Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen alkaa vasta kunnon tutustuminen. Tässä kohtaa näkee mikä mies on miehiään.
Seksin jälkeen mies pyytää ruokaa. Tulee mieluummin sun luo kuin kutsuu kotiinsa. Alkaa kartoittaa sun omaisuutta, työjuttuja ja ketä tunnet. Saat olla menestynyt, muttet liian menestynyt. Aika kuluu ja hän ryhtyy marttyyriksi kevyesti painostaen. Hänellä ei oikeasti ole omaa ystäväpiiriä eikä puhu sukulaisista, mutta naisen ystäville hän on oikein lipevä. Mutta kotona huomauttelu on nakertavaa, huomaamatonta. Yks ilta sitten tämä raitis urheilijamies odottaa kotonasi umpikännissä ja nyrkki heilahtaa ensimmäisen kerran, rikkoo jonkun astian tai lyö.
Jos on voimia irrottautua, mies vainoaa vielä pitkään. Siinä sitten miettii että olinpa tyhmä, kun en tutustunut tähän ensin ja tutkinut taustoja.Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Seksin jälkeen nainen tulee suihkusta ja kysyy "vieläks sä oot täällä, tarviitko taksirahaa vai mistä on kyse"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Mä olen tällainen, ja onnekseni löysin kaltaiseni miehen. Ollaan saatu aikaan onnellinen avioliitto, pois ei vaihtaisi kumpikaan.
En pidä irtosuhteista ja yhdenillanjutuista, joten pyrin välttelemään niitä. Yhdenillanjuttujen välttely onnistuu parhaiten kun menee sänkyyn vasta kun on varma että homma etenee. Se voi olla ensimmäisenä iltana tai sitten siinä voi mennä muutamakin tapaaminen. Minulle on tärkeää että naisen kanssa on hyvä olla 100% ajasta, ei vain maksimissaan 5% mitä menee panemiseen. Olen huomannut että kun on ensin päässyt samalle aaltopituudelle ja pystyy avoimesti keskustelemaan naisen kanssa, niin ne petitouhutkin sujuvat, kun taas nopeemmalla aikataululla sitä joutuu vetään summassa. Jos taas naisella ei ole muuta mielessä kuin seksi, niin luultavasti molemmilta loppuu kiinnostus ennen kuin suhde syvenee. Minulta ainakin.
Onneksi mieheni ei pihtaillut kun tapasimme 20vuotiaina.
Ihanaa hellää seksiä ja paljon
Edelleen yhdessä 30v jälkeen:)
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Ei minua ainakaan saa sänkyyn ekana iltana sillä minusta on outoa työntyä toisen kehoon sisälle vaikka ei juurikaan tunneta toista ihmisenä. Hyvää tekee tutustua ensin. Jos kovasti panettaa niin osaan kotiin mennessä sitten runkata.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä voi sitoutua mieheen jos en tiedä miten seksi toimii sen kanssa.
Kuka nyt ensitapaamisella on vielä sitoutumassa????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessahan käsiteltiin viikkoja kestävää tapailua ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkoja kestävä tutustuminen ei ole sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen yhdessä 30v jälkeen:)
Vaikka sinua on onnistanut yhden kerran yli 30 vuotta sitten, niin se ei tarkoita, että kaikkien kannattaisi mallia ottaa. Miehet kun ovat enimmäkseen pelkkien panojen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli vastaus edeltävään kommenttiin, ei aloitusviestiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen yhdessä 30v jälkeen:)Vaikka sinua on onnistanut yhden kerran yli 30 vuotta sitten, niin se ei tarkoita, että kaikkien kannattaisi mallia ottaa. Miehet kun ovat enimmäkseen pelkkien panojen perään.
Täällä taitaa tosiaan olla aika paljon jotain lahkolaisia kirjoittelemassa. Miten vaikea se voi olla käsittää, että moni nainen haluaa päästä panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.
On ihan eri asia pitää naista kiinnostavana, "käydä kuumana" ja sitten faktisesti työntää se muna pilluun. Kyllä muakin vituttaa naiset jotka ovat riippuvaisia miehen kuumana käymisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Itsensä hillitseminen on kai hyvä, jota luulisi arvostettavan. Hyvää kannattaa odottaa vaikka kävisikin kuumana. Kyllähän sen että käy kuumana voi osoittaa muutenkin. Tietty sun tapauksessa, jos nainen ei malta, niin en usko että mies pistää hanttiin, jos haluat hommin.
