Minua kiinnostaa vain "pahis" miehet.
Mitäs sitten? En kuitenkaan halua alkaa suhteeseen tuollaisen kanssa koska menettäisin loputkin mielenterveydestäni ja joutuisin varmasti väkivallan uhriksi. Mutta silti kiinnostaa kovin. Miksi?
Kommentit (97)
Koska pahismiehet kykenevät todennäköisesti puolustamaan potentiaalisia jälkeläisiäsi. Näin niin kuin tylsästi ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
Koska pahismiehet kykenevät todennäköisesti puolustamaan potentiaalisia jälkeläisiäsi. Näin niin kuin tylsästi ilmaistuna.
Niinpä.. Ärsyttää kun ihastun aina vaan niihin pahismiehiin..Mutta tiedän että heistä aiheutuisi sydänsuruja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkö se pitäisi tietää? Joku kompkleksihan sulla varmaan on.
En tiiä, ne vaan saa sydämeni sykähtelemään :)
Yksi mahdollinen syy on, että lapsuudessasi sulla on joku kokemus sellaisista ihmisistä, joiden rakkauteen ei ihan voi luottaa tai jotka on aina olleet vähän kaukaisia (esim isä tai äiti). Mieli tunnistaa samantyyppisen ihmisen ja sellainen se voi sitten iskeä lujaa. Se, ettei ihan saa otetta toisesta, saa rakkauden tuntumaan hyvin väkevältä. Luotettava ihminen, jolla on elämä kunnossa, voi tuntua tylsältä sellaisen tunteiden vuoristoradan jalkeen.
yksi vaihtoehto kirjoitti:
Yksi mahdollinen syy on, että lapsuudessasi sulla on joku kokemus sellaisista ihmisistä, joiden rakkauteen ei ihan voi luottaa tai jotka on aina olleet vähän kaukaisia (esim isä tai äiti). Mieli tunnistaa samantyyppisen ihmisen ja sellainen se voi sitten iskeä lujaa. Se, ettei ihan saa otetta toisesta, saa rakkauden tuntumaan hyvin väkevältä. Luotettava ihminen, jolla on elämä kunnossa, voi tuntua tylsältä sellaisen tunteiden vuoristoradan jalkeen.
Eipä tule mieleen. Isä ja äiti oli ihan normaaleja
Mulla on korvis, tribaalitatska ja hihaton paita.
En akoilta kysele, vaan juon kaljaa ja vedän röökii silloin kun haluan.
Tukka on ajettu siiliksi ihan ite ja partaa kasvatan kovasti. Pukinparraksi sitä sanotaan kun olen aika pukki.
Naisia on.
Viisas pääsee vähemmällä, älä siis liiku paikoissa, joissa tuollaisia ihmisiä on.
Perse-arska28 vantaa kirjoitti:
En akoilta kysele, vaan juon kaljaa ja vedän röökii silloin kun haluan.Tukka on ajettu siiliksi ihan ite ja partaa kasvatan kovasti. Pukinparraksi sitä sanotaan kun olen aika pukki.
Naisia on.
<3 <3
Minkälaisiin pahismiehiin ihastut? Peräkammari-hakkerinörtti vai komea ja tupakoiva tatskakundi?
Perse-arska28 vantaa kirjoitti:
En akoilta kysele, vaan juon kaljaa ja vedän röökii silloin kun haluan.Tukka on ajettu siiliksi ihan ite ja partaa kasvatan kovasti. Pukinparraksi sitä sanotaan kun olen aika pukki.
Naisia on.
Mikäs ihme tuo on, meitä naisia on sikseen paljon tässä maailmassa, että on niitäkin joille aivan kaikki käy.
Miksi me joudumme maksamaan teidän lo.rtto.jen kokeilut veroissa?Jatkuvat po.liisi ja ambu.lanssi vierailut läävissä.nne ovat kalliita.Jos haluatte elää reunalla maksakaa itse kulunne..
apina kirjoitti:
Miksi me joudumme maksamaan teidän lo.rtto.jen kokeilut veroissa?Jatkuvat po.liisi ja ambu.lanssi vierailut läävissä.nne ovat kalliita.Jos haluatte elää reunalla maksakaa itse kulunne..
Näitä viestien automaattitarkistuksia on kyllä he.vet.in helppo huijata
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisiin pahismiehiin ihastut? Peräkammari-hakkerinörtti vai komea ja tupakoiva tatskakundi?
Viimeisin ihastukseni oli mies jolla oli jonkin sortin mielenterveyshäiriö(tai useampikin). Hän käyttäytyi aika kylmästi ja tunteettomasti minua kohtaan , mutta näytti myös joskus kiinnostuksen merkkejä. Kuulin myös tästä miehestä huhuja, että hän olisi käyttäytynyt väkivaltaisesti ex-tyttöystäväänsä kohtaan,mutta siitä en enempää tiedä. Tällä miehellä oli mmyös tatuointeja ja tummat piirteet, mistä pidän. Hä myös poltti tupakkaa ja joi aika usein
Tää on kyllä niin jännä juttu että ne miehet jotka kohtelee naista huonosti menestyy ja minun kaltaiset miehet jotka tykkää kohdella naista hyvin ei menesty.
Ja naisten perustelut on luokkaa "ne vain sytyttää"
Ja mulle sanotaan että "tunnut enemmän kivalta kaverilta kuin että tässä olisi jotain muuta"
En pysty käsittämään naisten ajatuksenjuoksua, logiikkaa siitä ei tunnu löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin jännä juttu että ne miehet jotka kohtelee naista huonosti menestyy ja minun kaltaiset miehet jotka tykkää kohdella naista hyvin ei menesty.
Ja naisten perustelut on luokkaa "ne vain sytyttää"
Ja mulle sanotaan että "tunnut enemmän kivalta kaverilta kuin että tässä olisi jotain muuta"
En pysty käsittämään naisten ajatuksenjuoksua, logiikkaa siitä ei tunnu löytyvän.
Se on vain biologiaa
Meidänkö se pitäisi tietää? Joku kompkleksihan sulla varmaan on.