Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.
En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.
Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.
Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.
Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.
Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.
Sanoisin että totta. Mun miehellä on iso pyypyy ja ei puhunut mitään härskejä ja on oikeastaan ujohko eli ei tykkää heilua alasti tai puhua kovin härskejä vieläkään. Tutustuttiin ihmisinä. Kun pannaan saan yleensä 4 kertaa eli homma toimii.
Morjens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi? Entä jos suhteenne etenee pidemmälle, jopa yhteenmuuttoon tai naimisiin asti, aiotko harrastaa seksiä vain joka 3.kk? Jos et, haluatko, että vaimosi haluaisi sekstailla vain joka 3.kk?
Haluatko sinä puolestasi ihmisen, joka ei pysty olemaan ilman edes sitä kolmea kuukautta? Entä jos toinen on raskaana, sairaana, työkomennuksella, pakko pettää, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.
Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.
Sanoisin että totta. Mun miehellä on iso pyypyy ja ei puhunut mitään härskejä ja on oikeastaan ujohko eli ei tykkää heilua alasti tai puhua kovin härskejä vieläkään. Tutustuttiin ihmisinä. Kun pannaan saan yleensä 4 kertaa eli homma toimii.
Pyypyy? Hyi helvata.
Pyypyy 😂😂😂
🤔🤢🤮
Ettekö oo kunnon av-mammoja kun ette tiiä mikä on pyypyy?
Vierailija kirjoitti:
Jos on trophynainen niin sitten edetään hitaasti.
Tätä ei sitten pidä sekoittaa naiseen joka ei oikeasti kiinnosta edes panona ja sen takia siihen ei viitsi panostaa.
Trophyja on sitten 1/50, että vähän realismia siihen haaveiluun naiset.
No kuka sellainen haluais olla?
Salli mun nauraa :Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Hienoa! Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.
Se, ettei sinua panna ensimmäisenä iltana, ei tarkoita sitä, että mies ”ei kävisi kuumana”. Päinvastoin. Iso tyttö etkä tuota tiedä.
M54
Niin, jos ei panna silloin kun minä haluan niin miksi ihmeessä jatkaisin tuollaisen miehen tapailua? Suhteessa kaikki valta on naisella ja nainen päättää miten edetään.
Tuo voi toimia sellaisen miehen kanssa joka on heikko ja helppo pillulla orjuuttaa. Olen tavannut monta sun kaltaista narsistia naista jolle miehet ovat vain kaatoja. Aina sekoavat kun huomaavat, että miehellä on itsehillintää ja kopelointi ei toimi tai härskit jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko nainen täysjärkinen. Mieluummin viestitellään kuukausi tai kaksi, kuin mennään heti panemaan, ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan sitä mitä haettiin.
Ihan turhaa tähän on alapeukkuja antaa. Mä todellakin seulon naisen tarkkaan, ja mä olen yhden naisen mies ja samaa odotan myös naiselta. Kaksi pitkää suhdetta takana, ja se kolmas on mun viimeinen, hautaan asti.
Ootko saattohoidossa kun oot noin varma?
Hah, naurattaa hullusti :D Ikää on nyt 45, ja oon elämäni kunnossa. Myönnän että pieni iskämassu vielä on, mutta ylemmät vatsalihakset näkyy ja miestissit on hävinneet kahden vuoden reenin (juoksu, hiihto, kuntosali) tuloksena. Lapsien kanssa reissailtu koko kesä, siellä sun täällä. Just tultiin pois Billundista. On tää AV-palstan olettamus luuseripaskoista ihan käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.
En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.
Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.
Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.
Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.
Tässähän sen näkee alapeukuista. Pitäisi olla heti ekana iltana sepalusauki mistä sojottaa kalu ja härskit hölmöt jutut niin hurmaantuu nainen. Pillu perse muna vitsit höhö höhö.. on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko saattohoidossa kun oot noin varma?
Hah, naurattaa hullusti :D Ikää on nyt 45, ja oon elämäni kunnossa. Myönnän että pieni iskämassu vielä on, mutta ylemmät vatsalihakset näkyy ja miestissit on hävinneet kahden vuoden reenin (juoksu, hiihto, kuntosali) tuloksena. Lapsien kanssa reissailtu koko kesä, siellä sun täällä. Just tultiin pois Billundista. On tää AV-palstan olettamus luuseripaskoista ihan käsittämätön.
