Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
221/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.

Olet täysin oikeassa. Mulle miehenä (joka lapsien kanssa puuhaa, ja matkaa kesän siellä täällä) ei kävisi lapseton nainen ollenkaan. Itse kun olen lapsi-isä, niin tietysti toivon (vaadin) sitä myös naiselta. Viikko-viikko on just se oikea, kerkee muksujen kanssa käymään viikon etelässä, ja sitten viikon uuden naisen kanssa jossain muualla.

Ei, ei. Sinulle ei käy, jollekulle taas käy. Miksi lapseton nainen ei käy? Luuletko tosiaan että meillä (tai minulla) olisi jotain sitä vastaan että matkailet lapsiesi kanssa? Tai että haluaisin ylipäänsä koko ajan olla tapailemassa? Eikä kaikilla ole viikko-viikko systeemiä.

Entäs jos naisen lapset olisivatkin vanhempia kuin sinun lapsesi?

Vierailija
222/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.

On ihan eri asia pitää naista kiinnostavana, "käydä kuumana" ja sitten faktisesti työntää se muna pilluun. Kyllä muakin vituttaa naiset jotka ovat riippuvaisia miehen kuumana käymisistä.

Harva nainen haluaa tapailla seksuaalisesti passiivista miestä. Nyhverö saa olla kaikessa rauhassa ihan itsekseen!

Eiköhän tuo ole harvinaisempi ongelma kuin se, että nainen on vähän liian aktiivinen tuntemattomien miesten panoalustana. Mitä se kertoo naisesta, että on valmis aukaisemaan jalat aivan tuntemattomille miehelle? Ja ihan turha lässyttää, että hyvin tunnetaan koska kolmannet treffit!

No mitä se sinusta tästä naisesta kertoo? Että hän on kiinnostunut seksistä? En tavoita ajatustasi.

Kyllä se minulle kertoo, että nainen suhtautuu panemiseen kuin leivän syöntiin, ilman sen kummallisempaa tunnesidettä. Kummanko luulet pettävän keskimäärin helpommin, sellaisen jolle "seksi nyt vaan on seksiä" vai sellaisen jolle seksi on parisuhteen yhdessäolemisen "syvin muoto"?

Mitä se kertoo ihmisestä, että on kovin estynyt seksuaalisesti ja arvottaa naisia ja miehiä tässä suhteessa aivan eri tavoin? Sen, että ihminen jämähtänyt jonnekin menneelle aikakaudelle. Päivitä ajatuksesi 2000-luvulle!

Missä vaiheessa arvotan sukupuolet eri tavalla? Olen mies ja ajattelen ja toimin näin. Ei kiinnosta työnnellä penistä naiseen jos en tunne häntä riittävän hyvin. Teoriassa joka kerta on mahdollista tapahtua raskauskin, miksi miehenä ottaisin riskin että vieran nainen saa minun jälkeläiseni tai ehkä abortoi sikiön vaikka olisin eri mieltä? Miksi? Kyllä minulla vielä kädet toimii ja niiden avulla onkin mahdollista ylläpitää rationaalinen kontrolli näissä asioissa, ja siis itsensä "tyydytettynä" :D

Okei, olet siis sellainen avuton mies, joka ei osaa käyttää kondomia. Tuskin siis kovin monen naisen edes olet missään mielessä seksuaalisesti kiinnostava.

Ja sinä väität, että kondomin kanssa ei voi tulla raskaaksi?

Sinä ilmeisesti olet tuollainen "seksiraivotar" kun heti käyt henkilöön? Teistä huokuu juuri tämä ongelmaisuus, jos mies ei ole heti panemassa niin alkaa sheimaaminen koska syynä on latistuva itsetunto siitä kun mies ei ole sarvi pystyssä.

Minun yksi syyni hakeutua parisuhteeseen on se, että pidän seksistä. Paljon. Jos en kaipaisi seksiä, niin olisin silloin itsekseni.

