Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
1/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.

Vierailija
2/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.

Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen silloin noin, kun tyttö on oikeesti kiinnostava, mut ite oon vielä suhteessa.

Vierailija
4/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitissinen mutta rikas ?

Vierailija
5/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Lisää mietteitä? Kai nyt joku on naisena kokenut samaa, miten homma eteni? 

Vierailija
6/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tiedän että kun on rahaa, ruokaa kaapissa ja asunto hyvällä paikalla, tietysti mies haluaa tämän huoltopisteen säilyttää. Ruoka on isokokoiselle miehelle tosi tärkeää, ja jos ilmaiseksi saa syödä, ei tietenkään luovu tuosta helppoudesta.

Olen tosi vihainen kun tajusin valheellisesti esitetyn "flirttailun".

Enkä oo oikeasti rikas, mutta saan vaan vähät riittämään. Yhä suututtaa oma kiltteys.

Vierailija
7/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen vakavissani liikkeellä

Vierailija
8/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää parempaa mutta pitää muka-herrasmiehenä varalla. Perus narsistihuijaus.

Vierailija
9/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.

Vierailija
10/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin ristiriitaisia. Luultavasti sillä on sulle pitkän tähtäimen suunnitelma. Miehillä on aina joku suunnitelma, mitä ne kulloiseltakin naiselta haluaa. Ja jos se ei ole seksi niin se on joku muu.

Mitä itse haluat?

Vierailija
11/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää parempaa mutta pitää muka-herrasmiehenä varalla. Perus narsistihuijaus.

Tämä. Jokainen sen tietää - harvempi haluaa myöntää.

Vierailija
12/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Vierailija
13/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Vierailija
14/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.

Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.

Vierailija
15/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksikäs nainen, mutta kelpaa ruuanlaittajaksi tai seuralaiseksi silloin kun tarvitsen seuraa

Vierailija
16/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.

Ihan vi*un pelottavaa. Tässä just esimerkki näistä erossa sekoavista miehistä "hautaan asti"...huh! 😬

Vierailija
17/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka ei ole kiinnostava.

Vierailija
18/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Entä jos suhteenne etenee pidemmälle, jopa yhteenmuuttoon tai naimisiin asti, aiotko harrastaa seksiä  vain joka 3.kk? Jos et, haluatko, että vaimosi haluaisi sekstailla vain joka 3.kk?

Vierailija
19/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Vierailija
20/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi