Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
81/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.

Olet täysin oikeassa. Mulle miehenä (joka lapsien kanssa puuhaa, ja matkaa kesän siellä täällä) ei kävisi lapseton nainen ollenkaan. Itse kun olen lapsi-isä, niin tietysti toivon (vaadin) sitä myös naiselta. Viikko-viikko on just se oikea, kerkee muksujen kanssa käymään viikon etelässä, ja sitten viikon uuden naisen kanssa jossain muualla.

Vierailija
82/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jota trollaan.

Kivaa vain vedättää ja lopulta ghostata se :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti haluan siitos hommiin viimeistään toisilla treffeillä.

Vierailija
84/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.

Olet täysin oikeassa. Mulle miehenä (joka lapsien kanssa puuhaa, ja matkaa kesän siellä täällä) ei kävisi lapseton nainen ollenkaan. Itse kun olen lapsi-isä, niin tietysti toivon (vaadin) sitä myös naiselta. Viikko-viikko on just se oikea, kerkee muksujen kanssa käymään viikon etelässä, ja sitten viikon uuden naisen kanssa jossain muualla.

Tämä on erittäin totta. Itse näin 45-vuotiaana, lapset jo aikuisia, en tietenkään haluaisi pikkulapsi-isää, tai edes koululaisisää. Oma ja yhteinen aika, sekä vihdoin taas koittanut "vapaus" kaikesta "lapsellisesta" tuntuu tärkeältä ja luksukselta.

Vierailija
85/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.

Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.

Ootko saattohoidossa kun oot noin varma?

Hah, naurattaa hullusti :D Ikää on nyt 45, ja oon elämäni kunnossa. Myönnän että pieni iskämassu vielä on, mutta ylemmät vatsalihakset näkyy ja miestissit on hävinneet kahden vuoden reenin (juoksu, hiihto, kuntosali) tuloksena. Lapsien kanssa reissailtu koko kesä, siellä sun täällä. Just tultiin pois Billundista. On tää AV-palstan olettamus luuseripaskoista ihan käsittämätön.

Miten voi olla niin varma, että elämä menis just niinkuin toivoo.

Vierailija
86/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jolta haen muutakin kuin seksiä. Lähtökohtaisesti en vie enää ketään makuuhuoneeseeni ennen kuin tiedän että neiti ei ole sekopää. Tämä minun käytökseni saa monet naiset vihaiseksi.

Vierailija
87/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä. Ne, joilla on lapsia, ymmärtävät toisiaan ja sitä lapsiperhearkea paremmin.

Vierailija
88/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kiinnostava ja en halua pilata orastavaa suhdetta hätiköimällä.

M31

Vierailija
89/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, naurattaa hullusti :D Ikää on nyt 45, ja oon elämäni kunnossa. Myönnän että pieni iskämassu vielä on, mutta ylemmät vatsalihakset näkyy ja miestissit on hävinneet kahden vuoden reenin (juoksu, hiihto, kuntosali) tuloksena. Lapsien kanssa reissailtu koko kesä, siellä sun täällä. Just tultiin pois Billundista. On tää AV-palstan olettamus luuseripaskoista ihan käsittämätön.

Miten voi olla niin varma, että elämä menis just niinkuin toivoo.

En tietenkään voi, eikä kukaan ole tietäjä tulevaisuuteen. Pointti on se, että mä olen elämäni kunnossa (armeijan jälkeen) ja haluan pitää terveyttäni yllä, että minusta on naiselle vielä iloa pitkälle. Vielä vuosiksi eteenpäin. Vähintä mitä voisin toiselle haluta.

Vierailija
90/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on todellakin kiinostava ja tuntuu ettei hän vielä ole valmis. Enpä itsekään usko koskaan olevani valmis seksiin ennen kuin tuntuu, että nainen on oikeasti kiintynyt  myös.

Vierailija
91/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.

Vierailija
92/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista naista, joka haluaa panna kaikkialla muualla kuin makkarissa ;).

Vierailija
93/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.

En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.

Vierailija
94/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Lisää mietteitä? Kai nyt joku on naisena kokenut samaa, miten homma eteni? 

Ei ole käynyt noin kuin ensimmäisen poikaystävän kanssa. Olimme molemmat kokemattomia ja sopivaa rauhallista hetkeä oli vaikea löytää, kun kumpikin asui kotona. Muussa tapauksessa on aina edetty nopeasti seksiin.

Vierailija
95/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten pian seksiin pitäisi mennä? Allekirjoittaneelle oli suorituspaineet järkyttävän isot...iso leuka, laatikkopää ja kaikki palstan paineet. Eka kerta meni ihan vtuiks....mutta nyt vuoden jälkeen kaikki toimii. Ei voisi olla mies onnellisempi. Ja sama nainen, tämän mä haluan.

Vierailija
96/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.

Sen perässä _juosija_.

Ehkäpä syystä.

Vierailija
97/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jtn hämärää... sp-tauti, joku hoitamaton häiriö tai jtn.

Vierailija
98/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nettikeskustelussa mies ilmoitti, että uskonnollisen vakaumuksensa takia olisi valmis harrastamaan kanssani seksiä vasta puolen vuoden yhdessäolon jälkeen. Kysyi haittaako minua tämä ajatus. Haittasi, joten emme koskaan edes tavanneet.

Vierailija
99/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, mielenkiintoinen keskustelu.

Vierailija
100/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin-isoa mies ruokin- sain pumpata suuseksiä hänelle- itselleni jäi luu käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme