Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
981/985 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Ei sellaista naista olekaan.

Paitsi jos tiedän etukäteen että nainen yrittää testata minua ehdottamalla ja kieltäytyy jos suostun. Sitten pelaan häntä riittävän pitkään ja naisen kiivettyä iholleni pistän poikki ja siirryn seuraavaan. Jos haluaa pelata pelejä niin pelataan sitten myös.

Vierailija
982/985 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo "turhan seksin" käsite on ei kuulu mun ajatusmaailmaan. Täysin käsittämätön konsepti! Miten seksi voi olla ikinä turhaa? Oletuksena tietysti, että seksiä on omasta halusta harrastettu. Kuulostaa joltain manipuloinnilta, että harrastetaan seksiä miehen miellyttämiseksi, ja sitten jos siitä ei suhdetta tullutkaan, niin hukkaan meni. -toimija 

Harrastetaan seksiä välittämisen osoituksena, kuin sinettinä, että sinut minä haluan. Jos vuoteessa sitten selviää, että toiselle seksi merkitsekään ihan samaa, niin jää siitä hieman halpa ja huono olo. Se on esimerkiksi sitä turhaa seksiä. Annoin toiselle hyvää hyvyyttäni jotakin minulle arvokasta ja hän niisti siihen.

Niin. Eli se seksi oli sinulle ainoastaan menetetty pelimerkki. Et antanut sitä vilpittömästä halustasi, vaan odotit vastapalvelusta. Halusit ostaa tämän ihmisen. 

Jos se on pelimerkki, niin se on sitten merkki, jonka olen varannut rakkaalle ihmiselle.

Niin. Sanoit tuolla aiemminkin, että se on sinetti "sinut minä haluan". Eli halusit ostaa tämän ihmisen. Halusi luovuttaa tämä sinetti/ pelimerkki ei ollut vilpitön. Et halunnut pelkästään antaa sitä, vaan halusit siitä jotain takaisin. 

"Normaalissa" seksissä se pelkkä "antaminen" on se juttu, ei se, mitä sillä mahdollisesti jatkossa saa. 

Tämän vuoksi tykkään tutustua etukäteen sen verran pitkään, että voin uskoa toisen suhtautuvan seksiin samalla ajatuksella kuin minäkin.

Niin, eli sillä ajatuksella, että  seksi on ainoastaan ostoväline, eikä sillä ole itsessään mitään arvoa. 

Näin minulla. Kahden välinen seksi on minun ajatuksissani rakkauden sivutuote. Ihan pelkkiin "kylläpä panettaa" -oloihin riittää omat kädet.

En ole ikinä livenä kuullut kenenkään sanovan näin. Yleensä monet ihmiset nauttivat enemmän seksistä kuin itsekseen masturboinnista. Ihan jo fyysisenäkin tuntemuksena.

Pelkkä fyysinen sukupuoliyhteys on samanlainen paineidenpurku kuin itsetyydytyskin. Sillä erolla, että itsetyydytys on nopeammin pois alta ja sen jälkeen ei tarvitse odotella toisen poistumista, vaihtaa lakanoita, peseytyä tulikuumassa suihkussa ja toivoa, etteivät toisen bakteerit villiinny ruumiinaukoissa. Rakastelu on sitten erikseen.

No nyt ainakin paljastui, miten neuroottinen ja patologinen suhde sinulla on seksuaalisuuteen. Ei tarvitse enää ihmetellä miksi se alue on sinulle niin vaikeaa. Varmaan pätee aika moneen odottelijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/985 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä rautalankaa. Jos sinulle toistuvasti sanotaan, että tapasi on täysin väärä, olet säälittävä ja kummallinen, se tarkoittaa pelkästään sitä, että on olemassa jokin sääntö ja kaava, jota sinun tulisi noudattaa. Vaikka sitä sääntöä ei minään lakipykälinä suoraan kirjoitetakaan, tämä kummaksuminen ja taivasteleminen nimenomaan määrittelee niitä normaaliuden rajoja, joita oletetaan noudatettavan. 

En tiedä mikä oli tapa, mutta ei ole mitään oikeaa tapaa. Toisten nimittely ei ole hyvää käytöstä. Kenenkään ei tarvitse suostua itselle epäsopivaan tapaan elää ja varsinkaan rakkausasioissa.

Juuri tätä tarkoitin. Tässä keskustelussa nimenomaan toisen näkökulman mukaan on ainoastaan yksi ja oikea tapa.

Vierailija
984/985 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muilla ole sitä pelkoa, että seksin jälkeen kiintyy syvemmin ja rakastuu? Itse haluaisin varmistua, että molemmat ovat toisilleen sopivia ja liikkeellä tosissaan, koska valitettavasti en uskaltaisi ottaa sitä riskiä, että jäisin täysin romahtaneena itkemään jonkun kusipään perään. Ihan turha selittää, että et vaan itke. Ei niille tunteilleen mitään mahda, vaikka järjellä ymmärtää, että ei ollut molemminpuolista. Eli voin fyysisesti ja mentaalisesti rakastua ja hullaantua, mutta juuri tuon vuoksi en haluaisi edetä nopeasti etten saisi siipeeni. Mitenkään epäsopivana en sitä pidä, mutta aika rohkeana! Olen vähän kade niille, joilla ei ole näin voimakkaita tunteita. Voivat vaan lipsua suhteesta toiseen eikä tunnu kuin ehkä kirpaisu ja eivät jää märehtimään menneitä.

Tottakai pelottaa, mutta samahan se on muussakin tutustumisessa. Sitä ei kuitenkaan vältellä pelon takia.

Vierailija
985/985 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää parempaa mutta pitää muka-herrasmiehenä varalla. Perus narsistihuijaus.

itse olen lukenut tutkimuksen jossa sanottiin että narsisti haluaa nopeaa sänkyyn koska seksi tärkeää heille jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi