin, niin haluanko tosiaan, että se itsemurhassaan onnistunut nousisi takaisin henkiin ja jatkaisi samassa kärsimyksessä, missä oli lopun aikaa.
Joten toinen toivomus olisi ettei hän koskaan kärsisi mistään mielenterveysongelmista.
No hitto, en mä nyt sit tuossakaan muistanut mitään fyysisestä terveydestä. Olkoon siis fyysisestikin terve.
Nyt loppu jo toiveet. Se pitkä ikä unohtui ja se, että tulee rahallisesti toimeen. Niin, nää mun sairaudet saa myös jatkua. Ja on mulla muitakin lapsia joille olisi ollut mukava toivoa hyvää ja pitkää elämää.
Kolme toivomusta on ihan liian vähän. Ei siis toivota mitään vaan mennään näillä mitä on annettu.
1. Terveyttä maapallolle, jotta planeettamme pelastuisi.
2. Alkuperäinen suunnitelma toteen, pallosta paratiisi.
3. Taivaspaikka kaikille ihmisille ja eläimille kuoleman jälkeen.
1. Oma velaton koti
2. Turvallinen ja luotettava kumppani
3. Pysyvä hyväpalkkainen työpaikka
Kyky hallita aikaa. Kelata eteen taakse kuten haluan.
Ikuinen taydellinen terveys.
Aivot turbobuustilla. Lanttu leikka ja muistan kaiken.
Helpommat
rahaa miljardi
Lahi piireille terve hyva elama
30cm mulkku