Vaikka tuo täysjärkisyyden vaade kuulosti vähän erikoiselta, niin itse asiassa sä kuulostat ihan... no, täysjärkiseltä. Älä hävitä iskämassua kokonaan, jotkut saattaa tykätäkin niistä. ;) (sivusta)
Miksi pitkittää välttämätöntä? Panemalla tutustuu paremmin kuin viikkokausien "tutustumisella".
Kiitos vastauksista, laittaa ajattelemaan nämä!
Mä tapailen miestä joka ei millään ns päässyt alkuun. Treffattiin viis kertaa eikä elettäkään mistään. Viestitteli ahkerasti ja treffit kesti tuntikausia... .
Mulla meni lopulta hermot ja kutsuin itseni miehen luo luo kylään. Ja tein varovaisen aloitteen, siitä sitte edettiin. Ja voin sanoa että oli todella positiivinen yllätys! Luulin epävarmaksi ja ujoksi sängyssä mut vielä mitä. Kysyi n hämmentyneenä syytä miehen aloitteettomuuteen, ja sanoi ettei halua tehdä liian aikaisin aloitetta koska se voisi antaa tarkoitusperistä väärän kuvan. Eli että etsisi pelkkää seksiä. Tiiä tuosta mikä on totuus mut on tässä nyt jo kuukausia mennyt ja homma jatkuu, seksillä ja ilman.
Mut oikeasti olin pari kertaa jo vähällä luovuttaa... ettei se saa syystä tai toisesta tehtyä mitään fyysistä. Ja epäilin kaikki " minimunat" ja impotenssit sun muut....
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Juuri näin!
M
Ja en mä sano että liian aikaisin saati heti pitäis sänkyyn
.. sitä on vaa kai niin tottunut siihen ettei enää muuta osaa ajatellakaan:(
Siis siihen että miehet haluaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkittää välttämätöntä? Panemalla tutustuu paremmin kuin viikkokausien "tutustumisella".
Ei todellakaan. Sä käyt panemassa naista jolta selviää hetken päästä "haasteellinen" mt-ongelma. Kyllä kaikille on parempi, että ensin tutustutaan ja sitten naidaan. Terveisin toi mies jolla jotain rajaa naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on trophynainen niin sitten edetään hitaasti.
Tätä ei sitten pidä sekoittaa naiseen joka ei oikeasti kiinnosta edes panona ja sen takia siihen ei viitsi panostaa.
Trophyja on sitten 1/50, että vähän realismia siihen haaveiluun naiset.
En todellakaan huolisi miestä, jonka mielestä olisin 1/50. Pitää olla 1/1000 tai 1/1000 000 että kannattaa ottaa toinen tosissaan.
Tuskin +35v-ikäisillä mitään erityisiä sääntöjä enää on, mitä voi tehdä ja missäkin vaiheessa. Itsellä on suhteet alkaneet niin yhden illan jutuista, kuin ns. pidemmän kaavankin mukaan. Kestoissa ei ole ollut eroja, yhtä tärkeitä ja rakkaita ihmisiä kaikki aikoinaan.
Mutta jos valitsemaan pääsisi, niin ehkä sitä voisi hieman kauemmin tutustua ennen seksiä..mene ja tiedä. Jos jonkun kanssa haluaa jutulle ja treffeillekin, niin ne ulkopuoliset kriteerit on jo siinä vaiheessa täyttyneet ja toista pitää haluttavana. Mutta se että seksi maistuu ja luistaa yhdessä, ei enää tässä iässä välttämättä riitä. Pitää olla jotain muutakin yhteistä, mikä selviää parhaiten esim. viestitellessä ja treffaillessa..eikös juu?
Hyvä kysymys aloittajalta, eikä ollenkaan helppoa vastata.
M42_08
Naista joku antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Heti saatuaan mielenkiinto loppuu. Myös jos mitään realistista tulevaisuutta saamisen suhteen ei ole, niin ei jaksa alkaa. Eka lause. Se on siinä.