Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
101/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena arvostan seksiä niin paljon, etten haaskaisi viikkokausia sellaisen miehen tapaamiseen, joka ei osoita sitä kohtaan kiinnostusta. Ei olisi minulle sopiva mies. Sopivan miehen kanssa seksuaalinen jännite on niin voimakas, ettei kumpikaan saa tai edes halua pitää näppejään erossa toisistaan.

Vierailija
102/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tapaillut nyt n. kuukauden miestä, varmaan ollaan nähty jotain kymmenen kertaa ja mun mielestä tää on edenny tosi hitaasti...mies on aika ujo ja eronnut pari kuukautta sitten vuoden suhteesta. Ollaan vaan pidetty vähän käsistä kiinni, pussattu ja halittu, mutta mies ei tee kauheesti alotteita mihinkään fyysiseen. Ihanku sillä olis joku lukko :D Oon ite yrittäny tehä vähän alotteita mutta tuntuu että mies ei lähe niihin mukaan, että koskisi muuallekin kuin käsiin tai vatsaan. Mitä mieltä ootte? Ollaan siis tehty paljon kaikkea aktiviteetteja ja katottu leffoja jne. Mies ehottaa aina näkemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena arvostan seksiä niin paljon, etten haaskaisi viikkokausia sellaisen miehen tapaamiseen, joka ei osoita sitä kohtaan kiinnostusta. Ei olisi minulle sopiva mies. Sopivan miehen kanssa seksuaalinen jännite on niin voimakas, ettei kumpikaan saa tai edes halua pitää näppejään erossa toisistaan.

Vähän samaa mieltä - etenkin ”ikämiehien” kanssa - 40+. Niin paljon liikkeellä aseksuaalisia, potenssiongelmaisia ja muutenkin haluttomia miehiä. Halutaan lähinnä äiti ja huoltaja, ”kaveri”. Minua ei kiinnosta pätkääkään kaveruussuhde. Mitään ensimmäisen illan yhdyntää en kaipaa, mutta jos seksuaalista jännitettä ei ole lainkaan, on se huolestuttava merkki. Tähän ikään on jo seksiaddiktit, pelimiehet ja narsistit oppinut tunnistamaan - ne saa kyllä hätisteltyä.

Vierailija
104/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tapaillut nyt n. kuukauden miestä, varmaan ollaan nähty jotain kymmenen kertaa ja mun mielestä tää on edenny tosi hitaasti...mies on aika ujo ja eronnut pari kuukautta sitten vuoden suhteesta. Ollaan vaan pidetty vähän käsistä kiinni, pussattu ja halittu, mutta mies ei tee kauheesti alotteita mihinkään fyysiseen. Ihanku sillä olis joku lukko :D Oon ite yrittäny tehä vähän alotteita mutta tuntuu että mies ei lähe niihin mukaan, että koskisi muuallekin kuin käsiin tai vatsaan. Mitä mieltä ootte? Ollaan siis tehty paljon kaikkea aktiviteetteja ja katottu leffoja jne. Mies ehottaa aina näkemisiä.

En lähtisi noin pian uuteen suhteeseen jos olisin tuo mies.

Vierailija
105/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nynny mies

Vierailija
106/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte? Mä kun treffasin mun valikoitua naista, niin otin heti syliin ja annoin suukon. Samalla tiellä ollaan vieläkin, ja pari vuotta aikaa menny...

Vierailija
107/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kiinnostava ja en halua pilata orastavaa suhdetta hätiköimällä.

M31

Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.

En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.

No oletpas tavannut omituisia naisia. Yleensä naiset lokeroivat noin vain jos a) alat tutustumisen varsin seksuaalissävytteisesti tai b) häivyt kuvioista heti saatuasi seksiä. En ymmärrä, miten se orastava suhde selkeästi aidon kiinnostuksen kanssa mitätöityisi sillä, että haluat myös seksiä. 

Vierailija
108/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten suhde voisi mennä pilalle seksillä, jos muuten homma toimii ja molemmat sitä haluavat? En ole koskaan tajunnut tätä.

Miten pian seksiin pitäisi mennä? Allekirjoittaneelle oli suorituspaineet järkyttävän isot...iso leuka, laatikkopää ja kaikki palstan paineet. Eka kerta meni ihan vtuiks....mutta nyt vuoden jälkeen kaikki toimii. Ei voisi olla mies onnellisempi. Ja sama nainen, tämän mä haluan.

Sitten kun molemmat ovat valmiita. Ihmettelen vain tätä, että jarrutellaan, vaikka molempien tekisi mieli, koska pelätään että se pilaisi jotain. 

Itse menin nykyisen poikaystäväni kanssa seksiin heti ensitapaamisella. Eikä ollut mikään kännipano, vaan ihan normaalit treffit, joilla molemmilla oli todella kivaa ja tilanteet etenivät omalla painollaan. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta ja jos tämä juttu nyt johonkin kaatuu, ei ainakaan voi sanoa, että mies oli pelkän seksin perässä tai että seksi ensi tapaamisella olisi jotain pilannut. 

Vierailija
109/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

En minäkään ymmärrä, mutta monet sinänsä fiksut naiset lokeroivat minut vain sen perässä juoksiaksi.