Ainakin itsellä miehenä soi hälytyskellot naisen luonteesta jos se, että mies ei pane ensitreffeillä, on naiselle isokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Pienitissinen mutta rikas ?
Oikea vastaus tuli jo neljännessä kommentissa, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On ihan eri asia pitää naista kiinnostavana, "käydä kuumana" ja sitten faktisesti työntää se muna pilluun. Kyllä muakin vituttaa naiset jotka ovat riippuvaisia miehen kuumana käymisistä.
Harva nainen haluaa tapailla seksuaalisesti passiivista miestä. Nyhverö saa olla kaikessa rauhassa ihan itsekseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itsensä hillitseminen on kai hyvä, jota luulisi arvostettavan. Hyvää kannattaa odottaa vaikka kävisikin kuumana. Kyllähän sen että käy kuumana voi osoittaa muutenkin. Tietty sun tapauksessa, jos nainen ei malta, niin en usko että mies pistää hanttiin, jos haluat hommin.
Ainakin itsellä miehenä soi hälytyskellot naisen luonteesta jos se, että mies ei pane ensitreffeillä, on naiselle isokin ongelma.
Kuka tässä nyt on ensitreffeistä puhunut? Luitko ollenkaan aloitusta. Ei edes puhuta panemisesta, vaan ylipäätään kiinnostuksen osoittamisesta, flirtistä jne. On se nyt kumma, jos ei kuukauden tapailun jälkeen voisi edes vihjata, koskettaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen yhdessä 30v jälkeen:)Vaikka sinua on onnistanut yhden kerran yli 30 vuotta sitten, niin se ei tarkoita, että kaikkien kannattaisi mallia ottaa. Miehet kun ovat enimmäkseen pelkkien panojen perään.
Täällä taitaa tosiaan olla aika paljon jotain lahkolaisia kirjoittelemassa. Miten vaikea se voi olla käsittää, että moni nainen haluaa päästä panemaan?
Kuka vaan nyt panemaan pääsee, hyvän ja onnellisen parisuhteen syntyminen sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan nyt panemaan pääsee, hyvän ja onnellisen parisuhteen syntyminen sitten erikseen.
Voisiko joku nyt vihdoin kertoa, miten paneminen sulkee pois onnellisen parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen alkaa vasta kunnon tutustuminen. Tässä kohtaa näkee mikä mies on miehiään.
Seksin jälkeen mies pyytää ruokaa. Tulee mieluummin sun luo kuin kutsuu kotiinsa. Alkaa kartoittaa sun omaisuutta, työjuttuja ja ketä tunnet. Saat olla menestynyt, muttet liian menestynyt. Aika kuluu ja hän ryhtyy marttyyriksi kevyesti painostaen. Hänellä ei oikeasti ole omaa ystäväpiiriä eikä puhu sukulaisista, mutta naisen ystäville hän on oikein lipevä. Mutta kotona huomauttelu on nakertavaa, huomaamatonta. Yks ilta sitten tämä raitis urheilijamies odottaa kotonasi umpikännissä ja nyrkki heilahtaa ensimmäisen kerran, rikkoo jonkun astian tai lyö.
Jos on voimia irrottautua, mies vainoaa vielä pitkään. Siinä sitten miettii että olinpa tyhmä, kun en tutustunut tähän ensin ja tutkinut taustoja.Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Ihan kuin välttämällä seksin harrastamista ajan X jonkun kanssa muka saisi jonkun takuun siitä, ettei tämä ihminen koskaan tule sekoamaan tai paljastumaan narsistiksi yms. Ei saa. Fiksullakaan ihmiselle voi vasta avioliiton aikana paljastua toisen viettämä kaksoiselämä jne. Suurin osa ihmisistä ei silti ole hulluja sekopäitä, joita pitäisi koko ajan vältellä, ettei jotain pahaa sattuisi.
Kyllähän seksi paljastaa miten huomaavainen toinen kumppanina osaa olla. Ja miten se seksin harrastaminen estäisi asioista keskustelemisen?