Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Ihana kommentti. Juuri näin, tosin minä olen ollut parisuhteessa/sekstaillut vain aviomieheni kanssa. Hän oli ensimmäinen mies, ketä edes treffailin. Pitkään katsoin, mikä mies on miehiään. Miten kohtelee minua, äitiään, eläimiä, muita ihmisiä. Miten hoitaa asiansa, onko kunnollinen... eräänä miehen tarjoamana kynttiläillallisena oli sitten vain pakko antaa periksi: mies oli kaikin puolin herrasmies, ja kunnollinen. Luottamuksen ja turvallisuudentunteen myötä nousi kiima. Sinä yönä mies huusi nautinnosta, kun annoin periksi halulle.
Ja tuossa se on edelleen kiimassa muhun 18 vuoden jälkeenkin, etenkin kun olen nuorempi ja treenaukseen ja terveellisiin elämäntapoihin hurahtanut (lue kroppa on timmi ja muodokas)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi? Entä jos suhteenne etenee pidemmälle, jopa yhteenmuuttoon tai naimisiin asti, aiotko harrastaa seksiä vain joka 3.kk? Jos et, haluatko, että vaimosi haluaisi sekstailla vain joka 3.kk?
No mitäs luulisit?
Oikea rakas kumppanina vs. Joku random nettipano?
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen miestä joka ei millään ns päässyt alkuun. Treffattiin viis kertaa eikä elettäkään mistään. Viestitteli ahkerasti ja treffit kesti tuntikausia... .
Mulla meni lopulta hermot ja kutsuin itseni miehen luo luo kylään. Ja tein varovaisen aloitteen, siitä sitte edettiin. Ja voin sanoa että oli todella positiivinen yllätys! Luulin epävarmaksi ja ujoksi sängyssä mut vielä mitä. Kysyi n hämmentyneenä syytä miehen aloitteettomuuteen, ja sanoi ettei halua tehdä liian aikaisin aloitetta koska se voisi antaa tarkoitusperistä väärän kuvan. Eli että etsisi pelkkää seksiä. Tiiä tuosta mikä on totuus mut on tässä nyt jo kuukausia mennyt ja homma jatkuu, seksillä ja ilman.
Mut oikeasti olin pari kertaa jo vähällä luovuttaa... ettei se saa syystä tai toisesta tehtyä mitään fyysistä. Ja epäilin kaikki " minimunat" ja impotenssit sun muut....
Et edes ansaitse tätä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää näin naisena.
Millainen nainen olet, kun hämmennyt siitä ettei sinua viedä heti sänkyyn?
Tämä!
N45
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.
En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.
Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.
Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.
Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.
Pitäisi löytää samat arvot jakava nainen...
Huoria pannaan jo samana iltana, siihen johon halutaan rakastua halutaan tutustua ensin paremmin. Jakareihin ei kannata rakastua, sen on huomannut.
Kerroin tosta miehestä joka ei tehnyt aloitetta. Se on oikeasti hämmentävää kun vuosia oot siihen tottunut että pian tai jopa heti pitäis päästä pöksyihin. Ei oikein osaa edes ajatella että joku on MINUSTAKIN kiinnostunut eikä vain alapäästäni. Surullista mutta totta.
Jos nainen on elegantti ja älykäs ja taipuvainen small talkkiin niin voihan sitä vähän pitkittää mutta jos nainen on tosi tuhma ja seksikäs niin se paremmin tutustuminen on suoritettava välittömästi, lopputulema on aina kuitenkin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Ootko saattohoidossa kun oot noin varma?
Hah, naurattaa hullusti :D Ikää on nyt 45, ja oon elämäni kunnossa. Myönnän että pieni iskämassu vielä on, mutta ylemmät vatsalihakset näkyy ja miestissit on hävinneet kahden vuoden reenin (juoksu, hiihto, kuntosali) tuloksena. Lapsien kanssa reissailtu koko kesä, siellä sun täällä. Just tultiin pois Billundista. On tää AV-palstan olettamus luuseripaskoista ihan käsittämätön.
Vaikka tuo täysjärkisyyden vaade kuulosti vähän erikoiselta, niin itse asiassa sä kuulostat ihan... no, täysjärkiseltä. Älä hävitä iskämassua kokonaan, jotkut saattaa tykätäkin niistä. ;) (sivusta)
Kiitos tästä. Kyllä mun nyksä on ihan tyytyväinen, ja minäkin olen. Molemmat pärjätään todella hyvin ja joka toinen viikonloppu ollaan vain me. Minulla on lapset viikko-viikko, ja naisella lapset on eksällään joka toinen viikonloppu. Haastavaa joo, mutta näin me nyt joudutaan tekeen vielä useamman vuoden. Mukavaa kesän jatkoa!!
Seksin jälkeen alkaa vasta kunnon tutustuminen. Tässä kohtaa näkee mikä mies on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Huoria pannaan jo samana iltana, siihen johon halutaan rakastua halutaan tutustua ensin paremmin. Jakareihin ei kannata rakastua, sen on huomannut.
Näin se menee ja mikään määrä alapeukkuja sitä ei muuksi muuta.
Esim. lihavaa ja pahalta haisevaa naista. Häneen voi mielummin tutustua vaikkapa netin välityksellä pimeän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen alkaa vasta kunnon tutustuminen. Tässä kohtaa näkee mikä mies on miehiään.
Paskapuhetta. Tosimies ei lähde randompanoon viikonloppuiltana. Luuserivässykkä panee ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi pantata vaikka kuukausia, mutta vasta seksin jälkeen mies tuo esiin todellisen luonteensa.
Me ei hosuttu kun kolahti niin lujaa, että oli mukavampi nauttia elämänsä love storysta pitkän ja hitaan kaavan kautta. Kaverit sanoi, että teistä näkyi heti päälle, että kuulutte yhteen. Ollaan nyt oltu muutama vuosi naimisissa. Kun osuu oikea tyyppi kohdalle niin ei kannata hötkyillä vaan nauttia. Jos sattuu osumaan vielä se elämää suurempi rakkaus niin ei ole mitään kysymyksiä, kaikki vastaukset vain.
Mies eteni tosi hitaasti. Sanoi sen johtuneen siitä että oltiin työkavereita. Halusi varmistaa että ollaan tosissaan ettei tulisi hankalia tilanteita työpaikalle jos heti hylättäisiin sänkyyn ja sitten erottaisiinkin.
No nyt on oltu naimisissakin jo yli 15 v. Ja edelleen menee hyvin.
Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.
Me odotettiin kaksi kuukautta, vaikka nähtiin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.
En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.
Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.
Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.
Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.
Tässähän sen näkee alapeukuista. Pitäisi olla heti ekana iltana sepalusauki mistä sojottaa kalu ja härskit hölmöt jutut niin hurmaantuu nainen. Pillu perse muna vitsit höhö höhö.. on hauskaa.
Mitäs luulet, voisikohan ne alapeukut mitenkään johtua siitä, että ihmiset ovat eri mieltä kahden viimeisen lauseesi kanssa?
Millainen nainen olet, kun hämmennyt siitä ettei sinua viedä heti sänkyyn?