Sen perässä _juosija_.

Ehkäpä syystä.

Edelleen minut lokeroidaan Siaksi.

Vierailija
110/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap mies on varattu ja leikkii kanssasi huvikseen. Jos hänestä tuo ei ole pettämistä niin kauan, kunhan ette vain harrasta seksiä. Tai ehkä hänellä on jokin sukupuolitauti nyt ärhäkässä vaiheessa eikä siksi seksiin kykene.

Vierailija
111/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte? Mä kun treffasin mun valikoitua naista, niin otin heti syliin ja annoin suukon. Samalla tiellä ollaan vieläkin, ja pari vuotta aikaa menny...

N. 30-vuotiaita :D En siis odota suhdetta ainakaan vielä tästä, kun mies eronnut vasta...mutta ihmettelen että aikuinen mies on yhtä ujo kuin teinipoika :D Hän ei siis katso silmiinkään paljoa.

Vierailija
112/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samoin-isoa mies ruokin- sain pumpata suuseksiä hänelle- itselleni jäi luu käteen.

Ou shit

Vierailija
113/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No oletpas tavannut omituisia naisia. Yleensä naiset lokeroivat noin vain jos a) alat tutustumisen varsin seksuaalissävytteisesti tai b) häivyt kuvioista heti saatuasi seksiä. En ymmärrä, miten se orastava suhde selkeästi aidon kiinnostuksen kanssa mitätöityisi sillä, että haluat myös seksiä. 

monesti lokeroidaan jo pelkän ulkonäön perusteella. Mutta hyvä jos asia ei ole näin.

Vierailija
114/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

monesti lokeroidaan jo pelkän ulkonäön perusteella. Mutta hyvä jos asia ei ole näin.

No siinä tapauksessahan parisuhdetta haluava nainen ei halua edes tutustua sinuun, jolloin et voi edes edetä hitaasti. Minä luulin, että tässä puhutaan nyt deittailusta, joka on etenemässä suhteeksi. 

Vierailija
115/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tein huomion, että lapsettoman ihmisen ei kannata hengailla lapsellisen ihmisen kanssa. Parhaiten tulee toimeen keskenään ne, joilla molemmilla on lapsia ja tajuaa toisiaan ja sitten taas keskenään ne, joilla ei ole lapsia. Kerjää vain turhaan vaikeuksia jos yrittää muuta.

Olet täysin oikeassa. Mulle miehenä (joka lapsien kanssa puuhaa, ja matkaa kesän siellä täällä) ei kävisi lapseton nainen ollenkaan. Itse kun olen lapsi-isä, niin tietysti toivon (vaadin) sitä myös naiselta. Viikko-viikko on just se oikea, kerkee muksujen kanssa käymään viikon etelässä, ja sitten viikon uuden naisen kanssa jossain muualla.

Tämä on erittäin totta. Itse näin 45-vuotiaana, lapset jo aikuisia, en tietenkään haluaisi pikkulapsi-isää, tai edes koululaisisää. Oma ja yhteinen aika, sekä vihdoin taas koittanut "vapaus" kaikesta "lapsellisesta" tuntuu tärkeältä ja luksukselta.

Mua ei haittaa vaikka mies olisi yh tai vuoroviikkoisä. Tässä vuoden aikana olen kokenut parhaat kokemukset niiden kanssa joilla on jo lapsia. Itsellänikin kahdesta eri suhteesta.

Mutta niin tai näin tietty oikeasta kemiastahan se on kuitenkin kyse.

Vierailija
116/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkien naisten kanssa näin. On hyvä nähdä ainakin muutaman kerran.

En harrasta yhden yön juttuja tai hae seksiä baareista.

Housuissa on 19cm kalu eli en yritä piilotella tai pitkittää.

Harmi vain, että naiset näkevät tällaisen toimintamallin liian kilttinä ja heikkoutena.

Pitäisi olla jännä ja seivästää nainen heti ekana iltana. Pitäisi olla tunteeton apinamies.

Tässähän sen näkee alapeukuista. Pitäisi olla heti ekana iltana sepalusauki mistä sojottaa kalu ja härskit hölmöt jutut niin hurmaantuu nainen. Pillu perse muna vitsit höhö höhö.. on hauskaa.

Ei vaan alapeukku tuli juuri tuosta oletuksesta, että naiset yleisesti hakisivat jotain tunteettomia ekana iltana jyystäjiä.

Vierailija
117/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista josta paljastui joku tai jokin asia mistä en pidä, vaikka siitä eletyn elämän historiasta.

Vierailija
118/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toisiin ajatuksiin kirjoitti:

Sellaista josta paljastui joku tai jokin asia mistä en pidä, vaikka siitä eletyn elämän historiasta.

Haluat siis tutustua häneen silti?

Vierailija
119/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toisiin ajatuksiin kirjoitti:

Miksi ihmeessä silloin jatkaisit tapailua?

Vierailija
120/985 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kysymys ole enemmänkin että millainen mies haluaa tutustua viikkokaupalla ennen seksiä? Tai on vähintäänkin valmis siihen?