Kumppani on runkkualustasi? Muuten olisit yksin?

Toivottavasti en kohtaa sinua koskaan.

Ohhoh, uskovaiset kuvailevat seksiä parisuhteessa yllättävän rumasti. Siihen on näköjään syynsä, miksi jotkut heistä vetäytyvät luostariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.

Tästä olen samaa mieltä. Ne, joilla on lapsia, ymmärtävät toisiaan ja sitä lapsiperhearkea paremmin.

Onneksi ei kaikki ajattele noin... ja lapsiperhearkea voi ymmärtää, vaikka se olisi jo menneisyydessäkin.

Vierailija
224/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena arvostan seksiä niin paljon, etten haaskaisi viikkokausia sellaisen miehen tapaamiseen, joka ei osoita sitä kohtaan kiinnostusta. Ei olisi minulle sopiva mies. Sopivan miehen kanssa seksuaalinen jännite on niin voimakas, ettei kumpikaan saa tai edes halua pitää näppejään erossa toisistaan.

Vähän samaa mieltä - etenkin ”ikämiehien” kanssa - 40+. Niin paljon liikkeellä aseksuaalisia, potenssiongelmaisia ja muutenkin haluttomia miehiä. Halutaan lähinnä äiti ja huoltaja, ”kaveri”. Minua ei kiinnosta pätkääkään kaveruussuhde. Mitään ensimmäisen illan yhdyntää en kaipaa, mutta jos seksuaalista jännitettä ei ole lainkaan, on se huolestuttava merkki. Tähän ikään on jo seksiaddiktit, pelimiehet ja narsistit oppinut tunnistamaan - ne saa kyllä hätisteltyä.

Mua taas kiinnostais mies jonka kanssa voisin olla kaveri. En kaipaa valtavaa intohimoa, seksiä kyllä, toimivaa ja hyvää.

Vierailija
225/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?

Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.

Helposti uusille ihmisille jakava nainen on riski, koska mies ei voi varmasti tietää olevansa lapsen isä. Näin siis evoluutiobiologian näkökulmasta.

Tästä näkökulmasta katsoen myöskin helposti jakava mies on riski, koska nainen ei voi tietää, jääkö mies kantamaan vastuunsa seksin mahdollisista seurauksista, vai livistääkö karkuun ehkä jo ennen kuin aamuaurinko nousee. Evoluutiobiologian näkökulmasta avioliittoon odottaminen lienee se riskittömin vaihtoehto molempien osapuolten kohdalla. Sitäkö sinä haluat?

Vierailija
226/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?

Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.

Helposti uusille ihmisille jakava nainen on riski, koska mies ei voi varmasti tietää olevansa lapsen isä. Näin siis evoluutiobiologian näkökulmasta.

Tästä näkökulmasta katsoen myöskin helposti jakava mies on riski, koska nainen ei voi tietää, jääkö mies kantamaan vastuunsa seksin mahdollisista seurauksista, vai livistääkö karkuun ehkä jo ennen kuin aamuaurinko nousee. Evoluutiobiologian näkökulmasta avioliittoon odottaminen lienee se riskittömin vaihtoehto molempien osapuolten kohdalla. Sitäkö sinä haluat?

Mies voi silloinkin samalla tavalla livahtaa karkuun.

Vierailija
227/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavamies kirjoitti:

Kokemuksesta oppinut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi ei suojaa täysin herpekseltä. Herpes on parantumaton. Toisille oireeton, joillekin hankalat oireet 6-12 x vuodessa. Nopea seksi ei pilaa ketään mutta haluan varmistaa ensin että toisella ei ole mitään liian suuria ongelmia takana tai edessä. Esim. huumeidenkäyttö tai vakavat mt-ongelmat. Kumpikaan näistä ei näy välttämättä ekojen tapaamisten aikana. Haluaisitko mennä narkkarin kanssa sänkyyn (joka on jakanut itseään saadakseen tavaraa tykitettyä suoneen) haaveillen parisuhteesta jolla on mahdollisesti parantumattomia sairauksia? Narkkarin olemus ei aina näy päällepäin.  Tarkastan aina toisen taustat. 

pimpsa se on narkkarillakin. 

Oman kokemukseni mukaan nainen on aina sitä parempi sängyssä mitä enemmän hän tykkää jakaa tavaraansa (jos sen nyt noin haluaa ilmaista). Mutta ymmärrän että joku haluaa mieluummin neitseellisen siveyden sipulin, mutta turha sitten valittaakaan jos sängyssä on aavistuksen tylsää

Ikäänkuin "siveyden sipuli" ei voisi olla hyvinkin halukas ja innokas sängyssä...

Vierailija
228/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan voin mennä miehen makkariin peittelemään hänet vuoteeseen, pitelemään kädestä ja antamaan iltasuukon otsalle. That's all!

Vierailija
229/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mukavamies kirjoitti:

Kokemuksesta oppinut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi ei suojaa täysin herpekseltä. Herpes on parantumaton. Toisille oireeton, joillekin hankalat oireet 6-12 x vuodessa. Nopea seksi ei pilaa ketään mutta haluan varmistaa ensin että toisella ei ole mitään liian suuria ongelmia takana tai edessä. Esim. huumeidenkäyttö tai vakavat mt-ongelmat. Kumpikaan näistä ei näy välttämättä ekojen tapaamisten aikana. Haluaisitko mennä narkkarin kanssa sänkyyn (joka on jakanut itseään saadakseen tavaraa tykitettyä suoneen) haaveillen parisuhteesta jolla on mahdollisesti parantumattomia sairauksia? Narkkarin olemus ei aina näy päällepäin.  Tarkastan aina toisen taustat. 

pimpsa se on narkkarillakin. 

Oman kokemukseni mukaan nainen on aina sitä parempi sängyssä mitä enemmän hän tykkää jakaa tavaraansa (jos sen nyt noin haluaa ilmaista). Mutta ymmärrän että joku haluaa mieluummin neitseellisen siveyden sipulin, mutta turha sitten valittaakaan jos sängyssä on aavistuksen tylsää

Ikäänkuin "siveyden sipuli" ei voisi olla hyvinkin halukas ja innokas sängyssä...

Yleensä tällaiset siveyden sipulit on teljetty lukkojen taakse. Joko fyysisten tai henkisten. Eivät he muuten siveyden sipuleita olisi. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa!

Vierailija
230/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan voin mennä miehen makkariin peittelemään hänet vuoteeseen, pitelemään kädestä ja antamaan iltasuukon otsalle. That's all!

Minä keskityn hoitelemaan Jeesusta! Kyltymätön kaveri, taitaa vaikka mitä temppuja. Muille miehille ei enää siksi riitä energiaa.

Vierailija
231/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Koskaan en vie ketään heti sänkyyn, jollei jotain nuoruuden höpsöttelyjä lasketa. En edes etsisi panojuttuja, vaan haluan parisuhteen, ja parisuhdeseksin. Onneksi minulla sellainen onkin.

Vierailija
232/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. Koskaan en vie ketään heti sänkyyn, jollei jotain nuoruuden höpsöttelyjä lasketa. En edes etsisi panojuttuja, vaan haluan parisuhteen, ja parisuhdeseksin. Onneksi minulla sellainen onkin.

Mitä ovat nämä nuoruuden höpsöttelyt?

Vierailija
233/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka ei herätä seksuaalisia haluja.

Vierailija
234/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Se, ettei sinua panna ensimmäisenä iltana, ei tarkoita sitä, että mies ”ei kävisi kuumana”. Päinvastoin. Iso tyttö etkä tuota tiedä.

