Saat hyvältä haltijalta kolme toivomusta. Lisää toivomuksia ei saa toivoa. Mitkä kolme toivomusta esität?
1. 500 miljoonaa euroa rahaa veroparatiisin tilille
2. Luodinkestävyys (moni voisi haluta ampua rahojen toivossa)
3. Kyky parantaa mitä tahansa sairauksia
Kommentit (567)
1. (Vaimo:) Minä haluan kristallikruunun!
2. (Minä:) Vi**uun se kristallikruunu!
3. ???
Vierailija kirjoitti:
1 Kaikki naiset olisi kauniita
2 Kaikki naiset olisi hoikkia
3 Kaikki naiset nauttisivat perseseksistä
Nuo toivomukset eivät kuitenkaan juuri koskettaisi sinun elämääsi. Joten huonoja toivomuksia, vaikkakin epäitsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
1. Toivon tietysty kolme toivomusta lisää (eli minulle jää tämän toiveen jälkeen vielä 5 toivomusta)
2. "Tulkoon rikkaus, tulkoon rakkaus, jokaiselle tarpeen mukaan!"
3. Toivon itselleni loppuelämäksi terveyttä
4. Toivon puolisolleni loppuelämäksi terveyttä.
5. Toivon sen verran rahaa, että voisin elää kolme kertaa nykyistä leveämmin
6. Toivon, että myös puolisoni saisi toivoa kolme toivomusta
7. Toivon, että osaisin lukea ja laskea.
1. Terveyttä kaikille tuntemilleni ihmisille
2. Kaikkialla maailmassa oli hyvä ja turvallinen asustaa (eli tämän toiveen jälkeen sotia ei olisi missään, ei epätasa-arvoa, ei ilmasto-, sota-, jne. -pakolaisuutta)
3. Onnellisuutta (raha tekee minut onnelliseksi, samoin rakkaus jne.)
Varmuuden siitä, että se Taivas mistä Raamatussa kerrotaan on varmasti totta, että minä pääsen sinne kuolemani jälkeen ja että siellä elämä tulee olemaan täydellisen ihanaa ilman kipuja, nälkää, janoa, tuskaa, huolia, murheita ja mitään kamalia asioita, mitä täällä maan päällä on. Silloin tämä maanpäällinen H e l v e t t i eli elämä olisi paljon helpompi kestää, jos aivan varmana tietäisin, että palkintona siitä on mahdollisuus päästä kuoltuaan Taivaaseen eli kuolema ei olisikaan lopullinen vaan ainoastaan siirtyminen paljon parempaan paikkaan. Uskovana tietysti uskon Taivaaseen, mutta silti pieni osa minua epäilee sitä, että jos se ei olekaan totta ja ennen kaikkea sitä, että minä en ehkä pääse sinne siksi koska epäilen sen olemassaoloa. Tai että en elä kyllin hyvin päästäkseni sinne.
Hyvää terveyttä loppuelämäksi mulle ja rakkaille
Rahaa
Rohkeutta
Toivoisin
1. Itselleni suuremman kalun
2. Vaimolle suuremmat tissit
3. Äänieristetyn makuuhuoneen
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden siitä, että se Taivas mistä Raamatussa kerrotaan on varmasti totta, että minä pääsen sinne kuolemani jälkeen ja että siellä elämä tulee olemaan täydellisen ihanaa ilman kipuja, nälkää, janoa, tuskaa, huolia, murheita ja mitään kamalia asioita, mitä täällä maan päällä on. Silloin tämä maanpäällinen H e l v e t t i eli elämä olisi paljon helpompi kestää, jos aivan varmana tietäisin, että palkintona siitä on mahdollisuus päästä kuoltuaan Taivaaseen eli kuolema ei olisikaan lopullinen vaan ainoastaan siirtyminen paljon parempaan paikkaan. Uskovana tietysti uskon Taivaaseen, mutta silti pieni osa minua epäilee sitä, että jos se ei olekaan totta ja ennen kaikkea sitä, että minä en ehkä pääse sinne siksi koska epäilen sen olemassaoloa. Tai että en elä kyllin hyvin päästäkseni sinne.
Sinä pääset taivaaseen, koska uskot Jeesukseen.
Toiveet:
1. Turvallinen elämä kaikille maailman ihmisille, niin etteivät toiset ihmiset ja heidän toimensa uhkaisi kenenkään elämää ja terveyttä.
Enempää toiveita ei tarvita, koska jotta maailma olisi turvallinen, silloin ihmiset olisivat automaattisesti viisaita, sydämellisiä, rohkeita ja auttavaisia. Turvallisessa maailmassa tosin luonnonkatastrofit voisivat uhata, mutta jotta elämä olisi niistä huolimatta turvallista, täällä olisi täysi liikkumavapaus ja ihmisillä myös tilaa valita asuinpaikkansa. Käytännössä tämä tarkoittaisi myös väestönkasvun pysäyttämistä ja vähittäistä väkimäärän pienentymistä.
Sairauksia en poistaisi, koska kuolema luo elämälle merkityksen.
1. Hyvää elämää lapsilleni.
2. Paljon rahaa
3. Vastakaikua ihanalta naiselta työpaikaltani
1. löytäisimpä ihanan miehen
2. eläisimmepä yhdessä ja onnellisina elämämme loppuun asti
3. terveyttä ja iloa lähipiiriin
1. Rahaa niin paljon, että minun tai läheisteni ei tarvitse ikinä murehtia sen puutetta.
2. Haluan olla älykäs.
3. toiveen päätän vasta, kun se älykkyys iskeytyy minuun.
1. Haluan olla maailman rikkain ihminen.
2. Pitkä ja terve elämä.
3. Läheisilleni pitkä ja terve elämä.
1. 500 000 euroa
2. Tapaan kumppanini
3. Elämme onnellisesti elämämme loppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 Kaikki naiset olisi kauniita
2 Kaikki naiset olisi hoikkia
3 Kaikki naiset nauttisivat perseseksistä
Nuo toivomukset eivät kuitenkaan juuri koskettaisi sinun elämääsi. Joten huonoja toivomuksia, vaikkakin epäitsekkäitä.
Onhan kauniita ja hoikkia naisia kivempi katsoa (kenen tahansa) kuin rumia ja lihavia? Ihan hyvä pyyntö. 3.kohta voi hyvinkin koskettaa toivomusten esittäjää,onko hän parisuhteessa? Jos on niin sitten.
- Terveyttä
- 100 miljoonaa tilille
- Vielä 10-miljardia lisää rahaa tilille
Noillahan pääsee sitte jo alkuun.....
Ihan ku pikkulapsi kyselis tyhmiä 😂😂
Terveyttä kaikille
Pitkää ikää kaikille
Onnellisuutta kaikille
:) :) :)
1. Lapset takaisin sossuilta
2. Pysyisivät terveenä samoin minä
3. Olisivat onnellisia samoin minä