Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
1.Että saataisiin elää rauhallista elämää, ilman tressiä ja pelkoa ilmastonmuutoksesta.
2. Kuoleman jälkeistä elämää olisi olemassa.
3. Saisin lottovoiton.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku pikkulapsi kyselis tyhmiä 😂😂
Totta! Mitä toivoisit jos tapaisit hyvän haltijan. Lässyti lässyti...😄
Äärettömästi lisää hyviä haltijoita.
James Acasterilta varastettu läppä. Löytyy Netflixistä. :)
1. Kaikki pahuus poistuisi maailmasta
2. Loputtomasti rahaa
3. Terve ja pitkä elämä minulle ja läheisilleni
Hassua miten niin moni toivoo rahaa ennen terveyttä. Kun ihminen saa parantumattoman agressiivisen syövän, niin hirveän harva kaipaa elämäänsä rahaa. Terveys on vaan niin älyttömän paljon tärkeämpää kuin eurot. Hassua ettei sitä iso porukka tajua.
Voimia ja terveyttä perheelle kolme kertaa.
Too mun ukko häviäis ensi yönä ja ei tulis koskaan enää takaisin. En kyselis perään.
Eläkkeeni olisi 5000 tonnia kuussa.
Aamulla kun herään, pihassani olisi 2 kiliä, 2 pientä kilttiä koiraa, kanoja ja kukko. Niille olisi ilmestynyt pihapiiriin iso kunnon navetta ja ruokaa.
1. Ettei olis sairauksia
2. Ettei ihmiset voisi lisääntyä
3. Ei sotia
1. Poistaisi sairaudet ja krooniset kivut, ja tekisi muutenkin elämästä tasa-arvoisempaa rahan, onnen yms suhteen
Jos toive 1 toteutui, en tarvitse muuta
T. Kroonista kipua kärsivä työtön luuseri
Kuka tätä lapsellista vanhaa kliseetä jaksaa jauhaa?
1. Nälänhätä / ilmastonmuutos loppuisivat
2. 10 miljoonaa euroa tilille kiitos
3. Terveyttä ja pitkä elämä itselle ja lapsille
En liikoja toivo kirjoitti:
Too mun ukko häviäis ensi yönä ja ei tulis koskaan enää takaisin. En kyselis perään.
Aamulla kun herään, pihassani olisi 2 kiliä, 2 pientä kilttiä koiraa, kanoja ja kukko. Niille olisi ilmestynyt pihapiiriin iso kunnon navetta ja ruokaa.
Eli 5 miljoonaa /kk.
Tonni on painomitta = 1000 kg.
Vierailija kirjoitti:
1. 100 000€ tilille joka kuukausi loppuelämäni ajan
2. Pysyvä maailmanrauha
3. Turvallinen, terve ja onnellinen elämä lapsilleni ja kaikille heidän jälkeläisilleen.
Entäs jos euro romahtaa ja lakkaa olemasta?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun herään, pihassani olisi 2 kiliä, 2 pientä kilttiä koiraa, kanoja ja kukko. Niille olisi ilmestynyt pihapiiriin iso kunnon navetta ja ruokaa.Tonni on painomitta = 1000 kg.
Kannattaa olla tarkka toiveen sanamuodon kanssa.
1. Erään ihmisen takaisin itselleni, en pitäisi niin kovaa kiinni mutta rakastaisin vieläkin enemmän. (Maailman rauha, rahat ja sen sellaiset tulisivat tämän myötä melkein itsestään)
2. Kyvyn kelata aikaa eestaas
3. Haltijalle kaffet
1. Äärettömäststi toivomuksia lisää
2. Pahoinvointi pois ihmisiltä KAIKILTA
3. Korkeampaa tunneälyä KAIKILLE ihmisille
1. Rahallisesti arvokas ja hieno asunto (voisin myydä tarvittaessa ja se nostais mun sosiaalista statusta melkoisesti)
2. Maailman lopullinen pelastus sitä vahingoittavilta saasteilta (ei oo kivaa jos maailma tuhoutuu kaiken tän materian alta)
3. Terveellinen elämä (terveellisyys on onnellisuutta koska siihen sisältyy sosiaalisuus, fyysisyys, mentaalisuus)
Jos sillä haltijalla ei ole mukana niin paljon rahaa kuin haluaisin, niin antaisiko se mulle loppusummasta haltijavelkakirjan?
1. Mies takaisin kuolleista
2. Mies terveytyisi alkoholismista
3. Omalle tilille rahaa, jotta pystyisin jakamaan sitä hyville kohteille ja parantaisi sillä ihmisten, eläinten, luonnon tilaa.