M54

Niin, jos ei panna silloin kun minä haluan niin miksi ihmeessä jatkaisin tuollaisen miehen tapailua? Suhteessa kaikki valta on naisella ja nainen päättää miten edetään.

Tuo voi toimia sellaisen miehen kanssa joka on heikko ja helppo pillulla orjuuttaa. Olen tavannut monta sun kaltaista narsistia naista jolle miehet ovat vain kaatoja. Aina sekoavat kun huomaavat, että miehellä on itsehillintää ja kopelointi ei toimi tai härskit jutut.

Just näin. Miesten kannattaisi varoa juuri niitä naisia, jotka yrittää hallita jalkovälillään. Käyttävät miehen heikkoa kohtaa hyväkseen ja jos suhteeseen asti päästään niin siitä tavarasta tulee kaupantekoväline eli saat jos oot kiltisti ja teet niin ja niin muuten ei tipu.

Tunnen näin naisena useita tällaisia naisia eivätkä yleensä ole mitenkään hyvännäköisiä vaan metsästävät miehiä juuri tuolla yhdellä asialla. Jos tällaisen naisen kanssa päätyy suhteeseen ei ole muuta kuin ongelmia ja alistamista tiedossa. Yleensä ne onkin ne kiltit miehet jotka näiden pyydykseen käy. Kannattaa siis miehellä hälytyskellot soida jos nainen näyttää hyvin anteliaalta seksin suhteen heti ensi tapaamisella siinä saattaa piillä vaara.

Vierailija
235/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Se, ettei sinua panna ensimmäisenä iltana, ei tarkoita sitä, että mies ”ei kävisi kuumana”. Päinvastoin. Iso tyttö etkä tuota tiedä.

M54

Niin, jos ei panna silloin kun minä haluan niin miksi ihmeessä jatkaisin tuollaisen miehen tapailua? Suhteessa kaikki valta on naisella ja nainen päättää miten edetään.

Tuo voi toimia sellaisen miehen kanssa joka on heikko ja helppo pillulla orjuuttaa. Olen tavannut monta sun kaltaista narsistia naista jolle miehet ovat vain kaatoja. Aina sekoavat kun huomaavat, että miehellä on itsehillintää ja kopelointi ei toimi tai härskit jutut.

Just näin. Miesten kannattaisi varoa juuri niitä naisia, jotka yrittää hallita jalkovälillään. Käyttävät miehen heikkoa kohtaa hyväkseen ja jos suhteeseen asti päästään niin siitä tavarasta tulee kaupantekoväline eli saat jos oot kiltisti ja teet niin ja niin muuten ei tipu.

Tunnen näin naisena useita tällaisia naisia eivätkä yleensä ole mitenkään hyvännäköisiä vaan metsästävät miehiä juuri tuolla yhdellä asialla. Jos tällaisen naisen kanssa päätyy suhteeseen ei ole muuta kuin ongelmia ja alistamista tiedossa. Yleensä ne onkin ne kiltit miehet jotka näiden pyydykseen käy. Kannattaa siis miehellä hälytyskellot soida jos nainen näyttää hyvin anteliaalta seksin suhteen heti ensi tapaamisella siinä saattaa piillä vaara.

Onko sinulla jotain komplekseja seksin suhteen? Siitä pitävälle ihmiselle se ei ole kaupankäynnin väline.

Vierailija
236/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

M54

Onko sinulla jotain komplekseja seksin suhteen? Siitä pitävälle ihmiselle se ei ole kaupankäynnin väline.

No kuule juurihan tuo yksikin nainen tuolla kertoi meille, että naisella on kaikki valta seksin kanssa joo siis nimenomaan se valta ja hallinta. Kyse ei ole lainkaan siitä pitääkö seksistä vaan ne naiset, joiden mielestä valta on naisella niin he siitä vallasta myös pitävät ja sitä hyödyntävät sillä seksillä (selvää vallanhalua eli narsismia).

Meille muille seksi on kahden tasavertaisen ihmisen välistä nautintoa ilman että seksiä tai sen saamista käytetään välineenä saada jotakin jota toinen osapuoli ei muutoin haluaisi antaa.

Vierailija
237/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa....onpa mielenkiintoista. Alkaa vähitellen valjeta, miksi olen edelleen yksin. Olen nettitreffaillut muutamia miehiä, ja juossut suunnilleen pakoon, kun heti on alettu käpälöidä ja väkisin pussailla. Mulla on sellainen hirveä vika, että pystyn nauttimaan seksistä ainoastaan sellaisen miehen kanssa, johon luotan, ja jota kohtaan on edes jotain tunteita. Eli tarvitsisin aikaa. Sitähän ei miehillä ole. Kaipaisin seksiä ja läheisyyttä, mutta en tuntemattoman kanssa. Jännää, että yksikin mies ei suostunut kertomaan nimeään, ei ammattiaan, ei mitään, ja silti olisi pitänyt päätyä sänkyyn. Jään näköjään loppuiäksi yksin.

Vierailija
238/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa....onpa mielenkiintoista. Alkaa vähitellen valjeta, miksi olen edelleen yksin. Olen nettitreffaillut muutamia miehiä, ja juossut suunnilleen pakoon, kun heti on alettu käpälöidä ja väkisin pussailla. Mulla on sellainen hirveä vika, että pystyn nauttimaan seksistä ainoastaan sellaisen miehen kanssa, johon luotan, ja jota kohtaan on edes jotain tunteita. Eli tarvitsisin aikaa. Sitähän ei miehillä ole. Kaipaisin seksiä ja läheisyyttä, mutta en tuntemattoman kanssa. Jännää, että yksikin mies ei suostunut kertomaan nimeään, ei ammattiaan, ei mitään, ja silti olisi pitänyt päätyä sänkyyn. Jään näköjään loppuiäksi yksin.

Jep, mä oon 35v. ikisinkku koska olen pitänyt kiinni yhdestä periaatteesta: ei seksiä ellei suhdetta, luottamusta, tuntemista, tunteita, välittämistä. Kukaan mies ei ole halunnut tutustua minuun. He ovat vain halunneet heti sänkyyn ja tulkinneet periaatteeni haluttomuudeksi. Nykymaailma on julma paikka meille, jotka luotamme hitaammin. En ole koskaan hetkeäkään tuntenut seksuaalista halua tuntematonta miestä kohtaan - ja se näyttäisi määrittelevän sen että tulen jäämään yksin.

Vierailija
239/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heti aletaan käpälöidä ja pussailla niin asiahan on tietysti selvä miehen kannalta. Kassit pitää saada tyhjennettyä jonnekin aivan sama kehen. Ulkonäöllä eikä muillakaan seikoilla tuossa tapauksessa ole hirveästi väliä koska ei ole loppuelämän kumppani etsinnässä vaan pikaseksi. Kaikenlainen naisen kaipaama läheisyys ja toiseen tutustuminen on vain ikävä hidaste tavoitteelle.

Vierailija
240/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt naisen vastaus, mut kerronpa väkisin silti ☺

Takana kaksi pitkää suhdetta. Molemmat alkanut niin, että ekoilla treffeillä sänkyyn. Molemmat suhteet kesti vuosia, ja miehet oli ihania ja herrasmiehiä.

Takana myös kaksi sellasta miessuhdetta, mis on ensin esim. juteltu ja kahviteltu. Toisen kans pelailtiin lautapelejä paljon. Treffailtiin pitkään. Toisen kans käytiin lenkittääs hänen koiraa usein jne. Sit vasta myöhemmin päädyttiin sänkyyn. Toinen näistä hitaasti lähteneistä ehdotti, et oltais avoimes suhteessa. No thanks. Toinen vaan ei ollut sit tippaakaan seksuaalinen. Pari kertaa vuodes ois riittänyt.